Hij zei zelf al, dat hij een van de weinige succes verhalen was. Vind het echt heel knap van hem, ik had het nooit bij hem kunnen raden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet dat het onmogelijk is hoor maar wel zwaar, je zult je hersenen weer moeten leren genieten van het gewone leven en dat is zowel lichamelijk als psychisch best een lange weg.
Ga eerst maar eens 10 jaar werken (en ondertussen je kinderen opvoeden, je man plezieren en een sociaal leven hebben) en dan spreek ik je wel weer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb het een jaartje gedaan en vond er geen fuck aan.
Doe ik nu drie jaar en vind het wel prima zo. Thuis zitten is saai. Ik kan dat niet. Paar weken is leuk, maar daarna is het wel weer klaar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens 10 jaar werken (en ondertussen je kinderen opvoeden, je man plezieren en een sociaal leven hebben) en dan spreek ik je wel weer.
Ik ben al 11.5 jaar bij huisquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe ik nu drie jaar en vind het wel prima zo. Thuis zitten is saai. Ik kan dat niet. Paar weken is leuk, maar daarna is het wel weer klaar.
ik ookquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik ga vanavond lekker de hele avond op fok zitten![]()
En jij?
Mijn zusje is 20 jaar lang verslaafd geweest en succesvol chirurg (mooie combi wel) en ik ben blij dat ze van de troep af is hoor (in combinatie met haar dominante karakter was dat best wel explosief) en ze doet het geweldig inmiddels maar de echt vrolijke wilde vrouw is verdwenen, ze is weer succesvol en volkomen gelukkig maar die wilde vrolijke vrouw is voor altijd verdwenen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij zei zelf al, dat hij een van de weinige succes verhalen was. Vind het echt heel knap van hem, ik had het nooit bij hem kunnen raden.
Ja maar jij kunt dat blijkbaar en je hebt inkomen met dat bellen. Je werkt in principe wel dus.quote:
Dat is alleen afgelopen zomer geweestquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ho ho ✋🏼 Vergeet het strandje niet
Zal dat ook niet door de leeftijd komen? Ken ook wel mensen die jaren geleden enorm gezellige toffe mensen waren en nu zitten ze bij een verjaardag te zuchten dat de luiers zo duur zijn gewordenquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje is 20 jaar lang verslaafd geweest en succesvol chirurg (mooie combi wel) en ik ben blij dat ze van de troep af is hoor (in combinatie met haar dominante karakter was dat best wel explosief) en ze doet het geweldig inmiddels maar de echt vrolijke wilde vrouw is verdwenen, ze is weer succesvol en volkomen gelukkig maar die wilde vrolijke vrouw is voor altijd verdwenen.
Ja eigenlijk wel mee eens, niet zeggen dat ik je geen wijze raad heb gegeven als je over 15 jaar om 23:00 op een zaterdagavond met een zak paprikachips en 8 poepluiers op de bank nog even de laatste belangrijke mails zit te beantwoorden he?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe ik nu drie jaar en vind het wel prima zo. Thuis zitten is saai. Ik kan dat niet. Paar weken is leuk, maar daarna is het wel weer klaar.
Nee dat heb ik gelukkig niet, maak altijd wel afspraken en doe ook graag mijn eigen dingen, ben ook super blij dat ik 5 jaar geleden dit huis heb gekocht, is weer een mooi project.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar jij kunt dat blijkbaar en je hebt inkomen met dat bellen. Je werkt in principe wel dus.
Vind dat binnen zitten en elke dag hetzelfde riedeltje en dat je leven draait om huishouden en anderen tot hun dienst zijn niet echt iets waarmee ik later in mijn sterfbed lig en denk van ja je hebt echt alles uit het leven gehaald.
Hehehe nee zo is ze niet echt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal dat ook niet door de leeftijd komen? Ken ook wel mensen die jaren geleden enorm gezellige toffe mensen waren en nu zitten ze bij een verjaardag te zuchten dat de luiers zo duur zijn geworden
ja preciesquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gelukkig niet, maak altijd wel afspraken en doe ook graag mijn eigen dingen, ben ook super blij dat ik 5 jaar geleden dit huis heb gekocht, is weer een mooi project.
Waarom zou ik over acht jaar nog met poepluiers zitten?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel mee eens, niet zeggen dat ik je geen wijze raad heb gegeven als je over 15 jaar om 23:00 op een zaterdagavond met een zak paprikachips en 8 poepluiers op de bank nog even de laatste belangrijke mails zit te beantwoorden he?
Hoeveel broedsel wil je dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik over acht jaar nog met poepluiers zitten?![]()
Tot hooguit 32 (ben nu 28) ga ik door en daarna probeer ik iemand zo ver te krijgen mijn eileiders kapot te maken.
Een broedkip, veel vrouwen worden daar best gelukkig van hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Had een achterbuurvrouw snel gerekend zou die ongeveer 16 jaar de poepzoeker zijn met al die kinderen. Daar moet je toch niet aan denken
De ironie, ze hadden een groot kippenbedrijfquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een broedkip, veel vrouwen worden daar best gelukkig van hoor.
Valt wel mee hoor. Het is gewoon heel leuk die kleintjes, maar heb mijn eigen leven. Als die kinderen uit huis zijn dan is het niet de bedoeling dat je leven ineens leeg is of nog steeds om hun draait omdat ik verder niks te doen heb.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moederkloekje dat je er bent![]()
Doen waar je zelf gelukkig van raakt in 't leven.
Misschien steekt dat aanquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De ironie, ze hadden een groot kippenbedrijf
Joh, zie je dan wel weer toch, van uitpoepen tot uitvliegen duurt een half mensenleven zowat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is gewoon heel leuk die kleintjes, maar heb mijn eigen leven. Als die kinderen uit huis zijn dan is het niet de bedoeling dat je leven ineens leeg is of nog steeds om hun draait omdat ik verder niks te doen heb.
Ik weet niet, ik heb jaren gedacht dat ze een kinderopvang erbij hadden, maar dat waren haar eigen kinderen die van haar zusquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien steekt dat aan![]()
Ze heet toch geen Marielle he?
ja wat een smeerlapperij hier. als geldkoe voor adsense ben ik hier niet van gedientquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat zei de dokter trouwens met je knie?
wtfquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb jaren gedacht dat ze een kinderopvang erbij hadden, maar dat waren haar eigen kinderen die van haar zus
Ja logisch, mensen die bang zijn voor hun eigen lusten en verlangens en dat menen te moeten onderdrukken met regels en restricties zijn meestal wel akelig actief op dat gebied.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heel apart hahahaha, maar in de Biblebelt is het heel gewoon om veel kinderen te hebben
O ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch, mensen die bang zijn voor hun eigen lusten en verlangens en dat menen te moeten onderdrukken met regels en restricties zijn meestal wel akelig actief op dat gebied.
Mensen met een seksverslaving komen ook meestal uit die befaamde riem.
Klopt krijg nu daar ook de meeste hijgers weg en vooral uit Den Bosch, daar zijn ze ook wel gek van de sekslijnquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch, mensen die bang zijn voor hun eigen lusten en verlangens en dat menen te moeten onderdrukken met regels en restricties zijn meestal wel akelig actief op dat gebied.
Mensen met een seksverslaving komen ook meestal uit die befaamde riem.
Nooit opgevallen dat gelovige mensen grote gezinnen hebben?quote:
Horen je buren dat niet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt krijg nu daar ook de meeste hijgers weg en vooral uit Den Bosch, daar zijn ze ook wel gek van de sekslijn
Godversquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt krijg nu daar ook de meeste hijgers weg en vooral uit Den Bosch, daar zijn ze ook wel gek van de sekslijn
Zou me wild aftrekken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee ik ga vanavond niet werken, heb net die vette pizza op en zou alleen maar boertjes in je oor laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |