SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik kan nog uren doorgaan qua materiaal, maar dan wordt het wat eentoniger qua genre.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:42 schreef brother52 het volgende:
Ik had nu eigenlijk Salt n Pepa met Pust it verwacht
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:47 schreef brother52 het volgende:
Je t'aime moi non plus van die franse knakker
en Jane Birkin niet te vergeten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:47 schreef livelink het volgende:
Serge Gainsbourg (of zoiets) - Je t'aime, moi non plus
Goedenavond MadMaster. Hoe was het concert?quote:
quote:
U maakt een grapje hoop ik?quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:55 schreef brother52 het volgende:
Ik vind de cover van Tool toch net iets beter.
Uiteraardquote:
Hoeveel zit je nu dan aan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:56 schreef peaceman het volgende:
ik wilde eigenlijk 69 nummers draaien, maar dat ga ik niet redden.
Hallo all...quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Hoe was het concert?
Hij is er gewoon tussendoor geslipt.quote:
Dank je wel in ieder geval. Het was een mooie showquote:
ja wilde eigenlijk heel toepasselijk eindigen met cream, maar zat niet op te letten.quote:
Hoe lang duurde de show dan? Vaak is de toegift nog behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo all...
De Specials waren top.
Bijna allemaal oude hits, weinig van hun nieuwe album.
Voor de toegift was dat geloof ik wel de bedoeling, maar manisch depressieve zanger Terry had er geen zin meer in. Deed nog een halve song en zei toen 'Now it's up to you' en verdween.
Einde concert daardoor.
Kortom, gewelig!
vond het al raar, maar blij dat dat opgehelderd isquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:02 schreef brother52 het volgende:
Divine Hammer klinkt bij mij trouwens precies hetzelfde. Niks mis met je mp3
Zo'n anderhalf uur + 1 nummer toegift dus...quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe lang duurde de show dan? Vaak is de toegift nog behoorlijk lang.
Ik vond de bas te overstuurd klinken maar die zit gewoon niet lekker in de mix dus.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
vond het al raar, maar blij dat dat opgehelderd is
Oh, dat is nog wel prima dan. Fijn dat het zo geslaagd was.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n anderhalf uur + 1 nummer toegift dus...
Maandag weer daar op bezoek, dan naar Joe Jackson...quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel prima dan. Fijn dat het zo geslaagd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag weer daar op bezoek, dan naar Joe Jackson...
fijn dat het tof was. paar jaar geleden op LL was het ook erg leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo all...
De Specials waren top.
Bijna allemaal oude hits, weinig van hun nieuwe album.
Voor de toegift was dat geloof ik wel de bedoeling, maar manisch depressieve zanger Terry had er geen zin meer in. Deed nog een halve song en zei toen 'Now it's up to you' en verdween.
Einde concert daardoor.
Kortom, gewelig!
Welterusten peacemanquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:08 schreef peaceman het volgende:
ik ga mijn rug en nek even op de bank neerleggen en dan zo naar bed.
trusten alvast!
quote:
Ja, was leuk geweest, maar de mannen gaan op stap en stonden om 06.00 op. Ik kon daarna niet meer slapen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Hoor jij niet gewoon in bed te liggen, nu nog?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was leuk geweest, maar de mannen gaan op stap en stonden om 06.00 op. Ik kon daarna niet meer slapen.
Ze gaan naar een modelbouwbeurs in Duitsland. En ik vrees dat mijn dag grotendeels op zal gaan aan schoonmaken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Wat gaan de mannen doen?
En ga jij er een vrouwendag van maken met je dochter?
Moet ook gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 6 april 2019 07:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze gaan naar een modelbouwbeurs in Duitsland. En ik vrees dat mijn dag grotendeels op zal gaan aan schoonmaken.
Gaaf!quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Warning, warning, nuclear attack
Atomic sounds designed to blow your mind
World war three - nuclear attack
Rocking atomically - this third world war - atomic sounds...
Volgens mij gebruikt hij de rand van het balkonquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wow wat ontzettend tof! Dat klonk erg goed.
De kwaliteit van de filmpjes zijn ook erg goed.![]()
Gebruik je een statief?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij de rand van het balkon
Waar heb je het mee opgenomen? De kwaliteit is behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En verder niet als een idioot met je telefoon/camera heen en weer zwiepen...
Met een Samsung S7 Edge telefoon...quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar heb je het mee opgenomen? De kwaliteit is behoorlijk goed.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En verder niet als een idioot met je telefoon/camera heen en weer zwiepen...
Hoeveel provisie krijg je dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Feit: Before I Go van Guy Sebastian is nu een Top 10-hit in Nederland. Het nummer staat zowel in de Mega Top 50, de 538 Top 50 als de Top 40 genoteerd in de top-10
Zeer blij mee.
Ik vrees 0,00 euro. Ik ben immers riazop niet. Maar het is altijd leuk om te zien dat zo'n nummer een hit wordt. Zelf ontdekt in november en ook toen al op Radio 49 gedraaid.quote:
Van mij wel, mits andere roosteraar, bank en voetbal enzoquote:
De website geeft een leeg roosterquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:56 schreef brother52 het volgende:
Staat Melting niet op het rooster voor vanavond?
Klopt, dat stukje van de site is stuk volgens mij.quote:
Neequote:Op zaterdag 6 april 2019 19:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, dat stukje van de site is stuk volgens mij.
Zie je wel staan dat Peaceman gister ingeroosterd stond?
Site laat waarschijnlijk alleen de tabs zien. Heb hier hetzelfde probleem.quote:
quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog heel ff iets over Mexicaans koken aan het kijken, kom zo meeluisteren
Ik zal het vanavond toch van het betere gokwerk moeten hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel was niet zo moeilijk hè?
[ afbeelding ]
Gaat je nog niet zo slecht af, tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond toch van het betere gokwerk moeten hebben
Dit waren ook inkoppertjes.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat je nog niet zo slecht af, tot nu toe.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit waren ook inkoppertjes.
Deze heet vast Sweet like chocolate
Ik weet niet eens wat achiote is.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben erbij.
Moet eens op zoek naar achiote en dan ga ik Mexicaans koken
Ik tot voor kort ook niet, eens kijken of de AH xl het heeft, het is een Mexicaanse kruidenpastaquote:
Ken je Death by Burrito van Shay Ola?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben erbij.
Moet eens op zoek naar achiote en dan ga ik Mexicaans koken
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:20 schreef brother52 het volgende:
Ik ken deze helaas wel, alleen geen idee wie met wat het is.
Nope. En de juiste pepers is altijd moeilijk ja. Ik had nu ergens een recept gevonden van een pulled pork op z’n Mexicaans en dat leek me wel watquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ken je Death by Burrito van Shay Ola?
Erg leuk kookboek, alleen is het vrij lastig om aan de pepers te komen die je nodig hebt.
Zo erg?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, als ik opeens niks meer zeg, dan heb ik een ban, gezeik in een ander subforum
Gelukkig geven ze tegenwoordig niet meer zo snel bans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, als ik opeens niks meer zeg, dan heb ik een ban, gezeik in een ander subforum
Wel bekend hoor. Nu nog op artiest en titel komen.quote:
Dat had je goed gegokt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had je niet geraden, gok ik.
Niet bij mij.quote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was vast alleen in Brabant een hit, ofzo
Terwijl jij toch vaak heel veel nummers herkent.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gros van vanavond heb ik nog nooit gehoord
Wat mij betreft hoe je niet langer te wachten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat jullie deze ook niet kennen.
Maar ik wacht even af.
Hierna een plaat die iedereen kent.
Dat heb ik meestal bij de golden oldies.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Het gros van vanavond heb ik nog nooit gehoord
Daar kom je wel van terug als je die plaat hoort.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoe je niet langer te wachten.
Vout heeft je gehackt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kom je wel van terug als je die plaat hoort.
Zo ergquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kom je wel van terug als je die plaat hoort.
Je hebt dit vast wel eens gehoord, maar gewoon verdrongen.quote:
Nou, dat betwijfel ik in dit geval. Het nummer, de band en de titel; ik zag en hoorde het allemaal voor het eerst.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt dit vast wel eens gehoord, maar gewoon verdrongen.
Doet ze goedquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter kreeg net haar herkansingscijfer voor wiskunde terug. Ze had voor haar tentamen een 3,8 gehaald en afgelopen donderdag herkanst. Nu had ze een 9,7
Het kwartje was ineens gevallen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter kreeg net haar herkansingscijfer voor wiskunde terug. Ze had voor haar tentamen een 3,8 gehaald en afgelopen donderdag herkanst. Nu had ze een 9,7
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat Symph niet thuis is, want ik kan het weer roepen: die zat vroeger in Neighbours
Natalie Imbruglia?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat Symph niet thuis is, want ik kan het weer roepen: die zat vroeger in Neighbours
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, zo’n groepje negertjes met rare pakjes en dansjes zeker?
Ik hoor dit nummer heel vaak. Ik zoek het ook best vaak zelf op om te luisteren. Het is zo'n feel good song.quote:
Geen probleem. Ik start de volgende plaat wel in.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:09 schreef Melting het volgende:
Zo terug..... even afwateren. Hoop dat ik het red voor de plaat afgelopen is.
Da’s de leeftijdquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:09 schreef Melting het volgende:
Zo terug..... even afwateren. Hoop dat ik het red voor de plaat afgelopen is.
Vout to the rescuequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik start de volgende plaat wel in.
quote:
Je wilde Vout gewoon even zijn momentje gunnen. Hij is dan ook your best friend natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wij zijn de lachkabouters
Wij zijn de grootste stouters
Welterustenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik duik mijn bed in, vannacht nauwelijks geslapen
Welterusten Doedezemaar. Hopelijk slaap je vannacht beter.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, duidelijk. Wat was hij blij toen.quote:
Waarschijnlijk onder invloed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Wat was hij blij toen.
Lachgasquote:
Nu ook nog met tekst. Je bent vanavond in vorm, Rafeiroquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
If you wanna ride
Don't ride the White horse.
Maar dan zonder text?
Dan ben ik op het balkon te vinden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Bijna weer weer voor dit in de tuin (die ik niet heb)
Morgen eerste officiële warme dag zeiden ze
Hoi Bos.quote:
Ik heb vandaag echt problemen met achternamen.quote:
Nee, maar we moeten het goede weer ook niet jinxenquote:
Vandaag is het over het algemeen niet makkelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt problemen met achternamen.
En verder sowieso met titels en artiesten natuurlijk.
6,L kan toch niet?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag is het over het algemeen niet makkelijk.
Maar kan me helemaal voorstellen dat je nog een beetje ondersteboven bent van het punt van je dochter.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:37 schreef brother52 het volgende:
Hoe heet ze ook maar weer - Don't you want my love
Zo ver was ik inderdaad ook gekomen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef brother52 het volgende:
Groovy kind of love - niet Phil Collins
peaceman draaide hem gisteren volgens mij nog.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Het origineel van Phil COllins is/was en blijft beter
Dat je dat weet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:42 schreef Bos81 het volgende:
THe Human league die komen uit Sheffield - Don't you want me
t
quote:
Dat krijg je als je zolang in bed ligt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik ook maar weer naar bed, deze week pas 100 uur in bed gelegen ofzo en ben steeds moeier
De moeheid zit in de lucht.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik ook maar weer naar bed, deze week pas 100 uur in bed gelegen ofzo en ben steeds moeier
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was overigens ABC. Maar de Human league blijkt ook uit Sheffield te komen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:50 schreef livelink het volgende:
Ik wou al juichen dat ik de achternaam dit keer goed had, maar helaas....
Ja, Gino is me wel bijgeblevenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik keur hem goed hoor. Vind het knap dat je dat al wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |