Wat een zwaar leven moet je toch hebben.quote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, als ik eens zeg dat ik het niet erg vind dat IS strijders de doodstraf krijgen, dan is de wereld te klein. Maar juichen om een dooie stroper is blijkbaar minder erg.
Nee.... maar gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 7 april 2019 16:43 schreef Antaris het volgende:
Is er geen filmpje van?
Dan voel ik me meteen een stuk beter.
Keuzes en consequenties.quote:Op zondag 7 april 2019 11:03 schreef Nikonlover het volgende:
Walgelijk dat mensen hier staan te juichen omdat iemand gedood is.
Nee, hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
Nou, als ik eens zeg dat ik het niet erg vind dat IS strijders de doodstraf krijgen, dan is de wereld te klein.
quote:Op zondag 7 april 2019 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu de rest nog.
Hoe van die stropers lachend poseren met een door hun doodgeschoten dier... Misselijkmakend.
Ik denk dat dat legale jagers zijn, die schieten dan na toestemming en betaling een vooraf geselecteerd en soms zelfs gefokt dier dood. Die in de OP waren geen trofeejagers maar illegale stropers.quote:
In mijn optiek niet minder walgelijk.quote:Op zondag 7 april 2019 18:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik denk dat dat legale jagers zijn, die schieten dan na toestemming en betaling een vooraf geselecteerd en soms zelfs gefokt dier dood. Die in de OP waren geen trofeejagers maar illegale stropers.
Als het om bedreigde dieren gaat, eens. Gnoes en zebra's vind ik wat minder erg.quote:Op zondag 7 april 2019 18:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In mijn optiek niet minder walgelijk.
Dit soort mensen aan hun ballen aan een boom ophangen. gadverdammequote:Op zondag 7 april 2019 18:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat legale jagers zijn, die schieten dan na toestemming en betaling een vooraf geselecteerd en soms zelfs gefokt dier dood. Die in de OP waren geen trofeejagers maar illegale stropers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |