ik heb voor twee gereserveerdquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
Is net of je in een Chinees restaurant zit. Daar hangt ook altijd zo'n soort schilderij aan de muur.
*schuift aan*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
*schuift aan*Wow zo realistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
*schuift aan*Realistisch of onrealistisch, laat jezelf maar helemaal gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet snappen dat dit niet serieus was bedoeldquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Realistisch of onrealistisch, laat jezelf maar helemaal gaan.
Een beetje ja, buiten dat het tekenfilms zijn vol met kansloos geschreeuw en gegil gemaakt door rare aziaten en hun gekke cultuurtje waar elk meisje een hoog piepstemmetje moet hebben en onschuldig moet kijken met grote kiekers omdat het geil is. Alleen onbscure types en nerds kijken naar die meuk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik een zeer rare uitspraak. is een beetje hetzelfde als zeggen ''haha westerse TV'' of ''haha sport'' terwijl er zoveel soorten van zijn
Heb je uitnodiging toch echt geweigerd.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ohja nu je het zegt
Dan zit iedereen hier er behalve de mods en chloro
We zijn hier niet meer zo flexibel van geest.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit niet serieus was bedoeld![]()
[..]
Lekker, gun het hem van hartequote:Op zaterdag 6 april 2019 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
92ste minuut de 2-1 en daarna nog een 3-1
Zal altijd een beetje een naar mannetje blijven, maar daarom houd ik ook van hem en daarom hoort hij ook in deze SC.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
bij promotie is hij misschien weer zijn vrolijke zelf
dat is een flinke generalisatie. je hebt ook genoeg anime met volwassen, realistische verhalen zonder rare shit of geschreeuw. dan zijn het gewoon net HBO series die toevallig getekend zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Een beetje ja, buiten dat het tekenfilms zijn vol met kansloos geschreeuw en gegil gemaakt door rare aziaten en hun gekke cultuurtje waar elk meisje een hoog piepstemmetje moet hebben en onschuldig moet kijken met grote kiekers omdat het geil is. Alleen onbscure types en nerds kijken naar die meuk.
Je had het niet hoeven doen maar ik waardeer je inzet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een flinke generalisatie. je hebt ook genoeg anime met volwassen, realistische verhalen zonder rare shit of geschreeuw. dan zijn het gewoon net HBO series die toevallig getekend zijn.
Ghost in the Shell bijvoorbeeld, was laatst ook nog een westerse film van gemaakt met scarlett tiethansson
weer mooi even gecared
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal altijd een beetje een naar mannetje blijven, maar daarom houd ik ook van hem en daarom hoort hij ook in deze SC.
geen dankquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal altijd een beetje een naar mannetje blijven, maar daarom houd ik ook van hem en daarom hoort hij ook in deze SC.
Jesus fuck ben je net zo dom als je eruitzietquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet snappen dat dit niet serieus was bedoeld![]()
Dan kan je toch net zo goed gelijk die getekende shit skippen en wat fatsoenlijks gaan kijken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is een flinke generalisatie. je hebt ook genoeg anime met volwassen, realistische verhalen zonder rare shit of geschreeuw. dan zijn het gewoon net HBO series die toevallig getekend zijn.
Ghost in the Shell bijvoorbeeld, was laatst ook nog een westerse film van gemaakt met scarlett tiethansson
weer mooi even gecared
Uit de ovenquote:
Hoe ziet ze eruit?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jesus fuck ben je net zo dom als je eruitziet
Waar bemoei jij je mee gekquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je had het niet hoeven doen maar ik waardeer je inzet.
Ben jij zo lelijk als je persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat hele kip? Of kipvleugels? Of uit zo'n braadzak?
Je weet hoe ze er uit ziet?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lelijker zelfsquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben jij zo lelijk als je persoonlijkheid?
Jaquote:
Ga gewoon weg debieltjequote:Op zaterdag 6 april 2019 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Herman heeft dat helemaal niet nodig om jou de baas te zijn.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.
En dat geldt voor meerdere mensen hier.
Ahwquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dat komt omdat je zo'n prachtige persoonlijkheid hebt
Heb jij zo veel invloed op flippiie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
deel ik eens een compliment uit en dan gaat diegene weer doen alsof ze zit te vingeren
Monster bijvoorbeeld. lang verhaal kort gaat over een neurochirurg die moet kiezen tussen een spoedoperatie op een kind of een operatie op de burgemeester en hij kiest het kind wie vele jaren later een seriemoordenaar blijkt te zijn. wilde Guillermo del Toro ook nog een HBO serie van maken omdat hij het een van de beste verhalen ooit vondquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed gelijk die getekende shit skippen en wat fatsoenlijks gaan kijken?
Wat is dan naar jouw mening een realistisch verhaal zonder rare shit. Volgens mij is het gewoon altijd wel raar en als je dat in een westerse film propt krijg je een soort superheldenfilm en dat is meestal ook een bak ellende als het aankomt op geloofwaardigheid.
Oké oké okéquote:
Hoe ziet ze eruit danquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zekerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zo veel invloed op flippiie?
Ah oke, maar dat is wel de uitzondering op de regel neem ik aan. Wat maakt dat dan beter dan een westerse serie/film met een vergelijkbaar uitgewerkt verhaal? Ga je voor realistisch en geloofwaardig dan lijkt me ook juist dat je je aan de getekende setting gaat storen, dan moet de benadering ook wel echt anders zijn met een diepere laag erin. Voor mij dan, wil dat compenseren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Monster bijvoorbeeld. lang verhaal kort gaat over een neurochirurg die moet kiezen tussen een spoedoperatie op een kind of een operatie op de burgemeester en hij kiest het kind wie vele jaren later een seriemoordenaar blijkt te zijn. wilde Guillermo del Toro ook nog een HBO serie van maken omdat hij het een van de beste verhalen ooit vond
een moedertje goed verhaal zonder maar enige fantasie wat ik nooit had meegemaakt als ik geen anime keek
tenzij die HBO serie uitkomt
Weer een horde overleefdquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker bezig, net als Ajax zie ik.
ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat PSV gewoon die schaal pakt hoor. Ze zijn tot dusverre heel degelijk en winnen alles een beetje op z'n Liverpoolsquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopen dat PSV morgen niet op komt dagen haha
ik vind het niet beter of slechter dan iets westers, ik kijk voor het verhaal en hoe het is vormgegeven maakt me geen ene Dima uit. het voordeel van getekend is bijvoorbeeld wel dat ik niet naar eventuele kutacteurs hoef te kijken of dat er opeens een cameo van Ed Sheeran in komt die gezellig zit te zingen met zijn Lannister vriendjesquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, maar dat is wel de uitzondering op de regel neem ik aan. Wat maakt dat dan beter dan een westerse serie/film met een vergelijkbaar uitgewerkt verhaal? Ga je voor realistisch en geloofwaardig dan lijkt me ook juist dat je je aan de getekende setting gaat storen, dan moet de benadering ook wel echt anders zijn met een diepere laag erin. Voor mij dan, wil dat compenseren.
Wat trekt jou er zo in aan dan, en fap je er weleens bij? (meer dan westerse shit)
Die 3-0 was mooi gedaan, verder niks gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5-0
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA @:paul
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké oké
Gemarineerde kippenpootjes uit de oven met gebakken aardappeltjes en salade
Nu blij
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat PSV gewoon die schaal pakt hoor. Ze zijn tot dusverre heel degelijk en winnen alles een beetje op z'n Liverpools
Gewoon de hele wedstrijd domineren!quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die 3-0 was mooi gedaan, verder niks gezien.
Ah helder, bedankt voor de uitleg. Ik had dit met Sam van Totally Spies.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het niet beter of slechter dan iets westers, ik kijk voor het verhaal en hoe het is vormgegeven maakt me geen ene Dima uit. het voordeel van getekend is bijvoorbeeld wel dat ik niet naar eventuele kutacteurs hoef te kijken of dat er opeens een cameo van Ed Sheeran in komt die gezellig zit te zingen met zijn Lannister vriendjes
daarnaast kan ik wel genieten van die superheldenshit dus voor mij veel keuze in anime hahaatjes
nee ik fap enkel op westers al was ik vroeger wel verliefd op May uit Pokemon
Uiteraard, denk dat ik komende week ga indrinken anders krijg ik een lichte hartaanvalquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:VanilleKwark
Ja denk het ook, maar met deze CL prestatie ben je altijd de winnaar
Hele week indrinken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat ik komende week ga indrinken anders krijg ik een lichte hartaanval
mooi, ga ik nu verder met een anime over een pratende octopus die bijna onsterfelijk is en leraar wordt van een klas met kinderen die hem binnen 1 jaar moeten vermoorden of hij blaast de aarde opquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah helder, bedankt voor de uitleg. Ik had dit met Sam van Totally Spies.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, ga ik nu verder met een anime over een pratende octopus die bijna onsterfelijk is en leraar wordt van een klas met kinderen die hem binnen 1 jaar moeten vermoorden of hij blaast de aarde op
En de driedubbele kater na uitschakeling neem je maar op de koop toe hahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker, geen één moment nuchter. McGrath vindt me ook leuker als ik dronken ben
Ajax heeft niets te verliezenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En de driedubbele kater na uitschakeling neem je maar op de koop toe haha
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
crew PaulPaul heeft geen premium account
Fan van Braddie![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe kookvlogs al gezien?
mooi zo, vandaag wilde ik dolgraag fietsen, maar heb niet eens de deur opengedaan.quote:
Ja fietsen, denk km of 70. Wel op tijd weg want Arsenal is om 3 uurquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
mooi zo, vandaag wilde ik dolgraag fietsen, maar heb niet eens de deur opengedaan.
Jij hardlopen? Fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |