Idemquote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef Kopjechino het volgende: Ik mag volgens mij geen bloed doneren.
Ze kunnen nooit een goede ader vinden... zelfs met normaal bloedprikken niet. Moet altijd via de rug van mijn hand.quote:
Hoezo mag jij niet, als ik dat vragen mag?quote:
Herkenbaar. Ook al eens gevraagd of je als oefenonbject voor leerling verpleegkundigen wilde fungeren? Ik heb toch maar vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij mij zijn ze altijd wel blij met prikken. Even in hand knijpen en dikke aders
Ligt eraan of ze een beetje premium isquote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook al eens gevraagd of je als oefenonbject voor leerling verpleegkundigen wilde fungeren? Ik heb toch maar vriendelijk bedankt.
Ooit zelf bloed ontvangenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo mag jij niet, als ik dat vragen mag?
Daar heb ik gelukkig geen last van. Bloedprikken is altijd een makkie bij mij.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit een goede ader vinden... zelfs met normaal bloedprikken niet. Moet altijd via de rug van mijn hand.
Goed punt.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een beetje premium is
Jawel joh, heeft ze gelijk schuldgevoel alles.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed punt.Al wil je bij zo'n premium vrouw niet flauwvallen. Dilemma.
Tuurlijk wel, direct je door zo'n vrouw laten verzorgen enzoquote:Op donderdag 4 april 2019 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed punt.Al wil je bij zo'n premium vrouw niet flauwvallen. Dilemma.
Ik vermoed dat zuster Bertha er bij wordt gehaald om je weer bij te krijgen. Nee, dank u.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, direct je door zo'n vrouw laten verzorgen enzo
Hoi.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ook niet, hartafwijking en weeg geloof ik te weinig.
Wil je wat kilo's van mij?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ook niet, hartafwijking en weeg geloof ik te weinig.
quote:
Ik wel. Heb toegestemd. Ze moeten het toch leren, dat gaat niet vanzelf.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook al eens gevraagd of je als oefenonbject voor leerling verpleegkundigen wilde fungeren? Ik heb toch maar vriendelijk bedankt.
Ik ben hard bezig zelf wat kilo's te kweken, wat hulp zal welkom zijnquote:
Laat maar danquote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig zelf wat kilo's te kweken, wat hulp zal welkom zijn
Binnenkort ga ik aan de pil als het goed is, dat zal ook wel een beetje helpen hoop ik
Wel rondneuken overal, maar niet aan de pil? Damn, dat is gevaarlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik aan de pil als het goed is, dat zal ook wel een beetje helpen hoop ik
Ben blij dat ik met de pil gestopt ben. Heb het toch niet nodig. Ik kwam er alleen niet echt van aan gelukkigquote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat zijn condooms?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel rondneuken overal, maar niet aan de pil? Damn, dat is gevaarlijk.
Gewoon anaal.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel rondneuken overal, maar niet aan de pil? Damn, dat is gevaarlijk.
Slechte ervaring mee?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben blij dat ik met de pil gestopt ben. Heb het toch niet nodig. Ik kwam er alleen niet echt van aan gelukkig
Gewoon niet neukenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Liever condooms dan een soa of een baby. Gewoon niet moeilijk doen.
same, ben daar altijd wel bereidwillig in, ook met m'n uitstrijkjequote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Heb toegestemd. Ze moeten het toch leren, dat gaat niet vanzelf.
Mijn huid werd er niet beter op. Achteraf gezien puur hormoon kwestie. Nu ben ik er een jaar vanaf en mijn huid is veel beterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee?
Het is voor mij nu voornamelijk om mijn menstruatie over te slaan.
Tenminste iets waar ik goed in benquote:Op donderdag 4 april 2019 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Celibatisme gaat je wel goed af he
Kan echt niet he. Vrouwen die rondneuken buiten een relatie.quote:
Oh nou ik wilde net aanbieden met fullbody condoom.. maar goed. Ok.quote:
Ah ja, als je het ook daar voor neemt heeft het weinig zin om dan door te slikkenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn huid werd er niet beter op. Achteraf gezien puur hormoon kwestie. Nu ben ik er een jaar vanaf en mijn huid is veel beter
Gewoon single zijn, zoveel neuken als je wilquote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan echt niet he. Vrouwen die rondneuken buiten een relatie.
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh nou ik wilde net aanbieden met fullbody condoom.. maar goed. Ok.
[..]
Ah ja, als je het ook daar voor neemt heeft het weinig zin om dan door te slikkenMooi dat het beter gaat! Kan me voorstellen dat dat erg naar is. Welke pil slikte je?
I like to live in sinquote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik deed het voor een regelmatige menstruatie, maar dit bevalt me beterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Halimede het volgende:
Ah ja, als je het ook daar voor neemt heeft het weinig zin om dan door te slikkenMooi dat het beter gaat! Kan me voorstellen dat dat erg naar is. Welke pil slikte je?
Ik moet wel toegeven dat nu ik een "vast" neukertje heb ik niet heel erg bezig meer ben met datenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon single zijn, zoveel neuken als je wil
Ja, het dateleven is kutquote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat nu ik een "vast" neukertje heb ik niet heel erg bezig meer ben met daten![]()
Te veel moeite met te veel gekken. Al had ik laatst dus wel een leuke date, maar die vertrekt weer deze maandach ja, komt wel weer
Liever dat ze t eerst vraagt, dan gaat klooien en t gaat fout.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same, ben daar altijd wel bereidwillig in, ook met m'n uitstrijkjedoor doktersassistente in opleiding. Toen ze daarna vroeg hoe de eendenbek ook al weer werkte aan de assistent dacht ik wel
, was ook mijn eerste ervaring met zo'n ding maar gelukkig ging het gewoon goed en pijnloos.
Heb een periode gehad dat ik heel veel heb gedate, maar dat hoeft nu even niet.quote:
Af en toe een pauze is ook niet een heel slecht idee, het is niet als of je haast hebt.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb een periode gehad dat ik heel veel heb gedate, maar dat hoeft nu even niet.
Tot je ineens 30 bent en de tijd begint te dringen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Af en toe een pauze is ook niet een heel slecht idee, het is niet als of je haast hebt.
MOET NU TROUWEN EN BABIES MAKEN@!!!111
Dan trouw ik met mijn beste vriend. Problem solved.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot je ineens 30 bent en de tijd begint te dringen.
Precies, ik ben jong. Het komt wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Af en toe een pauze is ook niet een heel slecht idee, het is niet als of je haast hebt.
MOET NU TROUWEN EN BABIES MAKEN@!!!111
Mijn beste vriendin en ik gingen trouwen als we 30 zijn en nog single, maar haar vriend gaat haar dit jaar nog ten huwelijk vragen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan trouw ik met mijn beste vriend. Problem solved.
Gewoon tong in je oor stekenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hah, lief. Je denkt dat je me aan kan
Ach, zelfs als je niet jong bent is het ook prima om alleenstaand te zijn. Beter dan met iemand samen te zijn die niet goed bij je past. Ik ken ook zat mensen die zich krampachtig aan een relatie vasthouden omdat ze bang zijn om alleen te zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies, ik ben jong. Het komt wel.
Wil wel absoluut trouwen in de toekomst, maar kinderen nee.
Oh ja, zo’n optie heb ik ook nog uitstaan. Nog 1.5 jaar en dan is het zover.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan trouw ik met mijn beste vriend. Problem solved.
Ja, dan ga ik weerquote:
Ripquote:Op donderdag 4 april 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin en ik gingen trouwen als we 30 zijn en nog single, maar haar vriend gaat haar dit jaar nog ten huwelijk vragen.
All by myself
Try mequote:Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hah, lief. Je denkt dat je me aan kan
Toren boven je uit zodra ik je een paar kopjes kleiner gemaakt hebquote:Op donderdag 4 april 2019 17:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Grote woorden voor zo'n klein ventje.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toren boven je uit zodra ik je een paar kopjes kleiner gemaakt heb
Mannen die dit doenquote:
Precies. In mijn vorige relatie bleef ik puur uit angst. Ik red mijzelf prima in mijn eentje. Soms mis ik wel het idee van een relatie, leuke dingen doen met iemand, knuffelen, over je dag vertellen etc. maar vind wel oké zo.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ach, zelfs als je niet jong bent is het ook prima om alleenstaand te zijn. Beter dan met iemand samen te zijn die niet goed bij je past. Ik ken ook zat mensen die zich krampachtig aan een relatie vasthouden omdat ze bang zijn om alleen te zijn.
Stelletje kuthoerenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
True.quote:
Vastbinden ok. Alleen dan niet mijn oor likkenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon vastbinden en een half uur je oor uitlikken.
Eerste date?quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 17:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Had vandaag nog een tong in mijn oor, al bedoelde het paard het vast niet romantisch.
Mynigga.gifquote:Op donderdag 4 april 2019 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Toch wel rond de 60kg grens denk ik
[..]
Truus.
Ach, roeien met de riemen de je hebt tochquote:
16+ wel hoop ik?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Toch wel rond de 60kg grens denk ik
[..]
Truus.
Heb al een tennisarmquote:Op donderdag 4 april 2019 17:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, roeien met de riemen de je hebt toch
Dan ben je nog nooit op 1 van mijn dates geweestquote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje bier drinken en ouwehoeren. Hoe erg kan het zijn.
Psiesquote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje bier drinken en ouwehoeren. Hoe erg kan het zijn.
Moet je andere types uitzoekenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit op 1 van mijn dates geweest
Mbo is niet hoog opgeleidquote:Op donderdag 4 april 2019 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, maar als hoog opgeleide met hoofdhaar en 1.80 had je toch wel met Bo op date gekund?
Every SINGLE time.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Dus een ander type daten, terwijl ik alle types al heb gehad. Hoe dan?quote:
Ja, nog bezigquote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je studeert nu toch iets hogers? Anders sssstWaar heb je je date opgedoken, Tinder?
Je moet niet zoeken... je moet tegenkomenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dus een ander type daten, terwijl ik alle types al heb gehad. Hoe dan?
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Every SINGLE time.Ja ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen als je die persoon al een beetje kent kan het wel leuk zijn.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Wat let je?quote:
Ja dit dusquote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet niet zoeken... je moet tegenkomen
En dan nog is het meestal ruk
Maar in het doorgaans leven kom ik niemand tegen. Dus dan ben je beperkt tot dates via Tinder e.dquote:Op donderdag 4 april 2019 17:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik snap![]()
Alleen als je die persoon al een beetje kent kan het wel leuk zijn.
quote:
Dank je!quote:Op donderdag 4 april 2019 17:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan beter even wachten ja. Succes!
Of via fokquote:Op donderdag 4 april 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dit dus
[..]
Maar in het doorgaans leven kom ik niemand tegen. Dus dan ben je beperkt tot dates via Tinder e.d
Calms the nerves, man!quote:Op donderdag 4 april 2019 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus? Tis niet dat ze van tevoren je laten blazen ofzo
quote:
Fixed.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Via Tinder af en toe wel leuke mensen tegengekomen anders; nu even pauze aangezien ik komende maand toch nauwelijks thuis ben.
Daarna is het weer lente en heeft iedereen zin om te daten neuken.
Geen bier bij mequote:Op donderdag 4 april 2019 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus? Tis niet dat ze van tevoren je laten blazen ofzo
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar in het doorgaans leven kom ik niemand tegen. Dus dan ben je beperkt tot dates via Tinder e.d
Ik alleen maar freaks en niet serieuze mensen. Leuke mensen zijn hier uitgestorven denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Via Tinder af en toe wel leuke mensen tegengekomen anders; nu even pauze aangezien ik komende maand toch nauwelijks thuis ben.
Daarna is het weer lente en heeft iedereen zin om te daten.
Hahaquote:
Ik ben al op minstens 12 Tinderdates geweestquote:Op donderdag 4 april 2019 18:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Een keer een date gehad via Tinder maar dat was echt kut.
Tijd genoeg voor jullie LotR-marathon dusquote:Op donderdag 4 april 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik alleen maar freaks en niet serieuze mensen. Leuke mensen zijn hier uitgestorven denk ik.
[..]
Haha
Voor lotr máák ik gewoon tijdquote:Op donderdag 4 april 2019 18:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tijd genoeg voor jullie LotR-marathon dus
Goed verhaal? Komt maar door.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Een keer een date gehad via Tinder maar dat was echt kut.
12 is best veelquote:Op donderdag 4 april 2019 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben al op minstens 12 Tinderdates geweest
En hoezo was het kut voor jou dan?
Nee, heb hongerquote:Op donderdag 4 april 2019 18:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Mis ik naast momentum hier nog iets
Valt wel mee toch? Ik heb het over alle tinderdates in totaal hequote:Op donderdag 4 april 2019 18:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
12 is best veel![]()
Totaal niet mijn type. Ze vond mij volgens mij ook alleen interessant omdat ik daar niet vandaan kwam.
Nee?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Mis ik naast momentum hier nog iets
Ga mijn haar in de verf laten zettenquote:
Jup. Ik dacht dat je het over drama/gedoe in de sc had.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Whut? Jij bent al/nog onder de pannen toch?
Ik ben al op Samuel24 z'n posts aan het reageren voor die gegarandeerde overtrokken reacties. Komt goed dusquote:
Nee, ik zie een mooi inkoppertje dat Fax en Kopjechino die LotR-marathon gaan inplannen, maar het schiet niet opquote:Op donderdag 4 april 2019 18:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup. Ik dacht dat je het over drama/gedoe in de sc had.
En idd geen drama dus.
Ja, dan komt het sowieso goedquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben al op Samuel24 z'n posts aan het reageren voor die gegarandeerde overtrokken reacties. Komt goed dus
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik zie een mooi inkoppertje dat Fax en Kopjechino die LotR-marathon gaan inplannen, maar het schiet niet op![]()
Maar mooi voor jou en je vriendin
Lekker door gaanquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben al op Samuel24 z'n posts aan het reageren voor die gegarandeerde overtrokken reacties. Komt goed dus
maar alles kan toch kapot?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben al bezet hè, dus beter knipoog je naar hem
Siquote:Op donderdag 4 april 2019 18:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, ik zie een mooi inkoppertje dat Fax en Kopjechino die LotR-marathon gaan inplannen, maar het schiet niet op![]()
Maar mooi voor jou en je vriendin
Distance makes the heart grow fonderquote:Op donderdag 4 april 2019 18:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Simoet wel even een paar dagen wachten voor ik haar weer kan zien
Agenda's idd.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Distance makes the heart grow fonderDrukke agenda of ze is de hort op ofzo?
Wat lief van jequote:Op donderdag 4 april 2019 18:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kopjechino is vast een top meid, maar ik ben voorlopig nog wel vrij hetero denk ik
zou je voor mary geen uitzondering maken?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat lief van je
Ik ben ook hetero hoor
Nee, ik wil pik.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou je voor mary geen uitzondering maken?
Oranjequote:Op donderdag 4 april 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
Oké ik ga haarverf kopen. Zal ik er gewoon donkerpaars ingooien?
Weet echt niet welke kleur ik moet kiezen
moet kunnenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik wil pik.
Is geen karakter kwestie.
Ah platonischquote:Op donderdag 4 april 2019 18:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat lief van je
Ik ben ook hetero hoor
Paars is altijd goedquote:Op donderdag 4 april 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
Oké ik ga haarverf kopen. Zal ik er gewoon donkerpaars ingooien?
Weet echt niet welke kleur ik moet kiezen
Zie je, na een bepaalde leeftijd telt je uiterlijk gewoon niet eens meer meequote:Op donderdag 4 april 2019 18:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik wil pik.
Is geen karakter kwestie.
Zijn oplossingen voor tochquote:
Ik ben voor bruin met een rode gloed gegaanquote:
quote:
fokkers genoeg..quote:
Oh ik dacht dat er gedoeld werd op een voorbinddildo ofzoquote:
Je kan hetquote:Op donderdag 4 april 2019 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de moed aan het verzamelen naar de douche te gaan *zo moe.
Ja dacht ik ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er gedoeld werd op een voorbinddildo ofzo
Ik twijfel of ik zo in bad zal gaan. Of gaan gamen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel mee om je te ondersteunen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:01 schreef Samzz het volgende:
Gamen in bad.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik zo in bad zal gaan. Of gaan gamen.
Wat liefquote:
I would if I couldquote:
Gewoon alles kopen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Halimede het volgende:
Ik wil nieuwe jurkjes maar ik kan niet kiezenzwaar leven
Post ze hierquote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Halimede het volgende:
Ik wil nieuwe jurkjes maar ik kan niet kiezenzwaar leven
Te lui om de foto's te linken:quote:
1 En 4quote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Te lui om de foto's te linken:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0714803005.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0721744002.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0735063002.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0702935001.html
Ik denk dat ik er 2 neem
3 vind ik het leukstquote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 2 neem
Ja. Al geldt datzelfde ook voor bankhangen en gamen. Wat een heerlijk luxeprobleem.quote:
Dikke mannen sport op RTL7 nuquote:
Eerder tweequote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 2 neem
Wat een raar bier.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 2 neem
Ik heb smaak dus zou naar mij luisterenquote:
1 en 4.quote:
Die vond ik ook het mooist. Vandaar dat ik die andere twee koos omdat ik weet dat een beetje vrouw dan juist degene koopt die je niet hebt aangegeven.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:37 schreef Halimede het volgende:
Ik doe lekker stom en ga voor 2 en 3 denk ik
Ik zou ze ook niet doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de modellen die H&M inzet vaak zo meh.
Ik vind het wel leuk dat ze ook wat meer normalere maten laten zien en niet alleen straight size modellenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de modellen die H&M inzet vaak zo meh.
2.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 2 neem
Die in je voorbeelden zijn allemaal skinny to the max, andersquote:Op donderdag 4 april 2019 19:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze ook wat meer normalere maten laten zien en niet alleen straight size modellen
Een dun meisje had zelfs een klein buikje, zo inclusief en body positiefquote:Op donderdag 4 april 2019 19:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze ook wat meer normalere maten laten zien en niet alleen straight size modellen
Het ziet er nu wel erg rood uit. Ben bang dat het wordt zoals ik het 4 jaar terug hadquote:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0709332001.htmlquote:Op donderdag 4 april 2019 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in je voorbeelden zijn allemaal skinny to the max, anders.
Alsnog niet echt een weerspiegeling van de maatschappij.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:56 schreef Halimede het volgende:
[..]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0709332001.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0758862003.html
Deze zijn geen straight size model
Zijn ze dun? Ja, maar als ik er zo uit had gezien kreeg ik echt mot met mijn bureau. Beetje buikje werd je al dik genoemdzelfs zonder buikje is het me vaak zat overkomen.
Nee, maar de mode industrie is dat sowieso niet en ik vind het al een enorme stap dat in zo'n fucked up industrie waar meisjes echt ziek zijn, grote bedrijven zoals H&M stappen nemen om gezondere modellen in te huren.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsnog niet echt een weerspiegeling van de maatschappij.
Maar goed, maakt ook niet uit. Ik vind dat H&M geen mooie modellen kiest.
bij die laatste 2 heb je toch gewoon geen idee hoe dat valt met die foto'squote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 2 neem
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je koopt.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, maar de mode industrie is dat sowieso niet en ik vind het al een enorme stap dat in zo'n fucked up industrie waar meisjes echt ziek zijn, grote bedrijven zoals H&M stappen nemen om gezondere modellen in te huren.
Dat klopt, maar ik denk niet dat de winkels waar jij shopt onder mainstream mode vallenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je koopt.
De merken die ik shop zetten dik en dun, rond en platter in, supermooi om te zien meestal.
veel winkels met vintage look merken gebruiken online ook echte mensen als modellen met maten er bij. Super fijnquote:Op donderdag 4 april 2019 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg ligt aan waar je koopt.
De merken die ik shop zetten dik en dun, rond en platter in, supermooi om te zien meestal.
4quote:Op donderdag 4 april 2019 19:37 schreef Halimede het volgende:
Ik doe lekker stom en ga voor 2 en 3 denk ik
Misschien niet. Maar dan nog wel onderdeel van de mode-industrie. En ik denk een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik denk niet dat de winkels waar jij shopt onder mainstream mode vallenoverigens niet neerbuigend bedoelt!
Ja dat is idd ideaal. Kun je veel beter zien of iets bij jouw lichaamsvorm past.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:03 schreef Allures het volgende:
[..]
veel winkels met vintage look merken gebruiken online ook echte mensen als modellen met maten er bij. Super fijn
Fashion nova trouwens ook. Kun je ook korting krijgen als je veel op je social media zet en zo. Krijg je tenminste meer een echt beeld van of iets kort valt bijvoorbeeld
Ik kijk het filmpje van de witte chocoladesongquote:Op donderdag 4 april 2019 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Van Helsing (de serie), maar ik weet t niet.
Of je nog naar buiten durft?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Van Helsing (de serie), maar ik weet t niet.
Wil ik weten wat dat isquote:Op donderdag 4 april 2019 20:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje van de witte chocoladesong
Eensquote:Op donderdag 4 april 2019 20:07 schreef Allures het volgende:
En het is daardoor ook leuk ze te volgen op social media en het maakt me hebberig. Ik zie alleen maar voordelen voor de verkoper
En als klant leuk als je een keer aan het passen bent en ze vragen of ze je even vast mogen leggen en mogen delen in het nieuwe modelletje van merk x
Wel helaas een niche onderdeel met weinig invloed, en er zijn te weinig bedrijven die wel veel invloed hebben die niet alleen standaard straight size modellen boeken. Ik vind dat elke stap die gezet wordt richting gezondere modellen een goeie is, en dat er best wel wat aandacht aan mag worden besteedquote:Op donderdag 4 april 2019 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar dan nog wel onderdeel van de mode-industrie. En ik denk een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.
Ik ga niet klikkenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het ziet er nu wel erg rood uit. Ben bang dat het wordt zoals ik het 4 jaar terug had
Intertoys zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 20:21 schreef Faxie het volgende:
Ik ben blijkbaar een topfan van een FB pagina, en ik kan m'n badge claimen zodat ik opval ofzoiets
Had ik laatst ookquote:Op donderdag 4 april 2019 20:21 schreef Faxie het volgende:
Ik ben blijkbaar een topfan van een FB pagina, en ik kan m'n badge claimen zodat ik opval ofzoiets
Leek wel of mn huis in de fik stond zo rood was het licht dat binnen scheen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Mooie lucht netNet te laat om een foto te maken
Jammer, had je naar je date kunnen sturen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Mooie lucht netNet te laat om een foto te maken
Kan ik beter vannacht doen. Iets met sterren. Huehuequote:Op donderdag 4 april 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jammer, had je naar je date kunnen sturen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik beter vannacht doen. Iets met sterren. Huehue
Scheelt weer de rode TL-balk aan doenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leek wel of mn huis in de fik stond zo rood was het licht dat binnen scheen.
Ja weinig klantjes vanavond.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt weer de rode TL-balk aan doen
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef ArTiC het volgende:
Wat, heeft vinnie een date?
Is het een fiets chick?
Rijd ze campa of Shimano?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef ArTiC het volgende:
Wat, heeft vinnie een date?
Is het een fiets chick?
Rijd ze campa of Shimano?
[ afbeelding ]
'Wil jouw ster ook bekijken'quote:Op donderdag 4 april 2019 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik beter vannacht doen. Iets met sterren. Huehue
Niet eens een faxtivalquote:Op donderdag 4 april 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee een festivalIk kom niet bij speelgoedwinkels
Mehquote:
Moslim wordenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
Durf mijn haar niet uit de handdoek te halen. Help
Je kan hetquote:Op donderdag 4 april 2019 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
Durf mijn haar niet uit de handdoek te halen. Help
*gooit hamlapjes*quote:
Je bent ook geen mainstream manquote:
Die manquote:Op donderdag 4 april 2019 21:05 schreef ArTiC het volgende:
Films met steven segal...treurnis in het kwadraat
Man, man, manquote:
Wat een baasquote:Op donderdag 4 april 2019 21:05 schreef ArTiC het volgende:
Films met steven segal...treurnis in het kwadraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |