Ja dit. Gieren.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:31 schreef CoolGuy het volgende:
hoe verzin je het
whats next, dat ze 15 min per dag aftrekken omdat je per dag wel meerdere keren naar het toilet gaat? Of koffie gaat halen? Koekoek
Bij sommige bedrijven noemen ze dat biopauzes. En daar heb je dan 6 minuten per dag voor of zo.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:31 schreef CoolGuy het volgende:
hoe verzin je het
whats next, dat ze 15 min per dag aftrekken omdat je per dag wel meerdere keren naar het toilet gaat? Of koffie gaat halen? Koekoek
Biopauzes?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven noemen ze dat biopauzes. En daar heb je dan 6 minuten per dag voor of zo.
Pauzes willen ze ook naar toe met in- en uitklokken ja. Kansloos. En wat de meesten hierboven al zeggen, heel veel gaan het nu juist wat rustiger aandoen of doen even wat minder. Het is ook uit het niets meegedeeld. Niks geen overleg of iets. En de grote problemen binnen het bedrijf laten ze lopen, want geen oog voor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Biopauzes?Srsly?
Anyway, ik zou dit soort dingen gewoon compenseren door overdag alles een tandje rustiger aan te doen of net iets langere pauzes te nemen. (Maar ik neem aan dat dat ook met in- en uitklokken gaat?)
Tja het is wel duidelijk dat werknemertje uitknijpen een steeds grotere hobby aan het worden is bij werkgevers.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pauzes willen ze ook naar toe met in- en uitklokken ja. Kansloos. En wat de meesten hierboven al zeggen, heel veel gaan het nu juist wat rustiger aandoen of doen even wat minder. Het is ook uit het niets meegedeeld. Niks geen overleg of iets. En de grote problemen binnen het bedrijf laten ze lopen, want geen oog voor.
Waar werk jij in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pauzes willen ze ook naar toe met in- en uitklokken ja. Kansloos. En wat de meesten hierboven al zeggen, heel veel gaan het nu juist wat rustiger aandoen of doen even wat minder. Het is ook uit het niets meegedeeld. Niks geen overleg of iets. En de grote problemen binnen het bedrijf laten ze lopen, want geen oog voor.
In een callcenter waar ik gewerkt heb moest je online inklokken dus je pc al aan hebben, klok je te laat in (ook al is het 1 minuut) ben je 15min kwijt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Biopauzes?Srsly?
Anyway, ik zou dit soort dingen gewoon compenseren door overdag alles een tandje rustiger aan te doen of net iets langere pauzes te nemen. (Maar ik neem aan dat dat ook met in- en uitklokken gaat?)
Wtf. Ja goed, callcenter, maar werkt TS daar ook?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
In een callcenter waar ik gewerkt heb moest je online inklokken dus je pc al aan hebben, klok je te laat in (ook al is het 1 minuut) ben je 15min kwijt.
Zit je te laat in de lijn krijg je gezever. Op een dag van 8 uur werken zou je 8 tot 10 minuten tijd hebben om koffie te halen of naar de wc te gaan tussen je reguliere pauzes om... ow en een minuutje eerder op pauze gaan werd ook onder die 8 tot 10 minuten gerekend..
Aan 1 kant is het te snappen dat ze een rooster maken op een flinke hoeveelheid medewerkers om te zorgen dat er op elk moment van de dag genoeg medewerkers in de lijn zitten, maar goed je snapt waarom ik daar weg ben
Ik vermoed van niet want dat beleid was daar jaren geleden al.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wtf. Ja goed, callcenter, maar werkt TS daar ook?
De tering zeg, wat een regime!quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
In een callcenter waar ik gewerkt heb moest je online inklokken dus je pc al aan hebben, klok je te laat in (ook al is het 1 minuut) ben je 15min kwijt.
Zit je te laat in de lijn krijg je gezever. Op een dag van 8 uur werken zou je 8 tot 10 minuten tijd hebben om koffie te halen of naar de wc te gaan tussen je reguliere pauzes om... ow en een minuutje eerder op pauze gaan werd ook onder die 8 tot 10 minuten gerekend..
Aan 1 kant is het te snappen dat ze een rooster maken op een flinke hoeveelheid medewerkers om te zorgen dat er op elk moment van de dag genoeg medewerkers in de lijn zitten, maar goed je snapt waarom ik daar weg ben
Ja of je werkt gewoon voor een normale toko natuurlijk. Ik kost voor een klant rond de 3 euro per minuut, en die zijn nog nooit met deze onzin gekomen, in al die jaren niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Door dit soort topics ben ik nog steeds dankbaar voor mijn uitkering
Bij ons op de helpdesk mocht je alleen wat drinken als er koffie gehaald werd door anderen of dat jij zelf iets ging halen (wat echt lang niet vaak genoeg per dag gebeurde dus je verrekte continu van de dorst onder die blazende airco die recht op je giechel gemikt stond). Zelf een flesje meenemen was uit den boze: dat doen we hier dus niet!quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet want dat beleid was daar jaren geleden al.
en dan kan je zeggen bij een callcenter moet zoiets ook wel maar als je een minuut te laat terug bent van je lunch en dan 15minuten minder uitbetaald krijgt......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |