abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:52:02 #1
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7653094
kan iemand mij vertellen hoe je zelfvertrouwen krijgt hoe wat je er aan kan doen om die te krijgen en te behouden
pi_7653110
Het zit allemaal tussen je oren.
[b]This profile is no longer in use[/b] | [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=43693]MaartenGrendel[/url]
pi_7653115
tja als iemand een probleem van zelfvertrouwen heeft ben ik het wel dus daar kan ik je althans niet mee helpen maar ik kijk zeker uit naar de replies ... misschien komt er voor mij ook een handige tip om die vreselijke negatieve karaktertrek van me weg te werken...
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7653121
de spiegel een klap met een moker geven
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:55:20 #5
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7653145
krijg je dat ook door je zelf goed te kennen?
pi_7653164
Begin met een goede houding aan te nemen. Sta rechtop, schouders naar achteren. Dan ben je bijna op de helft. Leer van je fouten. Fouten maken kan iedereen. Wees trotsa op je prestaties (al is het een mooie boer).

Meer tips kan ik even niet geven.

pi_7653180
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:52 schreef bumberklevers het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je zelfvertrouwen krijgt hoe wat je er aan kan doen om die te krijgen en te behouden
Please blijf jezelf en blijf geloven in jezelf
Een kloddertje roze hieeeerrrrrrrrrrrr...[br][b]ik ben eigenlijk een hele gekke meid[/b]
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:58:27 #8
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_7653199
Ga fitness of een vechtsport doen...
  woensdag 1 januari 2003 @ 18:03:00 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7653272
niet alle negatiefe dingen aan trekken die je omgeving zegt tegen je.
Bedenk je altijd dat het afzeiken van anderen veel makkelijk is dan iets positiefs te zeggen. En mensen die negatief over anderen zijn. Zijn zelf heel erg onzeker over zich zelf.

geloof in je zelf. Doe dingen die jij wil. En wees trots als je dat gehaald heb. Laat zien dat je wel kan. Laat aan de mensen zien die negatief ove je zijn. Dat je het wel kan. En dat je laat zien dat ze ongelijk hebben. En je zal zien wie er dan onzeker is

Sterkte.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_7653297
Dingen doen waar je goed in bent
pief paf poef
  woensdag 1 januari 2003 @ 18:10:46 #11
2586 NoE
Het moet niet gekker worden...
pi_7653376
Gewoon Tjakkaaaa!! je kunt het, Tjakkaaaa!
Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist
  woensdag 1 januari 2003 @ 18:17:23 #12
26500 Cyber
He who howls at the moon
pi_7653460
het nare van zelfvertrouwen opbouwen is dat niet iedereen je daarbij helpt.. (de pestkoppen van alle leeftijden bijvoorbeeld)

en het meest irritante is dat als je flink op weg bent en er ook zeker verandering te zien is, dat er dan IETS kan gebeuren waardoor je weer helemaal bij af bent en in je oude routine terug komt.. da's zo ongelofelijk klote.. want dan moet je dus ook weer helemaal opnieuw beginnen..

maar ik zeg: hou vol en doe je best... het is mij ook langzaam maar zeker gelukt om wat te kweken.. dus het moet jou zeker lukken..
Believe in the strength of the human will and spirit..

TNT-Man
pi_7653517
Je niet te veel aantrekken van wat andere mensen van je zullen denken, maar gewoon zorgen dat je jezelf accepteert hoe je bent.
pi_7653528
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 18:17 schreef Cyber het volgende:
dan moet je dus ook weer helemaal opnieuw beginnen..
Hoezo, je hebt toch zeker wat opgebouwd. Het lijkt misschien dat je weer bij nul begint, maar iedereen kent mindere momenten. Je zult merken dat je beter met tegenslagen om leert te gaan, mits je je bewust er mee bezig houdt.

In mijn mening.

pi_7653599
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:58 schreef Templ4r het volgende:
Zeer goede tip. Zou ik zelf ook doen.

Verder is het van belang dat je jezelf niet alleen wijsmaakt dat je de beste bent, maar dat je ook nog prestaties gaat neerzetten.

Zoek een angst uit, en overwin hem. Doe dingen die je altijd al hebt willen doen. Begin ergens aan, en bouw iets op.

Eerst voelt zo'n initiatief misschien tegenstrijdig, maar als je ergens goed in wordt, ga je het leuk vinden. Als je het leuk vindt, doe je het voortaan voor de lol. En zo behoud je je zelfvertrouwen.

Succes ermee!

pi_7653617
ik heb zelfvertrouwen gekregen door turnen.
maar toen was ik jong.
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 1 januari 2003 @ 18:27:58 #17
32716 Fonz
summerbreeze
pi_7653644
doe 2 rauwe eieren in de mixer
voeg 2 eetlepels suiker toe
mixen en opdrinken

nu heb je zelfvertrouwen

maar ff serieus zelfvertrouwen zit tussen je oren, geef niet snel op en geloof een beetje in wat je doet (zit ook veel in het taalgebruik)

als jij zo iemand bent die tijdens een gesprek steeds bevestiging vraagt van jou menig door de ander (bv ik vind dat mooi, toch?) kom je ook al snel onzeker over wat die ander wel zal merken waardoor jij denkt dat je niet zoveel zelfvertrouwen hebt

(lekker vaag maarja tis nieuwjaarsdag )

woensdag 1 januari 2003 @ 18:34:59 #18
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_7653755
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 17:58 schreef Templ4r het volgende:
ik ben niet dik daar hoef ik het niet voor te doen.
pi_7653977
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 18:34 schreef bumberklevers het volgende:

[..]

ik ben niet dik daar hoef ik het niet voor te doen.

Zelfvertrouwen ligt aan je omgeving. Als iedereen je verteld dat je een loser bent dan ga je dat na een tijdje ook geloven. Dan kun je nog zo intelligent zijn, mensen worden zwaar beinvloed door hun omgeving.

Het word dus tijd dat jij invloed gaat uitoefenen op je omgeving. Kijk nu naar de mensen om je heen, de activiteiten die je doet (sport/school/andere verenegingen) en kijk naar wat je als positief ervaart en wat als negatief en positief ervaart.

Zorg er dus voor dat je mensen en dingen om je heen hebt waar je je bij goed voelt, dan krijg je vanzelf zelfvertrouwen. Je moet natuurlijk wel de kracht hebben om de negatieve dingen uit je omgeving te kunnen halen.

Een goede basis voor zelfvertrouwen is een gezond en gespierd lichaam, hierop kun je verder bouwen en het is iets waar je trots op kunt zijn. Mensen benaderen je ook anders als je sportief/gespierd bent. En het is ook nog eens een goede manier om je negatieve energie kwijt te raken. En je komt ook nog eens onder de mensen.

Vechtsprot is echt niet zon gek idee hoor.

Check ook dit topic, Een persoon is het product van zijn omgeving voor mijn visie op mensen en waarom ze zo zijn.

Moderator woensdag 1 januari 2003 @ 18:57:13 #20
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_7654045
Komt een man bij de dokter, zegt ie:

Dokter, ik ben zo onzeker, toch?

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  woensdag 1 januari 2003 @ 19:30:27 #21
26500 Cyber
He who howls at the moon
pi_7654561
je hoeft ook niet dik te zijn om te fitnessen hoor..
TNT-Man
  woensdag 1 januari 2003 @ 19:33:43 #22
1687 poep
praat geen poep
pi_7654611
arrogant doen...
houdt van spannend...
pi_7654619
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 19:33 schreef poep het volgende:
arrogant doen...
Right...
  Jubileum moderator woensdag 1 januari 2003 @ 19:34:47 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_7654627
Dit lijkt me toch meer iets voor R&P
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_7654713
1. jezelf goed leren kennen.
2. jezelf blijven.
3. weten waar je staat in het leven.
4. consequent zijn in je reacties/beslissingen.
5. lekker in je vel zitten.
6. weten wat je wilt.
zoiets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')