Ik heb deze van Little Bird in maat 2-3y:quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:01 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand toevallig leuke en kleurrijke longsleeves te koop in maat 98/104? Little Bird bijvoorbeeld of iets anders met blije kleurtjes (geen Disney)..
Ik heb volgens mij wel een paar Little Bird shirts in 98. Ze vallen ruim, F begint er nu pas uit te groeien, en die draagt van een aantal merken al een hele tijd 110.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:01 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand toevallig leuke en kleurrijke longsleeves te koop in maat 98/104? Little Bird bijvoorbeeld of iets anders met blije kleurtjes (geen Disney)..
quote:Op zondag 19 mei 2019 15:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb deze van Little Bird in maat 2-3y:
[ afbeelding ]
Is van Sjaak geweest, ZZ heeft het maar één keer kunnen dragen en dat was eigenlijk kindermishandeling qua over het hoofd aantrekken.Er zitten geen drukknoopjes in de halsopening (had ik even niet op gelet), dus niet aan te bevelen als je kind net als ZZ een p99,99 hoofdomtrek heeft.
Verder is het echt een heel tof shirtje!
Leuk! Ik stuur je later vandaag even een DM.quote:Op zondag 19 mei 2019 15:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb deze van Little Bird in maat 2-3y:
[ afbeelding ]
Is van Sjaak geweest, ZZ heeft het maar één keer kunnen dragen en dat was eigenlijk kindermishandeling qua over het hoofd aantrekken.Er zitten geen drukknoopjes in de halsopening (had ik even niet op gelet), dus niet aan te bevelen als je kind net als ZZ een p99,99 hoofdomtrek heeft.
Verder is het echt een heel tof shirtje!
Graagquote:Op zondag 19 mei 2019 16:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een paar Little Bird shirts in 98. Ze vallen ruim, F begint er nu pas uit te groeien, en die draagt van een aantal merken al een hele tijd 110.
Kan evt morgen foto’s maken, ben nu niet thuis.
Wat voor slaapptentje?quote:Op maandag 20 mei 2019 07:32 schreef JufMariska het volgende:
Zou hier evt interesse zijn in een Joolz Day blauw uit 2014? Prijs ga ik bij interesse even goed over nadenken![]()
Ook in de aanbieding: een Maxicosi Cabriofix, slaaptentje, bedje en vast nog wel meer. We zitten in Groningen, maar in overleg kan meenemen naar het westen (omgeving Alkmaar) wellicht ook geregeld worden.
Zo’n Deryan reis-slaap-tentje. Een halve nacht gebruiktquote:
Nou, die staat hier op de lijst met nog aan te schaffen spullen aangezien we regelmatig op pad gaan, weekendjes kamperen etcquote:Op maandag 20 mei 2019 10:46 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zo’n Deryan reis-slaap-tentje. Een halve nacht gebruikt
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik verkoop nieuwe!
Wobbel 360 met muisgrijs vilt
120
Wobbel starter met zwart vilt
80
Wobbel pro lindegroen/minty vilt
100
Foto’s post ik straks ff!
Shoot gedaan maar hou zelf de xl. 4 wobbels is too much :p
Welke maat?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heeft iemand smalle leggings in jongenskleuren voor mijn U. in de aanbieding? Dikkere stof, niet van dat dunne spul.
Ah, ja, altijd handig om te vermelden.quote:
Volgens mij heb ik maat 86 liggen, ik kan morgen voor je kijken.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ah, ja, altijd handig om te vermelden.
Maat 80 zit hij nu in. Maar 1 of 2 maten groter kan misschien ook wel, voor op de langere termijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camera, 7,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vliegveld-autootjes, geel voor 6,00 en rood voor 8,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkdingeses, 5 euro samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandweerwagen, belletje werkt perfect, 7,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles, 1 euro per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poppetjes, 1 euro per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door MevrouwCactus op 26-05-2019 19:39:12 ]![]()
Ik heb in de feestwinkel deze jurk en accessoires voor Noor gekocht. Morgen heeft ze juffendag en er werd gevraagd bom als dier te komen.
https://www.feestwinkel.nl/bijen-kostuum-meisjes.html
Nu heb ik hem ietsje te klein gekocht. Ze kan 'm morgen wel aan, maar niet meer voor een heel lange tijd.
Ik vergeet erbij te zeggen dat het jurkje zelf zonder de bijendingen ook gedragen kan worden. Ik vind hem eigenlijk best leukMet een zwart vestje erover heen ofzo.
Misschien dat ik hier nog een bedragje voor kan krijgen, anders hou ik het zelf![]()
![]()
Is er animo voor meisjeszomerkleding maat 62 en/of 68? Ik heb twee pakketten met van alles: jurkjes, broekjes, shirtjes, vestjes, een minizwembroekje... een complete zomergarderobe zeg maar.![]()
Ik heb wat kleding in maat 50 en 56 te koop, jumpsuits en rompers van wolzijde. Het is te vinden op Instagram bij keesverkoopt. Ik hoop vanavond alles er op te zetten. Reageren mag op Instagram of via DM/PM hier.
https://www.instagram.com/p/ByNgq4dp7K0/?igshid=14n09vgnjd459
[ Bericht 13% gewijzigd door Cholula op 02-06-2019 17:37:49 ]![]()
Ik heb je een berichtje gestuurd voor het space pak en een omslag romperquote:Op zondag 2 juni 2019 16:56 schreef Cholula het volgende:
Ik heb wat kleding in maat 50 en 56 te koop, jumpsuits en rompers van wolzijde. Het is te vinden op Instagram bij keesverkoopt. Ik hoop vanavond alles er op te zetten. Reageren mag op Instagram of via DM/PM hier.
https://www.instagram.com/p/ByNgq4dp7K0/?igshid=14n09vgnjd459
Zonder hoop geen leven.![]()
Iemand interesse in;
-rompers korte mouw (ook overslagrompers) in maat 50-56
-rompers lange mouw 50/56
-rompers lange mouw 62/68
Het zijn rompers in neutrale of jongens kleur/print. Voornamelijk hema stretch.![]()
Heb je toevallig 62/68 van Hema bamboe?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:37 schreef coccinelle het volgende:
Iemand interesse in;
-rompers korte mouw (ook overslagrompers) in maat 50-56
-rompers lange mouw 50/56
-rompers lange mouw 62/68
Het zijn rompers in neutrale of jongens kleur/print. Voornamelijk hema stretch.![]()
1tje! De rest is allemaal katoen.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:19 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Heb je toevallig 62/68 van Hema bamboe?![]()
Als je het de moeite vind, wil ik die wel, maar ik kan me voorstellen dat je liever wacht of iemand meer/de set af neemt.. Stuur maar een pb als ik 'm over mag nemen!quote:![]()
Ik ben op zoek naar jumpsuits in 68/74 voor mijn meisje.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Wij verkopen een Bopita Belle bedbank in de kleur wit, dus als iemand interesse heeft.
Incl. lattenbodem, richtprijs is 125,- euro.
https://bopita.com/nl/bopita-bedbank-90-x-200-cm-belle-wit.html![]()
Ik heb wat kleertjes te koop
Vooral meisjes van 50-92
Prijzen kunnen we het nog over hebben.
https://www.instagram.com/kastjevanjsl/♥ J & S![]()
Ik heb je op insta een bericht gestuurd!quote:Op maandag 10 juni 2019 09:40 schreef klaprooss het volgende:
Vooral meisjes van 50-92
https://www.instagram.com/kastjevanjsl/![]()
![]()
Foto 1: Totaal
Foto 2: Maat 98, Esprit, Next, Vingino, Palomino
Foto 3: Maat 98/104 Zeeman, H&M, Smiley world
Foto 4: Maat 104, H&M, Blue queen, Wibra, Prenatal, Europe kids
Wie wil het hele pakket overnemen?![]()
Via insta bericht gestuurdquote:Op maandag 10 juni 2019 09:40 schreef klaprooss het volgende:
Vooral meisjes van 50-92
https://www.instagram.com/kastjevanjsl/
Zonder hoop geen leven.![]()
Maxomorra in de aanbieding wegens peuter met een mening, draagmaat 92:
Alles gereserveerd/verkocht.
[ Bericht 36% gewijzigd door Malteser op 13-06-2019 19:51:15 ]![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:54 schreef Malteser het volgende:
[ afbeelding ]
Maxomorra bootjes en vliegtuigen zijn maat 86/92 maar vallen GROOT.
Maxomorra tractors is maat 98/104 maar valt klein.
Dus vandaar allemaal draagbaar met maat 92.
Bootjes en vliegtuigen zijn gedragen maar niks pillig of vaal. Zie detailsfoto’s.
Tractors is ongedragen en ongewassen.Door deze post wil ik een tweede baby en dan een jommetje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
[ afbeelding ]
Bootjes en vliegtuigen zijn gedragen maar niks pillig of vaal. Zie detailsfoto’s.
Tractors is ongedragen en ongewassen.Wauw zo schattig! Ik DM je even!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Tractors is ongedragen en ongewassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
86/92 is veel te groot voor jongens die nog in de buik zitten, maar mocht je nou nog maat 50/56 hebben liggen dan hou ik me aanbevolen![]()
![]()
Heb ik:quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:27 schreef onomatopee het volgende:
[..]!
86/92 is veel te groot voor jongens die nog in de buik zitten, maar mocht je nou nog maat 50/56 hebben liggen dan hou ik me aanbevolen![]()
![]()
Ik ben vast te laat, maar is het traktor shirt nog beschikbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas, het is gereserveerd/verkocht.quote:Op donderdag 13 juni 2019 18:13 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik ben vast te laat, maar is het traktor shirt nog beschikbaar?![]()
Is er interesse in jongens 122/128 (paar 134)
Meisjes 122/128 (of 116/122)
En 134/140/146/152 meisjes?![]()
Ook interesse in de jongenskleding!
Iemand trouwens toevallig nog een Deryan slaaptentje en/of minimonkey minichair (of andere opvouwbare kinderstoel) in de aanbieding? #vakantievoorbereiding![]()
Luna ik heb nog een Deryan baby deluxe liggen. Matras is niet top meer, zit een lek ‘in’, dus een plek bolt op bij opblazen. Tentje zelf nog prima.![]()
Ik heb een Deryan slaaptentje (de grootste van de 2, ik weet niet meer hoe die dan heet) en ergens heb ik ook een Minimonkey, maar ik vrees dat ik daar voorlopig niet bij kanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:04 schreef lunapuella het volgende:
Ook interesse in de jongenskleding!
Iemand trouwens toevallig nog een Deryan slaaptentje en/of minimonkey minichair (of andere opvouwbare kinderstoel) in de aanbieding? #vakantievoorbereiding![]()
![]()
Ik heb nog een nep Deryan tentje liggen volgens mij, zelfde idee maar dan met een matrasje wat niet opblaasbaar is, maar er gewoon is.![]()
Kun je wel bij het tentje? Je zin is ambigu wat dat betreftquote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:08 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb een Deryan slaaptentje (de grootste van de 2, ik weet niet meer hoe die dan heet) en ergens heb ik ook een Minimonkey, maar ik vrees dat ik daar voorlopig niet bij kan![]()
![]()
We gaan met de trein, dus ivm compacte bagage heb ik denk ik wel een voorkeur voor opblaasbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb nog een nep Deryan tentje liggen volgens mij, zelfde idee maar dan met een matrasje wat niet opblaasbaar is, maar er gewoon is.![]()
Ja, daar kan ik wel bij, als je wilt kan ik straks foto's maken. En ik wil nog wel even kijken voor de minimonckey, maar ik vrees dat dat de achterste doos op de zolder is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:29 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Kun je wel bij het tentje? Je zin is ambigu wat dat betreft![]()
Graag!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:43 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel bij, als je wilt kan ik straks foto's maken. En ik wil nog wel even kijken voor de minimonckey, maar ik vrees dat dat de achterste doos op de zolder is.![]()
![]()
Haha het matrasje is niet dik verder dus het pakketje is hetzelfde als een Deryan. Ik snap dat mijn omschrijving heel slecht wasquote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:30 schreef lunapuella het volgende:
[..]
We gaan met de trein, dus ivm compacte bagage heb ik denk ik wel een voorkeur voor opblaasbaar.![]()
![]()
JA! Meisjes 122/128quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Is er interesse in jongens 122/128 (paar 134)
Meisjes 122/128 (of 116/122)
En 134/140/146/152 meisjes?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
![]()
122/128 korte broeken, nieuwe trui en shirt van skurk want te klein gekocht 🙄 (dure shiz) 3 lange broeken
En ik mik er nog t eea bij zo (truien en broeken)
15+ verz![]()
Interesse!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
122/128 korte broeken, nieuwe trui en shirt van skurk want te klein gekocht 🙄 (dure shiz) 3 lange broeken
En ik mik er nog t eea bij zo (truien en broeken)
15+ verz![]()
Verkoop het maar hier @mousemicky!
(stiekem hebben mijn jongens best veel kleding van die van jou aan)
![]()
Hier en dubbele standaard en een moeder stuur in de aanbieding. Op te halen in Almelo of Hengelo.
Beide in prima conditie!
Zie hier...
fiets standaard moederfiets
¤ 15,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
En hier
moederstuur
¤ 25,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons![]()
Ik verkoop de volgende boeken:
Eten voor de kleintjes
Als nieuw
Lekker slapen zonder huilen
Tweedehands, vouw in kaft en wat krullende hoekjes
Babytaal, over gebaren met je baby en dreumes
Nog netjes![]()
Wat wil je voor het gebarenboek?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:50 schreef Hupje het volgende:
Ik verkoop de volgende boeken:
Eten voor de kleintjes
[ afbeelding ]
Als nieuw
Lekker slapen zonder huilen
[ afbeelding ]
Tweedehands, vouw in kaft en wat krullende hoekjes
Babytaal, over gebaren met je baby en dreumes
[ afbeelding ]
Nog netjesK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Txs! Ik zag dat de bieb hem hier ook heeft, dus ik sla overquote:![]()
Heeft er iemand een badring in de aanbieding? Regio 013 of in de buurt van rdam cs?K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Ik heb er een maar waarschijnlijk iets buiten je route, regio 079. Voor de liefhebbers ook twee van die ligdingen voor in bad.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs! Ik zag dat de bieb hem hier ook heeft, dus ik sla over![]()
Heeft er iemand een badring in de aanbieding? Regio 013 of in de buurt van rdam cs?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: