Owja, ik moet 3 weken doen met een eurootje of 50-60.
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:07 schreef micha het volgende:
Moe, wil naar bed. Ben blij als ik weer naar huis mag, maar voor de rest wel okay.Owja, ik moet 3 weken doen met een eurootje of 50-60.
quote:Oh ja en niet blij omdat ik voor morgen meteen een half boek moet lezen
Op maandag 6 januari 2003 14:10 schreef Tania18 het volgende:Blij dat de eerste schooldag weer voorbij is
Geen zin meer.. toch maar even volhouden.. Daarna nog eff tot in de late uurtjes door bij de AH.. en dan maar 3 weekjes vrij zijn.. Het moet maar
Maar op het ogenblik wil ik naar HUIS!!
quote:*sterkte wenst, zit in het zelfde schuitje*
Op maandag 6 januari 2003 14:13 schreef FunnyMuffin het volgende:
fudrietig, meisje voelt niet hetzelfde als ik voor haar
quote:Sterkte.. klotedag voor jou dus
Op maandag 6 januari 2003 14:13 schreef FunnyMuffin het volgende:
fudrietig, meisje voelt niet hetzelfde als ik voor haar
quote:Thanks, jij ook sterkte!!
Op maandag 6 januari 2003 14:15 schreef zwaaibaai het volgende:*sterkte wenst, zit in het zelfde schuitje*
quote:Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ook wel blij dat ik nu weet (zag het wel aankomen sinds een paar dagen). Alleen deze week heb ik nog een uitstapje met haar, kweenie wat ik daarmee zal doen
Op maandag 6 januari 2003 14:16 schreef Jerommeke4ever het volgende: Sterkte.. klotedag voor jou dus
quote:Had je beter je best moeten doen!
Op maandag 6 januari 2003 14:15 schreef Ez3 het volgende:
Ik voel me kut want morgen krijg ik examen punten terug en dan worden ze hier thuis weer kwaad op mij
Wat waren dat een stressdagen zeg
Enne verder tja voel me wel goed vanavond lekker sporten en daarna effe naar de spinning les en misschien nog effe onder de zonnebank als ik er nog tijd voor heb.
En nu weer aan het werk het is wel lekker rustig.
Beter kan haast niet.
Volgende week ga ik denk ik weer eens stappen na een hele lange tijd niet geweest te zijn. Ik begin er weer behoefte aan te krijgen aan het weekend en uitgaan.
Kan ik meteen zien hoe die nieuwe discotheek bij het roda stadion eruit ziet.
quote:Sorry dat ik je zo lang wakker heb gehouden gister
Op maandag 6 januari 2003 14:07 schreef micha het volgende:
Moe, wil naar bed. Ben blij als ik weer naar huis mag, maar voor de rest wel okay.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 06-01-2003 15:46]
quote:Sux, maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal zwak als het gaat om zichzelf aanpakken. Ligt niet aan jou hoor, echt. Ik heb een zusje die zo is...
Op maandag 6 januari 2003 15:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Teleurgesteld... alweer
Waarom moeten sommige mensen alles zo moeilijk maken? Zelfs op hier zijn op het afgesproken tijdstip hoef ik al niet meer te rekenen, laat staan op het nakomen van andere afspraken. Allemaal terwijl we het er al zo vaak over hebben gehad, en hij al zo vaak gezegd heeft dattie gaat veranderen...
Stel ik me nou zo aan, ben ik de enige die het erg vindt om steevast voor het raam te gaan zitten wachten tot iemand eindelijk komt opdagen, of om steeds weer te zien hoe iemand belooft om iets te doen voor zijn eigen toekomst en het vervolgens niet doet? Ik weet dat het zijn eigen toekomst en zijn eigen probleem is, ondanks dat hij het mij belooft, en dat ik toch iets anders kan gaan doen als ik van tevoren weet dat hij te laat komt, maar het hoort toch niet? Of wel?
Op dit soort momenten twijfel ik heel erg aan mezelf...
Ik persoonlijk voel me toppie! Vrijdag kijken naar een huiisje voor mij en mijn lover !
quote:Niet twijfelen. Je hebt helemaal gelijk; een afspraak en/of een belofte moet hij nakomen. Pazzop dat je je niet laat gebruiken.
Ik weet dat het zijn eigen toekomst en zijn eigen probleem is, ondanks dat hij het mij belooft, en dat ik toch iets anders kan gaan doen als ik van tevoren weet dat hij te laat komt, maar het hoort toch niet? Of wel?
quote:afspraken zijn er om na te komen. Ikzelf hecht daar ook veel waarde aan. Ik ben zo iemand die altijd te vroeg aanwezig is op een afspraak.
Teleurgesteld... alweer
Waarom moeten sommige mensen alles zo moeilijk maken? Zelfs op hier zijn op het afgesproken tijdstip hoef ik al niet meer te rekenen, laat staan op het nakomen van andere afspraken. Allemaal terwijl we het er al zo vaak over hebben gehad, en hij al zo vaak gezegd heeft dattie gaat veranderen...
Stel ik me nou zo aan, ben ik de enige die het erg vindt om steevast voor het raam te gaan zitten wachten tot iemand eindelijk komt opdagen, of om steeds weer te zien hoe iemand belooft om iets te doen voor zijn eigen toekomst en het vervolgens niet doet? Ik weet dat het zijn eigen toekomst en zijn eigen probleem is, ondanks dat hij het mij belooft, en dat ik toch iets anders kan gaan doen als ik van tevoren weet dat hij te laat komt, maar het hoort toch niet? Of wel?
wat betreft die beloftes voor eigen toekomst. Dat ligt denk ik wat moeilijker. Aan je eigen toekomst werken daar is veel discipline voor nodig. Dan moet je echt met de volle schouders eronder.
Hoezo twijfel je aan jezelf nu?
quote:Mini beeb lieverd..
Teleurgesteld... alweer
Wanneer gaan we nou eens knuffelen???
Je moet er eens lekker een weekje uit, met een goeie vriend of vriendin, dus niet sorc, lekker een weekendje ofsow in een centerparcs huisje, midgetgolfen, zwemmen en plezier maken, je nergens druk om maken..
DAT is wat je nodig hebt en natuurlijk die knufffel
quote:Ik twijfel of het normaal is dat ik hierdoor teleurgesteld ben. Ik weet wel dat het zijn toekomst is, maar ik wou daar toch ook graag deel van uitmaken, en ik hoop zo dat hij er wat van maakt, daar probeer ik hem ook in te stimuleren. En als hij dan zegt dat hij er nu iets aan gaat doen, iets dat zo gebeurd is nog wel, en vervolgens twee uur later nog niks gedaan heeft, dan ben ik toch teleurgesteld. Hij heeft er alleen zichzelf mee als ie geen moeite doet, maar toch
Op maandag 6 januari 2003 15:49 schreef yingyang het volgende:[..]
wat betreft die beloftes voor eigen toekomst. Dat ligt denk ik wat moeilijker. Aan je eigen toekomst werken daar is veel discipline voor nodig. Dan moet je echt met de volle schouders eronder.
Hoezo twijfel je aan jezelf nu?
quote:Tja, was ik maar naar die meeting gekomen
Op maandag 6 januari 2003 15:50 schreef Faithy het volgende:[..]
Mini beeb lieverd..
Wanneer gaan we nou eens knuffelen???
Je moet er eens lekker een weekje uit, met een goeie vriend of vriendin, dus niet sorc, lekker een weekendje ofsow in een centerparcs huisje, midgetgolfen, zwemmen en plezier maken, je nergens druk om maken..
DAT is wat je nodig hebt
en natuurlijk die knufffel
Weekendje weg is heerlijk Maar ja, de school is net begonnen, en met wie... Dan gaat hij weer zeuren dat ik dat zonder hem doe... Niet dat dat een reden zou zijn om niet te gaan, maar tis toch vervelend
Maar het idee is wel leuk om ff te dagdromen
Je bent liev Faithybeeb
quote:Misschien is het gebrek aan energie en doorzettingsvermogen. Ikzelf heb ook een hele tijd niets aan mijn toekomst gedaan maar dat kwam omdat ik het allemaal niet zag zitten en geen zin had in de toekomst.
Op maandag 6 januari 2003 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik twijfel of het normaal is dat ik hierdoor teleurgesteld ben. Ik weet wel dat het zijn toekomst is, maar ik wou daar toch ook graag deel van uitmaken, en ik hoop zo dat hij er wat van maakt, daar probeer ik hem ook in te stimuleren. En als hij dan zegt dat hij er nu iets aan gaat doen, iets dat zo gebeurd is nog wel, en vervolgens twee uur later nog niks gedaan heeft, dan ben ik toch teleurgesteld. Hij heeft er alleen zichzelf mee als ie geen moeite doet, maar toch
En nu ineens heb ik er weer zin in. Ik wil 10000 procent geven ervoor.
Het kan ook een fase zijn waar ie in verkeert. Dat ie iets meer tijd nodig heeft. Of heeft ie al erg veel tijd nodig gehad ?
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 06-01-2003 16:00]
quote:* knuffelt yingyang hevig*
Op maandag 6 januari 2003 15:59 schreef yingyang het volgende:[..]
Misschien is het gebrek aan energie en doorzettingsvermogen. Ikzelf heb ook een hele tijd niets aan mijn toekomst gedaan maar dat kwam omdat ik het allemaal niet zag zitten en geen zin had in de toekomst.
En nu ineens heb ik er weer zin in. Ik wil 10000 procent geven ervoor.
Het kan ook een fase zijn waar ie in verkeert. Dat ie iets meer tijd nodig heeft. Of heeft ie al veel tijd nodig gehad erom?
Way to go girl!!
quote:Hoofdpijn.... Pff ben om 4.45 uur opgestaan om te werken
Op maandag 6 januari 2003 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Hier maar weer verder
quote:Boy
Op maandag 6 januari 2003 16:00 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
* knuffelt yingyang hevig*
Way to go girl!!
Kijk maar in mijn fotoboek.
De naam doet anders vermoeden misschien maar ik was manisch toen ik hem aanmaakte en dacht dat yingyang met egypte te maken had
Daarom wil ik dus een andere naam Maar die krijg ik niet van de fokbazen.
Heel veel succes en liefs voor degene die zich kut voelen..
.
quote:Het is niet alleen zijn probleem, maar ook het jouwe. Je ziet hoe druk je je erover maakt en hoe het van invloed is op je gemoedstoestand.
Teleurgesteld... alweer
Ik heb ooit eens hetzelfde meegemaakt, ik was dus degene die ook beloofde van alles te zullen veranderen na er eindeloos vaak over gepraat te hebben, maar in de praktijk deed ik er uiteindelijk niks aan. Mijn vriendinnetje van toen trok het op een gegeven moment niet meer. De moeite die ze voor mij deed, was ook sterk van (negatieve) invloed op haar stemming en op een gegeven moment heeft ze radicaal de knoop doorgehakt en het uitgemaakt.
Dat ik enkele weken daarna alsnog wat dingen heb veranderd, maakte voor haar niet meer uit, het was voorbij.
Ik zeg niet dat jij nu exact hetzelfde moet doen, maar misschien zet het je aan het denken.
Keep your head up
quote:Maakt niet uit joh.
Op maandag 6 januari 2003 15:45 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
Sorry dat ik je zo lang wakker heb gehouden gister
![]()
I'm Happy
FFofftopic voor DE: Ik ben blij voor je dat het gesprek goed is gegaan, en dat je iets meer duidelijkheid hebt in wat de psych bedoelde, Ik vind je heel sterk!!!(heb ff gelezen op je site )
Wolkje: Meis, ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag hoor, heb toch wel ff aan je gedacht vandaag!
quote:hoop dat je je snel beter voelt
Op maandag 6 januari 2003 18:42 schreef racoon2002 het volgende:
Voel me best lekker, heb lekker gewerkt,
heb alleen ontzettende buikkrampen!!! maar dat hebben meer mensen om mij heen, dus zal wel in de lucht zitten, ga zo maar ff mijn bed in kruipen!FFofftopic voor DE: Ik ben blij voor je dat het gesprek goed is gegaan, en dat je iets meer duidelijkheid hebt in wat de psych bedoelde, Ik vind je heel sterk!!!(heb ff gelezen op je site
)
en ja ik ben vreselijk opgelucht, hij is zo duidelijk geweest!
quote:Knuf
Op maandag 6 januari 2003 18:39 schreef sundae het volgende:
Beetje in de war.. Ik wil een lekkere warme knuffel, en iets leuks gaan doen vanavond, ipv vanalles wat ik nog *moet* doen maar waar ik geen zin in heb
En over een half jaartje ben je er van af
quote:Om je wakker te houden?
Op maandag 6 januari 2003 16:25 schreef micha het volgende:[..]
Maakt niet uit joh.
Daar zij vrienden voor.
voor jullie alledrie
quote:Sterkte !
Op maandag 6 januari 2003 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Koppijn...
On topic : beetje moe, maar nog steeds opgelucht en blij
quote:Goed! Dus geen enkel doemscenario wat uitgekomen is?
Op maandag 6 januari 2003 19:40 schreef DarkElf het volgende:
On me: brak aan het werk gegaan en als er mensen zijn die nog goede voornemens hadden voor dit jaar dan lopen ze niet bij mij op het werk rond want iedereen klaagt en zeurt nog als vanouds. Ik zou het best wel leuk vinden als mensen niet ALLES zo serieus zouden nemen. Het is echt geen wonder dat burn out zo populair is. Echt niet.
quote:nope
Op maandag 6 januari 2003 20:13 schreef thoth het volgende:[..]
Goed! Dus geen enkel doemscenario wat uitgekomen is?
verslagje staat op mds
quote:Gelezen
Op maandag 6 januari 2003 20:15 schreef DarkElf het volgende:
verslagje staat op mds
Ben wel blij voor je dat het gesprek goed verliep en dat je psych toch niet zo'n eikel is als je ons wilde doen geloven... .
quote:Tja, het zal idd wel zijn dat hij meer tijd nodig heeft, maar hoeveel meer nog? Hoe lang moeten we dit nog volhouden?
Op maandag 6 januari 2003 15:59 schreef yingyang het volgende:[..]
Het kan ook een fase zijn waar ie in verkeert. Dat ie iets meer tijd nodig heeft. Of heeft ie al erg veel tijd nodig gehad ?
quote:Och, ik heb zo vaak op dat punt gestaan
Op maandag 6 januari 2003 16:05 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ik zeg niet dat jij nu exact hetzelfde moet doen, maar misschien zet het je aan het denken.
Keep your head up
quote:I know the feeling..
Op maandag 6 januari 2003 21:16 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Tja, het zal idd wel zijn dat hij meer tijd nodig heeft, maar hoeveel meer nog? Hoe lang moeten we dit nog volhouden?
[..]Och, ik heb zo vaak op dat punt gestaan
![]()
Maar ja, ik wil hem niet kwijt, ik hoop toch steeds dat het nog verandert, en ik hou mezelf voor dat het de puberteit is waar we allebei doorheen moeten, en dat we binnenkort voor een tijdje het ergste gehad hebben...
Hij doet het natuurlijk niet expres, en ik weet dat hij het goed bedoelt... Dat is alleen soms zo moeilijk voor te stellen...
maar het komt allemaal wel goed meissie
zucht...
soms haat ik mezelf echt... om niets... om helemaal niets...
Of juist daarom, om dat niets....
ik snap het niet meer, ik snap mezelf niet meer..
maar gelukkig heb ik mijn lieVie....
quote:mds is wel degelijk geneesbaar. Met de juiste medicijnen en instelling kun je een heel eind komen.
Op maandag 6 januari 2003 20:42 schreef Moonah het volgende:
Overigens DE, op zich met de juiste therapie kun je een heel end komen met BPS. Het is iig niet zo ongeneeslijk als MDS.
Weet me ff niet zo goed uit te drukken, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Ik heb de diagnose mds maar ik voel me op dit moment helemaal en totaal niet ziek. Voel me gewoon als ieder ander mens. En dat na 3 jaar erg mds te hebben gehad.
De laatste tijd heb ik zelfs het gevoel dat ik genezen ben ervan. Ik kan veel beter met mezelf en met mijn gevoel omgaan en dat doet goed.
Ik voel me gewoon niet ziek nu. Maar daar hebben medicijnen ook aan meegeholpen.
Ik weet nu echt super goed om te gaan met mijn gedachtes en gevoel Maar de vraag is dan, hoe lang duurt dat
ook dit kan tijdelijk zijn, misschien dat ik het volgende week of maand niet meer onder controle heb allemaal. Maar ik doe mijn uiterste best om het in de hand te houden.
Mijn voornemen is om te blijven vechten tegen mijn buien en mezelf niet als slachtoffer te laten zijn. Ik wil verdomme boven mijn gevoel staan en blijven staan. Net zoals andere mensen.
Ben erg gedreven nu ja. Maar dat komt omdat ik bijna 3 jaar in grote ellende heb geleefd en eindelijk eens wil genieten van mijn leven. Ik ben niet geboren om te leiden ik ben geboren om te genieten van het leven. 3 jaar in een grote hel leven is gewoon zo erg Dat je gewoon al plannen maakt om jezelf van kant te maken. Dat je liever als jongere in het bejaardentehuis zit dan jong en actief te zijn. Dat je het hele leven beu bent.
Ik ben er nu vanaf nu gelukkig. Ik heb er gewoon weer zin in en dit gevoel duurt al langer. Ik ban al mijn negatieve gedachtes uit en zie het positief in.
Ben net lekker 2 weken samen geweest met mn vriend
Is dit weer de 1e dag ben ik meteen ziek en ik word gek van die kut pijn in mn lichaam door die klote ziekte die ik heb
Zo dat moest er ff uit..
Denk dat ik mn bed maar ga opzoeken misschien dat ik me morgen wat beter voel..
aju
quote:Niemand gezonder dan een hypochonder.
Op maandag 6 januari 2003 21:40 schreef Fogerty het volgende:
Ik voel mij hypochondrisch
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:00 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
* knuffelt yingyang hevig*
Way to go girl Boy!!
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:41 schreef shmoopy het volgende:
Niemand gezonder dan een hypochonder.
Zegt mijn huisarts.
quote:Toen ging ik net mijn bed ín...
Op maandag 6 januari 2003 16:00 schreef Conflict het volgende:[..]
Hoofdpijn.... Pff ben om 4.45 uur opgestaan om te werken
![]()
Ik ga zo maar ff op de bank liggen.
Trustuh...
quote:Beterschap meiske
heb alleen ontzettende buikkrampen!!! maar dat hebben meer mensen om mij heen, dus zal wel in de lucht zitten, ga zo maar ff mijn bed in kruipen!
quote:Jouw psieg roeleert en jij ook
Op maandag 6 januari 2003 19:40 schreef DarkElf het volgende:[..]
Dankzij jouw goede nieuws voel ik me lekker in mijn vel, ben opgelucht!
Fijn telefoongesprek gehad met DarkElf, tjezes wat kan ik toch gelukkig zijn als het goed gaat met de personen van wie ik hou!
quote:Hee lieve Racoontje
heb alleen ontzettende buikkrampen!!! maar dat hebben meer mensen om mij heen, dus zal wel in de lucht zitten, ga zo maar ff mijn bed in kruipen!Wolkje: Meis, ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag hoor, heb toch wel ff aan je gedacht vandaag!
En DarkElf: wat fijn dat het gesprek goed is gegaan
quote:Goed zo meis, wat een prestatie!
Op maandag 6 januari 2003 21:20 schreef Wolkje het volgende:
Het kan beter..
Maar ben wel een klein beetje trots,
dat ik vandaag 3,5 uur heb zitten leren.
Hoe is het met je cijfers gegaan?
quote:Je mag lachen hoor, 5 jaar geleden is er al over bps gesproken en idd weet ik dat ik er dicht tegen aan zit. Nou ja je las wat de psieg zei.
Op maandag 6 januari 2003 20:40 schreef Moonah het volgende:[..]
Gelezen
.
Afwachten dus...
Stiekem moest ik wel een beetje lachen sorry!. Bepaalde reacties van jou kon ik idd prima in een borderlinekader plaatsen.Ben wel blij voor je dat het gesprek goed verliep en dat je psych toch niet zo'n eikel is als je ons wilde doen geloven...
.
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:47 schreef DuchessX het volgende:[..]
Jouw psieg roeleert en jij ook
Dankzij jouw goede nieuws voel ik me lekker in mijn vel, ben opgelucht!
Fijn telefoongesprek gehad met DarkElf, tjezes wat kan ik toch gelukkig zijn als het goed gaat met de personen van wie ik hou!
quote:Niet zo geweldig helaas..
Op maandag 6 januari 2003 21:49 schreef DuchessX het volgende:[..]
Goed zo meis, wat een prestatie!
![]()
Hoe is het met je cijfers gegaan?
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 06-01-2003 21:52]
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:50 schreef SolidArt het volgende:[..]
Knuf
En over een half jaartje ben je er van af
Kom die knuf maar brengen
quote:dat weet ik
Op maandag 6 januari 2003 20:42 schreef Moonah het volgende:
Overigens DE, op zich met de juiste therapie kun je een heel end komen met BPS. Het is iig niet zo ongeneeslijk als MDS.
Weet me ff niet zo goed uit te drukken, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.
afwachten maar maar de psieg heeft iig bewezen dat hij er voor me is (hoe rot ik ook doe ) en daar ben ik al blij mee.
de rest zien we wel...
quote:Huhum?! Dat mag best wel wat HARDER gezegd worden.
quote:klinkt goed meis!!!!
Op maandag 6 januari 2003 20:44 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me prima.
Vandaag weer naar mijn kiddo's, de schatten!
Het was erg gezellig en we hebben lekker veel buiten gespeeld in de sneeuw.
Alleen was de juf continue het doelwit van hun sneeuwballen...
quote:Ik vroeg me de hele dag al af hoe het was gegaan.
Het kan beter..
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:52 schreef thoth het volgende:[..]
Huhum?! Dat mag best wel wat HARDER gezegd worden.
En dank je, Shmoops
Sjees, wat zijn jullie lief
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 06-01-2003 21:54]
quote:het is zo! Thumbs up meis voor je doorzettingsvermogen
Op maandag 6 januari 2003 21:53 schreef Wolkje het volgende:[..]
.. wat lief
quote:Ik las je verhaal in een ander topic. Jemig meid, wat een lijdensweg!
Op maandag 6 januari 2003 21:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ik voel me echt kloteBen net lekker 2 weken samen geweest met mn vriend
Is dit weer de 1e dag ben ik meteen ziek en ik word gek van die kut pijn in mn lichaam door die klote ziekte die ik heb
Zo dat moest er ff uit..
Denk dat ik mn bed maar ga opzoeken misschien dat ik me morgen wat beter voel..aju
Je hebt er niks aan, maar toch een dikke van mij. Ik hoop dat je het naar je zin hebt op FOK! en veel leuke mensen leert kennen
quote:En hier sluit ik me helemaal bij aan!
Op maandag 6 januari 2003 21:54 schreef shmoopy het volgende:
En DE en Duch, zet door met dit betere gevoel!
quote:Dan zal ik daar dalijk even naar kijken. Hang in there Wolkmeisje van me
Op maandag 6 januari 2003 21:51 schreef Wolkje het volgende:[..]
Niet zo geweldig helaas..
Ze staan in m'n topicen liefs.
quote:Ik gun iedereen die zich niet goed voelt dit gevoel
quote:Ik ga zeker mijn best doen
en Duch vast ook!
quote:Here, here!
Op maandag 6 januari 2003 21:57 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik gun iedereen die zich niet goed voelt dit gevoel
Ontopic pvd.
Dus: slaap lekker allemaal zometeen
quote:Ik wil ook een kus van onze shmoops...
Toch
Hoe ist met u btw?
quote:ja idd, altijd aandacht voor anderen.......
Op maandag 6 januari 2003 22:13 schreef Moonah het volgende:[..]
Hoe ist met u btw?
lieve shmoops
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:13 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik wil ook een kus van onze shmoops...
Toch
Hoe ist met u btw?
En met mij gaat het na een behoorlijk dieptepunt alweer een stuk beter.
Ik schrok er zelf een beetje van.
<--- See?
En Blaatschaapje, ik weet niet wat er stond voor de edit,
maar je weet me te vinden als je me nodig hebt, hé?
En hoe toevallig...zo voel ik me ook.
quote:Och, laat ook allemaal maar..
Op maandag 6 januari 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:[..]
Op je schrale sneeuwbalwangetjes dan.
Altijd leuk om te lezen hoe je over je kids praat.En met mij gaat het na een behoorlijk dieptepunt alweer een stuk beter.
<--- See?
En Blaatschaapje, ik weet niet wat er stond voor de edit,
maar je weet me te vinden als je me nodig hebt, hé?
quote:Goed te horen
Op maandag 6 januari 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:
En met mij gaat het na een behoorlijk dieptepunt alweer een stuk beter.
quote:Het gaat goed met jou he? Fijn!
Op maandag 6 januari 2003 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me ok, nu m'n computerhoekje boven weer in elkaar staat en ik weer gezellig door m'n spulletjes omringd kan netten.
quote:When nobody cares, why care about their opinion. Je weet wel beter dus. Zijn hier genoeg mensen men een zo groot hart dat ik zelf niet voor mogelijk houd. Ze kunnen je misschien niet altijd datgene bieden wat je op dat moment nodig hebt of denkt te hebben.
Op maandag 6 januari 2003 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Och, laat ook allemaal maar..
. Als het aan mij lag verdween ik nu van de aardbodem. Maar nu stop ik, deze keer meen ik het. Nobody gives a shit. (niet gemeen bedoeld lieve shmoopy..)
-knipt nog een heel stuk geblaat weg, onsamenhangende zooi, weet niet eens of ik zelf geloof wat ik had getypt, of dat ik als gewoonlijk het gewoon mooi vond klinken. ironisch though-
quote:Je treft me in een goede bui. Dus vertel, waarom ben je in de war?
Op maandag 6 januari 2003 22:47 schreef Dash-X het volgende:
Ik ben een beetje in de war vandaag
quote:nou heb de laatste tijd een heel leuk meisje leren kennen.. maar heb al 2,5 jaar een relatie met een meisje.. alleen die heeft nogal problemen enzo.. alleen volgens mij begin ik een beetje verlieft te worden op dat andere meisje... en ik weet me echt geen raad
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef Argento het volgende:[..]
Je treft me in een goede bui. Dus vertel, waarom ben je in de war?
quote:Fijn
Op maandag 6 januari 2003 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me ok, nu m'n computerhoekje boven weer in elkaar staat en ik weer gezellig door m'n spulletjes omringd kan netten.
quote:Check.
Op maandag 6 januari 2003 20:15 schreef DarkElf het volgende:
verslagje staat op mds
Het is net alsof er weer een heel nieuw hoofdstuk gaat beginnen
Ik ben er vrij zeker van dat je van elke vorm van depressie kan "genezen" hoe moeilijk de medische term ervoor ook mag klinken en hoe ingewikkeld de weg die je moet bewandelen ook mag lijken en ik ben er ook vrij zeker van dat je dat gaat doen.
Ik heb alle clichés nu wel gehoord, en nee ze helpen niet.. niks kan op tegen mijn eigen (niet-) wil.
En op mijn weg sleep ik weer behulpzame, lieve andere mensen mee... mijn god wat is dit allemaal voor rotzooi. Laat me dan liever stoppen, met alles, dat is uiteindelijk voor jullie ook makkelijker denk ik.
Ja, ik hou van jullie...
En nee, reageer hier maar niet op.
Ik wil stoppen met denken hieraan, wat inhoudt met stoppen met denken in het algemeen, wat inhoudt stoppen met leven zo'n beetje.
En aan de andere kant zijn er de gevoelens die door dat denken komen, en daarmee gaat het nu niet echt bijster veel positieverd.
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:07 schreef thoth het volgende:[..]
Check.
Het is net alsof er weer een heel nieuw hoofdstuk gaat beginnen
Ik ben er vrij zeker van dat je van elke vorm van depressie kan "genezen" hoe moeilijk de medische term ervoor ook mag klinken en hoe ingewikkeld de weg die je moet bewandelen ook mag lijken en ik ben er ook vrij zeker van dat je dat gaat doen.
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef Roonaan het volgende:[..]
When nobody cares, why care about their opinion. Je weet wel beter dus. Zijn hier genoeg mensen men een zo groot hart dat ik zelf niet voor mogelijk houd. Ze kunnen je misschien niet altijd datgene bieden wat je op dat moment nodig hebt of denkt te hebben.
-knipt nog een heel stuk geblaat weg, onsamenhangende zooi, weet niet eens of ik zelf geloof wat ik had getypt, of dat ik als gewoonlijk het gewoon mooi vond klinken. ironisch though-
quote:Ik wil best reageren hoor, maar ik begrijp niet goed of je het nu tegen een speciaal iemand hebt of tegen de lezers hier in het algemeen?
Op maandag 6 januari 2003 23:15 schreef Lyndon het volgende:
Reageer eigenlijk maar wel, want dit gaat ook niet goed...En ja, ik voel met je mee,
.
En wat is er (globaal) aan de hand?
Sterkte
quote:Je weet hoe ik erover denk...
Reageer eigenlijk maar wel, want dit gaat ook niet goed...En ja, ik voel met je mee,
.
Ik weet het ook niet. Sterkte. ja
quote:Het is/was tegen een specifiek iemand/specifieke iemanden bedoeld.
Op maandag 6 januari 2003 23:19 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik wil best reageren hoor, maar ik begrijp niet goed of je het nu tegen een speciaal iemand hebt of tegen de lezers hier in het algemeen?
![]()
En wat is er (globaal) aan de hand?
Sterkte
Globaal moet je het zien als een compleet gebrek aan zelfvertrouwen of motivatie.... en de vraag hoe ik dat wel kan krijgen.
quote:Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt en dat je er baat bij hebt. Soms helpt het ook om het hier te schrijven en te delen met (relatief) 'vreemde' mensen. Je bent hier welkom
Op maandag 6 januari 2003 23:23 schreef Lyndon het volgende:[..]
Het is/was tegen een specifiek iemand/specifieke iemanden bedoeld.
Ik snap dat het voor jullie gewoon een ongestructureerd samenhangsel van negatieve dingen is.. sorry daarvoor.Globaal moet je het zien als een compleet gebrek aan zelfvertrouwen of motivatie.... en de vraag hoe ik dat wel kan krijgen.
Sterkte
quote:Voordat ik steun en hulp kan ontvangen, moet ik al gemotiveerd zijn ben ik bang... en dat is net hetgene waar ik steun voor wil ontvangen. (En m'n zelfvertrouwen dus.)
Op maandag 6 januari 2003 23:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt en dat je er baat bij hebt. Soms helpt het ook om het hier te schrijven en te delen met (relatief) 'vreemde' mensen. Je bent hier welkom
Sterkte
quote:Die mensen om me heen kunnen m'n datgene in m'n hoofd gewoon niet omdraaien, ben ik bang.
Op maandag 6 januari 2003 23:20 schreef Pluizebolletje het volgende:[..]
Je weet hoe ik erover denk...
Je moet volhouden, hoe moeilijk, rot en klote dat ook allemaal is.. JE MOET HET GEWOON VOLHOUDEN. Doe je dat niet is alles verloren.. je weet hoeveel mensen om je geven, hoeveel ze voor je (willen) doen.. dat weet je allemaal.. maar toch wijs je het af.. ik wil alles maar dan ook alles voor jou doen.. en dat zal ik ook doen, tot ik erbij neerval.
Ik weet het ook niet. Sterkte. ja
quote:Nee hoor die twee kunnen makkelijk naast elkaar of in elkaars verlengde bestaan. Vaak helpt steun om je te motiveren.
Op maandag 6 januari 2003 23:37 schreef Lyndon het volgende:[..]
Voordat ik steun en hulp kan ontvangen, moet ik al gemotiveerd zijn ben ik bang... en dat is net hetgene waar ik steun voor wil ontvangen. (En m'n zelfvertrouwen dus.)
quote:Hier staan best nuttige adviezen
Op maandag 6 januari 2003 23:37 schreef Lyndon het volgende:
(En m'n zelfvertrouwen dus.)
quote:Volhouden nu!
.
quote:Steun helpt al iets, ik doelde hier ook meer op prof. hulp... om die te ontvangen heb ik wel eerst motivatie nodig.
Op maandag 6 januari 2003 23:40 schreef thoth het volgende:[..]
Nee hoor die twee kunnen makkelijk naast elkaar of in elkaars verlengde bestaan. Vaak helpt steun om je te motiveren.
quote:Die had ik even gemist
Op maandag 6 januari 2003 23:51 schreef Lyndon het volgende:[..]
Steun helpt al iets, ik doelde hier ook meer op prof. hulp... om die te ontvangen heb ik wel eerst motivatie nodig.
beetje blind...
bah...
Heb geen zin om naar Utrecht te gaan... tis veelste koud buiten.........
verder ben ik heeeeeel erg moe
quote:Good for you!!
Op dinsdag 7 januari 2003 10:12 schreef DarkElf het volgende:
voor het eerst in een week eindelijk goed geslapen door de medicatie.
Met mij gaat het oke, ga lekker naar groningen om daar te eten en te logeren bij een vriend van me! gezellig! kijk er naar uit! voor iedereen!!
quote:have fun
Op dinsdag 7 januari 2003 15:12 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Good for you!!
Das donders fijn, tenminste vind ik, een nacht zonder zorgen alleen maar slapenMet mij gaat het oke, ga lekker naar groningen om daar te eten en te logeren bij een vriend van me! gezellig! kijk er naar uit!
voor iedereen!!
woehoew
oke beetj vaag maar ik snap het en het is heeeeel relaxt
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:11 schreef Lyndon het volgende:.
.
.
.
.
.
in de war, bang, bezorgd, vermoeid
quote:Hoooooooo, prutser
Op dinsdag 7 januari 2003 11:19 schreef BlaBlub het volgende:
Vanochtend verslapen, daarna halfdood gevroren op de fiets (geen handschoenen met min 7)
quote:Postbedrijf bezorgt 200 miljoen kerstkaarten
Op dinsdag 7 januari 2003 18:30 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, maar ok
AMSTERDAM - TPG Post heeft in de afgelopen weken 200 miljoen kerst-en nieuwjaarskaarten verwerkt. Dit heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. In de vorige feestperiode verwerkte het bedrijf er evenveel.
Hey Postmeisje..bedankt
quote:zonnetje toch
Op dinsdag 7 januari 2003 19:00 schreef zonzonzon het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in school. Ik heb helemaaal geen zin in school. Ik heb trouwens nergens zin in waar ik ook maar enigszins lef voor nodig heb. Ik wil... ik weet niet wat ik wil.
Maar misschien weet ik wel hoe het komt. Ik moet namelijk zometeen een telefoontje plegen met iemand die ik niet ken en waar ik een nogal tegenop zie.![]()
Ik haat telefoontjes. Ik haat telefoontjes met onbekende mensen. Ik haat telefoontjes waar ik tegenop zie.
En ik hou ook niet zo van schreeuwende ouders.
En ik heb het koud.
Wie moet je bellen? Succes iig
.
Een l*llige scene uit een foute tv serie in ik voel de tranen al bijna komen. Maar weet mijn nuchtere ik ze tegen te houden. Was mijn nuchtere ik maar minder sterk....
quote:Dank je
Op dinsdag 7 januari 2003 19:04 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
zonnetje toch
.
Wie moet je bellen? Succes iig
![]()
.
quote:Ja, gewoon bellen
Op dinsdag 7 januari 2003 19:09 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Dank je
Ik moet een klarinettist bellen voor een interview en ik weet absoluut niet hoe hij is of zo... maar ik stel me aan, ik moet gewoon bellen. Gewoooon bellen.
Nouja, nogmaals succes, ik heb genoten van je absurde mailtje .
.
ontopic: niet zo goed, maar dat trekt wel weer bij
quote:De leidinggevende vertelde het ja
Op dinsdag 7 januari 2003 19:03 schreef jacko het volgende:[..]
Postbedrijf bezorgt 200 miljoen kerstkaarten
AMSTERDAM - TPG Post heeft in de afgelopen weken 200 miljoen kerst-en nieuwjaarskaarten verwerkt. Dit heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. In de vorige feestperiode verwerkte het bedrijf er evenveel.
Hey Postmeisje..bedankt
![]()
![]()
.....nee hoor, maar een half uurtje of zo
Pft zelfs mijn gedachten zijn duf
Ik merk wel aan mezelf dat ik nogal snel gefrustreerd raak als het niet gaat zoals ik wil of als ik me niet voel zoals ik me wil voelen. Dan wordt ik erg boos en ga ik opstandig tegen mezelf en anderen worden. Vooral tegen mezelf.
En ik begin me te vervelen. Ik ben blij als ik weer aan het werk ben en sporten ga en ga stappen. Het passieve heeft lang genoeg geduurd het is tijd voor actie.
Hoewel er op fok ook vaak actie genoeg is. Maar dan nog zit je op een stoel. Ik wil bewegen!!!!!!!!! Ik wil actie.
quote:Same here...
Op dinsdag 7 januari 2003 20:55 schreef Faithy het volgende:ik moet weer gaan lijnen... bah...
Bed in lijkt me de enige optie vanavond.
quote:Oeh... goed zo
Op dinsdag 7 januari 2003 21:18 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me fit en fris.
Net lekker gesport en gedouched.
Morgen vroeg ga ik zwemmen. Zeker weten. Deze keer doe ik het echt. Heus waar.
mezelf motiveren gaat me nog niet zo goed af als ik had voorgenomen...
ik hoop dat ik vanavond van mezelf lekker slaap, een week bijna niet slapen hakt er aardig in.
zit alleen ff in mijn maag met de arbo maar dat zal wel goed komen.
al met al 1 van de betere dagen van de afgelopen week
quote:Oh ik had ook geen zin. Maar als ik dan eenmaal bezig ben is het hartstikke lekker
Op dinsdag 7 januari 2003 21:25 schreef zwijntje het volgende:[..]
Oeh... goed zo
Morgen vroeg ga ik zwemmen. Zeker weten. Deze keer doe ik het echt. Heus waar.
mezelf motiveren gaat me nog niet zo goed af als ik had voorgenomen...
Zware dag gehad, geconfronteerd met hetgeen er aan gevoelens en pijn in mij zit.
Bah.
quote:Lief DuchessMeisje toch
Op dinsdag 7 januari 2003 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Vannacht slecht geslapen met het oog op 'ik moet weer naar therapie en me bezig houden met hetgeen me pijn doet'Zware dag gehad, geconfronteerd met hetgeen er aan gevoelens en pijn in mij zit.
Bah.
Ik hoop dat je straks in ieder geval lekker slaapt.
En je morgen wat beter voelt..
Ikzelf:
Heb een beetje geleerd,
en mezelf daarna beloond met een hele lange douche ,
en mijn huid verzorgd.. en ik ga zometeen lekker vroeg slapen.
Vandaag heb ik het verdiend
DE: Wat fijn dat je je goed voelt..
quote:Lieve DX,
Op dinsdag 7 januari 2003 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Vannacht slecht geslapen met het oog op 'ik moet weer naar therapie en me bezig houden met hetgeen me pijn doet'Zware dag gehad, geconfronteerd met hetgeen er aan gevoelens en pijn in mij zit.
Bah.
liefs,
-r-
ps. moest ik even kwijt.
Ik wou alleen dat ze vanavond hier was zodat ik haar een knuffel kon geven. Maar ik moet haar vrij laten even met rust zodat ze geen benauwend gevoel krijgt. Zij is iemand die niet alles op een blaadtje wil krijgen sanp ik wel, en ik geef alles zo graag. Fout alle ingredienten zijn er om te mislukken maar ik laat haar gaan hoe moeilijk het ook is.
Ik ben lang genoeg alleen geweest hier kom ik ook doorheen en als ik haar weer zie zal ik gematigd heel erg blij zijn.
Goh ik had nooit gedacht dat iemand zo goed kon puzzelen hoop maar dat nu ze mijn hart in elkaar heeft en hem ziet zweven in de donkeren koude ziel vol open wonden en lid tekens. hem wil houden.
Laat niemand meer dood of weg gaan waar ik van hou.
Ik neem afstand en het komt wel goed. Beetje wazig verhaal Ik weet het forgive me. Neem nog 1 drankje en ga morgen naar de kerk om te bidden.
Zo lekker slapen voel ik me morgen weer goed.
Dwan
geestelijk gaat het gewoon
quote:Moet? Van jezelf, of om een andere reden?
Op dinsdag 7 januari 2003 20:55 schreef Faithy het volgende:
beter...leuke dag gehad in Utrecht...
ik moet weer gaan lijnen... bah...
* Mini is ook laatst weer met een dieet begonnen, maar houdt zich er niet zo strikt aan
Succes ermee Faithybeeb
quote:Had je graag een reactie op je post hier gewild?
Op dinsdag 7 januari 2003 23:58 schreef jacko het volgende:
Ge-ignoreerdtrust...
En ik heb geen idee waar het over gaat
De dagopening vervalt vandaag, dus ben ik voor niks zo vroeg opgestaan
quote:Kreeg deze een tijdje terug: 'Vroeg opstaat geeft een hele dag om te genieten'. Altijd fijn mensen die precies denken te weten hoe je je gedurende een dag zou moeten voelen niet?
Op woensdag 8 januari 2003 09:07 schreef DuchessX het volgende:
Erg slecht geslapen, voel me klote, erg depressief, wrs omdat er bepaalde gevoelens getriggerd zijn gister op therapie.Mijn energie is weg, ik voel me heel erg verdrietig en alleen
De dagopening vervalt vandaag, dus ben ik voor niks zo vroeg opgestaan
kiss.
quote:Ja
Op woensdag 8 januari 2003 09:11 schreef Roonaan het volgende:[..]
Kreeg deze een tijdje terug: 'Vroeg opstaat geeft een hele dag om te genieten'. Altijd fijn mensen die precies denken te weten hoe je je gedurende een dag zou moeten voelen niet?
kiss.
Want wat heb je nou aan een dag als je je klote voelt?
terug voor jou.
quote:ons.
Op woensdag 8 januari 2003 09:14 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ja
Want wat heb je nou aan een dag als je je klote voelt?
terug voor jou.
Voor een heel speciaal iemand..
Vanavond Star Wars II DVD kijken en morgen maar weer eens naar 'TTT' .
Toen ik vanmorgen opstond dacht ik in eerste instantie dat ik mijn lenzen was vergeten uit te doen de dag ervoor. Ik kon toen ik naar buiten keek het kenteken van een auto lezen verderop. Maar mijn lenzen waren gewoon in het lenzenbakje. Beetje vaag is dat. Misschien zijn mijn ogen beter aan het worden.
ik voel me echt klote..
Pijn in mn rug, net onder mn schouderbladen en erop en eromheen...
Voel me belabberd en ik moet nog zoveel dingen doen.....
Moet zo zelfs nog een verrassing gaan bestellen.... *niet teveel zegt anders is het voor iemand geen verrassing meer*
Dus ik ga dat nu maar even doen... tis 3 minuten lopen...
En dan snel mn bedje in.... ik ben ziek...
en ik voel me klote... nogmaals...
quote:Klinkt goed, jullie gaan het er vast erg leuk hebben
Op woensdag 8 januari 2003 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik voel me vandaag wel lekker.. Ondanks dat ik niets anders doe dan spugen... Ik kreeg gister een telefoontje dat ik op valentijnsdag (14 februari) de sleutel krijg van ons huisje.. Eigenlijk heeft dat mn dag (week) goed gemaakt..
quote:Nergens voor nodig
Op woensdag 8 januari 2003 12:24 schreef DarkElf het volgende:
alleen
Bel even met je man of een vriendin, dan voelt het vast alweer wat beter.
quote:Nieuwe usericon
alleen
quote:ik weet dat het nergens voor nodig is, dat is het stomme
Op woensdag 8 januari 2003 12:27 schreef Ripley het volgende:[..]
Nergens voor nodig
Bel even met je man of een vriendin, dan voelt het vast alweer wat beter.
quote:*knuffel*
alleen
niet doen
(ik voel me ook te vaak alleen )
quote:der is alleen, en er is alleen. doe eens de eerste sterker laten wegen dan de tweede, dan is het te minsten te verhelpen
Op woensdag 8 januari 2003 12:28 schreef DarkElf het volgende:[..]
ik weet dat het nergens voor nodig is, dat is het stomme
wel een opluchting
quote:Dat denk ik ook wel
Op woensdag 8 januari 2003 12:06 schreef Ripley het volgende:[..]
Klinkt goed, jullie gaan het er vast erg leuk hebben
quote:Positief.
Op woensdag 8 januari 2003 12:33 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gelukkig de arbo zo ver weten te krijgen dat ik morgen ipv langskomen een telefonisch consult heb.wel een opluchting
Ik heb ondertussen een redelijk positief gevoel: ik kan weer een beetje lachen om dingen die me eerst lieten janken. Het tweede lost toch niks op en sommige dingen zijn het gewoon niet waard om je de put in te laten trekken.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:35 schreef Ripley het volgende:[..]
Positief.
Ik heb ondertussen een redelijk positief gevoel: ik kan weer een beetje lachen om dingen die me eerst lieten janken. Het tweede lost toch niks op en sommige dingen zijn het gewoon niet waard om je de put in te laten trekken.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:35 schreef Ripley het volgende:[..]
bah.... ik haat ziekzijn en spierpijn...
kan niet eens fatsoenlijk in bed liggen...
Sigaretten zijn op
Het is Koud
Hmmpf
This feeling must last forever.
quote:Iets warms smaakt nu wel extra lekker he ?
Op woensdag 8 januari 2003 17:03 schreef SEMTEX het volgende:
Exhausted. Heb van 10 tot kwart over 4 gewerkt en zit net een half uurtje.
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:06 schreef knep het volgende:[..]
Iets warms smaakt nu wel extra lekker he ?
Sterkte ook morgen is het zo koud..
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Genegeerd.
ik ben vanmorgen geopereerd aan oren en neus is nog allemaal pijnlijk en ik ben er ook erg moe en slap van.
En ik word sins zondagavond lastig gevallen. door telefoontjes bedreigingen. morgen gaat smam officeel aangifte doen.
en nu maar hopen dat dat snel voorbij is.
Nu: een heet bad en even een half uurtje zwaar ontspannen want van hard denken word je moe.
ontopic: het gaat best goed, heel gezellig gehad in groningen, ben er net weer, heb daar lekker gegeten, en alle series op net 5 gekeken!
haha, en om half 12 beide in slaap gevallen tot 3 uur vanmiddag!!
best erg eigenlijk.
En vanavond komt een hele goede vriend van mij <sommige zullen wel weten wie ik bedoel, gezellig film kijken, panic room! ik ben erg benieuwd, maar heb veel zin in!
oppervlakkig ziet alles er prima uit, in mijn hoofd? *zucht*
quote:uhu, now this feeling maar al te goed, het lijkt allemaal hartstikke leuk en aardig, en eigenlijk is het zo, als je hoofd maar is een x voor een x ophoud met denken en gewoon stil is! en bij mij is dat nooit zo, maar snachts is het ergst. als het donker en stil is, en als ik heel graag wil slapen, dan voert mijn hoofd hele gesprekken met me, en speelt hele scenarios af met dingen die ik niet wil zien, juist daarom misschien...
Op woensdag 8 januari 2003 18:56 schreef DarkElf het volgende:
mannetje thuis, kaarsjes aan, wijntje, strax leuke film kijken.oppervlakkig ziet alles er prima uit, in mijn hoofd? *zucht*
quote:ik snap je
Op woensdag 8 januari 2003 19:05 schreef racoon2002 het volgende:[..]
uhu, now this feeling maar al te goed, het lijkt allemaal hartstikke leuk en aardig, en eigenlijk is het zo, als je hoofd maar is een x voor een x ophoud met denken en gewoon stil is! en bij mij is dat nooit zo, maar snachts is het ergst. als het donker en stil is, en als ik heel graag wil slapen, dan voert mijn hoofd hele gesprekken met me, en speelt hele scenarios af met dingen die ik niet wil zien, juist daarom misschien...
herkent iemand dit?
pff, of weet iemand hoe ik hiervan af kom nog beter.zal wel niet denk ik.
verdervoor DE!
Verder voor mij wil ik het positieve van het negatieve zien, dat heb ik meegemaakt wil ik niet meer en probeer het om te zetten naar het goede , hoe ik wil dat het zal zijn , iemand die rustig de tijd voor me neemt en geduldig met me is en me vertrouwd en dat verbeterd het ook .
[Dit bericht is gewijzigd door racoon2002 op 08-01-2003 19:24]
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:21 schreef racoon2002 het volgende:
weet je wat het is,
Het moet er ook uit, en dat gaat ook zeker een x gebeuren
er is maar 1 iemand die een beetje weet wat ik mee heb gemaakt en die weet wat er zo ongeveer in me omgaat ook al weet ik dat vaak zelf niet, en hij heeft laatst ook gezegd, meisje het komt er allemaal wel een x uit, en als dat gebeurt ben ik bij je! en op hem vertrouw ik, weet dat als ik val hij me weer oppakt, maar ik ben al een tijdje van plan om hier is een x mijn hele verhaal en alles wat ik voel op te schrijven, maar ben er nog een beetje onzeker over....
en gelly? ik heb de cd ook
weet welk nummer je bedoelt. Hij is mooi, en diep. en
quote:Sterkte en beterschap
Op woensdag 8 januari 2003 18:37 schreef Riann het volgende:
moe ja ik weet niet hoe ik het moet uitdrukkenik ben vanmorgen geopereerd aan oren en neus is nog allemaal pijnlijk en ik ben er ook erg moe en slap van.
En ik word sins zondagavond lastig gevallen. door telefoontjes bedreigingen. morgen gaat smam officeel aangifte doen.
en nu maar hopen dat dat snel voorbij is.
Bedreigd? Bah, het is mij gelukkig nog nooit overkomen maar het lijkt me heel eng. Maar waarom gaat je moeder aangifte doen en niet jij zelf?
quote:Precies, gewoon zonder onderbreken eruit knallen wat er uit moet, das moeilijk, maar als het zover is, pas dan maar op, maar idd dan moet je niet kalmeren, gewoon laten gaan, moet eruit, maar idd...
Op woensdag 8 januari 2003 19:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
LOl, al met al een lieve maar ook wat wilde man en net als ik gecompliceerd, prototype mijn ideale man
Dennis heeft me vaak zo jankend aan de telefoon gehad eerst en die schrok zich de pleuris en schrikt nog steeds zich de pleuris als ik die buien heb. Dan gooi ik ook echt alles maar alles eruit , en hij probeert me te kalmeren , terwijl ik dan zoiets heb van kalmeer me niet , want dit moet er echt uit.
quote:Veel plezier,
Op woensdag 8 januari 2003 19:32 schreef racoon2002 het volgende:
ontoppic, ik ga nu ff lekker douchen, daarna nog ff terug, en dan lekker film kijken met degene die ik het meest vertrouw, wat een heerlijke avond toch
Laatmaar .
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil... *hmpf* Ik wil dus... *nnnggg* Ik moet even zeggen...*argh*Laatmaar
.
Wat wil je zeggen dan Is het belangrijk of valt het wel mee
Laat het eruit stromen
quote:
Hoe voel je je [NU] (1) ?Moe, alles wat op me afkomt word me teveel. Ik wil weg, rust, teveel om op te noemen. Het komt toch niet. Altijd maar ritmes. School, werk, school, werk. Geef me een weekje... Ik wil gewoon even geen pijn meer, niet mensen om me heen die me pijn doen, hoewel die me ook zo steunen.. Ik weet het gewoon niet. Onzeker, dat is het vast. Puberteit en bla, zo, nu weet ik tenminste hoe het heet (! [/sarcasme]). Nouja, ik word gewoon even gek. BAH! Aan de andere kant stel ik me ook aan, ik wil aandacht, maak dingen erger dan dat ze zijn en doe mensen pijn met dit gezeur. Ik kap ap. zooitje ongeregeld in mijn hoofd.
Hoe voel je je [NU] (2) ?
Zooitje ongeregeld in mijn hoofd. Een dezer dagen barst ik. Ik ben een trut, egocentrisch, een heks. Iedereen lacht, iedereen is gelukkig en blij, behalve ik. Kon iemand maar helpen. Ik stel me vast weer aan, zoals altijd. *SCHREEUW* Ik wil wel huilen, schreeuwen, slaan, schoppen, weg. Het lukt allemaal niet. Ik wil die knop zoooo graag omdraaien. Ben ik depressief? Is het de puberteit? Heb ik gewoon een KUTleven of niet? Iemand die me een antwoord kan geven? Iemand die me oprecht gelukkig kan maken? Iemand die even dat knopje om kan draaien? Verdien ik het of stel ik me aan?
Hoe voel je je [NU] (3) ?
Kut, maar dat gebeurd wel vaker. Moe, alles gebeurd maar.. Ik let er niet meer op. Ups and downs. Bergen en dalen. Was er maar een kabelbaan ipv deze eindeloze tocht. Ik word gehaat, verwaarloos iedereen en alles. Doe mensen pijn en het enige waar ik aan kan denken is mijn eigen stomme gedoe. EGOCENTRISCH! Ik wil zo graag helpen, steunen, maar het lukt niet. Niks lukt. Fok! overvalt me, helpt me, laat me lachen en doet me ZOVEEL pijn. Ik zoveel van de mensen in mijn omgeving.. En ik wil ze niet kwijt.. Dat gebeurd ook niet.. Het doet alleen zoveel pijn! *zucht* Waarom ik dit opschrijf weet ik ook niet.
quote:Sorry...
Op woensdag 8 januari 2003 20:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Na een leuk begin van de avond kut..
Ik
ook weer.
quote:waarom denk je dat? is iig niet mijn bedoeling
Op woensdag 8 januari 2003 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb trouwens echt het idee dat ik genegeerd word hier.. als ik iets rots gedaan heb oid.. moeten jullie het gewoon zeggen. Ik heb liever zekerheid dan dit getwijfel de hele tijd.
.
quote:Oke, gelukkig. Nou, omdat ik de afgelopen dagen/week totaal geen reactie krijg op wat ik hier post, nu is dat opzich geen probleem. Alleen wel als ik daarvoor eigenlijk altijd reactie kreeg. Maargoed, dat was dus een foutje.. sorry..
Op woensdag 8 januari 2003 21:03 schreef DarkElf het volgende:[..]
waarom denk je dat? is iig niet mijn bedoeling
quote:Iemand die zo veel pijn doet is niet goed meer... En ik zie geen einde komen aan dit pijn doen. En dat komt allemaal door mezelf, ik krijg alle hulp die ik kan wensen, heb heel goede vrienden en alles, ik krijg de kans om de hulp te krijgen die ik nodig heb, ik doe compleet niks met m'n leven en krijg alles van m'n ouders, maar ik verpest het toch weer allemaal.
Op woensdag 8 januari 2003 21:01 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
HOU JE MOND NOU EENS MET DAT KOTSEN OP JEZELF
.
Zo, en dat moest even zo hard.. je moet het snappen, jij bent goed..
.
Ik vind dat behoorlijk om van te kotsen...
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:04 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Oke, gelukkig. Nou, omdat ik de afgelopen dagen/week totaal geen reactie krijg op wat ik hier post, nu is dat opzich geen probleem. Alleen wel als ik daarvoor eigenlijk altijd reactie kreeg. Maargoed, dat was dus een foutje.. sorry..
![]()
.
quote:Dan niet.
Op woensdag 8 januari 2003 21:04 schreef Lyndon het volgende:[..]
Iemand die zo veel pijn doet is niet goed meer... En ik zie geen einde komen aan dit pijn doen. En dat komt allemaal door mezelf, ik krijg alle hulp die ik kan wensen, heb heel goede vrienden en alles, ik krijg de kans om de hulp te krijgen die ik nodig heb, ik doe compleet niks met m'n leven en krijg alles van m'n ouders, maar ik verpest het toch weer allemaal.
Ik vind dat behoorlijk om van te kotsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |