Af en toe zo lekker! Zeker icm bierquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vette bek.Gister nog heerlijke frituurhappen op.
Het was met bier erbij. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Af en toe zo lekker! Zeker icm bierOf na bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Frituurhappenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Nummer 2
Klinkt ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Achel Dubbel. Dat smaakte prima.quote:
Frikandel speciaal wooaahquote:
Absoluut. Kunnen we mooi gaan eten als we gaan niet-sporten.quote:
Als echte vettige bertjesquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Kunnen we mooi gaan eten als we gaan niet-sporten.
Ik ben niet vettig.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik vertrouw jouw smaak wel
Doe een leuk jurkje aan, dan gaan we bier drinken en frituurhappen eten.quote:
Kom je me ophalen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe een leuk jurkje aan, dan gaan we bier drinken en frituurhappen eten.
Met de taxi. Anders kan ik geen biertjes drinken.quote:
Dat klinkt... Vies.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat kopiėren uit een gesloten topic werkt nog niet echt lekkerMaar heb volgens mij wel eens gefrituurde augurk op.
Prima.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de taxi. Anders kan ik geen biertjes drinken.
Ben wel nieuwsgierig, nog nooit gehad. Ik frituur thuis zelden, laat staan snacks. Maar tot nu toe nog niet ergens op een menu gezien..quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat kopiėren uit een gesloten topic werkt nog niet echt lekkerMaar heb volgens mij wel eens gefrituurde augurk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |