SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Anders had Vout het wel even gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
En draaien en een nieuw topic moeten openen
Ik was even uit eten en het werd laat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Goedenavond MadMaster. Een hoop moeilijke vanavond.
Nee, dat werkt sinds gisteren niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even uit eten en het werd laat.
Ik zie trouwens geen show op de website staan...
Dat stuk van de site doet het niet meer. Laat alleen de tabs van de dagen nog zien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik eigenlijk wel moeten weten.quote:
Frosty, waar de gegevens vandaan moeten komen, heeft geen actueel SSL certificaat meer en dus zal de website daardoor de gegevens niet op kunnen halen dan...quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik vermoed dat het weer aan Leaseweb ligt en hun geknutsel.
Rooster werkt ook niet via Chrome.
Dat klinkt logisch.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Frosty, waar de gegevens vandaan moeten komen, heeft geen actueel SSL certificaat meer en dus zal de website daardoor de gegevens niet op kunnen halen dan...
Wegens dezelfde reden krijg je in de browser ook een soortgelijke melding als je naar het rooster wilt gaan...quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
Goodnight Melting and guests
En dank je wel natuurlijk. Volgende keer weer wat makkelijker, graag.
Ik vond het vanavond juist ontzettend meevallen. Normaal ben ik al blij als ik er 2 weet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
Goodnight Melting and guests
En dank je wel natuurlijk. Volgende keer weer wat makkelijker, graag.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:58 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Ik ga mijn ogen sluiten.
Fijne avond/nacht allemaal.
Ze hebben er een paar jaar geleden toch nog een film van gemaakt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Na oa Mcgyver, knightrider, Magnum P.I. etc, zou deze show ook wel een nieuwe versie mogen krijgen
Die bedoel je?quote:Uw computerklok is ingesteld op 6-4-2019. Zorg ervoor dat uw computer op de juiste datum, tijd en tijdzone is ingesteld in uw systeeminstellingen, en vernieuw daarna frosty.radio49.nl.
Als uw klok al op de juiste tijd is ingesteld, is de website waarschijnlijk onjuist geconfigureerd, en kunt u niets doen om het probleem te verhelpen. U kunt wel de beheerder van de website over het probleem informeren.
Jij weet juist altijd best veel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vond het vanavond juist ontzettend meevallen. Normaal ben ik al blij als ik er 2 weet.
Dat is alleen bij de rock classics zo.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tokking to me?
Het is geen datum instelling, wel iets wat bij de webhosting ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik ken de workarounds, maar dit moet gewoon bij de host gefixt worden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Iets wat niet klopt bij alleen maar de NTP instellingen bij de host kan hierbij meespelen en alles in de soep werken.
Het moet alleen samen kloppen.
Goedemorgen Melting. Dacht je dat het maandag was?quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 7 april 2019 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Dacht je dat het maandag was?
jeetje, wat komt dat laat... opnemen dusquote:Op zondag 7 april 2019 10:14 schreef MadMaster het volgende:
<spam>
Vanavond op NPO1 geniet je om 23:20 van het eerste deel van De Avond van de Filmmuziek!
Deel twee volgt op zondag 21 april om 23:05 uur.
[ afbeelding ]
</spam>
Morgen!
Ja, dat snap ik ook nooit, het is altijd zo idioot laat.quote:Op zondag 7 april 2019 10:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
jeetje, wat komt dat laat... opnemen dus
als het om 22.00 begint kun je het nog mooi kijken en dan naar bed.quote:Op zondag 7 april 2019 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nooit, het is altijd zo idioot laat.
Of ze willen dat vrijwel niemand het ziet, maar dan begrijp ik alle moeite van het opnemen niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |