Als hij zijn vorm van een aantal jaar geleden terugkrijgt wel hoor. Vond het altijd een heel groot talent, jammer dat het blijkbaar in z'n kop niet goed zitquote:
Zelfs toen begreep ik niet wat mensen in hem zagen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij zijn vorm van een aantal jaar geleden terugkrijgt wel hoor. Vond het altijd een heel groot talent, jammer dat het blijkbaar in z'n kop niet goed zit
Ik vond het toen ook wel meevallen allemaal eerlijk gezegd. Prima speler voor de breedte, maar dat is even niet wat Feyenoord nodig heeft.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij zijn vorm van een aantal jaar geleden terugkrijgt wel hoor. Vond het altijd een heel groot talent, jammer dat het blijkbaar in z'n kop niet goed zit
Dat mag toch geen argument zijn om hem wel te halen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:23 schreef macca728 het volgende:
Nee wie kan Feyenoord dan wel betalen ?
Hij heet (in potentie) wel meer kwaliteit dan wat er nu staat hoor. Maar goed, mentaliteit is ook een dingetje. Ik zou er niet aan beginnen. Zal ook wel een aardig salaris willen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook wel meevallen allemaal eerlijk gezegd. Prima speler voor de breedte, maar dat is even niet wat Feyenoord nodig heeft.
Dat eerste vraag ik me echt af. Het tweede is sowieso waar. Feyenoord moet niet aan deze jongen beginnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heet (in potentie) wel meer kwaliteit dan wat er nu staat hoor. Maar goed, mentaliteit is ook een dingetje. Ik zou er niet aan beginnen. Zal ook wel een aardig salaris willen.
Het viersporen beleid werpt zijn vruchten af. Geelgod.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ben benieuwd of Zwarts volgend seizoen kans maakt op minuten. Doet het heel aardig bij Dordrecht wat ik zo af en toe eens zie. Summmerville speelt ook wekelijks.
Als Van Geel nog TD zou zijn zou ik dat zo zien gebeuren. Waren al geruchten van ooit volgens mij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien is van Rhijn een optie voor rechtsback
Maar gelukkig is Geel opgerotquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als Van Geel nog TD zou zijn zou ik dat zo zien gebeuren. Waren al geruchten van ooit volgens mij.
Nou.. Ik heb maar 1 iemand in gedachte.. Gaan ook al jaren geruchten over, vooral hier op het forumquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu nog een nieuwe.
Wie gaat het worden Divje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb maar 1 iemand in gedachte.. Gaan ook al jaren geruchten over, vooral hier op het forumTerecht wel. Prima visionair, die manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Terecht wel. Prima visionair, die man.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb maar 1 iemand in gedachte.. Gaan ook al jaren geruchten over, vooral hier op het forum3.0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dordrecht doet het sowieso beter sinds ze onze spelers erbij hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ben benieuwd of Zwarts volgend seizoen kans maakt op minuten. Doet het heel aardig bij Dordrecht wat ik zo af en toe eens zie. Summmerville speelt ook wekelijks.
Ja, die hebben wel snel baat bij de samenwerking. Ik ben wel benieuwd wat die spelers bij ons zouden kunnen klaarspelen. Ook wel naar Hansson, doet het dus ook wel goed bij RKC.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dordrecht doet het sowieso beter sinds ze onze spelers erbij hebben.
Morgen een uitwedstrijd, op kunstgras, en we hebben er al jaren niet gewonnen, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
Mooi, morgen kunnen we AZ weer voorbij met nog een onderlinge confrontatie voor de boeg.
Ik zeg ook niet dát we gaan winnen, maar dat we er voorbij zouden kunnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Morgen een uitwedstrijd, op kunstgras, en we hebben er al jaren niet gewonnen, geloof je het zelf?
Maar in ieder geval mooi dat de achterstand een overbrugbare 2 punten is, in onze thuiswedstrijd tegen AZ moeten we er dan wel overheen kunnen.
Van de 14 uitwedstrijden hebben we er 3 gewonnen dit seizoen en de laatste tijd zijn we eigenlijk helemaal niet in vorm. Meer dan 1 punt zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dát we gaan winnen, maar dat we er voorbij zouden kunnen.
En je zou zeggen dat we toch wel weer een keer een uitwedstrijd gaan winnen. Zou je denken.
Zo, gewaagde voorspelling hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie Feyenoord wel punten verspelen vandaag.
quote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neuh, makkelijke overwinningquote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2019 14:33 schreef fetX het volgende:
Maurice Steijn (en de meeste andere Eredivisie trainers) > Gio.
Die is echt mokerslecht inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2019 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker!
Die Martina is alleen wel echt een verschrikking.
Denk niet dat ie al een aangekomen pass naar voren heeft gegeven dit seizoen.quote:
Klopt. Verdedigend is ‘ie nog redelijk, maar aanvallend kan ‘ie er helemaal niets van.quote:Op zondag 7 april 2019 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk niet dat ie al een aangekomen pass naar voren heeft gegeven dit seizoen.
Als back is ie al helemaal frustrerend, als CV valt het nog wel mee
Voor dit soort potjes zie ik oprecht liever Nieuwkoop, die is verdedigend zwak maar wel aanvallend sterk en lekker felquote:Op zondag 7 april 2019 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Verdedigend is ‘ie nog redelijk, maar aanvallend kan ‘ie er helemaal niets van.
Ik vind het lastig. Ben helemaal klaar met Nieuwkoop. Zo’n domme, onbesuisde voetballer die je de wedstrijd kan kosten.quote:Op zondag 7 april 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor dit soort potjes zie ik oprecht liever Nieuwkoop, die is verdedigend zwak maar wel aanvallend sterk en lekker fel
quote:Op zondag 7 april 2019 15:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zijn jullie walgelijk slecht bezig dit seizoen.
quote:Op zondag 7 april 2019 15:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zijn jullie walgelijk slecht bezig deze tweede helft.
Nog maar een jaartje houden?quote:Op zondag 7 april 2019 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Donderdag ook goed, lijkt weer een beetje van zijn oude glans terug te krijgen.
Nee. Lijkt nergens op. De eerste 20 minuten waren wel prima.quote:Op zondag 7 april 2019 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht VVV-uit is sowieso altijd aids, ik ga lekker in de zon op een terrasje bier zuipen en de marathon kijken, staan we ineens 0-2 voor. Is het nog wat?
Klopt. Maar toch blijf ik het een goede speler vinden. Heb er vertrouwen in dat hij zijn debuutjaar kan herhalen.quote:Op zondag 7 april 2019 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Pas de 5e goal van Jorgensen dit seizoen. Wat is die man bizar slechter gaan presteren na het kampioenschap. Kan je niet alleen op blessures gooien.
Je wil 11 spelers, waarvan 4 basis, weg hebben en dat opvangen met 2 'gerichte' aankopen en wat jeugd?quote:Op maandag 8 april 2019 10:35 schreef satecl het volgende:
Mag hopen dat Stam een hele berg spelers gaat doorselecteren.
- Clasie en Martina terugsturen
- Sven van Beek lozen
- Ook nog even kijken of je Ayoub, Vente, Sinisterra, van der Heijden, Verdonk en Wehrmann nog ergens kwijt kan.
En dan Vilhena waarschijnlijk verkopen, van Persie die stopt.
Hopen dat Jorgensen en Berghuis nog een jaar blijven. Zou voor beide ook beter zijn. 2 gerichte aankopen erbij en wat doorstroom van de jeugd (Summerville, Zwarts, Kokcu, El Bouchataoui, Geertruida, Toure en Burger). Dan heb ik eerlijk gezegd wel weer zin in het nieuwe seizoen.
Frisse wind, hopelijk met Jong Feyenoord in de piramide.
Misschien 3 spelers(2 verdedigers en 1 middenvelder). Het wordt weer eens tijd dat we gaten opvullen met jeugd i.p.v. middelmaat.quote:Op maandag 8 april 2019 11:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je wil 11 spelers, waarvan 4 basis, weg hebben en dat opvangen met 2 'gerichte' aankopen en wat jeugd?
Ramon vHaaren was vijf jaar ouder dan Haps toen ie naar de Kuip kwam, dat is wel een verschil. Die heeft overigens nauwelijks wedstrijden gespeeld voor ons.quote:Op zondag 7 april 2019 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Benieuwd hoe lang Haps er nu weer uit is.
Ooit kochten we ook de (in potentie) beste linksback van Nederland, Ramon van Haaren. Haps zal zijn carrière wel volgen.
Hij is niet voor niets van linksbuiten naar linksback gegaan.quote:Op maandag 8 april 2019 12:22 schreef Elan het volgende:
Die jongen zou beter als linksbuiten uit de voeten kunnen.
Heb hem nog nooit op die positie zien spelen eigenlijk, maar jij kennelijk wel.quote:Op maandag 8 april 2019 12:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets van linksbuiten naar linksback gegaan.
Op linksbuiten is het gewoon Slory 0.5.
Dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 8 april 2019 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit op die positie zien spelen eigenlijk, maar jij kennelijk wel.
Jaquote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Maar het is toch algemeen bekend dat Haps van oorsprong linksbuiten is?
Jezus Elan.quote:Op maandag 8 april 2019 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Maar omdat jij zegt dat hij als linksbuiten een Slory 0.5 is ben ik wel benieuwd waar je die mening op baseert.
Wellicht afhankelijk van je referentiekader vind ik hem in aanvallende zin absoluut niet slecht eigenlijk.quote:Op maandag 8 april 2019 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus Elan.
Je kijkt toch ook wedstrijden nu? Je ziet toch wat hij aanvallend nu brengt?
Nouja, ik vind hem veel overzicht missen. Op goed geluk gaat het soms aardig natuurlijk en ziet het er door zijn manier van spelen soms indrukwekkend uit, maar te vaak begint hij aan iets waarvan hij geen idee heeft waar het gaat eindigen. Vandaar de vergelijking met Slory, want dat vond ik ook het grote mankement aan die speler.quote:Op maandag 8 april 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht afhankelijk van je referentiekader vind ik hem in aanvallende zin absoluut niet slecht eigenlijk.
Zorgt vaak voor aanvallende impulsen en tegen Heerenveen en Ajax zag je hem regelmatig in de 16 opduiken. Maar om dan weer terug te schakelen naar de verdedigende stellingen kost natuurlijk wel godsgruwelijk veel inspanning.
Straks krijg je hetzelfde geouwehoer als een Karsdorp bij Roma doormaakt. Constant van de basis weer in de lappenmand en terug.
Vind dat je hem daar mee tekort doet. Hij verovert echt veel ballen en is ook in staat om een goede pass te geven, je ziet dat Larsson daar ook van profiteert en wat beter gaat spelen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind hem veel overzicht missen. Op goed geluk gaat het soms aardig natuurlijk en ziet het er door zijn manier van spelen soms indrukwekkend uit, maar te vaak begint hij aan iets waarvan hij geen idee heeft waar het gaat eindigen. Vandaar de vergelijking met Slory, want dat vond ik ook het grote mankement aan die speler.
Ja leuk, maar ik zag die naam voorbij komen toen bekend werd dat Gio stopte. Vandaar.quote:Op maandag 8 april 2019 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL / Het grote Excelsior topic #4: De club van Rotterdam!
Heb ik zelfs nog voor geopteerdquote:Op maandag 8 april 2019 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik zag die naam voorbij komen toen bekend werd dat Gio stopte. Vandaar.
Ik wel. Het aantal assists van een back is voor mij een indicatie voor de aanvallende kwaliteiten. Dat rendement is bij Haps vrij laag.quote:Op maandag 8 april 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht afhankelijk van je referentiekader vind ik hem in aanvallende zin absoluut niet slecht eigenlijk.
Kan hij weer een club toevoegen aan zijn nu al indrukwekkende lijstquote:Op maandag 8 april 2019 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Excelsior schijnt in gesprek te zijn met Moniz om Poldervaart op te volgen.
Ik hoop dat hij het wordt. Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen met een willekeurige Eredivisieclub.
Deed het bij Salzburg heel goedquote:Op maandag 8 april 2019 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom wordt die gast überhaupt bewierookt? Omdat hij Feyenoord met in het tweede duel meer geluk dan wijsheid uit de EL gooide?
HAHHAHAHAHAHAHAHA IK GA STUK!quote:Op maandag 8 april 2019 16:00 schreef damsco het volgende:
Stam begint al een redelijk Feyenoord hoofd te krijgen
[ afbeelding ]
Als je iets verder gaat kijken (rekening houdend het feit dat hij amper volledig fit is geweest en weinig gespeeld heeft) waren toch 29% van zijn voorzetten succesvol. Dat is ongeveer gelijk met een Svensson van AZ. Tagliafico zit op 31% en voor een verdediger is dat een heel aardig gemiddelde. Al hebben die wel veel meer gespeeld.quote:Op maandag 8 april 2019 15:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wel. Het aantal assists van een back is voor mij een indicatie voor de aanvallende kwaliteiten. Dat rendement is bij Haps vrij laag.
Hij speelde Feyenoord in het heenduel wel echt helemaal zoek. En dat met een elftal van een paar knaken.quote:Op maandag 8 april 2019 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom wordt die gast überhaupt bewierookt? Omdat hij Feyenoord met in het tweede duel meer geluk dan wijsheid uit de EL gooide?
Dat lukte zelfs De Graafschapquote:Op maandag 8 april 2019 16:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij speelde Feyenoord in het heenduel wel echt helemaal zoek. En dat met een elftal van een paar knaken.
Mwah, dat was echt een typisch pechpotje waarin Feyenoord veel beter was.quote:
Zelfs met het missen van die ‘belangrijke’ spelers mag je nooit, maar dan ook nooit met 4-0 verliezen. Überhaupt verliezen van Trencin is al een schande.quote:Op maandag 8 april 2019 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dat was echt een typisch pechpotje waarin Feyenoord veel beter was.
Bij die 4-0 werd Feyenoord wel weggespeeld. Was wel de slechtste basisploeg in jaren, Jørgensen, vPersie, Haps, stJuste, Vilhena en Botteghin ontbraken toen. Er bleef een veredeld Jong Feyenoord over, met Berghuis en Larsson die die avond geen bal goed raakten. Verdediging Verdonk-vBeek-vdHeijden-Nieuwkoop is gewoon niveautje Trencin verder.
Ja, maar volgens mij was de discussie in dit geval vanaf het perspectief van Trencin.quote:Op maandag 8 april 2019 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs met het missen van die ‘belangrijke’ spelers mag je nooit, maar dan ook nooit met 4-0 verliezen. Überhaupt verliezen van Trencin is al een schande.
Feyenoord zoekspelen is niet zo moeilijk gebleken dit seizoen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij speelde Feyenoord in het heenduel wel echt helemaal zoek. En dat met een elftal van een paar knaken.
Hoeveel wedstrijden is Feyenoord zoekgespeeld dit seizoen dan? Verder alleen tegen Groningen (die wel een eigen goal van onze Sven nodig hadden om te winnen) en uit met 10 man tegen Ajax. Verder is Feyenoord dit seizoen niet echt zoekgespeeld, het probleem is meer aidsvoetbal aan de bal en blunders van de verdediging waardoor we wedstrijden verliezen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord zoekspelen is niet zo moeilijk gebleken dit seizoen.
Misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt, maar mijn antwoord zou zijn: jawel, ik was wel verbaasd dat we daar met 4-0 verloren.quote:Op maandag 8 april 2019 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij was de discussie in dit geval vanaf het perspectief van Trencin.
We waren toch niet oprecht verbaasd dat Feyenoord met die basisploeg dik verloor?
Die verdediging was gewoon je basis zonder Hapsquote:Op maandag 8 april 2019 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dat was echt een typisch pechpotje waarin Feyenoord veel beter was.
Bij die 4-0 werd Feyenoord wel weggespeeld. Was wel de slechtste basisploeg in jaren, Jørgensen, vPersie, Haps, stJuste, Vilhena en Botteghin ontbraken toen. Er bleef een veredeld Jong Feyenoord over, met Berghuis en Larsson die die avond geen bal goed raakten. Verdediging Verdonk-vBeek-vdHeijden-Nieuwkoop is gewoon niveautje Trencin verder.
Nee joh. Een paar dagen daarvoor tegen PSV speelden Botteghin en StJuste nog ipv vBeek en Nieuwkoop.quote:Op maandag 8 april 2019 18:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die verdediging was gewoon je basis zonder Haps
Op VVV na elke uitwedstrijd dit jaar?quote:Op maandag 8 april 2019 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden is Feyenoord zoekgespeeld dit seizoen dan? Verder alleen tegen Groningen (die wel een eigen goal van onze Sven nodig hadden om te winnen) en uit met 10 man tegen Ajax. Verder is Feyenoord dit seizoen niet echt zoekgespeeld, het probleem is meer aidsvoetbal aan de bal en blunders van de verdediging waardoor we wedstrijden verliezen.
Zelfs dat niet. We spelen armoedig afbraakvoetbal onder ons niveau, maar we zijn echt bijna nooit weggespeeld.quote:Op maandag 8 april 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
Als je verstaat met weggespeeld worden 3-0 of 4-0 en hoger wellicht. Puur qua veldspel echt zeer regelmatig.
@satecl gooit er ieder jaar zo'n lijstje uit. @satecl wordt ieder jaar weer hevig teleurgesteldquote:Op maandag 8 april 2019 11:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je wil 11 spelers, waarvan 4 basis, weg hebben en dat opvangen met 2 'gerichte' aankopen en wat jeugd?
Ja oké bij Emmen werden we wel echt kapot gespeeld.quote:
De afgelopen vijf gewonnen thuiswedstrijden waren met minimaal drie goals verschil...quote:Op maandag 8 april 2019 19:56 schreef macca728 het volgende:
Thuiswedstrijden win je ook vaak met angst en beven
https://www.vi.nl/video/d(...)n-sterspeler-geweestquote:'Deze Jean-Paul Boëtius was bij Feyenoord een sterspeler geweest'
Je wordt in principe al snel weggespeeld als je zelf niks creëert.quote:Op maandag 8 april 2019 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. We spelen armoedig afbraakvoetbal onder ons niveau, maar we zijn echt bijna nooit weggespeeld.
Emmen was vorig jaar Hans.quote:Op maandag 8 april 2019 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja oké bij Emmen werden we wel echt kapot gespeeld.
[..]
De afgelopen vijf gewonnen thuiswedstrijden waren met minimaal drie goals verschil...
Hij speelt daar dus niet op links maar op 10 en rendeert (in een sterkere competitie) opeens wel!quote:Op maandag 8 april 2019 20:46 schreef RedLabel het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/video/d(...)n-sterspeler-geweest
Apart, die Zwarts leek me wel een redelijke stormram voor op de bank.twitter:FR12Jack twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 10:55:40Na de zomer geen Joël Zwarts, Jordie van Leeuwen, Jaron Vicario, Daudé van der Kust en Jeremy van Mullem in De Kuip. De opties in hun contracten worden niet gelicht. #Feyenoord reageer retweet
Bijzonder inderdaad. Ben benieuwd hoe die het elders gaat doen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:07 schreef Caland het volgende:
Apart, die Zwarts leek me wel een redelijke stormram voor op de bank.twitter:FR12Jack twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 10:55:40Na de zomer geen Joël Zwarts, Jordie van Leeuwen, Jaron Vicario, Daudé van der Kust en Jeremy van Mullem in De Kuip. De opties in hun contracten worden niet gelicht. #Feyenoord reageer retweet
Vreemd inderdaad. Doet het toch heel aardig bij Dordrecht.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:07 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:56 schreef Elan het volgende:
9 wedstrijden 3 kools
Het is maar wat je prima noemt.
Wie dan precies?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:59 schreef Elan het volgende:
Men doet hier net alsof we de regelrechte revelatie van de KKD laten lopen.
En 3 assists. Bij een team dat voor zijn komst 16 punten had uit 20 wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:56 schreef Elan het volgende:
9 wedstrijden 3 kools
Vooral dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En 3 assists. Bij een team dat voor zijn komst 16 punten had uit 20 wedstrijden.
Wat een geweldenaarquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En 3 assists. Bij een team dat voor zijn komst 16 punten had uit 20 wedstrijden.
Jij trekt het nu in het belachelijke maar ik ben het wel met Scrummie eens. En de gang van zaken is sowieso raar natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een geweldenaarStom dat Feyenoord die laat lopen zeg!
![]()
Heb meer vertrouwen in een grote toekomst voor Summervillegod
Ik zie hem niet als basisspeler maar het is vooral een spits met specifieke kwaliteiten die je nu mist.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken hem niet goed genoeg, maar het zou niet het eerste talent zijn dat omhoog wordt geschreven.
Meestal zitten ze bij de technische staf wel goed met het inschatten van de talenten en welke talenten - op z'n minst - een kans bij de selectie verdienen (nu nog kansen in het eerste elftal).
Raar verhaal, helemaal hoe hij het zelf vertelt...quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. Doet het toch heel aardig bij Dordrecht.
quote:,,Mijn zaakwaarnemer en mijn vader kregen twee weken geleden te horen dat de optie van Feyenoord om mijn contract te verlengen sowieso gelicht zou worden’’, zegt de 19-jarige Zwarts. ,,Ik zou onder contract blijven bij Feyenoord. Technisch directeur Martin van Geel zei dat ik mij daar helemaal geen zorgen om hoefde te maken. Maar nu opeens kreeg ik te horen dat ze toch op hun woorden terug moesten komen. Feyenoord laat me na dit seizoen niet meer terugkeren.’’
Inderdaad. Het is natuurlijk ook geen regelrechte sensatie, maar zeker geen reden om zo'n 180 graden draai te maken wb z'n toekomst. Vraag me af wie deze beslissing heeft genomen en/of dit op iemands advies/verzoek is gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat Gio of Van Geel ineens van mening veranderen én iets erdoor willen drukken waar ze zelf niet meer mee te maken krijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vooral dit natuurlijk.
Jeugdspeler van Feyenoord zonder ervaring op het op-een-na-hoogste niveau halverwege het seizoen in komen vallen, en dan alsnog die statistieken. Ik zou het meer dan prima vinden.
Als zijn verhaal berust op feiten is is het ronduit asociaal maar goed dat weet je dus niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij trekt het nu in het belachelijke maar ik ben het wel met Scrummie eens. En de gang van zaken is sowieso raar natuurlijk.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als zijn verhaal berust op feiten is is het ronduit asociaal maar goed dat weet je dus niet 100% zeker.
Dat laatste kan ik me ook niet indenken. Vooral om dat het Van Geel was/zou zijn die zei dat het sowieso goed zou komen, geen zorgen etc.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is natuurlijk ook geen regelrechte sensatie, maar zeker geen reden om zo'n 180 graden draai te maken wb z'n toekomst. Vraag me af wie deze beslissing heeft genomen en/of dit op iemands advies/verzoek is gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat Gio of Van Geel ineens van mening veranderen én iets erdoor willen drukken waar ze zelf niet meer mee te maken krijgen.
Ik kan me eerder iets voorstellen waarbij Van Geel, die het wél in hem zag zitten, ineens van het toneel verdwijnt en er nu iemand anders deze beslissingen neemt en niet gecharmeerd is van Zwarts.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is natuurlijk ook geen regelrechte sensatie, maar zeker geen reden om zo'n 180 graden draai te maken wb z'n toekomst. Vraag me af wie deze beslissing heeft genomen en/of dit op iemands advies/verzoek is gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat Gio of Van Geel ineens van mening veranderen én iets erdoor willen drukken waar ze zelf niet meer mee te maken krijgen.
Daar hintte ik naar inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan me eerder iets voorstellen waarbij Van Geel, die het wél in hem zag zitten, ineens van het toneel verdwijnt en er nu iemand anders deze beslissingen neemt en niet gecharmeerd is van Zwarts.
Wat een ongekend domme opmerking. Dordrecht was op sterven na dood voor de winterstop. Bloeien nu redelijk op en Zwarts is daar onderdeel van met 3 goals en 3 assists. Ik kijk regelmatig samenvattingen van Dordrecht en hij valt me dan best positief op.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:56 schreef Elan het volgende:
9 wedstrijden 3 kools
Wat loop je dan te janken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een geweldenaar is
Het wordt er niet beter op Elan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat loop je dan te janken?
Bekijk zijn statistieken even bij Jong, kan er gewoon geen reet van.
Dylan Vente gaat de eerst goal maken in de nieuwe Kuip, in de voetsporen van Leen Vente...quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:17 schreef Elan het volgende:
Wellicht zijn ze al met een andere spits bezig in samenspraak met Stam en past hij derhalve niet in de plannen.
Hoop in elk geval dat ze Vente zsm van de hand doen, die kan er werkelijk geen kut van
Als Dylan Vente over 5 jaar nog steeds bij ons speelt komt er nooit meer een nieuw stadion.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Dylan Vente gaat de eerst goal maken in de nieuwe Kuip, in de voetsporen van Leen Vente...
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Dylan Vente over 5 jaar nog steeds bij ons speelt komt er nooit meer een nieuw stadion.
Als speler van Den Bosch wellicht jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Dylan Vente gaat de eerst goal maken in de nieuwe Kuip, in de voetsporen van Leen Vente...
quote:Plannen Feyenoord City ook goedgekeurd door externe deskundigen
De businesscase voor Feyenoord City is goedgekeurd door externe deskundigen. In de nieuwe businesscase zijn risico’s verminderd of weggenomen. Hierdoor wordt voldaan aan de voorwaarden die de gemeente stelt aan haar medewerking aan het Feyenoord City-project, waarvan het nieuwe stadion een onderdeel is.
Dat heeft de wethouder Arjan van Gils (Grote projecten), die over Feyenoord City gaat, in een brief laten weten aan de gemeenteraad. De raad had om het tweede onderzoek gevraagd, naast het onderzoek van International Stadia Group (ISG).
De nieuwe versie is een aanscherping van de eerdere businesscase. De verwachte totale opbrengsten uit het nieuwe stadion zijn naar beneden bijgesteld. Wel stijgt, in de aangepaste businesscase, de jaarlijkse bijdrage voor de club Feyenoord om in het stadion te spelen van 17,5 miljoen euro naar 25 miljoen euro. Deze 'performance fee' wordt daarna jaarlijks met anderhalf procent geïndexeerd.
Wethouder Van Gils zegt dat met deze businesscase recht wordt gedaan aan de afspraken die zijn gemaakt. "Wat je ziet is dat ze iets preciezer gekeken hebben hoe de raming van de bezoekersaantallen is, hoeveel geld er wordt uitgegeven, hoelang mensen in het stadion zouden kunnen verblijven en wat gebeurt buiten het voetbal om in het stadion. Dat betekent misschien dat je zou kunnen zeggen dat je net een paar knoppen anders zou kunnen draaien. Maar per saldo moet het ruimschoots lukken."
Het Rotterdamse stadsbestuur gaat nu de voorwaarden verder uitwerken met Stadion Feijenoord en de club Feyenoord.
Driepartijenovereenkomst
De gemeente Rotterdam, Stadion Feijenoord en de stichting Gebiedsontwikkeling aan de Maas hebben deze week een driepartijenovereenkomst getekend over de gebiedsontwikkeling. Doel is dat elke partij nu nog beter weet wie welke taken en afspraken heeft.
“Het is vooral de stichting die de werving van de terreinen en de uitplaatsing van bedrijven regelt en zorgt dat er gebouwd gaat worden”, zegt Van Gils. "Het stadion moet zorgen voor de financiering om het voor elkaar te krijgen. De gemeente regelt de vergunningen en verstrekt het afgesproken geldbedrag."
“Immers staat terecht in de basisploeg, laat dat gewoon over aan de mensen die dagelijks met hem werken of gewerkt hebben.”quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat loop je dan te janken?
Bekijk zijn statistieken even bij Jong, kan er overduidelijk geen reet van.
Laat zo'n speler beoordelen gewoon over aan de mensen die dagelijks met hem werken of gewerkt hebben.
Ze kunnen niet voetballenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Iedereen loopt gefrustreerd rond bij Jong Feyenoord. Waar zou dat nou aan liggen....
Niemand, het team bestaat al een maand niet meer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk trainer daar ?
Uh ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Immers staat terecht in de basisploeg, laat dat gewoon over aan de mensen die dagelijks met hem werken of gewerkt hebben.”
Laat dat soort beoordelingen maar over aan de mensen die dagelijks met hem werken of gewerkt hebben.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat dat soort beoordelingen maar over aan de mensen die dagelijks met hem werken of gewerkt hebben.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Dylan Vente over 5 jaar nog steeds bij ons speelt komt er nooit meer een nieuw stadion.
Doe ik ook, daarom ben ik het voor de verandering eens met GGMM eens.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat dat soort beoordelingen maar over aan de mensen die dagelijks met hem werken of gewerkt hebben.
Chong en Zirkzee waren voor Feyenoord begrippen grote talenten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom ben ik het voor de verandering eens met GGMM eens.
Die frustratie zit vaak in de spelers zelf als ze weer ergens een interview geven. Waarschijnlijk omdat ze ook wel weten dat ze tekort komen voor het niveau van Feyenoord 1.
Mensen doen net alsof het ene na het andere talent via de achterdeur vertrekt. Er worden wat contracten van middelmatige spelers niet verlengd, big deal allemaal.
Correct maar die zijn al veel jonger weggehaald, of eigenlijk weg gekaapt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Chong en Zirkzee waren voor Feyenoord begrippen grote talenten.
Vente is al 20 dacht ik.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct maar die zijn al veel jonger weggehaald, of eigenlijk weg gekaapt.
Die gozer waar het nu om te doen is is al 19
Je kondigt groots aan een samenwerkingsverband met Dordrecht aan te gaan. De bedoeling daarvan is om (grote) talenten zich te laten ontwikkelen. Zwarts doet het daar prima, laat zich zien. Hij mag niet eens terugkomen voor zijn kans. Ja, dat vind ik vreemd. Zeker nu we in een situatie zitten dat we amper wat kunnen gaan kopen. Je kunt hem altijd nog een jaartje verhuren als 'ie nog wat tekort komt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:21 schreef Elan het volgende:
Mensen doen net alsof het ene na het andere talent via de achterdeur vertrekt. Er worden wat contracten van middelmatige spelers niet verlengd, big deal allemaal.
Is ook vreemd, idem dat van Geel hier over gaat terwijl hij weggaat. Dan moet je hem nu laten gaan en een nieuwe td aanstellen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kondigt groots aan een samenwerkingsverband met Dordrecht aan te gaan. De bedoeling daarvan is om (grote) talenten zich te laten ontwikkelen. Zwarts doet het daar prima, laat zich zien. Hij mag niet eens terugkomen voor zijn kans. Ja, dat vind ik vreemd. Zeker nu we in een situatie zitten dat we amper wat kunnen gaan kopen. Je kunt hem altijd nog een jaartje verhuren als 'ie nog wat tekort komt.
Vente ligt nog tot 2022 vast, die jongen moet je komend jaar gewoon verhuren. Dat had eigenlijk afgelopen jaar al moeten gebeuren, zo'n jongen staat compleet stil in zijn ontwikkeling. Het zijn gewoon kostbare jaren die je verliest en die krijg je nooit meer terug kwijt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vente is al 20 dacht ik.
Allemaal net niet spelers. Zullen het waarschijnlijk heel leuk doen bij Roda , RKC, NAC etc
Zou kunnen, tenzij er bijvoorbeeld met een Stam al bepaalde afspraken zijn gemaakt hoe men de spitspositie voor komend seizoen denkt te gaan invullen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kondigt groots aan een samenwerkingsverband met Dordrecht aan te gaan. De bedoeling daarvan is om (grote) talenten zich te laten ontwikkelen. Zwarts doet het daar prima, laat zich zien. Hij mag niet eens terugkomen voor zijn kans. Ja, dat vind ik vreemd. Zeker nu we in een situatie zitten dat we amper wat kunnen gaan kopen. Je kunt hem altijd nog een jaartje verhuren als 'ie nog wat tekort komt.
Doorgaan met Vente als in verhuren om zich te ontwikkelen zou ik nog snappen, maar nu al vast voor in de selectie? Nah.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou kunnen, tenzij er bijvoorbeeld met een Stam al bepaalde afspraken zijn gemaakt hoe men de spitspositie voor komend seizoen denkt te gaan invullen.
Misschien willen ze wel gewoon verder met Vente, wat moet je dan met zo'n jongen? Lekker laten verpieteren op de bank net als El Hankouri, Schuurman. In wiens belang is dat?
Eens.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vente ligt nog tot 2022 vast, die jongen moet je komend jaar gewoon verhuren. Dat had eigenlijk afgelopen jaar al moeten gebeuren, zo'n jongen staat compleet stil in zijn ontwikkeling. Het zijn gewoon kostbare jaren die je verliest en die krijg je nooit meer terug kwijt.
Niet dat ik het een geweldig talent vind, maar in de huidige situatie gaan helemaal geen talenten boven drijven.
Ben verder ook geen fan van Vente maar het kan wel zijn dat men intern hem verkiest boven die jongen van Dordrecht.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Doorgaan met Vente als in verhuren om zich te ontwikkelen zou ik nog snappen, maar nu al vast voor in de selectie? Nah.
Jaap neemt gewoon Nijland mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:30 schreef Caland het volgende:
Misschien houdt Jaap Stam gewoon niet van Surinamers met geblondeerd haar.
Bedankt Nico.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:31 schreef Caland het volgende:
Jaap Stam lijkt me namelijk wel het type die in de ochtend even heel kort een Hitlergroetje eruit perst voor de spiegel, vlak na het tandenpoetsen en voor de listerine.
Just saying
Chong is toch niet via de achterdeur vertrokken? Die heeft rechtstreeks bij Manchester United getekend dacht ik?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Chong en Zirkzee waren voor Feyenoord begrippen grote talenten.
Boze witte man gespot.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
Witter dan blanke vla en dan met een accentje praten alsof je de broer van Royston bent manmanman
Invloed van Varkenoord. In Tholen doe je zo'n accent niet snel op.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
Witter dan blanke vla en dan met een accentje praten alsof je de broer van Royston bent manmanman
En dat is verder toch ook gewoon logisch.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:32 schreef Oldground het volgende:
[..]
Invloed van Varkenoord. In Tholen doe je zo'n accent niet snel op.
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is verder toch ook gewoon logisch.
Ga jij maar eens je hele leven tussen Limburgers lopen en probeer daarna niet te klinken als een downie. Succes.quote:
Hij zat toch tot 2011 bij RBC?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij maar eens je hele leven tussen Limburgers lopen en probeer daarna niet te klinken als een downie. Succes.
Het is allemaal na-aperij, vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zat toch tot 2011 bij RBC?
Maakt ook niet uit verder. Dacht alleen eigenlijk dat alleen onzekere vmbo'ers uit een sociaal zwak milieu dat soort na-aap gedrag vertoonden.
Neem bijvoorbeeld zo'n Splinter de Mooij: die lult ook nog gewoon met een bekakte aardappel in zijn keel, je afkomst moet je niet verloochenen makker
Dit is het Rotterdamse accent anno 2019. Helaas.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is het Rotterdamse accent anno 2019. Helaas.
Die Belarbi is er ook wel eentje hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:54 schreef Caland het volgende:
De onder 17 gaat ook lekker dit jaar zeg.
Dit is gewoon de andere kant van het spectrum. Alsof hij nog schaamhaar moet krijgen, de christus.quote:
SOOOOOOOW! Dat zijn nog eens tekstenquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:44 schreef Idisrom het volgende:
Ook (Zelfs) in Friesland valt De Telegraaf vroeg op de mat.
Met daarin vandaag een column van Valentijn Driessen over incapabele directies die de Eredivisie uithollen..
Citaat hieruit.
"...........Helemaal omdat deze overambitieuze, vaak door machtswellust gedreven nieuwelingen zich direct willen profileren in de schijnwerpers van het profvoetbal. Zo houdt de voetbalnobody Toon van Bodegom als voorzitter van de rvc van Feyenoord zijn mond als zijn directeur Kan de Jong als loopjongen wordt weggezet bij het vertrek van een ervaren directeur als Martin van Geel. Trainers functioneren niet altijd, maar met incapabele, niet functionerende beleidsbepalers is iedereen in de voetbalwereld vogelvrij."
Sinds wanneer moet een controlerend orgaan opkomen in de media voor directieledenquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:44 schreef Idisrom het volgende:
Met daarin vandaag een column van Valentijn Driessen over incapabele directies die de Eredivisie uithollen..
Citaat hieruit.
"...........Helemaal omdat deze overambitieuze, vaak door machtswellust gedreven nieuwelingen zich direct willen profileren in de schijnwerpers van het profvoetbal. Zo houdt de voetbalnobody Toon van Bodegom als voorzitter van de rvc van Feyenoord zijn mond als zijn directeur Kan de Jong als loopjongen wordt weggezet bij het vertrek van een ervaren directeur als Martin van Geel. Trainers functioneren niet altijd, maar met incapabele, niet functionerende beleidsbepalers is iedereen in de voetbalwereld vogelvrij."
Wat een raar stukje tekst. Bijna geen chocola van te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:44 schreef Idisrom het volgende:
Citaat hieruit.
quote:Feyenoord start in het seizoen 2019/’20 met een Vrouwen Beloftenteam. De Rotterdammers behoren tot de acht teams die komend seizoen deelnemen aan de Vrouwen Beloftencompetitie. Eerder dit jaar maakte ook PSV bekend met een Beloftenteam voor vrouwen te beginnen.
Kirsten van de Ven, manager vrouwenvoetbal: “Twee jaar geleden is Feyenoord met twee jeugdteams in het vrouwenvoetbal gestapt. Een club met de status en grootte van Feyenoord kan een grote impuls geven aan het vrouwenvoetbal. Feyenoord heeft een meerjarenplan opgesteld om op termijn te kunnen toetreden tot de Eredivisie Vrouwen en dit Beloftenteam is daartoe een fantastische eerste aanzet. We zijn dan ook erg blij met deze ontwikkeling.”
Manon Melis, coördinator meidenvoetbal Feyenoord: “Dat we aankomend seizoen kunnen starten met een Vrouwen Beloftenteam is geweldig en weer een mooie stap voor het vrouwenvoetbal binnen Feyenoord. We zijn twee seizoenen geleden gestart met twee jeugdteams. Het is mooi dat we onze jeugdspeelsters weer een nieuw perspectief en een volgende stap kunnen bieden door te starten met een Beloftenteam.”
Het hoort er tegenwoordig gewoon bij. Lekker laten gaan joh, boeit verder niemand iets, maar je geeft wel een goed signaal af als club.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Vrouwen voetbal.
Leuk voor een amateurvereniging, en in die zin misschien ook best belangrijk voor alle vrouwen die graag willen voetballen, maar niet voor een professionele voetbaltak.
De laatste jaren geen dames EK of WK gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Vrouwen voetbal.
Leuk voor een amateurvereniging, en in die zin misschien ook best belangrijk voor alle vrouwen die graag willen voetballen, maar niet voor een professionele voetbaltak.
Jawel, en?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:56 schreef Antaris het volgende:
[..]
De laatste jaren geen dames EK of WK gezien?
Hollywoodgod?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:38 schreef fetX het volgende:
Morgenavond weer genieten van heerlijk voetbal jongens. Zaterdagavond wedstrijden zijn toch wel mijn favoriet (al heb ik liever 1945). Even biertje van tevoren tegenover de Kuip.
Ik gok dat Kökcü weer niet speelt.
Veel te druk en bavariaquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, soms. Andere keer ook weleens de Beren.
Alweer?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Als een echte successupporter zit ik veilig achter de buis vanavond
Hij heeft vooral 0 inzicht.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:16 schreef timmmmm het volgende:
stelling: Vilhena is een waardeloze voetballer.
Statische, blunderende nikskunner
Van Beek en Clasie ook niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:30 schreef Slobeend het volgende:
Vilhena en Larsson hebben hun avond niet.
Clasie speelt niet slecht? Van Beek maakte één foutje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van Beek en Clasie ook niet.
Oh wacht, die zijn het hele seizoen al kut.
Hier ging iets mis, deze wilde ik quotenquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:30 schreef Slobeend het volgende:
Vilhena en Larsson hebben hun avond niet.
Vooral pakweg de eerste 20 minuten had ik medelijden met Malala. Die probeert, sleurt, doet zijn standaard beweginkjes waar ie soms een man mee voorbij komt en als ie een bal passt blijft ie tenminste niet als een bloedeloze zoutzak stilstaan maar probeert een bwetje dynamisch te zijn en dan staat er zo'n waardeloze zeester als Vilhena naast je die je gewoon nooit aan kan spelen en altijd stil staat.
Wohohohohoowquote:
En maar blijven opstellenquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Martina kan er echt geen ene hoer van zeg, wat een drama
Ik snapte sowieso niet dat die vent gehaald werd, ik vond het toen bij Twente al een dramaspeler.quote:
Wonderbaarlijk dat hij in de PL gespeeld heeftquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Martina kan er echt geen ene hoer van zeg, wat een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |