quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat PSV gewoon die schaal pakt hoor. Ze zijn tot dusverre heel degelijk en winnen alles een beetje op z'n Liverpools
Gewoon de hele wedstrijd domineren!quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die 3-0 was mooi gedaan, verder niks gezien.
Ah helder, bedankt voor de uitleg. Ik had dit met Sam van Totally Spies.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het niet beter of slechter dan iets westers, ik kijk voor het verhaal en hoe het is vormgegeven maakt me geen ene Dima uit. het voordeel van getekend is bijvoorbeeld wel dat ik niet naar eventuele kutacteurs hoef te kijken of dat er opeens een cameo van Ed Sheeran in komt die gezellig zit te zingen met zijn Lannister vriendjes
daarnaast kan ik wel genieten van die superheldenshit dus voor mij veel keuze in anime hahaatjes
nee ik fap enkel op westers al was ik vroeger wel verliefd op May uit Pokemon
Uiteraard, denk dat ik komende week ga indrinken anders krijg ik een lichte hartaanvalquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:VanilleKwark
Ja denk het ook, maar met deze CL prestatie ben je altijd de winnaar
Hele week indrinken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat ik komende week ga indrinken anders krijg ik een lichte hartaanval
mooi, ga ik nu verder met een anime over een pratende octopus die bijna onsterfelijk is en leraar wordt van een klas met kinderen die hem binnen 1 jaar moeten vermoorden of hij blaast de aarde opquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah helder, bedankt voor de uitleg. Ik had dit met Sam van Totally Spies.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, ga ik nu verder met een anime over een pratende octopus die bijna onsterfelijk is en leraar wordt van een klas met kinderen die hem binnen 1 jaar moeten vermoorden of hij blaast de aarde op
En de driedubbele kater na uitschakeling neem je maar op de koop toe hahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker, geen één moment nuchter. McGrath vindt me ook leuker als ik dronken ben
Ajax heeft niets te verliezenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En de driedubbele kater na uitschakeling neem je maar op de koop toe haha
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
crew PaulPaul heeft geen premium account
Fan van Braddie![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je zijn nieuwe kookvlogs al gezien?
mooi zo, vandaag wilde ik dolgraag fietsen, maar heb niet eens de deur opengedaan.quote:
Ja fietsen, denk km of 70. Wel op tijd weg want Arsenal is om 3 uurquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
mooi zo, vandaag wilde ik dolgraag fietsen, maar heb niet eens de deur opengedaan.
Jij hardlopen? Fietsen?
Toen was het kut weer ofnietquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed ik vorige zondag ook, beviel me erg goed
😅quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb meestal het gordijn dicht
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarschijnlijk is het nog waar ook
ik heb dezelfde afstand in gedachten. We zullen zienquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja fietsen, denk km of 70. Wel op tijd weg want Arsenal is om 3 uur
Vandaag was het bewolkt dat is altijd een stuk minder natuurlijk
top voor je meidquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb dezelfde afstand in gedachten. We zullen zien
Lees het morgen wel sportmanquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb dezelfde afstand in gedachten. We zullen zien
gelukkig is het 7 stemmen geblevenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:37 schreef HPLC het volgende:
waarom kan ik maar een paar van de 7 stemmen zien, wil weten wie ik moet bloken
zin in de night king die iedereen stuk voor stuk in hun reet neemtquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn jullie al hyped
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
als deze post 10 likes krijgt zal ik voor jullie op vocaroo een kpop nummer zingen
als deze post 10 likes krijgt zal ik voor jullie op vocaroo een kpop nummer zingen
Zou graag zien dat Cersei eens goed door The Mountain in de reet wordt genomenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin in de night king die iedereen stuk voor stuk in hun reet neemt
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou graag zien dat Cersei eens goed door The Mountain in de reet wordt genomen
lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou graag zien dat Cersei eens goed door The Mountain in de reet wordt genomen
Ze heeft er meer verstand van dan figuren als VK of Kiidquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij praat met vrouwen over voetbal
Vond je het ook zo mooi dat Arya de keel van littlefinger door mocht snijden en de zusters weer close werdenquote:
Ja de ene gelooft niet in geluk en de ander speelt enkel fifa hahaquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft er meer verstand van dan figuren als VK of Kiid
week geleden zeiken dat ONZ zo kut was en nu zit ie daar weer mooi te feunen, die Hans kun je nooit vertrouwenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij praat met vrouwen over voetbal
eigenlijk niet, littlefinger was ook een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond je het ook zo mooi dat Arya de keel van littlefinger door mocht snijden en de zusters weer close werden
Hans glijdt gewoon overal makkelijk tussenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
week geleden zeiken dat ONZ zo kut was en nu zit ie daar weer mooi te feunen, die Hans kun je nooit vertrouwen
behalve tussen 2 vrouwelijke benenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hans glijdt gewoon overal makkelijk tussen
Vind het maar dom, heb je een hoerenhuis met de lekkerste wijven van heel westeros en dat gooi je dat allemaal weg omdat je denkt dat je als buitenlander op de troon kan zitten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk niet, littlefinger was ook een van mijn favorieten
is toch realistisch een buitenlander die alles probeert over te nemenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het maar dom, heb je een hoerenhuis met de lekkerste wijven van heel westeros en dat gooi je dat allemaal weg omdat je denkt dat je als buitenlander op de troon kan zitten.
Ja maar had toch beter naar Varys moeten kijken, die piemel heeft hem dan toch genekt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch realistisch een buitenlander die alles probeert over te nemen
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh en als je grijs bent laat het dan grijs, ga dan niet alleen de zijkanten zo lelijk grijs laten worden en haarverf voor de kruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |