Misschien steekt dat aanquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De ironie, ze hadden een groot kippenbedrijf
Joh, zie je dan wel weer toch, van uitpoepen tot uitvliegen duurt een half mensenleven zowat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is gewoon heel leuk die kleintjes, maar heb mijn eigen leven. Als die kinderen uit huis zijn dan is het niet de bedoeling dat je leven ineens leeg is of nog steeds om hun draait omdat ik verder niks te doen heb.
Ik weet niet, ik heb jaren gedacht dat ze een kinderopvang erbij hadden, maar dat waren haar eigen kinderen die van haar zusquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien steekt dat aan![]()
Ze heet toch geen Marielle he?
ja wat een smeerlapperij hier. als geldkoe voor adsense ben ik hier niet van gedientquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat zei de dokter trouwens met je knie?
wtfquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb jaren gedacht dat ze een kinderopvang erbij hadden, maar dat waren haar eigen kinderen die van haar zus
Ja logisch, mensen die bang zijn voor hun eigen lusten en verlangens en dat menen te moeten onderdrukken met regels en restricties zijn meestal wel akelig actief op dat gebied.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heel apart hahahaha, maar in de Biblebelt is het heel gewoon om veel kinderen te hebben
O ik nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch, mensen die bang zijn voor hun eigen lusten en verlangens en dat menen te moeten onderdrukken met regels en restricties zijn meestal wel akelig actief op dat gebied.
Mensen met een seksverslaving komen ook meestal uit die befaamde riem.
Klopt krijg nu daar ook de meeste hijgers weg en vooral uit Den Bosch, daar zijn ze ook wel gek van de sekslijnquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch, mensen die bang zijn voor hun eigen lusten en verlangens en dat menen te moeten onderdrukken met regels en restricties zijn meestal wel akelig actief op dat gebied.
Mensen met een seksverslaving komen ook meestal uit die befaamde riem.
Nooit opgevallen dat gelovige mensen grote gezinnen hebben?quote:
Horen je buren dat niet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt krijg nu daar ook de meeste hijgers weg en vooral uit Den Bosch, daar zijn ze ook wel gek van de sekslijn
Godversquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt krijg nu daar ook de meeste hijgers weg en vooral uit Den Bosch, daar zijn ze ook wel gek van de sekslijn
Zou me wild aftrekken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee ik ga vanavond niet werken, heb net die vette pizza op en zou alleen maar boertjes in je oor laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |