Als hij zijn vorm van een aantal jaar geleden terugkrijgt wel hoor. Vond het altijd een heel groot talent, jammer dat het blijkbaar in z'n kop niet goed zitquote:
Zelfs toen begreep ik niet wat mensen in hem zagen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij zijn vorm van een aantal jaar geleden terugkrijgt wel hoor. Vond het altijd een heel groot talent, jammer dat het blijkbaar in z'n kop niet goed zit
Ik vond het toen ook wel meevallen allemaal eerlijk gezegd. Prima speler voor de breedte, maar dat is even niet wat Feyenoord nodig heeft.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij zijn vorm van een aantal jaar geleden terugkrijgt wel hoor. Vond het altijd een heel groot talent, jammer dat het blijkbaar in z'n kop niet goed zit
Dat mag toch geen argument zijn om hem wel te halen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:23 schreef macca728 het volgende:
Nee wie kan Feyenoord dan wel betalen ?
Hij heet (in potentie) wel meer kwaliteit dan wat er nu staat hoor. Maar goed, mentaliteit is ook een dingetje. Ik zou er niet aan beginnen. Zal ook wel een aardig salaris willen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook wel meevallen allemaal eerlijk gezegd. Prima speler voor de breedte, maar dat is even niet wat Feyenoord nodig heeft.
Dat eerste vraag ik me echt af. Het tweede is sowieso waar. Feyenoord moet niet aan deze jongen beginnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heet (in potentie) wel meer kwaliteit dan wat er nu staat hoor. Maar goed, mentaliteit is ook een dingetje. Ik zou er niet aan beginnen. Zal ook wel een aardig salaris willen.
Het viersporen beleid werpt zijn vruchten af. Geelgod.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ben benieuwd of Zwarts volgend seizoen kans maakt op minuten. Doet het heel aardig bij Dordrecht wat ik zo af en toe eens zie. Summmerville speelt ook wekelijks.
Als Van Geel nog TD zou zijn zou ik dat zo zien gebeuren. Waren al geruchten van ooit volgens mij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien is van Rhijn een optie voor rechtsback
Maar gelukkig is Geel opgerotquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als Van Geel nog TD zou zijn zou ik dat zo zien gebeuren. Waren al geruchten van ooit volgens mij.
Nou.. Ik heb maar 1 iemand in gedachte.. Gaan ook al jaren geruchten over, vooral hier op het forumquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu nog een nieuwe.
Wie gaat het worden Divje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb maar 1 iemand in gedachte.. Gaan ook al jaren geruchten over, vooral hier op het forumTerecht wel. Prima visionair, die manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Terecht wel. Prima visionair, die man.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb maar 1 iemand in gedachte.. Gaan ook al jaren geruchten over, vooral hier op het forum3.0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dordrecht doet het sowieso beter sinds ze onze spelers erbij hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ben benieuwd of Zwarts volgend seizoen kans maakt op minuten. Doet het heel aardig bij Dordrecht wat ik zo af en toe eens zie. Summmerville speelt ook wekelijks.
Ja, die hebben wel snel baat bij de samenwerking. Ik ben wel benieuwd wat die spelers bij ons zouden kunnen klaarspelen. Ook wel naar Hansson, doet het dus ook wel goed bij RKC.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dordrecht doet het sowieso beter sinds ze onze spelers erbij hebben.
Morgen een uitwedstrijd, op kunstgras, en we hebben er al jaren niet gewonnen, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
Mooi, morgen kunnen we AZ weer voorbij met nog een onderlinge confrontatie voor de boeg.
Ik zeg ook niet dát we gaan winnen, maar dat we er voorbij zouden kunnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Morgen een uitwedstrijd, op kunstgras, en we hebben er al jaren niet gewonnen, geloof je het zelf?
Maar in ieder geval mooi dat de achterstand een overbrugbare 2 punten is, in onze thuiswedstrijd tegen AZ moeten we er dan wel overheen kunnen.
Van de 14 uitwedstrijden hebben we er 3 gewonnen dit seizoen en de laatste tijd zijn we eigenlijk helemaal niet in vorm. Meer dan 1 punt zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dát we gaan winnen, maar dat we er voorbij zouden kunnen.
En je zou zeggen dat we toch wel weer een keer een uitwedstrijd gaan winnen. Zou je denken.
Zo, gewaagde voorspelling hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie Feyenoord wel punten verspelen vandaag.
quote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neuh, makkelijke overwinningquote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2019 14:33 schreef fetX het volgende:
Maurice Steijn (en de meeste andere Eredivisie trainers) > Gio.
Die is echt mokerslecht inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2019 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker!
Die Martina is alleen wel echt een verschrikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |