abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7736893
Hier maar weer verder
#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 14:07:18 #2
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7736919
Moe, wil naar bed. Ben blij als ik weer naar huis mag, maar voor de rest wel okay.

Owja, ik moet 3 weken doen met een eurootje of 50-60.

pi_7736963
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:07 schreef micha het volgende:
Moe, wil naar bed. Ben blij als ik weer naar huis mag, maar voor de rest wel okay.

Owja, ik moet 3 weken doen met een eurootje of 50-60.

Ik ook
Lambo of Rekt
pi_7736988
Blij dat de eerste schooldag weer voorbij is
pi_7737010
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:10 schreef Tania18 het volgende:
Blij dat de eerste schooldag weer voorbij is
Oh ja en niet blij omdat ik voor morgen meteen een half boek moet lezen
  maandag 6 januari 2003 @ 14:11:18 #6
7699 martijnvds
:) studeruuuh :)
pi_7737019
Strx weer college grrrrrrrr geen zin
www.turkeycrew.tk
pi_7737069
fudrietig, meisje voelt niet hetzelfde als ik voor haar
pi_7737086
* Jerommeke4ever is bezig met de laatste stagedag

Geen zin meer.. toch maar even volhouden.. Daarna nog eff tot in de late uurtjes door bij de AH.. en dan maar 3 weekjes vrij zijn.. Het moet maar

Maar op het ogenblik wil ik naar HUIS!!

pi_7737128
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:13 schreef FunnyMuffin het volgende:
*sterkte wenst, zit in het zelfde schuitje*
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7737136
Ik voel me kut want morgen krijg ik examen punten terug en dan worden ze hier thuis weer kwaad op mij
pi_7737139
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:13 schreef FunnyMuffin het volgende:
Sterkte.. klotedag voor jou dus
pi_7737148
moe, nog steeds op gefikt. Vanmorgen de trein gemist, omdat ik op de trein naar huis stond te wachten, terwijl ik naar mijn werk moest. En naar huis gaan zit er nog voorlopig niet in
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 6 januari 2003 @ 14:23:43 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_7737303
hitsig
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_7737319
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:15 schreef zwaaibaai het volgende:*sterkte wenst, zit in het zelfde schuitje*
Thanks, jij ook sterkte!!
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:16 schreef Jerommeke4ever het volgende: Sterkte.. klotedag voor jou dus
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ook wel blij dat ik nu weet (zag het wel aankomen sinds een paar dagen). Alleen deze week heb ik nog een uitstapje met haar, kweenie wat ik daarmee zal doen
pi_7737334
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:15 schreef Ez3 het volgende:
Ik voel me kut want morgen krijg ik examen punten terug en dan worden ze hier thuis weer kwaad op mij
Had je beter je best moeten doen!
  Voormalig Sport Koningin maandag 6 januari 2003 @ 14:30:39 #16
35237 Nuongirl
pi_7737465
ik voel me nu nog beter, zie de zon weer duidelijk nu en Kan weer met een gerust gevoel slapen

Wat waren dat een stressdagen zeg

Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_7737582
Beter als vanmorge zit alweer een beetje met het weekend in mijn hoofd ja erg vroeg maar goed nog maar 4 dagen

Enne verder tja voel me wel goed vanavond lekker sporten en daarna effe naar de spinning les en misschien nog effe onder de zonnebank als ik er nog tijd voor heb.

En nu weer aan het werk het is wel lekker rustig.

-
  maandag 6 januari 2003 @ 15:32:16 #18
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_7738714
Slecht, twordt niets tussen de vrouw van mn dromen en mij...
Ze heeft teveel problemen thuis in dr omgeving en in dr hoofd.
Tenige wat ik nu voor dr kan zijn is een goede vriend...
En dat zal ik natuurlijk doen, ze is immers mn beste vriendin
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_7738837
voel me raar...
Doei.
  maandag 6 januari 2003 @ 15:38:42 #20
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7738839
Beetje moe, van het eerste dagje school.. En druk
Maar verder wel fijn, vooral als ik uit het raam kijk naar de sneeuw
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7738952
Voel me nog steeds goed

Beter kan haast niet.

Volgende week ga ik denk ik weer eens stappen na een hele lange tijd niet geweest te zijn. Ik begin er weer behoefte aan te krijgen aan het weekend en uitgaan.

Kan ik meteen zien hoe die nieuwe discotheek bij het roda stadion eruit ziet.

pi_7738962
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:07 schreef micha het volgende:
Sorry dat ik je zo lang wakker heb gehouden gister

Ockeloen.
pi_7738978
Teleurgesteld... alweer
Waarom moeten sommige mensen alles zo moeilijk maken? Zelfs op hier zijn op het afgesproken tijdstip hoef ik al niet meer te rekenen, laat staan op het nakomen van andere afspraken. Allemaal terwijl we het er al zo vaak over hebben gehad, en hij al zo vaak gezegd heeft dattie gaat veranderen...
Stel ik me nou zo aan, ben ik de enige die het erg vindt om steevast voor het raam te gaan zitten wachten tot iemand eindelijk komt opdagen, of om steeds weer te zien hoe iemand belooft om iets te doen voor zijn eigen toekomst en het vervolgens niet doet? Ik weet dat het zijn eigen toekomst en zijn eigen probleem is, ondanks dat hij het mij belooft, en dat ik toch iets anders kan gaan doen als ik van tevoren weet dat hij te laat komt, maar het hoort toch niet? Of wel?
Op dit soort momenten twijfel ik heel erg aan mezelf...

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 06-01-2003 15:46]

Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 6 januari 2003 @ 15:46:39 #24
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_7738989
Racekak
  FOK!fotograaf maandag 6 januari 2003 @ 15:48:36 #25
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7739030
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Teleurgesteld... alweer
Waarom moeten sommige mensen alles zo moeilijk maken? Zelfs op hier zijn op het afgesproken tijdstip hoef ik al niet meer te rekenen, laat staan op het nakomen van andere afspraken. Allemaal terwijl we het er al zo vaak over hebben gehad, en hij al zo vaak gezegd heeft dattie gaat veranderen...
Stel ik me nou zo aan, ben ik de enige die het erg vindt om steevast voor het raam te gaan zitten wachten tot iemand eindelijk komt opdagen, of om steeds weer te zien hoe iemand belooft om iets te doen voor zijn eigen toekomst en het vervolgens niet doet? Ik weet dat het zijn eigen toekomst en zijn eigen probleem is, ondanks dat hij het mij belooft, en dat ik toch iets anders kan gaan doen als ik van tevoren weet dat hij te laat komt, maar het hoort toch niet? Of wel?
Sux, maar goed, sommige mensen zijn nou eenmaal zwak als het gaat om zichzelf aanpakken. Ligt niet aan jou hoor, echt. Ik heb een zusje die zo is...

Ik persoonlijk voel me toppie! Vrijdag kijken naar een huiisje voor mij en mijn lover !

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7739040
quote:
Ik weet dat het zijn eigen toekomst en zijn eigen probleem is, ondanks dat hij het mij belooft, en dat ik toch iets anders kan gaan doen als ik van tevoren weet dat hij te laat komt, maar het hoort toch niet? Of wel?
Niet twijfelen. Je hebt helemaal gelijk; een afspraak en/of een belofte moet hij nakomen. Pazzop dat je je niet laat gebruiken.
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7739070
quote:
Teleurgesteld... alweer
afspraken zijn er om na te komen. Ikzelf hecht daar ook veel waarde aan. Ik ben zo iemand die altijd te vroeg aanwezig is op een afspraak.

wat betreft die beloftes voor eigen toekomst. Dat ligt denk ik wat moeilijker. Aan je eigen toekomst werken daar is veel discipline voor nodig. Dan moet je echt met de volle schouders eronder.

Hoezo twijfel je aan jezelf nu?

pi_7739078
quote:
Teleurgesteld... alweer
Mini beeb lieverd..

Wanneer gaan we nou eens knuffelen???

Je moet er eens lekker een weekje uit, met een goeie vriend of vriendin, dus niet sorc, lekker een weekendje ofsow in een centerparcs huisje, midgetgolfen, zwemmen en plezier maken, je nergens druk om maken..

DAT is wat je nodig hebt en natuurlijk die knufffel

Doei.
pi_7739172
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:49 schreef yingyang het volgende:

[..]

wat betreft die beloftes voor eigen toekomst. Dat ligt denk ik wat moeilijker. Aan je eigen toekomst werken daar is veel discipline voor nodig. Dan moet je echt met de volle schouders eronder.

Hoezo twijfel je aan jezelf nu?

Ik twijfel of het normaal is dat ik hierdoor teleurgesteld ben. Ik weet wel dat het zijn toekomst is, maar ik wou daar toch ook graag deel van uitmaken, en ik hoop zo dat hij er wat van maakt, daar probeer ik hem ook in te stimuleren. En als hij dan zegt dat hij er nu iets aan gaat doen, iets dat zo gebeurd is nog wel, en vervolgens twee uur later nog niks gedaan heeft, dan ben ik toch teleurgesteld. Hij heeft er alleen zichzelf mee als ie geen moeite doet, maar toch
pi_7739254
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:50 schreef Faithy het volgende:

[..]

Mini beeb lieverd..

Wanneer gaan we nou eens knuffelen???

Je moet er eens lekker een weekje uit, met een goeie vriend of vriendin, dus niet sorc, lekker een weekendje ofsow in een centerparcs huisje, midgetgolfen, zwemmen en plezier maken, je nergens druk om maken..

DAT is wat je nodig hebt en natuurlijk die knufffel

Tja, was ik maar naar die meeting gekomen

Weekendje weg is heerlijk Maar ja, de school is net begonnen, en met wie... Dan gaat hij weer zeuren dat ik dat zonder hem doe... Niet dat dat een reden zou zijn om niet te gaan, maar tis toch vervelend
Maar het idee is wel leuk om ff te dagdromen

Je bent liev Faithybeeb

pi_7739308
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik twijfel of het normaal is dat ik hierdoor teleurgesteld ben. Ik weet wel dat het zijn toekomst is, maar ik wou daar toch ook graag deel van uitmaken, en ik hoop zo dat hij er wat van maakt, daar probeer ik hem ook in te stimuleren. En als hij dan zegt dat hij er nu iets aan gaat doen, iets dat zo gebeurd is nog wel, en vervolgens twee uur later nog niks gedaan heeft, dan ben ik toch teleurgesteld. Hij heeft er alleen zichzelf mee als ie geen moeite doet, maar toch

Misschien is het gebrek aan energie en doorzettingsvermogen. Ikzelf heb ook een hele tijd niets aan mijn toekomst gedaan maar dat kwam omdat ik het allemaal niet zag zitten en geen zin had in de toekomst.

En nu ineens heb ik er weer zin in. Ik wil 10000 procent geven ervoor.

Het kan ook een fase zijn waar ie in verkeert. Dat ie iets meer tijd nodig heeft. Of heeft ie al erg veel tijd nodig gehad ?

[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 06-01-2003 16:00]

pi_7739331
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:59 schreef yingyang het volgende:

[..]

Misschien is het gebrek aan energie en doorzettingsvermogen. Ikzelf heb ook een hele tijd niets aan mijn toekomst gedaan maar dat kwam omdat ik het allemaal niet zag zitten en geen zin had in de toekomst.

En nu ineens heb ik er weer zin in. Ik wil 10000 procent geven ervoor.

Het kan ook een fase zijn waar ie in verkeert. Dat ie iets meer tijd nodig heeft. Of heeft ie al veel tijd nodig gehad erom?

* knuffelt yingyang hevig*

Way to go girl!!

burgerweeshuis
pi_7739352
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Hier maar weer verder
Hoofdpijn.... Pff ben om 4.45 uur opgestaan om te werken
Ik ga zo maar ff op de bank liggen.
pi_7739374
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:00 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Way to go girl!!

Boy

Kijk maar in mijn fotoboek.

De naam doet anders vermoeden misschien maar ik was manisch toen ik hem aanmaakte en dacht dat yingyang met egypte te maken had

Daarom wil ik dus een andere naam Maar die krijg ik niet van de fokbazen.

maandag 6 januari 2003 @ 16:05:18 #35
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7739476
Neutraal, ik moet nergens over nadenken, dan gaat het weer mis. Ik heb zelfs tijdens de les op een papiertje geschreven hoe ik me voel, ik zie wel of ik het nog post.. Maar vor de rest wel goed, schooldag is weer voorbij en ik heb een rustige Fok!avond voor de boeg.. Ik denk dat ik zometeen maar eens een belangrijk telefoontje plegen.. denk ik..

Heel veel succes en liefs voor degene die zich kut voelen.. .

pi_7739490
quote:
Teleurgesteld... alweer
Het is niet alleen zijn probleem, maar ook het jouwe. Je ziet hoe druk je je erover maakt en hoe het van invloed is op je gemoedstoestand.

Ik heb ooit eens hetzelfde meegemaakt, ik was dus degene die ook beloofde van alles te zullen veranderen na er eindeloos vaak over gepraat te hebben, maar in de praktijk deed ik er uiteindelijk niks aan. Mijn vriendinnetje van toen trok het op een gegeven moment niet meer. De moeite die ze voor mij deed, was ook sterk van (negatieve) invloed op haar stemming en op een gegeven moment heeft ze radicaal de knoop doorgehakt en het uitgemaakt.
Dat ik enkele weken daarna alsnog wat dingen heb veranderd, maakte voor haar niet meer uit, het was voorbij.

Ik zeg niet dat jij nu exact hetzelfde moet doen, maar misschien zet het je aan het denken.

Keep your head up

pi_7739539
GOED!!! min puntja van deze dag, tis zooooooo rustig op mijn werk dat ik me voor de zoveelste keer stierlijk zit te vervelen. Het gaat echt al maanden zo....... ........
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_7739574
Ik voel me vrij goed, ga een drukke week tegemoet.
Tot vrijdag werken, maar ik ben t/m zondag maar 1 avond deze week thuis..........mijn manneke zie ik dus niet zo veel (alleen 's nachts in bed.)
-edit-
Oh ja ik hoef nog maar 20 minuten te werken!!
  maandag 6 januari 2003 @ 16:25:12 #39
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7740045
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:45 schreef Nachtapotheker het volgende:

[..]

Sorry dat ik je zo lang wakker heb gehouden gister

Maakt niet uit joh. Daar zij vrienden voor.
  maandag 6 januari 2003 @ 17:22:13 #40
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7741702
Ik heb net alles opgeschreven wat ik de komende weken nog moet doen voor school (nog 1 lesweek, herweek en toetsweek ) En het is veel, maar het is haalbaar, mits ik me er voor inzet En dat ben ik van plan, of het gaat lukken is een tweede
Verder gaat t goed, helemaal flieft , tevreden met me zelf Alleen verkouden, maar dat gaat wel weer over

I'm Happy

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 6 januari 2003 @ 18:39:31 #41
14889 sundae
pi_7743403
Beetje in de war.. Ik wil een lekkere warme knuffel, en iets leuks gaan doen vanavond, ipv vanalles wat ik nog *moet* doen maar waar ik geen zin in heb
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  maandag 6 januari 2003 @ 18:42:52 #42
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_7743482
Voel me best lekker, heb lekker gewerkt,
heb alleen ontzettende buikkrampen!!! maar dat hebben meer mensen om mij heen, dus zal wel in de lucht zitten, ga zo maar ff mijn bed in kruipen!

FFofftopic voor DE: Ik ben blij voor je dat het gesprek goed is gegaan, en dat je iets meer duidelijkheid hebt in wat de psych bedoelde, Ik vind je heel sterk!!!(heb ff gelezen op je site )

Wolkje: Meis, ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag hoor, heb toch wel ff aan je gedacht vandaag!

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7744779
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:42 schreef racoon2002 het volgende:
heb alleen ontzettende buikkrampen!!! maar dat hebben meer mensen om mij heen, dus zal wel in de lucht zitten, ga zo maar ff mijn bed in kruipen!

FFofftopic voor DE: Ik ben blij voor je dat het gesprek goed is gegaan, en dat je iets meer duidelijkheid hebt in wat de psych bedoelde, Ik vind je heel sterk!!!(heb ff gelezen op je site )

hoop dat je je snel beter voelt

en ja ik ben vreselijk opgelucht, hij is zo duidelijk geweest!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7745052
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:39 schreef sundae het volgende:
Beetje in de war.. Ik wil een lekkere warme knuffel, en iets leuks gaan doen vanavond, ipv vanalles wat ik nog *moet* doen maar waar ik geen zin in heb
Knuf

En over een half jaartje ben je er van af

pi_7745260
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:25 schreef micha het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh. Daar zij vrienden voor.

Om je wakker te houden?
Nou dan beschouw ik ze toch maar als vrienden ook nadat ik zo afgrijselijk moe was vorige week zondag

voor jullie alledrie

Doei.
  maandag 6 januari 2003 @ 20:04:19 #46
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7745278
Koppijn.. .
  Voormalig Sport Koningin maandag 6 januari 2003 @ 20:10:11 #47
35237 Nuongirl
pi_7745405
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Koppijn.. .
Sterkte !

On topic : beetje moe, maar nog steeds opgelucht en blij

Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_7745421
moe.. misselijk en kut omdat msn het niet doet
pi_7745481
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:40 schreef DarkElf het volgende:
Goed! Dus geen enkel doemscenario wat uitgekomen is?

On me: brak aan het werk gegaan en als er mensen zijn die nog goede voornemens hadden voor dit jaar dan lopen ze niet bij mij op het werk rond want iedereen klaagt en zeurt nog als vanouds. Ik zou het best wel leuk vinden als mensen niet ALLES zo serieus zouden nemen. Het is echt geen wonder dat burn out zo populair is. Echt niet.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7745523
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:13 schreef thoth het volgende:

[..]

Goed! Dus geen enkel doemscenario wat uitgekomen is?

nope

verslagje staat op mds

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 januari 2003 @ 20:16:22 #51
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7745554
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nope

verslagje staat op mds

Ben ik trouwens erg blij om (ookal had ik dat nog niet gepost) .
  maandag 6 januari 2003 @ 20:40:40 #52
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7746158
quote:
verslagje staat op mds
Gelezen .
Afwachten dus...
Stiekem moest ik wel een beetje lachen sorry!. Bepaalde reacties van jou kon ik idd prima in een borderlinekader plaatsen.

Ben wel blij voor je dat het gesprek goed verliep en dat je psych toch niet zo'n eikel is als je ons wilde doen geloven... .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 6 januari 2003 @ 20:42:10 #53
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7746190
Overigens DE, op zich met de juiste therapie kun je een heel end komen met BPS. Het is iig niet zo ongeneeslijk als MDS.
Weet me ff niet zo goed uit te drukken, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.
  maandag 6 januari 2003 @ 20:44:08 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7746237
Ik voel me prima .
Vandaag weer naar mijn kiddo's, de schatten!
Het was erg gezellig en we hebben lekker veel buiten gespeeld in de sneeuw.
Alleen was de juf continue het doelwit van hun sneeuwballen...
pi_7746937
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:59 schreef yingyang het volgende:

[..]

Het kan ook een fase zijn waar ie in verkeert. Dat ie iets meer tijd nodig heeft. Of heeft ie al erg veel tijd nodig gehad ?

Tja, het zal idd wel zijn dat hij meer tijd nodig heeft, maar hoeveel meer nog? Hoe lang moeten we dit nog volhouden?
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:05 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij nu exact hetzelfde moet doen, maar misschien zet het je aan het denken.

Keep your head up

Och, ik heb zo vaak op dat punt gestaan
Maar ja, ik wil hem niet kwijt, ik hoop toch steeds dat het nog verandert, en ik hou mezelf voor dat het de puberteit is waar we allebei doorheen moeten, en dat we binnenkort voor een tijdje het ergste gehad hebben...
Hij doet het natuurlijk niet expres, en ik weet dat hij het goed bedoelt... Dat is alleen soms zo moeilijk voor te stellen...
pi_7746971
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, het zal idd wel zijn dat hij meer tijd nodig heeft, maar hoeveel meer nog? Hoe lang moeten we dit nog volhouden?
[..]

Och, ik heb zo vaak op dat punt gestaan
Maar ja, ik wil hem niet kwijt, ik hoop toch steeds dat het nog verandert, en ik hou mezelf voor dat het de puberteit is waar we allebei doorheen moeten, en dat we binnenkort voor een tijdje het ergste gehad hebben...
Hij doet het natuurlijk niet expres, en ik weet dat hij het goed bedoelt... Dat is alleen soms zo moeilijk voor te stellen...

I know the feeling..

maar het komt allemaal wel goed meissie

Doei.
pi_7747007
Ik voel me een beetje leeg... nog steeds voel ik dat er iets gaat gebeuren... en ik weet maar niet wat...

zucht...

soms haat ik mezelf echt... om niets... om helemaal niets...
Of juist daarom, om dat niets....
ik snap het niet meer, ik snap mezelf niet meer..

maar gelukkig heb ik mijn lieVie....

Doei.
pi_7747009
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:42 schreef Moonah het volgende:
Overigens DE, op zich met de juiste therapie kun je een heel end komen met BPS. Het is iig niet zo ongeneeslijk als MDS.
mds is wel degelijk geneesbaar. Met de juiste medicijnen en instelling kun je een heel eind komen.

Ik heb de diagnose mds maar ik voel me op dit moment helemaal en totaal niet ziek. Voel me gewoon als ieder ander mens. En dat na 3 jaar erg mds te hebben gehad.

De laatste tijd heb ik zelfs het gevoel dat ik genezen ben ervan. Ik kan veel beter met mezelf en met mijn gevoel omgaan en dat doet goed.

Ik voel me gewoon niet ziek nu. Maar daar hebben medicijnen ook aan meegeholpen.

Ik weet nu echt super goed om te gaan met mijn gedachtes en gevoel Maar de vraag is dan, hoe lang duurt dat ook dit kan tijdelijk zijn, misschien dat ik het volgende week of maand niet meer onder controle heb allemaal. Maar ik doe mijn uiterste best om het in de hand te houden.

Mijn voornemen is om te blijven vechten tegen mijn buien en mezelf niet als slachtoffer te laten zijn. Ik wil verdomme boven mijn gevoel staan en blijven staan. Net zoals andere mensen.

Ben erg gedreven nu ja. Maar dat komt omdat ik bijna 3 jaar in grote ellende heb geleefd en eindelijk eens wil genieten van mijn leven. Ik ben niet geboren om te leiden ik ben geboren om te genieten van het leven. 3 jaar in een grote hel leven is gewoon zo erg Dat je gewoon al plannen maakt om jezelf van kant te maken. Dat je liever als jongere in het bejaardentehuis zit dan jong en actief te zijn. Dat je het hele leven beu bent.

Ik ben er nu vanaf nu gelukkig. Ik heb er gewoon weer zin in en dit gevoel duurt al langer. Ik ban al mijn negatieve gedachtes uit en zie het positief in.

pi_7747016
Het kan beter ..
Maar ben wel een klein beetje trots,
dat ik vandaag 3,5 uur heb zitten leren.
pi_7747056
Ik voel me echt klote

Ben net lekker 2 weken samen geweest met mn vriend
Is dit weer de 1e dag ben ik meteen ziek en ik word gek van die kut pijn in mn lichaam door die klote ziekte die ik heb
Zo dat moest er ff uit..
Denk dat ik mn bed maar ga opzoeken misschien dat ik me morgen wat beter voel..

aju

maandag 6 januari 2003 @ 21:40:49 #61
22259 Fogerty
slapende account
pi_7747431
Ik voel mij hypochondrisch
Hieperdepiep hoera!
pi_7747449
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:40 schreef Fogerty het volgende:
Niemand gezonder dan een hypochonder.
Zegt mijn huisarts.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7747487
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:00 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Way to go girl Boy!!

#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 21:44:09 #64
22259 Fogerty
slapende account
pi_7747508
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:41 schreef shmoopy het volgende:
Niemand gezonder dan een hypochonder.
Zegt mijn huisarts.

[offtopic]
Mijn tandarts heeft aan de muur een bordje met "mijn tandarts trekt met zijn linkerbeen"
Hieperdepiep hoera!
pi_7747511
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:00 schreef Conflict het volgende:

[..]

Hoofdpijn.... Pff ben om 4.45 uur opgestaan om te werken
Ik ga zo maar ff op de bank liggen.

Toen ging ik net mijn bed ín...

Trustuh...

#geen
pi_7747542
quote:
Beterschap meiske
#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 21:46:21 #67
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7747570
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:40 schreef Fogerty het volgende:
Wat? .

Ik voel me overigens wel goed nu, *steun steun steun* woei, iedereen komt er! .

Ja, ik ben wat raar .

pi_7747587
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Jouw psieg roeleert en jij ook

Dankzij jouw goede nieuws voel ik me lekker in mijn vel, ben opgelucht!

Fijn telefoongesprek gehad met DarkElf, tjezes wat kan ik toch gelukkig zijn als het goed gaat met de personen van wie ik hou!

#geen
pi_7747620
quote:

Wolkje: Meis, ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag hoor, heb toch wel ff aan je gedacht vandaag!

Hee lieve Racoontje
Beterschap met je buikkramp, hoop dat het snel over is..
You've got mail

En DarkElf: wat fijn dat het gesprek goed is gegaan

pi_7747643
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:20 schreef Wolkje het volgende:
Het kan beter ..

Goed zo meis, wat een prestatie!

Hoe is het met je cijfers gegaan?

#geen
pi_7747659
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

Gelezen .
Afwachten dus...
Stiekem moest ik wel een beetje lachen sorry!. Bepaalde reacties van jou kon ik idd prima in een borderlinekader plaatsen.

Ben wel blij voor je dat het gesprek goed verliep en dat je psych toch niet zo'n eikel is als je ons wilde doen geloven... .

Je mag lachen hoor, 5 jaar geleden is er al over bps gesproken en idd weet ik dat ik er dicht tegen aan zit. Nou ja je las wat de psieg zei.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7747669
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:47 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Jouw psieg roeleert en jij ook

Dankzij jouw goede nieuws voel ik me lekker in mijn vel, ben opgelucht!

Fijn telefoongesprek gehad met DarkElf, tjezes wat kan ik toch gelukkig zijn als het goed gaat met de personen van wie ik hou!

dito
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7747691
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:49 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Goed zo meis, wat een prestatie!

Hoe is het met je cijfers gegaan?

Niet zo geweldig helaas..
Ze staan in m'n topic
en liefs.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 06-01-2003 21:52]

pi_7747692
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dito

maandag 6 januari 2003 @ 21:51:55 #75
14889 sundae
pi_7747693
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:50 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Knuf

En over een half jaartje ben je er van af

Kom die knuf maar brengen

pi_7747703
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:42 schreef Moonah het volgende:
dat weet ik

afwachten maar maar de psieg heeft iig bewezen dat hij er voor me is (hoe rot ik ook doe ) en daar ben ik al blij mee.

de rest zien we wel...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7747710
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:51 schreef Roonaan het volgende:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7747716
quote:

Huhum?! Dat mag best wel wat HARDER gezegd worden.
pi_7747725
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:44 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me prima .
Vandaag weer naar mijn kiddo's, de schatten!
Het was erg gezellig en we hebben lekker veel buiten gespeeld in de sneeuw.
Alleen was de juf continue het doelwit van hun sneeuwballen...
klinkt goed meis!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7747729
quote:
Het kan beter ..

Ik vroeg me de hele dag al af hoe het was gegaan.
Eej, 3,5 uur leren is haske goed, meid!
pi_7747730
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:52 schreef thoth het volgende:

[..]

Huhum?! Dat mag best wel wat HARDER gezegd worden.

.. wat lief

En dank je, Shmoops
Sjees, wat zijn jullie lief

[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 06-01-2003 21:54]

pi_7747749
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:53 schreef Wolkje het volgende:

[..]

.. wat lief

het is zo! Thumbs up meis voor je doorzettingsvermogen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7747751
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ik voel me echt klote

Ben net lekker 2 weken samen geweest met mn vriend
Is dit weer de 1e dag ben ik meteen ziek en ik word gek van die kut pijn in mn lichaam door die klote ziekte die ik heb
Zo dat moest er ff uit..
Denk dat ik mn bed maar ga opzoeken misschien dat ik me morgen wat beter voel..

aju

Ik las je verhaal in een ander topic. Jemig meid, wat een lijdensweg!

Je hebt er niks aan, maar toch een dikke van mij. Ik hoop dat je het naar je zin hebt op FOK! en veel leuke mensen leert kennen

#geen
pi_7747765
En DE en Duch, zet door met dit betere gevoel!
pi_7747780
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:54 schreef shmoopy het volgende:
En hier sluit ik me helemaal bij aan!
voor iedereen
pi_7747787
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:51 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Niet zo geweldig helaas..
Ze staan in m'n topic
en liefs.

Dan zal ik daar dalijk even naar kijken. Hang in there Wolkmeisje van me
#geen
pi_7747833
quote:
Ik gun iedereen die zich niet goed voelt dit gevoel
#geen
pi_7747849
quote:
Ik ga zeker mijn best doen

en Duch vast ook!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7747870
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:57 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik gun iedereen die zich niet goed voelt dit gevoel

Here, here!
en als ik dan zo vrij mag zijn om even offtopic te gaan, ik heb jullie een kerstkaartje gestuurd maar die bouncede, dan weet je dat.

Ontopic pvd.

maandag 6 januari 2003 @ 22:02:38 #90
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7747943
Laat ook maar.

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 06-01-2003 22:20]

pi_7747973
Heb een beetje pijn in mijn maag opeens.
Ik ga trouwens nog even leren, en dan met
een tevreden gevoel in mijn bedje stappen..

Dus: slaap lekker allemaal zometeen

pi_7748169
* Roellio voelt zich uitstekend.
  maandag 6 januari 2003 @ 22:13:33 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7748228
quote:
Ik wil ook een kus van onze shmoops...

Toch

Hoe ist met u btw?

pi_7748322
Ik zit een beetje te piekeren over een project wat ik nog moet doen, over een vriendin die de wereld aan het verkennen is en waar ik jaloers op ben en wat het is om je hypochondrisch te voelen. Verder ben ik veel te wakker voor een maandag maar dat zal wel een goed teken zijn.
pi_7748338
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hoe ist met u btw?

ja idd, altijd aandacht voor anderen.......

lieve shmoops

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7748583
Ik van mezelf. Ik ben zo klein. Maar dat is maar nu.
Ik voel me gewoon Ik weet ook niet waarom.
De laatste tijd voel ik me meestal wel goed, soms heel goed zelfs, maar op sommige momenten voel ik me opeens intens bedroefd, en ik weet niet hoe het komt. Het is zo raar. Alles.
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_7748707
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik wil ook een kus van onze shmoops...

Toch

Hoe ist met u btw?

Op je schrale sneeuwbalwangetjes dan.
Altijd leuk om te lezen hoe je over je kids praat.

En met mij gaat het na een behoorlijk dieptepunt alweer een stuk beter.
Ik schrok er zelf een beetje van.

<--- See?

En Blaatschaapje, ik weet niet wat er stond voor de edit,
maar je weet me te vinden als je me nodig hebt, hé?

maandag 6 januari 2003 @ 22:31:38 #98
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7748769
Verward en verdrietig.... nogal somber.
Ik BLIJF maar in de goedheid van een bepaald iemand geloven... en ik ben zo bang dat dat ´tegen beter weten in´ is.
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7748805
Ik ben een God in het diepst van mijn gedachten.

En hoe toevallig...zo voel ik me ook.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 6 januari 2003 @ 22:34:15 #100
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7748845
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Op je schrale sneeuwbalwangetjes dan.
Altijd leuk om te lezen hoe je over je kids praat.

<--- See?

En Blaatschaapje, ik weet niet wat er stond voor de edit,
maar je weet me te vinden als je me nodig hebt, hé?

Och, laat ook allemaal maar.. . Als het aan mij lag verdween ik nu van de aardbodem. Maar nu stop ik, deze keer meen ik het. Nobody gives a shit. (niet gemeen bedoeld lieve shmoopy..)
  maandag 6 januari 2003 @ 22:34:37 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7748860
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:

Goed te horen .
Er waren wel meer mensen die daar een beetje van schrokken...
  maandag 6 januari 2003 @ 22:42:32 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7749063
Ik voel me ok, nu m'n computerhoekje boven weer in elkaar staat en ik weer gezellig door m'n spulletjes omringd kan netten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7749111
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me ok, nu m'n computerhoekje boven weer in elkaar staat en ik weer gezellig door m'n spulletjes omringd kan netten.
Het gaat goed met jou he? Fijn!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7749202
Ik ben een beetje in de war vandaag
pi_7749226
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Och, laat ook allemaal maar.. . Als het aan mij lag verdween ik nu van de aardbodem. Maar nu stop ik, deze keer meen ik het. Nobody gives a shit. (niet gemeen bedoeld lieve shmoopy..)

When nobody cares, why care about their opinion. Je weet wel beter dus. Zijn hier genoeg mensen men een zo groot hart dat ik zelf niet voor mogelijk houd. Ze kunnen je misschien niet altijd datgene bieden wat je op dat moment nodig hebt of denkt te hebben.

-knipt nog een heel stuk geblaat weg, onsamenhangende zooi, weet niet eens of ik zelf geloof wat ik had getypt, of dat ik als gewoonlijk het gewoon mooi vond klinken. ironisch though-

pi_7749233
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:47 schreef Dash-X het volgende:
Ik ben een beetje in de war vandaag
Je treft me in een goede bui. Dus vertel, waarom ben je in de war?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7749348
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Je treft me in een goede bui. Dus vertel, waarom ben je in de war?

nou heb de laatste tijd een heel leuk meisje leren kennen.. maar heb al 2,5 jaar een relatie met een meisje.. alleen die heeft nogal problemen enzo.. alleen volgens mij begin ik een beetje verlieft te worden op dat andere meisje... en ik weet me echt geen raad
pi_7749670
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Fijn
#geen
pi_7749692
quote:
verslagje staat op mds
Check.

Het is net alsof er weer een heel nieuw hoofdstuk gaat beginnen

Ik ben er vrij zeker van dat je van elke vorm van depressie kan "genezen" hoe moeilijk de medische term ervoor ook mag klinken en hoe ingewikkeld de weg die je moet bewandelen ook mag lijken en ik ben er ook vrij zeker van dat je dat gaat doen.

maandag 6 januari 2003 @ 23:07:25 #110
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7749700
Nee ik wil het niet, en nee ik ga niet, en nee... nee! Laat me nou gewoon maar. Ik heb geen zin om ergens naar toe te gaan waar je iets leert wat je al hoort te hebben voordat je er naar toe gaat...en ik zie het nut er ook niet van in. Zo gaat het zeker niet lukken, en nee overtuig nu niet, want nee, het werkt niet en werkt averechts.

Ik heb alle clichés nu wel gehoord, en nee ze helpen niet.. niks kan op tegen mijn eigen (niet-) wil.
En op mijn weg sleep ik weer behulpzame, lieve andere mensen mee... mijn god wat is dit allemaal voor rotzooi. Laat me dan liever stoppen, met alles, dat is uiteindelijk voor jullie ook makkelijker denk ik.

Ja, ik hou van jullie...
En nee, reageer hier maar niet op.

Ik wil stoppen met denken hieraan, wat inhoudt met stoppen met denken in het algemeen, wat inhoudt stoppen met leven zo'n beetje.
En aan de andere kant zijn er de gevoelens die door dat denken komen, en daarmee gaat het nu niet echt bijster veel positieverd.

pi_7749721
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:07 schreef thoth het volgende:

[..]

Check.

Het is net alsof er weer een heel nieuw hoofdstuk gaat beginnen

Ik ben er vrij zeker van dat je van elke vorm van depressie kan "genezen" hoe moeilijk de medische term ervoor ook mag klinken en hoe ingewikkeld de weg die je moet bewandelen ook mag lijken en ik ben er ook vrij zeker van dat je dat gaat doen.

de toekomst zal het leren idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7749791
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef Roonaan het volgende:

[..]

When nobody cares, why care about their opinion. Je weet wel beter dus. Zijn hier genoeg mensen men een zo groot hart dat ik zelf niet voor mogelijk houd. Ze kunnen je misschien niet altijd datgene bieden wat je op dat moment nodig hebt of denkt te hebben.

-knipt nog een heel stuk geblaat weg, onsamenhangende zooi, weet niet eens of ik zelf geloof wat ik had getypt, of dat ik als gewoonlijk het gewoon mooi vond klinken. ironisch though-

#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 23:13:32 #113
14889 sundae
pi_7749849

maandag 6 januari 2003 @ 23:15:24 #114
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7749882
Reageer eigenlijk maar wel, want dit gaat ook niet goed...

En ja, ik voel met je mee, .

pi_7749979
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:15 schreef Lyndon het volgende:

Ik wil best reageren hoor, maar ik begrijp niet goed of je het nu tegen een speciaal iemand hebt of tegen de lezers hier in het algemeen?

En wat is er (globaal) aan de hand?

Sterkte

#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 23:20:00 #116
43672 Pluizebolletje
Groeten vanuit Amsterdam!!!
pi_7750003
quote:

Je weet hoe ik erover denk... Je moet volhouden, hoe moeilijk, rot en klote dat ook allemaal is.. JE MOET HET GEWOON VOLHOUDEN. Doe je dat niet is alles verloren.. je weet hoeveel mensen om je geven, hoeveel ze voor je (willen) doen.. dat weet je allemaal.. maar toch wijs je het af.. ik wil alles maar dan ook alles voor jou doen.. en dat zal ik ook doen, tot ik erbij neerval.

Ik weet het ook niet. Sterkte. ja

Is mijn naam niet aardig?
  maandag 6 januari 2003 @ 23:23:11 #117
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750093
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:19 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik wil best reageren hoor, maar ik begrijp niet goed of je het nu tegen een speciaal iemand hebt of tegen de lezers hier in het algemeen?

En wat is er (globaal) aan de hand?

Sterkte

Het is/was tegen een specifiek iemand/specifieke iemanden bedoeld.
Ik snap dat het voor jullie gewoon een ongestructureerd samenhangsel van negatieve dingen is.. sorry daarvoor.

Globaal moet je het zien als een compleet gebrek aan zelfvertrouwen of motivatie.... en de vraag hoe ik dat wel kan krijgen.

pi_7750178
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:23 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Het is/was tegen een specifiek iemand/specifieke iemanden bedoeld.
Ik snap dat het voor jullie gewoon een ongestructureerd samenhangsel van negatieve dingen is.. sorry daarvoor.

Globaal moet je het zien als een compleet gebrek aan zelfvertrouwen of motivatie.... en de vraag hoe ik dat wel kan krijgen.

Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt en dat je er baat bij hebt. Soms helpt het ook om het hier te schrijven en te delen met (relatief) 'vreemde' mensen. Je bent hier welkom

Sterkte

#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 23:37:17 #119
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750458
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:26 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt en dat je er baat bij hebt. Soms helpt het ook om het hier te schrijven en te delen met (relatief) 'vreemde' mensen. Je bent hier welkom

Sterkte

Voordat ik steun en hulp kan ontvangen, moet ik al gemotiveerd zijn ben ik bang... en dat is net hetgene waar ik steun voor wil ontvangen. (En m'n zelfvertrouwen dus.)
  maandag 6 januari 2003 @ 23:39:32 #120
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750525
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:20 schreef Pluizebolletje het volgende:

[..]

Je weet hoe ik erover denk... Je moet volhouden, hoe moeilijk, rot en klote dat ook allemaal is.. JE MOET HET GEWOON VOLHOUDEN. Doe je dat niet is alles verloren.. je weet hoeveel mensen om je geven, hoeveel ze voor je (willen) doen.. dat weet je allemaal.. maar toch wijs je het af.. ik wil alles maar dan ook alles voor jou doen.. en dat zal ik ook doen, tot ik erbij neerval.

Ik weet het ook niet. Sterkte. ja

Die mensen om me heen kunnen m'n datgene in m'n hoofd gewoon niet omdraaien, ben ik bang.
En bedankt schat, nogmaals, en ik hoop dat je niet net hierdoor gaat neervallen...
pi_7750544
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:37 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Voordat ik steun en hulp kan ontvangen, moet ik al gemotiveerd zijn ben ik bang... en dat is net hetgene waar ik steun voor wil ontvangen. (En m'n zelfvertrouwen dus.)

Nee hoor die twee kunnen makkelijk naast elkaar of in elkaars verlengde bestaan. Vaak helpt steun om je te motiveren.
  maandag 6 januari 2003 @ 23:40:30 #122
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7750556
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:37 schreef Lyndon het volgende:
(En m'n zelfvertrouwen dus.)
Hier staan best nuttige adviezen .
pi_7750667
quote:

Volhouden nu!

maandag 6 januari 2003 @ 23:51:41 #124
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750865
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:40 schreef thoth het volgende:

[..]

Nee hoor die twee kunnen makkelijk naast elkaar of in elkaars verlengde bestaan. Vaak helpt steun om je te motiveren.

Steun helpt al iets, ik doelde hier ook meer op prof. hulp... om die te ontvangen heb ik wel eerst motivatie nodig.
pi_7750954
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:51 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Steun helpt al iets, ik doelde hier ook meer op prof. hulp... om die te ontvangen heb ik wel eerst motivatie nodig.

Die had ik even gemist
Ja, de stap naar professionele hulp is iets moeilijker te zetten.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:41:04 #126
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7754203
Okay.
pi_7754353
een beetje minder ok..

beetje blind...

bah...
Heb geen zin om naar Utrecht te gaan... tis veelste koud buiten.........

Doei.
pi_7754372
Koud ben net op mijn werk nog steeds niet helemaal wakker. Verder voel ik me wel goed gister gesport ging lekker geeft je altijd een goed gevoel.
-
  dinsdag 7 januari 2003 @ 09:10:03 #129
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7754393
mijn ogen doen pijn en ik moet dus eik mijn brillie opzetten, maar heb niet zo'n zin, maar ja dan moet ik ook niet zeuren

verder ben ik heeeeeel erg moe

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  dinsdag 7 januari 2003 @ 09:41:52 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7754737
Ik heb er geen zin in vandaag
Koud buiten, ben verkouden en m'n keel doet pijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7754785

I'm still standing
better than I ever did
lookin'like a true survivor
feelin'like a little kid

*feest*

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_7755087
voor het eerst in een week eindelijk goed geslapen door de medicatie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 januari 2003 @ 11:19:00 #133
29275 BlaBlub
pi_7755754
Goed begin van het schooljaar Vanochtend verslapen, daarna halfdood gevroren op de fiets (geen handschoenen met min 7 ) Letterlijk misselijk geworden van de kou en het niet ontbeten hebben. Vervolgens school Vergadering, was opzich gezellig, maar 1 probleem (in de vorm van een medegroepslid) blijft ter sprake komen 1 les gehad en nu heb ik stress want er moet nog zo veel gebeuren en het wordt alleen maar meer en meer....
was het maar weer kerstvakantie
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:12:46 #134
33952 racoon2002
pi_7756750
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:12 schreef DarkElf het volgende:
voor het eerst in een week eindelijk goed geslapen door de medicatie.
Good for you!!
Das donders fijn, tenminste vind ik, een nacht zonder zorgen alleen maar slapen

Met mij gaat het oke, ga lekker naar groningen om daar te eten en te logeren bij een vriend van me! gezellig! kijk er naar uit!
voor iedereen!!

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_7756768
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:12 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

Good for you!!
Das donders fijn, tenminste vind ik, een nacht zonder zorgen alleen maar slapen

Met mij gaat het oke, ga lekker naar groningen om daar te eten en te logeren bij een vriend van me! gezellig! kijk er naar uit!
voor iedereen!!

have fun
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7757983
.. mwah, niet zo geweldig.
pi_7758044
Kwaad , een stap genomen om contact te verbreken met Dennis en heb woedend gisteren de telefoon opgehangen , maar heb heel erg het voorgevoel dat dit nog lang het einde niet is en dat hij nou gaat proberen contact te zoeken als ik het niet meer doe .
Verder in mijn huisje geverfd samen met pappa , was wel goed is afleiding.
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:11:56 #138
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7758058
. . . . . .
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:12:38 #139
14790 EvilFaith
zie signature
pi_7758066
VERLIEFD!! kan niet beter!! meisje waar ik enorm verliefd op was en die me heeft laten zitten door nieuwe vriendin te nemen is gedumpt!! ( oke lullig voor haar, mar toch... )
en ander meisje waar ik verliefd op was is jaloers omdatk gister met meisje die ik nu leuk vind heb gezoend!!

woehoew
oke beetj vaag maar ik snap het en het is heeeeel relaxt

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  Moderator dinsdag 7 januari 2003 @ 16:14:00 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7758085
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:11 schreef Lyndon het volgende:
. . . . . .
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_7758160
Gevoelloos eigenlijk... Nergens zin in, ik wil iets doen maar ik weet niet wat
pi_7758473
Bah.. krijg een beetje een rotbui..
jammer, gister ging het zo goed

*verdrietig is*

pi_7758546
weet niet zo goed hoe ik denk eigenlijk ( zie mijn topic zucht, ik weet ut nie meer)

in de war, bang, bezorgd, vermoeid

burgerweeshuis
pi_7758727
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 11:19 schreef BlaBlub het volgende:
Vanochtend verslapen, daarna halfdood gevroren op de fiets (geen handschoenen met min 7 )
Hoooooooo, prutser .
pi_7758788
Ik voel me wel lekker. Jammer dat de vakantie weer is afgelopen, maar ook wel erg leuk om iedereen weer te zien na 2 weken
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:04:38 #146
14889 sundae
pi_7759039
Moe.
pi_7759109
Ik voel me gewoon voor het eerst sinds een aantal maanden goed!
gewoon alles gaat weer een beetje lekker !
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:30:29 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7760526
Moe, maar ok
pi_7760559
voel me een stuk beter na ons gesprek
burgerweeshuis
pi_7760960
Ik voel me rot en vooral eenzaam
Vanaf morgen weer dagen ergens zijn waar ik me absoluut niet prettig voel
pi_7761166
Ik heb helemaal geen zin in school. Ik heb helemaaal geen zin in school. Ik heb trouwens nergens zin in waar ik ook maar enigszins lef voor nodig heb. Ik wil... ik weet niet wat ik wil.
Maar misschien weet ik wel hoe het komt. Ik moet namelijk zometeen een telefoontje plegen met iemand die ik niet ken en waar ik een nogal tegenop zie. Ik haat telefoontjes. Ik haat telefoontjes met onbekende mensen. Ik haat telefoontjes waar ik tegenop zie. En ik hou ook niet zo van schreeuwende ouders. En ik heb het koud.
pi_7761227
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:30 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, maar ok
Postbedrijf bezorgt 200 miljoen kerstkaarten

AMSTERDAM - TPG Post heeft in de afgelopen weken 200 miljoen kerst-en nieuwjaarskaarten verwerkt. Dit heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. In de vorige feestperiode verwerkte het bedrijf er evenveel.

Hey Postmeisje..bedankt

pi_7761239
Ik zit dubben zal ik hem een afscheidsbrief schrijven of het zo laten , ik wil een afscheid nooit in een ruzie laten eindigen , ik wil het afgemaakt hebben zeggen wat ik had moeten zeggen en elkaar als we elkaar ooit tegenkomen recht in de ogen kunnen kijken. Papier is geduldiger als mensen en dan komt er misschien eindelijk eens uit wat ik allemaal had willen zeggen.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 19:04:21 #154
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7761260
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:00 schreef zonzonzon het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in school. Ik heb helemaaal geen zin in school. Ik heb trouwens nergens zin in waar ik ook maar enigszins lef voor nodig heb. Ik wil... ik weet niet wat ik wil.
Maar misschien weet ik wel hoe het komt. Ik moet namelijk zometeen een telefoontje plegen met iemand die ik niet ken en waar ik een nogal tegenop zie. Ik haat telefoontjes. Ik haat telefoontjes met onbekende mensen. Ik haat telefoontjes waar ik tegenop zie. En ik hou ook niet zo van schreeuwende ouders. En ik heb het koud.
zonnetje toch .

Wie moet je bellen? Succes iig .

pi_7761343
Huilen...elke keer kom ik er dichterbij...

Een l*llige scene uit een foute tv serie in ik voel de tranen al bijna komen. Maar weet mijn nuchtere ik ze tegen te houden. Was mijn nuchtere ik maar minder sterk....

pi_7761359
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:04 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

zonnetje toch .

Wie moet je bellen? Succes iig .

Dank je
Ik moet een klarinettist bellen voor een interview en ik weet absoluut niet hoe hij is of zo... maar ik stel me aan, ik moet gewoon bellen. Gewoooon bellen.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 19:11:17 #157
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7761413
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:09 schreef zonzonzon het volgende:

[..]

Dank je
Ik moet een klarinettist bellen voor een interview en ik weet absoluut niet hoe hij is of zo... maar ik stel me aan, ik moet gewoon bellen. Gewoooon bellen.

Ja, gewoon bellen . Niks aan, hij zit ergens anders en jij bent hier, hij kan je niks doen .

Nouja, nogmaals succes, ik heb genoten van je absurde mailtje .

.

ontopic: niet zo goed, maar dat trekt wel weer bij

dinsdag 7 januari 2003 @ 19:29:24 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7761798
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:03 schreef jacko het volgende:

[..]

Postbedrijf bezorgt 200 miljoen kerstkaarten

AMSTERDAM - TPG Post heeft in de afgelopen weken 200 miljoen kerst-en nieuwjaarskaarten verwerkt. Dit heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. In de vorige feestperiode verwerkte het bedrijf er evenveel.

Hey Postmeisje..bedankt

De leidinggevende vertelde het ja Klonk wel lekker en dank je
pi_7762668
Een duffe dag.
En koud.
Ik ga in een heet bad liggen weken.

.....nee hoor, maar een half uurtje of zo
Pft zelfs mijn gedachten zijn duf

dinsdag 7 januari 2003 @ 20:16:05 #160
19727 yingyang
Still alive
pi_7762983
Het gaat nog steeds goed tot redelijk goed.

Ik merk wel aan mezelf dat ik nogal snel gefrustreerd raak als het niet gaat zoals ik wil of als ik me niet voel zoals ik me wil voelen. Dan wordt ik erg boos en ga ik opstandig tegen mezelf en anderen worden. Vooral tegen mezelf.

En ik begin me te vervelen. Ik ben blij als ik weer aan het werk ben en sporten ga en ga stappen. Het passieve heeft lang genoeg geduurd het is tijd voor actie.

Hoewel er op fok ook vaak actie genoeg is. Maar dan nog zit je op een stoel. Ik wil bewegen!!!!!!!!! Ik wil actie.

dinsdag 7 januari 2003 @ 20:48:51 #161
14889 sundae
pi_7763870
Lekker
  dinsdag 7 januari 2003 @ 20:50:24 #162
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7763901
Bluaaaagh .
pi_7764036
beter...

leuke dag gehad in Utrecht...

ik moet weer gaan lijnen... bah...

Doei.
pi_7764520
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:55 schreef Faithy het volgende:

Same here...
Net terug van trainen wat niet lekker ging, ik ben brak en voel me dik en vet

Bed in lijkt me de enige optie vanavond.

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:18:49 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7764569
Ik voel me fit en fris .
Net lekker gesport en gedouched.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:25:29 #166
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_7764690
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:18 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me fit en fris .
Net lekker gesport en gedouched.
Oeh... goed zo

Morgen vroeg ga ik zwemmen. Zeker weten. Deze keer doe ik het echt. Heus waar.
mezelf motiveren gaat me nog niet zo goed af als ik had voorgenomen...

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7764723
een dag zonder overmatig gepieker gehad, al een hele prestatie.

ik hoop dat ik vanavond van mezelf lekker slaap, een week bijna niet slapen hakt er aardig in.

zit alleen ff in mijn maag met de arbo maar dat zal wel goed komen.

al met al 1 van de betere dagen van de afgelopen week

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:28:26 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7764751
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:25 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Oeh... goed zo

Morgen vroeg ga ik zwemmen. Zeker weten. Deze keer doe ik het echt. Heus waar.
mezelf motiveren gaat me nog niet zo goed af als ik had voorgenomen...

Oh ik had ook geen zin. Maar als ik dan eenmaal bezig ben is het hartstikke lekker .
Gewoon verstand op nul en gaan!
pi_7765176
Vannacht slecht geslapen met het oog op 'ik moet weer naar therapie en me bezig houden met hetgeen me pijn doet'

Zware dag gehad, geconfronteerd met hetgeen er aan gevoelens en pijn in mij zit.

Bah.

#geen
pi_7765531
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Vannacht slecht geslapen met het oog op 'ik moet weer naar therapie en me bezig houden met hetgeen me pijn doet'

Zware dag gehad, geconfronteerd met hetgeen er aan gevoelens en pijn in mij zit.

Bah.

Lief DuchessMeisje toch

Ik hoop dat je straks in ieder geval lekker slaapt.
En je morgen wat beter voelt..

Ikzelf:
Heb een beetje geleerd,
en mezelf daarna beloond met een hele lange douche ,
en mijn huid verzorgd.. en ik ga zometeen lekker vroeg slapen.
Vandaag heb ik het verdiend

DE: Wat fijn dat je je goed voelt..

pi_7765589
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 21:47 schreef DuchessX het volgende:

Bah.

Lieve DX,

liefs,

-r-

ps. moest ik even kwijt.

pi_7765998
Ik voel me een beetje moe,
en ik ga lekker vroeg slapen..

voor de R&P-tjes..

dinsdag 7 januari 2003 @ 22:34:26 #173
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7766406
Lange dag, veel nieuwe dingen gehoord tijdens soort van workshop, heeft me aan het denken gezet en ik vind het niet erg goed van me dat ik nog weinig heb gedaan aan het feit dat ik niet veel dingen oppak op m'n werk. Even mezelf de kans geven om me ff stom te vinden en morgen met frisse moed er tegen aan.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 22:48:07 #174
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7766831
Ik voel me angstig, alles in mijn relatie gaat goed, toch ben ik bang dat ik haar kwijt raak. Maar ik laat het niet blijken. Ik weet het ik heb een soort van verlatings angst ontwikkeld (komt door mijn verleden) Ik heb nooit beslag op iemand gelegt en zal ik ook nooit doen.

Ik wou alleen dat ze vanavond hier was zodat ik haar een knuffel kon geven. Maar ik moet haar vrij laten even met rust zodat ze geen benauwend gevoel krijgt. Zij is iemand die niet alles op een blaadtje wil krijgen sanp ik wel, en ik geef alles zo graag. Fout alle ingredienten zijn er om te mislukken maar ik laat haar gaan hoe moeilijk het ook is.
Ik ben lang genoeg alleen geweest hier kom ik ook doorheen en als ik haar weer zie zal ik gematigd heel erg blij zijn.

Goh ik had nooit gedacht dat iemand zo goed kon puzzelen hoop maar dat nu ze mijn hart in elkaar heeft en hem ziet zweven in de donkeren koude ziel vol open wonden en lid tekens. hem wil houden.

Laat niemand meer dood of weg gaan waar ik van hou.
Ik neem afstand en het komt wel goed. Beetje wazig verhaal Ik weet het forgive me. Neem nog 1 drankje en ga morgen naar de kerk om te bidden.

Zo lekker slapen voel ik me morgen weer goed.

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  dinsdag 7 januari 2003 @ 22:53:28 #175
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_7766982
3e dag op rij koorts en lichte hoofdpijn
toch maar naar de dokter want dit kan ik niet rustig uitzieken zo vlak voor de tentamens
ws weer antibiothica, dat maakt mn lichaam onderhand van zichzelf aan

geestelijk gaat het gewoon

pi_7767802
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:55 schreef Faithy het volgende:
beter...

leuke dag gehad in Utrecht...

Moet? Van jezelf, of om een andere reden?

* Mini is ook laatst weer met een dieet begonnen, maar houdt zich er niet zo strikt aan

Succes ermee Faithybeeb

pi_7768624
Ge-ignoreerd

trust...

pi_7771283
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:58 schreef jacko het volgende:
Ge-ignoreerd

trust...

Had je graag een reactie op je post hier gewild?
pi_7771313
Het enigste wat ik nu wil is huilen
  woensdag 8 januari 2003 @ 07:41:58 #180
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_7771317
Ik kan over een boel dingen klagen, maar ik voel me
pi_7771609
dubbel. met dinnetje alles wel in orde nu, maar mijn ouders heb ik nu grote ruzie

En ik heb geen idee waar het over gaat

burgerweeshuis
pi_7771678
Erg slecht geslapen, voel me klote, erg depressief, wrs omdat er bepaalde gevoelens getriggerd zijn gister op therapie. Mijn energie is weg, ik voel me heel erg verdrietig en alleen

De dagopening vervalt vandaag, dus ben ik voor niks zo vroeg opgestaan

#geen
pi_7771700
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 09:07 schreef DuchessX het volgende:
Erg slecht geslapen, voel me klote, erg depressief, wrs omdat er bepaalde gevoelens getriggerd zijn gister op therapie. Mijn energie is weg, ik voel me heel erg verdrietig en alleen

De dagopening vervalt vandaag, dus ben ik voor niks zo vroeg opgestaan

Kreeg deze een tijdje terug: 'Vroeg opstaat geeft een hele dag om te genieten'. Altijd fijn mensen die precies denken te weten hoe je je gedurende een dag zou moeten voelen niet?

kiss.

pi_7771716
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 09:11 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Kreeg deze een tijdje terug: 'Vroeg opstaat geeft een hele dag om te genieten'. Altijd fijn mensen die precies denken te weten hoe je je gedurende een dag zou moeten voelen niet?

kiss.

Ja

Want wat heb je nou aan een dag als je je klote voelt?

terug voor jou.

#geen
pi_7771743
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 09:14 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ja

Want wat heb je nou aan een dag als je je klote voelt?

terug voor jou.

ons.

pi_7771758
Voel me wel ok Thuiswerk week, maak me iets wat zorgen om vriendinnetje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 8 januari 2003 @ 09:25:19 #187
14889 sundae
pi_7771794
Ik voel me heel erg fijn, beetje slaperig nog..
Maar tegelijk is dat fijne gevoel eigenlijk teveel gedachtes...

Voor een heel speciaal iemand..

woensdag 8 januari 2003 @ 10:15:34 #188
11102 knep
Mountainfreak
pi_7772270
Wat weinig geslapen .
Voel me verder ok .

Vanavond Star Wars II DVD kijken en morgen maar weer eens naar 'TTT' .

woensdag 8 januari 2003 @ 11:05:41 #189
19727 yingyang
Still alive
pi_7773155
Ik voel me nog steeds goed. Zal het dan toch goed blijven gaan

Toen ik vanmorgen opstond dacht ik in eerste instantie dat ik mijn lenzen was vergeten uit te doen de dag ervoor. Ik kon toen ik naar buiten keek het kenteken van een auto lezen verderop. Maar mijn lenzen waren gewoon in het lenzenbakje. Beetje vaag is dat. Misschien zijn mijn ogen beter aan het worden.

pi_7773335
It's not true that life is one damn thing after another; it's one damn thing over and over.
pi_7773532
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:14 schreef RunawayTrain het volgende:

pi_7773699
Ik voel me vandaag wel lekker.. Ondanks dat ik niets anders doe dan spugen... Ik kreeg gister een telefoontje dat ik op valentijnsdag (14 februari) de sleutel krijg van ons huisje.. Eigenlijk heeft dat mn dag (week) goed gemaakt..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_7774217
Ben ziek naar huis gegaan...

ik voel me echt klote..

Pijn in mn rug, net onder mn schouderbladen en erop en eromheen...

Voel me belabberd en ik moet nog zoveel dingen doen.....

Moet zo zelfs nog een verrassing gaan bestellen.... *niet teveel zegt anders is het voor iemand geen verrassing meer*

Dus ik ga dat nu maar even doen... tis 3 minuten lopen...
En dan snel mn bedje in.... ik ben ziek...

en ik voel me klote... nogmaals...

Doei.
  woensdag 8 januari 2003 @ 12:06:39 #194
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7774235
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik voel me vandaag wel lekker.. Ondanks dat ik niets anders doe dan spugen... Ik kreeg gister een telefoontje dat ik op valentijnsdag (14 februari) de sleutel krijg van ons huisje.. Eigenlijk heeft dat mn dag (week) goed gemaakt..
Klinkt goed, jullie gaan het er vast erg leuk hebben
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7774540
alleen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 januari 2003 @ 12:27:28 #196
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7774579
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:24 schreef DarkElf het volgende:
alleen
Nergens voor nodig

Bel even met je man of een vriendin, dan voelt het vast alweer wat beter.

pi_7774580
quote:
alleen
Nieuwe usericon
Kop op meissie, er komen betere tijden
Lambo of Rekt
pi_7774595
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nergens voor nodig

Bel even met je man of een vriendin, dan voelt het vast alweer wat beter.

ik weet dat het nergens voor nodig is, dat is het stomme

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 januari 2003 @ 12:28:53 #199
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7774604
quote:
alleen
*knuffel*

niet doen

(ik voel me ook te vaak alleen )

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7774663
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik weet dat het nergens voor nodig is, dat is het stomme

der is alleen, en er is alleen. doe eens de eerste sterker laten wegen dan de tweede, dan is het te minsten te verhelpen Andere alleen is al zo alleen.
pi_7774682
ik heb gelukkig de arbo zo ver weten te krijgen dat ik morgen ipv langskomen een telefonisch consult heb.

wel een opluchting

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7774694
das dan iig iets
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7774702
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Klinkt goed, jullie gaan het er vast erg leuk hebben

Dat denk ik ook wel
Zijn nu bezig met de spullen die we nog nodig hadden te kopen.. De meubels hadden we al gekocht.. Wasmachine en droger gekocht.. De kranen en al wat tegels.. Maar doe dichter bij het komt hoe enger ik het ga vinden.. Ben altijd gewend mensen om me heen te hebben.. En dat heb ik strax niet meer.. Ik zit altijd te zeiken om privacy en dat ik dat mis.. Maar strax hebben we zo veel privacy.. Dat t bijna eng gaat worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 8 januari 2003 @ 12:35:46 #204
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7774711
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:33 schreef DarkElf het volgende:
ik heb gelukkig de arbo zo ver weten te krijgen dat ik morgen ipv langskomen een telefonisch consult heb.

wel een opluchting

Positief.

Ik heb ondertussen een redelijk positief gevoel: ik kan weer een beetje lachen om dingen die me eerst lieten janken. Het tweede lost toch niks op en sommige dingen zijn het gewoon niet waard om je de put in te laten trekken.

pi_7774714
leuk voor jullie tally! en de privacy went heus wel, geniet er maar gewoon lekker van!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7774749
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

Positief.

Ik heb ondertussen een redelijk positief gevoel: ik kan weer een beetje lachen om dingen die me eerst lieten janken. Het tweede lost toch niks op en sommige dingen zijn het gewoon niet waard om je de put in te laten trekken.

Lambo of Rekt
pi_7775785
Ik voel me goed Ben vandaag lekker vrij..ik heb heel lang uitgeslapen..moet alleen een paar hoofdstukken lezen en voor de rest lekker helemaal niks doen.. en vanavond zie ik mijn liefie natuurlijk weer
pi_7776706
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

hartstikke goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7776850
Ik voel me goed! Gisteravond een ERG leuke date gehad, met als gevolg 3 uur slaap en een kater Maar dat nemen we maar weer voor lief. Zit nu op school, ik vind het wel knap van mezelf dat ik hierheen ben gegaan.
pi_7779454
ik kan wel huilen...

bah.... ik haat ziekzijn en spierpijn...

kan niet eens fatsoenlijk in bed liggen...

Doei.
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:37:02 #211
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7779649
Wel aardig, ik moet zometeen beginnen aan school (een heel werkstuk ).. en ik zie op tegen de volgende dagen.. opzich tegen school.. maarja, sla ik me wel doorheen . Problemen van de laatste tijd heb ik even geen last van, moet ik ook niet aan denken.

voor jullie.

pi_7779673
Slecht

Sigaretten zijn op
Het is Koud

Hmmpf

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:39:07 #213
19727 yingyang
Still alive
pi_7779708
Ik voel me vrij in mijn hoofd. Gaat allemaal goed gewoon. De risperdal ben ik aan het afbouwen en dan trekt dat zombie gevoel weg.

This feeling must last forever.

woensdag 8 januari 2003 @ 17:03:49 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7780343
Exhausted. Heb van 10 tot kwart over 4 gewerkt en zit net een half uurtje.
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:04:00 #215
14889 sundae
pi_7780345

Bezorgd over een vriendin.. En wordt er zelf ook niet al te vrolijk van.
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:06:11 #216
11102 knep
Mountainfreak
pi_7780395
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:03 schreef SEMTEX het volgende:
Exhausted. Heb van 10 tot kwart over 4 gewerkt en zit net een half uurtje.
Iets warms smaakt nu wel extra lekker he ?
Sterkte ook morgen is het zo koud..
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:31:22 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7780989
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:06 schreef knep het volgende:

[..]

Iets warms smaakt nu wel extra lekker he ?
Sterkte ook morgen is het zo koud..

En ja, ik drink me suf aan warm spul
pi_7781309
Ik heb een geestelijk erg uitputtende dag achter de rug. Ik ben doodmoe, verward, chaotisch, verdrietig.

#geen
pi_7781411
Zit midden in de verfzooi thuis en het voelt als een verhuizing .
Ben weer geconfronteerd met dat de situatie tussen Dennis en mij helemaal niet zo zwart wit was als ik dacht .
Hij blijkt hetzelfde verleden te hebben en heeft daarom moeite met mij te zijn , maar heeft het contact op een of andere manier nodig .
Ik heb daar zelf ook zoiets in van dit is juist een extra gegeven om het contact niet te verbreken , maar ik weet niet of ik het nog kan herstellen.
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:07:13 #220
29275 BlaBlub
pi_7781731
T gaat Ben met school bezig en het gaat niet zo slecht als verwacht, ook al gaat het langzaam (constant afleiding zoeken enzo...) maar ik kom er wel Vnaaf nog ff doorwerken en morgenochtend en dan 's middags zie ik mn vriendje weer Kijk ik erg naar uit
Qua gezondheid gaat het Ik haat verkouden zijn
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:14:02 #221
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7781837
Genegeerd.
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:35:25 #222
33952 racoon2002
pi_7782243
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Genegeerd.
niet door mij hoor!
alles goed?
pi_7782297
moe ja ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken

ik ben vanmorgen geopereerd aan oren en neus is nog allemaal pijnlijk en ik ben er ook erg moe en slap van.

En ik word sins zondagavond lastig gevallen. door telefoontjes bedreigingen. morgen gaat smam officeel aangifte doen.
en nu maar hopen dat dat snel voorbij is.

pi_7782300
Je zit achter je computer en probeert iets te lezen. De eerste paar woorden gaan er nog wel in maar eenmaal bij het einde van de zin aangekomen besef je je dat je vergeten bent waar het over gaat. Terug naar het begin of gewoon maar met de volgende zin doorgaan? Toch nog maar even de zin opnieuw lezen maar weer het punt gemist. Dat was een beetje de dag. In gedachten was ik overal behalve daar waar ik echt was. Waar ik was weet ik niet maar het was er wel interessant.

Nu: een heet bad en even een half uurtje zwaar ontspannen want van hard denken word je moe.

woensdag 8 januari 2003 @ 18:38:23 #225
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7782312
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:35 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

niet door mij hoor!
alles goed?

Ja, dat zeg je nu .
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:45:02 #226
33952 racoon2002
pi_7782472
haha, was niet eerder online, dus ik heb je niet genegeerd!
haha,

ontopic: het gaat best goed, heel gezellig gehad in groningen, ben er net weer, heb daar lekker gegeten, en alle series op net 5 gekeken!
haha, en om half 12 beide in slaap gevallen tot 3 uur vanmiddag!!
best erg eigenlijk.
En vanavond komt een hele goede vriend van mij <sommige zullen wel weten wie ik bedoel, gezellig film kijken, panic room! ik ben erg benieuwd, maar heb veel zin in!

pi_7782749
mannetje thuis, kaarsjes aan, wijntje, strax leuke film kijken.

oppervlakkig ziet alles er prima uit, in mijn hoofd? *zucht*

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:05:19 #228
33952 racoon2002
pi_7782956
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:56 schreef DarkElf het volgende:
mannetje thuis, kaarsjes aan, wijntje, strax leuke film kijken.

oppervlakkig ziet alles er prima uit, in mijn hoofd? *zucht*

uhu, now this feeling maar al te goed, het lijkt allemaal hartstikke leuk en aardig, en eigenlijk is het zo, als je hoofd maar is een x voor een x ophoud met denken en gewoon stil is! en bij mij is dat nooit zo, maar snachts is het ergst. als het donker en stil is, en als ik heel graag wil slapen, dan voert mijn hoofd hele gesprekken met me, en speelt hele scenarios af met dingen die ik niet wil zien, juist daarom misschien...
herkent iemand dit?
pff, of weet iemand hoe ik hiervan af kom nog beter. zal wel niet denk ik.
verder voor DE!
pi_7783000
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:05 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

uhu, now this feeling maar al te goed, het lijkt allemaal hartstikke leuk en aardig, en eigenlijk is het zo, als je hoofd maar is een x voor een x ophoud met denken en gewoon stil is! en bij mij is dat nooit zo, maar snachts is het ergst. als het donker en stil is, en als ik heel graag wil slapen, dan voert mijn hoofd hele gesprekken met me, en speelt hele scenarios af met dingen die ik niet wil zien, juist daarom misschien...
herkent iemand dit?
pff, of weet iemand hoe ik hiervan af kom nog beter. zal wel niet denk ik.
verder voor DE!

ik snap je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7783130
Ik herken het en bij mij hielp het toen het zo was om alles er uit te janken , en zette ik een cd van Creed op en luisterde naar het nummer Wash away those years.
De zanger had een zus die ook hetzelfde mee had gemaakt en die belde hem op . Daarin gaf die aan dat hij erg geschrokken was van alles wat er gebeurd was , maar of ze er alsjeblieft alles uit kon gooien wat eruit moest want ze had het al te lang ingehouden en dat die haar niet veroordeelde .
In dat nummer maakt die ook duidelijk van nu voel je alleen , maar er zijn meerdere mensen die hetzelfde meegemaakt hebben.
Zal zo ff de tekst opzoeken en bij songteksten zetten .

Verder voor mij wil ik het positieve van het negatieve zien, dat heb ik meegemaakt wil ik niet meer en probeer het om te zetten naar het goede , hoe ik wil dat het zal zijn , iemand die rustig de tijd voor me neemt en geduldig met me is en me vertrouwd en dat verbeterd het ook .

woensdag 8 januari 2003 @ 19:21:12 #231
33952 racoon2002
pi_7783339
foutje

[Dit bericht is gewijzigd door racoon2002 op 08-01-2003 19:24]

woensdag 8 januari 2003 @ 19:21:50 #232
33952 racoon2002
pi_7783350
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:21 schreef racoon2002 het volgende:
weet je wat het is,
Het moet er ook uit, en dat gaat ook zeker een x gebeuren
er is maar 1 iemand die een beetje weet wat ik mee heb gemaakt en die weet wat er zo ongeveer in me omgaat ook al weet ik dat vaak zelf niet, en hij heeft laatst ook gezegd, meisje het komt er allemaal wel een x uit, en als dat gebeurt ben ik bij je! en op hem vertrouw ik, weet dat als ik val hij me weer oppakt, maar ik ben al een tijdje van plan om hier is een x mijn hele verhaal en alles wat ik voel op te schrijven, maar ben er nog een beetje onzeker over....
en gelly? ik heb de cd ook
weet welk nummer je bedoelt. Hij is mooi, en diep. en
pi_7783447
LOl, al met al een lieve maar ook wat wilde man en net als ik gecompliceerd, prototype mijn ideale man
Dennis heeft me vaak zo jankend aan de telefoon gehad eerst en die schrok zich de pleuris en schrikt nog steeds zich de pleuris als ik die buien heb. Dan gooi ik ook echt alles maar alles eruit , en hij probeert me te kalmeren , terwijl ik dan zoiets heb van kalmeer me niet , want dit moet er echt uit.
pi_7783511
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:37 schreef Riann het volgende:
moe ja ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken

ik ben vanmorgen geopereerd aan oren en neus is nog allemaal pijnlijk en ik ben er ook erg moe en slap van.

En ik word sins zondagavond lastig gevallen. door telefoontjes bedreigingen. morgen gaat smam officeel aangifte doen.
en nu maar hopen dat dat snel voorbij is.

Sterkte en beterschap

Bedreigd? Bah, het is mij gelukkig nog nooit overkomen maar het lijkt me heel eng. Maar waarom gaat je moeder aangifte doen en niet jij zelf?

woensdag 8 januari 2003 @ 19:31:04 #235
33952 racoon2002
pi_7783575
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
LOl, al met al een lieve maar ook wat wilde man en net als ik gecompliceerd, prototype mijn ideale man
Dennis heeft me vaak zo jankend aan de telefoon gehad eerst en die schrok zich de pleuris en schrikt nog steeds zich de pleuris als ik die buien heb. Dan gooi ik ook echt alles maar alles eruit , en hij probeert me te kalmeren , terwijl ik dan zoiets heb van kalmeer me niet , want dit moet er echt uit.
Precies, gewoon zonder onderbreken eruit knallen wat er uit moet, das moeilijk, maar als het zover is, pas dan maar op, maar idd dan moet je niet kalmeren, gewoon laten gaan, moet eruit, maar idd...
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:31:26 #236
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7783583
Alleen, maar opzich wel aardig.
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:32:19 #237
33952 racoon2002
pi_7783599
ontoppic, ik ga nu ff lekker douchen, daarna nog ff terug, en dan lekker film kijken met degene die ik het meest vertrouw, wat een heerlijke avond toch
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:56:13 #238
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7784151
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:32 schreef racoon2002 het volgende:
ontoppic, ik ga nu ff lekker douchen, daarna nog ff terug, en dan lekker film kijken met degene die ik het meest vertrouw, wat een heerlijke avond toch
Veel plezier, voor beiden .
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:00:28 #239
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_7784266
ik kachel een beetje voort
leuke en niet leuke dingen in het vooruit zicht
eerst dit weekend
daarna tentamen
dan t weekend erop
daarna ALLE praktische opdrachten en verslagen voor school afmaken in 1,5 week ofzo
even doorbijten
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:01:33 #240
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7784301
Ik wil... *hmpf* Ik wil dus... *nnnggg* Ik moet even zeggen...*argh*

Laatmaar .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_7784404
beetje raar , ik wil nu zeker toch een brief schrijven waarin ik mezelf verklaar , maar denk dat het contact niet hersteld kan worden.
Misschien moet ik in deze brief maar voor ogen houden dat ik een optie heb gegeven om de kans te herstellen het een vriendschap te laten maar wat hij er mee doet is zijn keuze , dan heb ik het voor mezelf geprobeerd en als het niet lukt afgesloten.
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:14:56 #242
19727 yingyang
Still alive
pi_7784669
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil... *hmpf* Ik wil dus... *nnnggg* Ik moet even zeggen...*argh*

Laatmaar .

Wat wil je zeggen dan Is het belangrijk of valt het wel mee

Laat het eruit stromen

pi_7785545
Moe.. maar ik moet nog leren
pi_7785580
Zeg Wolkje; hoe doe je dat. Veranderen in een interessante user, terwijl je met zo'n 'nadrukkelijke' entree kwam?

woensdag 8 januari 2003 @ 20:51:29 #245
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7785581
Na een leuk begin van de avond kut. .
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:54:16 #246
25081 rop
victims of the gardners sun
pi_7785627
ik voel de woensdag
space is the place [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=25081]pics[/url]
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:59:17 #247
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7785741
Als we dan toch die klotedepressieve kant opgaan.. . Hier de 3 stukjes die ik afgelopen dagen geschreven heb. Ik voel me nu officieel kut trouwens :
quote:
Hoe voel je je [NU] (1) ?

Moe, alles wat op me afkomt word me teveel. Ik wil weg, rust, teveel om op te noemen. Het komt toch niet. Altijd maar ritmes. School, werk, school, werk. Geef me een weekje... Ik wil gewoon even geen pijn meer, niet mensen om me heen die me pijn doen, hoewel die me ook zo steunen.. Ik weet het gewoon niet. Onzeker, dat is het vast. Puberteit en bla, zo, nu weet ik tenminste hoe het heet (! [/sarcasme]). Nouja, ik word gewoon even gek. BAH! Aan de andere kant stel ik me ook aan, ik wil aandacht, maak dingen erger dan dat ze zijn en doe mensen pijn met dit gezeur. Ik kap ap. zooitje ongeregeld in mijn hoofd.

Hoe voel je je [NU] (2) ?

Zooitje ongeregeld in mijn hoofd. Een dezer dagen barst ik. Ik ben een trut, egocentrisch, een heks. Iedereen lacht, iedereen is gelukkig en blij, behalve ik. Kon iemand maar helpen. Ik stel me vast weer aan, zoals altijd. *SCHREEUW* Ik wil wel huilen, schreeuwen, slaan, schoppen, weg. Het lukt allemaal niet. Ik wil die knop zoooo graag omdraaien. Ben ik depressief? Is het de puberteit? Heb ik gewoon een KUTleven of niet? Iemand die me een antwoord kan geven? Iemand die me oprecht gelukkig kan maken? Iemand die even dat knopje om kan draaien? Verdien ik het of stel ik me aan?

Hoe voel je je [NU] (3) ?

Kut, maar dat gebeurd wel vaker. Moe, alles gebeurd maar.. Ik let er niet meer op. Ups and downs. Bergen en dalen. Was er maar een kabelbaan ipv deze eindeloze tocht. Ik word gehaat, verwaarloos iedereen en alles. Doe mensen pijn en het enige waar ik aan kan denken is mijn eigen stomme gedoe. EGOCENTRISCH! Ik wil zo graag helpen, steunen, maar het lukt niet. Niks lukt. Fok! overvalt me, helpt me, laat me lachen en doet me ZOVEEL pijn. Ik zoveel van de mensen in mijn omgeving.. En ik wil ze niet kwijt.. Dat gebeurd ook niet.. Het doet alleen zoveel pijn! *zucht* Waarom ik dit opschrijf weet ik ook niet.

woensdag 8 januari 2003 @ 20:59:32 #248
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7785749
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Na een leuk begin van de avond kut. .
Sorry...

Ik ook weer.

woensdag 8 januari 2003 @ 21:01:14 #249
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7785789
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:59 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Sorry...

Ik ook weer.

HOU JE MOND NOU EENS MET DAT KOTSEN OP JEZELF .

Zo, en dat moest even zo hard.. je moet het snappen, jij bent goed.. .

pi_7785801
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:01 schreef matthijn99 het volgende:
Numb. .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:02:45 #252
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7785814
Ik heb trouwens echt het idee dat ik genegeerd word hier.. als ik iets rots gedaan heb oid.. moeten jullie het gewoon zeggen. Ik heb liever zekerheid dan dit getwijfel de hele tijd .

.

[edit] Als het een foutje is, sorry.

pi_7785824
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb trouwens echt het idee dat ik genegeerd word hier.. als ik iets rots gedaan heb oid.. moeten jullie het gewoon zeggen. Ik heb liever zekerheid dan dit getwijfel de hele tijd .

.

waarom denk je dat? is iig niet mijn bedoeling
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:04:13 #254
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7785837
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

waarom denk je dat? is iig niet mijn bedoeling

Oke, gelukkig. Nou, omdat ik de afgelopen dagen/week totaal geen reactie krijg op wat ik hier post, nu is dat opzich geen probleem. Alleen wel als ik daarvoor eigenlijk altijd reactie kreeg. Maargoed, dat was dus een foutje.. sorry.. .
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:04:26 #255
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7785843
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:01 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

HOU JE MOND NOU EENS MET DAT KOTSEN OP JEZELF .

Zo, en dat moest even zo hard.. je moet het snappen, jij bent goed.. .

Iemand die zo veel pijn doet is niet goed meer... En ik zie geen einde komen aan dit pijn doen. En dat komt allemaal door mezelf, ik krijg alle hulp die ik kan wensen, heb heel goede vrienden en alles, ik krijg de kans om de hulp te krijgen die ik nodig heb, ik doe compleet niks met m'n leven en krijg alles van m'n ouders, maar ik verpest het toch weer allemaal.

Ik vind dat behoorlijk om van te kotsen...

pi_7785847
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:04 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Oke, gelukkig. Nou, omdat ik de afgelopen dagen/week totaal geen reactie krijg op wat ik hier post, nu is dat opzich geen probleem. Alleen wel als ik daarvoor eigenlijk altijd reactie kreeg. Maargoed, dat was dus een foutje.. sorry.. .

niet invullen voor anderen is moeilijk he? doe het zelf ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:04:55 #257
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7785857
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:04 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Iemand die zo veel pijn doet is niet goed meer... En ik zie geen einde komen aan dit pijn doen. En dat komt allemaal door mezelf, ik krijg alle hulp die ik kan wensen, heb heel goede vrienden en alles, ik krijg de kans om de hulp te krijgen die ik nodig heb, ik doe compleet niks met m'n leven en krijg alles van m'n ouders, maar ik verpest het toch weer allemaal.

Ik vind dat behoorlijk om van te kotsen...

Dan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')