Zo heel winstgevend lijkt me het niet vooralsnog.quote:
Meer dan een ton, gaat volgens mij richting of over de 2 ton.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was een ton hè? Dat verdienen ze nooit terug.
Dat lijkt me ook niet. Ze zullen flinke termijnen moeten betalen willen de uitleners de lening overleven.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was een ton hè? Dat verdienen ze nooit terug.
En al dat meerwerk en tegenslagen...dat gaat idd richting de 200kquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meer dan een ton, gaat volgens mij richting of over de 2 ton.
(110.000 voor de villa, 60.000 voor de pacht van de grond en later nog moeten bijlenen).
Pfff, nog meer zelfs dus. En die pacht: is dat niet veel en veels te duur?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meer dan een ton, gaat volgens mij richting of over de 2 ton.
(110.000 voor de villa, 60.000 voor de pacht van de grond en later nog moeten bijlenen).
Voor een Balinees wel, maar ja buitenlanders hequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Pfff, nog meer zelfs dus. En die pacht: is dat niet veel en veels te duur?
Zijn dat terugkerende kosten, die pacht? Bijv. elk jaar?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor een Balinees wel, maar ja buitenlanders he
Ook dat idd. Maar 60.000 euro, daar kun je in die landen toch een halve stad van pachten?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:04 schreef Allures het volgende:
Met die pacht zou ik meer zitten met dat je er af geschopt kunt worden lijkt me?
En dan neem je die villa niet mee
Marion is een Fokkerquote:Marion Arts:
Wat een stel misselijke met zichzelf ingenomen figuren. Walgelijk
Ze zullen wel iets teveel betalen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ook dat idd. Maar 60.000 euro, daar kun je in die landen toch een halve stad van pachten?
Nee is meestal eenmalig en dan heb je 30 jaar de grond. Buiteblanders mogen nl geen grond bezitten daar blijkbaarquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn dat terugkerende kosten, die pacht? Bijv. elk jaar?
Oke thxx.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:21 schreef SOG het volgende:
[..]
Nee is meestal eenmalig en dan heb je 30 jaar de grond. Buiteblanders mogen nl geen grond bezitten daar blijkbaar
Stel ze hebben 200k aan kosten.
Dan is dat zeker wel terug te verdienen. Helemaal als je het woongenot en de restwaarde na verkoop eraf trekt.
prijzen in bali zijn enorm gestegen. Sommige delen van Bali zijn ook zeker niet te vergelijken met armoedige delen (99 procent van indonesie). In de toeristische gebieden betaal je bv 1 euro voor een ijsthee. Uurtje verder betaal je 10 cent.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ook dat idd. Maar 60.000 euro, daar kun je in die landen toch een halve stad van pachten?
Ja dat is ook t rare van zon constructie. Na 30 jaar moet je gewoon opzoutenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:04 schreef Allures het volgende:
Met die pacht zou ik meer zitten met dat je er af geschopt kunt worden lijkt me?
En dan neem je die villa niet mee
Het klinkt zo duur. Thxx tho.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:24 schreef SOG het volgende:
[..]
prijzen in bali zijn enorm gestegen. Sommige delen van Bali zijn ook zeker niet te vergelijken met armoedige delen (99 procent van indonesie). In de toeristische gebieden betaal je bv 1 euro voor een ijsthee. Uurtje verder betaal je 10 cent.
Ik zag het ja.quote:Op zondag 7 april 2019 08:57 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Sympathieke gast hoor, kan goed tegen kritiek![]()
https://twitter.com/dvschend/status/1114781531585880064
Heel verstandig die verkoper, die had ze goed door. Rijkeluiskindertjes die om korting komen vragen. Lekker anderhalf uur laten wachten en dan met een minimale korting komen. Geniaal.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Gelukkig konden ze wel 0,24% korting krijgen op al het witgoed en sanitair
Tja, heel slim. En vervolgens niks verkopen. Dat was vast zijn doelquote:Op zondag 7 april 2019 09:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Heel verstandig die verkoper, die had ze goed door. Rijkeluiskindertjes die om korting komen vragen. Lekker anderhalf uur laten wachten en dan met een minimale korting komen. Geniaal.
Alsof dat een of ander geniaal plan was van de verkoper.quote:Op zondag 7 april 2019 09:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Heel verstandig die verkoper, die had ze goed door. Rijkeluiskindertjes die om korting komen vragen. Lekker anderhalf uur laten wachten en dan met een minimale korting komen. Geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |