Parel ook niet. Het is een copycat van 2-3 latin songs en in de blender gestopt. Parel komt nu met Duncan. Parel is voor mij toch een unieke song.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:46 schreef eurovisiefan93 het volgende:
De vocals zijn inderdaad niet fantastisch maar als je het toch met Ierland vergelijkt is dit een pareltje hoor...
Denk het wel, vooral als er veel over gepraat gaat wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:45 schreef Butler456 het volgende:
Ik vraag me nu af op dit gevolgen heeft voor Luca in de odds?!?
Sowieso erg benieuwd naar de odds na dit jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:45 schreef Butler456 het volgende:
Ik vraag me nu af op dit gevolgen heeft voor Luca in de odds?!?
In vergelijking met Ierland bedoelde ik. Natuurlijk is het geen parel hahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Parel ook niet. Het is een copycat van 2-3 latin songs en in de blender gestopt. Parel komt nu met Duncan. Parel is voor mij toch een unieke song.
Ja straks met achtergrondzangers, je weet het nooit..quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:46 schreef ato het volgende:
Luck zingt nietcecht goed. Klinkt voor mij wat magertjes. Zou straks wel anders klinken.
Hij zat het hele liedje onder de toon. Dat was echt niet goed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:47 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vond Luca oprecht prima. Wou dat hij flopte en ik vond dat hij het prima deed. Zie iedereen commenten dat het slecht(er) is tho.
Zie je die blauwe lichtflitsen bij die uithalen? Denk dat we dat in Israel ook gaan zienquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
JEZUS CHRISTUS WAT GOED DIT LIVE
OOK HET BEGIN
WAT EEN VOLUME
GREYSIE EN CEEquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:49 schreef Greys het volgende:
JEZUS CHRISTUS WAT GOED DIT LIVE
OOK HET BEGIN
WAT EEN VOLUME
Wat vind je ongemakkelijk?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
Zweet breekt mij telkens uit bij dit nummer. Super ongemakkelijk, omdat het een ontzettend confronterend nummer is. Hebben meer mensen dat?
Geen idee. Het roept een heleboel vervelende dingen op die ook weer mooi zijn zeg maar. Dat is ook DE kracht van het nummer. Ik wordt er elke keer enorm emotioneel van. Had ik met CATS ook trouwens.quote:
Bulletje ook?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Nu krijgen ze allemaal een trofee, en komt Henny Huisman ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |