ik voel me niet schuldig eigenlijk... écht niet... die stroper heeft het verdiend en ik hoopquote:Op zondag 7 april 2019 11:03 schreef Nikonlover het volgende:
Walgelijk dat mensen hier staan te juichen omdat iemand gedood is.
Jullie hebben een dubbele moraal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2019 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik voel me niet schuldig eigenlijk... écht niet... die stroper heeft het verdiend en ik hoop
dat die leeuw lekker heeft gegeten
Mwoah, het zou een ander verhaal zijn als het een volledig onschuldige toevallige voorbijganger of zo zou zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 11:03 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als ik eens zeg dat ik het niet erg vind dat IS strijders de doodstraf krijgen, dan is de wereld te klein. Maar juichen om een dooie stroper is blijkbaar minder erg.quote:Op zondag 7 april 2019 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, het zou een ander verhaal zijn als het een volledig onschuldige toevallige voorbijganger of zo zou zijn geweest.
Met criminelen en terroristen en zulks heb ik echter geen greintje medelijden.
The circle of lifequote:Op zondag 7 april 2019 11:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij is nu inmiddels omgezet in een leeuwendrol.
Op de eerste pagina al gejankt over moslims. Goed bezig weer.quote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, als ik eens zeg dat ik het niet erg vind dat IS strijders de doodstraf krijgen, dan is de wereld te klein. Maar juichen om een dooie stroper is blijkbaar minder erg.
Hier heeft hij wel een punt.quote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, als ik eens zeg dat ik het niet erg vind dat IS strijders de doodstraf krijgen, dan is de wereld te klein. Maar juichen om een dooie stroper is blijkbaar minder erg.
Totaal niet de doodstraf wordt door een ander mens bewust uitgevoerd, wat onvergelijkbaar is met een illegale stroper die door wild wordt gedood.quote:
JIj moet niet zeurenquote:Op zondag 7 april 2019 11:03 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ook een bewuste keuze. Net als de keuze om IS strijder te worden. Bij beide heb je de kans gedood te worden. Met beide heb ik geen medelijden.quote:Op zondag 7 april 2019 12:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Totaal niet de doodstraf wordt door een ander mens bewust uitgevoerd, wat onvergelijkbaar is met een illegale stroper die door wild wordt gedood.
Gaat heel snel. Verpletterd worden door een mens die dik is is veel erger.quote:Op zondag 7 april 2019 12:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Verpletterd worden door een olifant is ook geen pretje.
Grappig. Als we die leeuw gaan opeten eten we ook onbewust wat mensenvlees. Want immers opgegeten.quote:
Ik denk dat weinig mensen het erg vinden wanneer een IS-strijder wordt gedood door een olifant en daarna wordt opgegeten door leeuwen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is ook een bewuste keuze. Net als de keuze om IS strijder te worden. Bij beide heb je de kans gedood te worden. Met beide heb ik geen medelijden.
Wat een zwaar leven moet je toch hebben.quote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee.... maar gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 7 april 2019 16:43 schreef Antaris het volgende:
Is er geen filmpje van?
Dan voel ik me meteen een stuk beter.
Keuzes en consequenties.quote:Op zondag 7 april 2019 11:03 schreef Nikonlover het volgende:
Nee, hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
Nou, als ik eens zeg dat ik het niet erg vind dat IS strijders de doodstraf krijgen, dan is de wereld te klein.
quote:Op zondag 7 april 2019 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu de rest nog.
Hoe van die stropers lachend poseren met een door hun doodgeschoten dier... Misselijkmakend.
Ik denk dat dat legale jagers zijn, die schieten dan na toestemming en betaling een vooraf geselecteerd en soms zelfs gefokt dier dood. Die in de OP waren geen trofeejagers maar illegale stropers.quote:
In mijn optiek niet minder walgelijk.quote:Op zondag 7 april 2019 18:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik denk dat dat legale jagers zijn, die schieten dan na toestemming en betaling een vooraf geselecteerd en soms zelfs gefokt dier dood. Die in de OP waren geen trofeejagers maar illegale stropers.
Als het om bedreigde dieren gaat, eens. Gnoes en zebra's vind ik wat minder erg.quote:Op zondag 7 april 2019 18:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In mijn optiek niet minder walgelijk.
Dit soort mensen aan hun ballen aan een boom ophangen. gadverdammequote:Op zondag 7 april 2019 18:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat legale jagers zijn, die schieten dan na toestemming en betaling een vooraf geselecteerd en soms zelfs gefokt dier dood. Die in de OP waren geen trofeejagers maar illegale stropers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |