SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Anders had Vout het wel even gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
En draaien en een nieuw topic moeten openen
Ik was even uit eten en het werd laat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Goedenavond MadMaster. Een hoop moeilijke vanavond.
Nee, dat werkt sinds gisteren niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even uit eten en het werd laat.
Ik zie trouwens geen show op de website staan...
Dat stuk van de site doet het niet meer. Laat alleen de tabs van de dagen nog zien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik eigenlijk wel moeten weten.quote:
Frosty, waar de gegevens vandaan moeten komen, heeft geen actueel SSL certificaat meer en dus zal de website daardoor de gegevens niet op kunnen halen dan...quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vermoed dat het weer aan Leaseweb ligt en hun geknutsel.
Rooster werkt ook niet via Chrome.
Dat klinkt logisch.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Frosty, waar de gegevens vandaan moeten komen, heeft geen actueel SSL certificaat meer en dus zal de website daardoor de gegevens niet op kunnen halen dan...
Wegens dezelfde reden krijg je in de browser ook een soortgelijke melding als je naar het rooster wilt gaan...quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
Goodnight Melting and guests
En dank je wel natuurlijk. Volgende keer weer wat makkelijker, graag.
Ik vond het vanavond juist ontzettend meevallen. Normaal ben ik al blij als ik er 2 weet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
Goodnight Melting and guests
En dank je wel natuurlijk. Volgende keer weer wat makkelijker, graag.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:58 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Ik ga mijn ogen sluiten.
Fijne avond/nacht allemaal.
Ze hebben er een paar jaar geleden toch nog een film van gemaakt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Na oa Mcgyver, knightrider, Magnum P.I. etc, zou deze show ook wel een nieuwe versie mogen krijgen
Die bedoel je?quote:Uw computerklok is ingesteld op 6-4-2019. Zorg ervoor dat uw computer op de juiste datum, tijd en tijdzone is ingesteld in uw systeeminstellingen, en vernieuw daarna frosty.radio49.nl.
Als uw klok al op de juiste tijd is ingesteld, is de website waarschijnlijk onjuist geconfigureerd, en kunt u niets doen om het probleem te verhelpen. U kunt wel de beheerder van de website over het probleem informeren.
Jij weet juist altijd best veel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond juist ontzettend meevallen. Normaal ben ik al blij als ik er 2 weet.
Dat is alleen bij de rock classics zo.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tokking to me?
Het is geen datum instelling, wel iets wat bij de webhosting ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik ken de workarounds, maar dit moet gewoon bij de host gefixt worden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Iets wat niet klopt bij alleen maar de NTP instellingen bij de host kan hierbij meespelen en alles in de soep werken.
Het moet alleen samen kloppen.
Goedemorgen Melting. Dacht je dat het maandag was?quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 7 april 2019 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Dacht je dat het maandag was?
jeetje, wat komt dat laat... opnemen dusquote:Op zondag 7 april 2019 10:14 schreef MadMaster het volgende:
<spam>
Vanavond op NPO1 geniet je om 23:20 van het eerste deel van De Avond van de Filmmuziek!
Deel twee volgt op zondag 21 april om 23:05 uur.
[ afbeelding ]
</spam>
Morgen!
Ja, dat snap ik ook nooit, het is altijd zo idioot laat.quote:Op zondag 7 april 2019 10:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
jeetje, wat komt dat laat... opnemen dus
als het om 22.00 begint kun je het nog mooi kijken en dan naar bed.quote:Op zondag 7 april 2019 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nooit, het is altijd zo idioot laat.
Of ze willen dat vrijwel niemand het ziet, maar dan begrijp ik alle moeite van het opnemen niet...
ja sorry, ben groot fanquote:
die had je vast al heel lang niet gehoord...quote:
Komt omdat de website het niet doet...quote:Op zondag 7 april 2019 12:27 schreef Melting het volgende:
Zie nu pas dat je aan het draaien bent..... Meteen maar ingeschakeld.
Oh je stopt om 12.30.quote:Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef peaceman het volgende:
Maar je bent nog op tijd voor dit laatste nummer![]()
The Starlight Mints - The Bee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Je doet net alsof ik altijd verlengquote:Op zondag 7 april 2019 12:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh je stopt om 12.30.
Goede timing wel van me.
quote:Op zondag 7 april 2019 12:30 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Veel onbekende nummers, als ik dat zo zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel gevarieerd.
Ain't it funny how it is
ja, veel onbekendere nummers van meestal toch wel bekende artiesten. vind ik leuk om te draaien.quote:Op zondag 7 april 2019 12:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel onbekende nummers, als ik dat zo zie.
Heel gevarieerd.
Het is heerlijk, zonnescherm is zelfs nodig vandaag, anders gaat mijn hoofd kokenquote:Op zondag 7 april 2019 12:34 schreef Melting het volgende:
Zo even buiten zitten. Het is nu best lekker.
hier alles wel.... straks laatste aflevering van de luizenmoeder.quote:
O dat kijk ik nietquote:Op zondag 7 april 2019 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier alles wel.... straks laatste aflevering van de luizenmoeder.
Nederlandse series kijk ik sowieso nietquote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan nooit meepraten over populaire tv-programma's
Ja omdat het toen nog verrassend was, maar ik vind het nog steeds grappig en onderhoudend.quote:
Ik meestal ook niet. Widm is de laatste jaren enorm populair, maar volg ik al meer dan 15 jaar, dus dan is het toeval dat ik een populair programma volg.quote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik meestal ook niet, maar het interesseert mij ook niet.quote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien moet je nu in een ritme zien te komen, nu je weer kunt slapen. Kan de huisarts geen advies geven?quote:Op maandag 8 april 2019 02:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga voor de 3e keer vandaag, oké in de afgelopen +/- 24 uur, proberen te slapen, afgelopen week denk ik minimaal 100 uur geslapen dan wel in bed gelegen. En dan nog continu moe zijn.
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, het moet maar weer.quote:Op maandag 8 april 2019 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Klaar voor een nieuwe week?
Je hebt er ook weer zin in, merk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 8 april 2019 09:41 schreef Symphonic het volgende:
Even afblazen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Symph.... gedraag je!
Ain't it funny how it is
quote:Op maandag 8 april 2019 09:41 schreef Symphonic het volgende:
Even afblazen:MaandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een manier om 1/7e van je leven door te brengenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op maandag 8 april 2019 10:27 schreef MadMaster het volgende:
Kaartje Joe Jackson voor vanavond gedumpt, recensie van bekenden die gisteren in Paradiso waren, was niet al te best.
Binnen 2 minuten verkocht.
Ithe internet...
Ben alleen niet goed in/bekend met dit soort zaken, uiteindelijk ¤1,50 verlies op het kaartje geleden door provisie die je kennelijk aan Ticketswap moet betalen...quote:
Dat is nog te overzien.quote:Op maandag 8 april 2019 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben alleen niet goed in/bekend met dit soort zaken, uiteindelijk ¤1,50 verlies op het kaartje geleden door provisie die je kennelijk aan Ticketswap moet betalen...
Weet je dat ook weer voor de volgende keerquote:Op maandag 8 april 2019 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben alleen niet goed in/bekend met dit soort zaken, uiteindelijk ¤1,50 verlies op het kaartje geleden door provisie die je kennelijk aan Ticketswap moet betalen...
Ach, als je een drankje koopt in de zaal, ben je meer kwijt. En dan zie je nog een slechte show ookquote:Op maandag 8 april 2019 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag tot 20% meer vragen dan de aanschafprijs, maar ik vind het wat triest als je op de dag van het concert zelf probeert nog met winst een kaartje te verkopen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer voor de volgende keer
Prijzenswaardigquote:Op maandag 8 april 2019 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag tot 20% meer vragen dan de aanschafprijs, maar ik vind het wat triest als je op de dag van het concert zelf probeert nog met winst een kaartje te verkopen.
Ondanks dat er 478 personen op zoek zijn naar een kaartje voor vanavond...
quote:
Lucky you, lekker op het water. In de tuin was het ook goed te doen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gisteren ook. Lekker gevaren door de grachten van Haarlem en over het Spaarne 👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde in het roosterprogramma kijken, maar krijg een foutmelding:Negeren en doordrukken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijkquote:Op maandag 8 april 2019 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gisteren ook. Lekker gevaren door de grachten van Haarlem en over het Spaarne 👍
Ook niet. Dit krijg ik bij Firefox:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn computertijd klopt.
En verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2019 17:51:45 ]
quote:Op maandag 8 april 2019 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook niet. Dit krijg ik bij Firefox:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn computertijd klopt.
En verder:Hoe laat wil je draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet ik je er straks wel op...
Weet ik nog niet. Ik wilde het rooster inzien.quote:Op maandag 8 april 2019 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat wil je draaien?
Zet ik je er straks wel op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2019 17:55:21 ]
quote:Op maandag 8 april 2019 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik wilde het rooster inzien.
Kom jij de site wel in dan?Tot nog toe wel, na foutmelding die ik negeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu te eten. Later!
Ik kan via Chrome ook niet inloggen. Wel via IE.quote:Op maandag 8 april 2019 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Na het negeren van de foutmeldingen kan ik va Chrome en IE inloggen op het rooster...
Tot as. zaterdag is er niets gepland...
Kasperksy (wat ik gebruik) toont hier ook de melding over de onjuiste SSL-sleutel, maar geeft me wel de mogelijkheid om de onjuiste versleuteling te negeren...quote:Op maandag 8 april 2019 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan via Chrome ook niet inloggen. Wel via IE.
Heel apart dit.
Welterusten Rafquote:Op maandag 8 april 2019 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga naar bed, misschien tot zo. Planning is een "dutje" van max een uur
Moet dat eerst nog wel lukken, maar bij langer heb ik sowieso geen nacht.
Toedeledokie!
Goedemorgen livelink.quote:
Jawel hoor. Het warme weer 's middags hielp.quote:Op dinsdag 9 april 2019 05:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Gisteren toch nog goed doorgekomen?
In de loop van volgende week wordt het ook weer lekker weer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 06:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het warme weer 's middags hielp.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
In de loop van volgende week wordt het ook weer lekker weer.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nooit verder dan de dag van vandaag als het gaat om het weer. En dat doe ik ook alleen maar voor mijn zoon, die me 's ochtends vraagt hoe warm het wordt en of het gaat regenen en zo.
Hij wil het allemaal graag vantevoren weten.
Hij heeft zich net voordat hij wegging ook omgekleed toen ik hem zei dat het vandaag niet zo warm werd als gisteren. Nog handiger zou zijn als hij het vraagt voordat hij zich aankleedtquote:Op dinsdag 9 april 2019 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is slim van hem. Weet hij meteen of hij een jas aan moet doen, of een regenpak.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 06:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft zich net voordat hij wegging ook omgekleed toen ik hem zei dat het vandaag niet zo warm werd als gisteren. Nog handiger zou zijn als hij het vraagt voordat hij zich aankleedt
quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Al in Heiloo (passagier oppikken) en zo door naar Groningen voor 2 uurtjes...
Vroeg!![]()
quote:
Goedemorgen heren en dame.quote:
Frosty werkte vanmorgen weer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:58 schreef just me het volgende:
Melting, heeft Hiryu het nog kunnen fixen ?Hij was nog laat bezig voor ons!
quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Frosty werkte vanmorgen weer.
De site nog niet, dus misschien dat die ook nog een schop moet hebben.
En dan hopen dat vanmiddag lekker weer isquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
Relaxdagje vandaag. Alleen even rond 11:30 uur naar Almelo voor een workshop en dan rond 15:00 uur weer naar huis!
Goedemorgen Diaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen.
Relaxdagje vandaag. Alleen even rond 11:30 uur naar Almelo voor een workshop en dan rond 15:00 uur weer naar huis!
Ja dat zou leuk zijn, Lennon moet trainen en dat is altijd leuker om te kijken als het lekker weer is.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
En dan hopen dat vanmiddag lekker weer is
Ik ben nog wel even druk in huis hoor... was vouwen, strijken en stofzuigen. Morgen moet ik om 09:00 uur in Zwolle zijn en ben dan pas laat thuis.quote:
Succes! En dat voor maar 2 uurtjes.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Al in Heiloo (passagier oppikken) en zo door naar Groningen voor 2 uurtjes...
Vroeg!![]()
Goed om te lezen.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te lezen.
Hoe gaat het? Inmiddels al getrouwd en 3 kinderen?
Bijna getrouwd ja?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hahaha
Bijna getrouwd, eigen huis wat bijna af is, nog geen kinderen
quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna getrouwd ja?
Eigen huis ook bijna?
NOG geen kinderen. Dat duurt dus niet lang meer.
Leuk vooruitzicht wel dan toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De planning is: hopelijk augustus/september 2019 in het huis
Trouwen in 2020?.. En kinderen nog ff niet
Goed bezigquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De planning is: hopelijk augustus/september 2019 in het huis
Trouwen in 2020?.. En kinderen nog ff niet
Dat zou ik een paar jaar geleden niet van je gedacht hebben, dat je nu al samen zou gaan wonen.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou ik een paar jaar geleden niet van je gedacht hebben, dat je nu al samen zou gaan wonen.
Nee. Toen (wanneer was dat; 2014/2015/2016) kwam je me niet over alsof je daar nu al aan toe zou zijn. Laat staan om volgend jaar al te trouwen.quote:
Veel gebeurd tussen 2016 en nuquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Toen (wanneer was dat; 2014/2015/2016) kwam je me niet over alsof je daar nu al aan toe zou zijn. Laat staan om volgend jaar al te trouwen.
When it happens, it happens rightquote:
Hoera voor dat!quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
When it happens, it happens right
Mijn leven, en ikzelf, zijn een stuk stabieler dan 3 of 4 jaar geleden
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoera voor dat!
Nu moet je gewoon weer vaker hier langs komen, en dan is alles helemaal goed.
Eindelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:22 schreef Symphonic het volgende:
Nieuwe schermen gekregen, dat werkt een stuk prettiger
Kleine schermen zijn zo 1995
quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Wel grappig dat iemand van ICT niet weet dat je drivers moet updaten om de gewenste resolutie te krijgen. Dit scheelt echt zoveel gescroll
quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Wel grappig dat iemand van ICT niet weet dat je drivers moet updaten om de gewenste resolutie te krijgen. Dit scheelt echt zoveel gescroll
Ik hoop dat er bij jullie minder wind staat dan hier! Ik heb nog geen schutting en kan nergens beschut zittenquote:
Goede afdeling dan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Lekker binnen blijven dan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat er bij jullie minder wind staat dan hier! Ik heb nog geen schutting en kan nergens beschut zitten![]()
Schutting gaat over 2 weken geplaatst worden
Vanmorgen al lekker in het zonnetje wezen golfen dus je hoort me niet klagen, behalve over die ene irritante mug vannachtquote:
Eentje maar? Dat zou een goede nacht zijn voor mij. Maar met lente, zomer en herfst voor de boeg, zal ik geen nacht hebben zonder muggen in mijn slaapkamer. Klamboe is echt noodzakelijk hier. Echt bizar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:20 schreef just me het volgende:
Vanmorgen al lekker in het zonnetje wezen golfen dus je hoort me niet klagen, behalve over die ene irritante mug vannacht
Helpt dat ook tegen het gezoemquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eentje maar? Dat zou een goede nacht zijn voor mij. Maar met lente, zomer en herfst voor de boeg, zal ik geen nacht hebben zonder muggen in mijn slaapkamer. Klamboe is echt noodzakelijk hier. Echt bizar.
Oma-weet-raad-tip: als je gestoken wordt, doe er dan een beetje tandpasta op. Dat jeukt 10-15 minuten een stuk meer, maar als je je dan in kan houden en het er niet vanaf krabt, dan is de jeuk helemaal weg. En dan kun je de tandpasta eraf wassen. Werkt beter dan speciale muggenbetenrommel van de drogist en is goedkoper. En je hebt het altijd bij de hand.
Als je er genoeg van in je oren doet welquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je er genoeg van in je oren doet wel
Nee. Denk ik. Ik woon wel in een hoek, dus twee flats die in 90 graden op elkaar gebouwd zijn, en de wind blaast al die beesten naar deze hoek. En er zal vast stilstaand water in de buurt zijn, al dan niet in de vorm van bloempotten, zwembadjes en andere onnatuurlijke zooi. Er zijn wel wat watertjes in de buurt, maar volgens mij wel ver genoeg weg om daar geen last van te moeten hebben, maar ik ben geen muggoloog.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
woon jij in een moeras dat je zoveel last van muggen hebt ?
Dan zou ik terugblazen met een ventilatorquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Denk ik. Ik woon wel in een hoek, dus twee flats die in 90 graden op elkaar gebouwd zijn, en de wind blaast al die beesten naar deze hoek. En er zal vast stilstaand water in de buurt zijn, al dan niet in de vorm van bloempotten, zwembadjes en andere onnatuurlijke zooi. Er zijn wel wat watertjes in de buurt, maar volgens mij wel ver genoeg weg om daar geen last van te moeten hebben, maar ik ben geen muggoloog.
Ik heb een bordje op mijn raam met "muggen niet welkom". Moet genoeg zijn, toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zou ik terugblazen met een ventilator
In de tuin hebben wij nu al geen zon meer, niet erg fijn om te zitten. Maar het waait ook best hard. Moest tegen de wind in en berg op fietsen... pfff.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat er bij jullie minder wind staat dan hier! Ik heb nog geen schutting en kan nergens beschut zitten![]()
Schutting gaat over 2 weken geplaatst worden
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een bordje op mijn raam met "muggen niet welkom". Moet genoeg zijn, toch?
Dan lekker binnen zitten met een kopje thee!quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In de tuin hebben wij nu al geen zon meer, niet erg fijn om te zitten. Maar het waait ook best hard. Moest tegen de wind in en berg op fietsen... pfff.
Tijd voor een ander huis dan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In de tuin hebben wij nu al geen zon meer, niet erg fijn om te zitten. Maar het waait ook best hard. Moest tegen de wind in en berg op fietsen... pfff.
Nee echt niet. In de zomer is dat heel fijn. En ik zit toch niet snel en graag buiten. Prima zo!quote:
Je mag mijn werkoordoppen wel lenenquote:
Het is wat langer geworden dan 2 uur...quote:
Goede reis.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wat langer geworden dan 2 uur...
Wel zo efficiënt, maar nu pas halverwege Grun en thuis. Wat eten nu en dan door...
Ohoh.... niets gebeurd hoop ik?quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:36 schreef peaceman het volgende:
Moest vanochtend ineens weer vol in de remmen. Schrok enorm. Niet fijn.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:36 schreef peaceman het volgende:
Jawel, maar dat had ik op 18 maart ook wel. Maar om 1 of andere manier schrok ik enorm. Geen prettig gevoel. Zal wel weer wegvloeien, maar om 1 of andere reden heb ik er nu wel ff last van.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh.... niets gebeurd hoop ik?
Heb je wel genoeg afstand gehouden?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:36 schreef peaceman het volgende:
Als je er last van blijft houden zou je EMDR therapie kunnen overwegenquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar dat had ik op 18 maart ook wel. Maar om 1 of andere manier schrok ik enorm. Geen prettig gevoel. Zal wel weer wegvloeien, maar om 1 of andere reden heb ik er nu wel ff last van.
Zover komt het hoop ik niet. Was er zelf nogal verbaasd over ook. Ik hoop dat het gewoon een mindere dag is van mijzelf.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Als je er last van blijft houden zou je EMDR therapie kunnen overwegen
Wat een gevaarlijke mensen bij jou op de weg joh!quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:36 schreef peaceman het volgende:
Denk dat het wel even tijd nodig heeft..quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zover komt het hoop ik niet. Was er zelf nogal verbaasd over ook. Ik hoop dat het gewoon een mindere dag is van mijzelf.
Kan ook maar hou het gewoon in gedachtequote:Op dinsdag 9 april 2019 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zover komt het hoop ik niet. Was er zelf nogal verbaasd over ook. Ik hoop dat het gewoon een mindere dag is van mijzelf.
Dat is overal wel hoor. Spits is gewoon drama. Zeker op dinsdag en donderdag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een gevaarlijke mensen bij jou op de weg joh!
Doe ik. Maar mijn manier is ook het erover hebben. Van me af lullen zeg maar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ook maar hou het gewoon in gedachte
Herken ik ook wel hoor!quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe ik. Maar mijn manier is ook het erover hebben. Van me af lullen zeg maar.
Volgende week donderdag komt er een letselschade expert langs om e.e.a. Uit te leggen. Zij gaan dan zorgen dat verder alles geregeld wordt qua gemaakte en nog te maken kosten. Dat zal ook wel weer schelen.quote:
Dat werkt weer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:59 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik zie dat het rooster weer getoond wordt. Goed werk
Vergeleken met het vorige nummer sowieso.quote:
Ik kan het volgen via de R49 nood appquote:
Zet ff op de webstream...quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het volgen via de R49 nood app
Laat Melting niet te veel stressen he.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het volgen via de R49 nood app
Ik ondersteunquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat Melting niet te veel stressen he.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de zwaartekracht en leeftijd...
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:24 schreef Melting het volgende:
Het draaien gaat vandaag waarschijnlijk niet meer lukken.
Dit ligt niet aan de dj, maar aan de techniek erachter.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef just me het volgende:
[..]dan moet ik mijn gordijnen maar gaan naaien
Dat is jammer, maar even niks aan te doen begrijp ik.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:24 schreef Melting het volgende:
Het draaien gaat vandaag waarschijnlijk niet meer lukken.
Dit ligt niet aan de dj, maar aan de techniek erachter.
De deuren van de slaapkamer worden weggehaald om opgeknapt te worden, ik heb op de gang een lichtkoepel en ik wil toch wel 'n beetje in het donker slapen. Ik heb hele goedkope gordijnen bij Ikea gekochtquote:
Voor tijdelijk in de deuropening? Dan zou ik niet de moeite nemen om ze nog te naaien, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
De deuren van de slaapkamer worden weggehaald om opgeknapt te worden, ik heb op de gang een lichtkoepel en ik wil toch wel 'n beetje in het donker slapen. Ik heb hele goedkope gordijnen bij Ikea gekocht
Alle deuren gaan opgeknapt worden in huis dus ik steek er even die moeite in, nou ja, moeite... gewoon even hele grote zoom erinquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor tijdelijk in de deuropening? Dan zou ik niet de moeite nemen om ze nog te naaien, eerlijk gezegd.
Bij dit nummer breek je? Er waren toch al eerder nummers die zo zoetsappig waren?quote:
Ja ik vond het echt een ongelofelijke zeikstemquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij dit nummer breek je? Er waren toch al eerder nummers die zo zoetsappig waren?
Ik vind het ook niks hoor.
Ik geef je geen ongelijk wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt een ongelofelijke zeikstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |