Idemquote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef Kopjechino het volgende: Ik mag volgens mij geen bloed doneren.
Ze kunnen nooit een goede ader vinden... zelfs met normaal bloedprikken niet. Moet altijd via de rug van mijn hand.quote:
Hoezo mag jij niet, als ik dat vragen mag?quote:
Herkenbaar. Ook al eens gevraagd of je als oefenonbject voor leerling verpleegkundigen wilde fungeren? Ik heb toch maar vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij mij zijn ze altijd wel blij met prikken. Even in hand knijpen en dikke aders
Ligt eraan of ze een beetje premium isquote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook al eens gevraagd of je als oefenonbject voor leerling verpleegkundigen wilde fungeren? Ik heb toch maar vriendelijk bedankt.
Ooit zelf bloed ontvangenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo mag jij niet, als ik dat vragen mag?
Daar heb ik gelukkig geen last van. Bloedprikken is altijd een makkie bij mij.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze kunnen nooit een goede ader vinden... zelfs met normaal bloedprikken niet. Moet altijd via de rug van mijn hand.
Goed punt.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een beetje premium is
Jawel joh, heeft ze gelijk schuldgevoel alles.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed punt.Al wil je bij zo'n premium vrouw niet flauwvallen. Dilemma.
Tuurlijk wel, direct je door zo'n vrouw laten verzorgen enzoquote:Op donderdag 4 april 2019 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed punt.Al wil je bij zo'n premium vrouw niet flauwvallen. Dilemma.
Ik vermoed dat zuster Bertha er bij wordt gehaald om je weer bij te krijgen. Nee, dank u.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, direct je door zo'n vrouw laten verzorgen enzo
Hoi.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ook niet, hartafwijking en weeg geloof ik te weinig.
Wil je wat kilo's van mij?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ook niet, hartafwijking en weeg geloof ik te weinig.
quote:
Ik wel. Heb toegestemd. Ze moeten het toch leren, dat gaat niet vanzelf.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook al eens gevraagd of je als oefenonbject voor leerling verpleegkundigen wilde fungeren? Ik heb toch maar vriendelijk bedankt.
Ik ben hard bezig zelf wat kilo's te kweken, wat hulp zal welkom zijnquote:
Laat maar danquote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig zelf wat kilo's te kweken, wat hulp zal welkom zijn
Binnenkort ga ik aan de pil als het goed is, dat zal ook wel een beetje helpen hoop ik
Wel rondneuken overal, maar niet aan de pil? Damn, dat is gevaarlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik aan de pil als het goed is, dat zal ook wel een beetje helpen hoop ik
Ben blij dat ik met de pil gestopt ben. Heb het toch niet nodig. Ik kwam er alleen niet echt van aan gelukkigquote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat zijn condooms?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel rondneuken overal, maar niet aan de pil? Damn, dat is gevaarlijk.
Gewoon anaal.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel rondneuken overal, maar niet aan de pil? Damn, dat is gevaarlijk.
Slechte ervaring mee?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben blij dat ik met de pil gestopt ben. Heb het toch niet nodig. Ik kwam er alleen niet echt van aan gelukkig
Gewoon niet neukenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Liever condooms dan een soa of een baby. Gewoon niet moeilijk doen.
same, ben daar altijd wel bereidwillig in, ook met m'n uitstrijkjequote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Heb toegestemd. Ze moeten het toch leren, dat gaat niet vanzelf.
Mijn huid werd er niet beter op. Achteraf gezien puur hormoon kwestie. Nu ben ik er een jaar vanaf en mijn huid is veel beterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee?
Het is voor mij nu voornamelijk om mijn menstruatie over te slaan.
Tenminste iets waar ik goed in benquote:Op donderdag 4 april 2019 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Celibatisme gaat je wel goed af he
Kan echt niet he. Vrouwen die rondneuken buiten een relatie.quote:
Oh nou ik wilde net aanbieden met fullbody condoom.. maar goed. Ok.quote:
Ah ja, als je het ook daar voor neemt heeft het weinig zin om dan door te slikkenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn huid werd er niet beter op. Achteraf gezien puur hormoon kwestie. Nu ben ik er een jaar vanaf en mijn huid is veel beter
Gewoon single zijn, zoveel neuken als je wilquote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan echt niet he. Vrouwen die rondneuken buiten een relatie.
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh nou ik wilde net aanbieden met fullbody condoom.. maar goed. Ok.
[..]
Ah ja, als je het ook daar voor neemt heeft het weinig zin om dan door te slikkenMooi dat het beter gaat! Kan me voorstellen dat dat erg naar is. Welke pil slikte je?
I like to live in sinquote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan echt niet he. Vrouwen die rondneuken buiten een relatie.
Ik deed het voor een regelmatige menstruatie, maar dit bevalt me beterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Halimede het volgende:
Ah ja, als je het ook daar voor neemt heeft het weinig zin om dan door te slikkenMooi dat het beter gaat! Kan me voorstellen dat dat erg naar is. Welke pil slikte je?
Ik moet wel toegeven dat nu ik een "vast" neukertje heb ik niet heel erg bezig meer ben met datenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon single zijn, zoveel neuken als je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |