abonnement Unibet Coolblue
pi_186038941
Zelfs op radio 1 kregen ze vandaag er lucht van dat Nederland de topfavoriet is voor het ESF :D

w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2019 @ 21:55:18 #52
368283 ato
pi_186038964
Ik vind Ein bischen friede een bischen beter dan de Zweedse inzending :P
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2019 @ 22:02:33 #53
368283 ato
pi_186039138
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heel leuk interview weer w/

maar dat Dance You Off zijn favoriete songfestival nummer ooit is :D :@ _O-
Wel mooie reacties uit het buitenland.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186039591
Ik vraag me wel steeds af: STEL dat Duncan wint, zou het dan anders zijn om de komende jaren naar het songfestival te kijken? Ik ben ieder jaar enorm excited voor het songfestival omdat ik iedere keer denk: 'Zal dit dan het jaar zijn waarin ik eens mee ga maken dat Nederland het songfestival wint?' Gewoon omdat het me zo gaaf lijkt om dat eens mee te maken. Ik ben best bang dat de 'magie' er een beetje vanaf gaat als ik dat eenmaal een keer meegemaakt heb...
pi_186039776
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:59 schreef blackswangreen het volgende:
Hij schijnt die Benjamin Ingrosso een beetje te kennen. You know what I mean?
:D
~The present is all there is~
pi_186040083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 22:23 schreef Soof123 het volgende:
Ik vraag me wel steeds af: STEL dat Duncan wint, zou het dan anders zijn om de komende jaren naar het songfestival te kijken? Ik ben ieder jaar enorm excited voor het songfestival omdat ik iedere keer denk: 'Zal dit dan het jaar zijn waarin ik eens mee ga maken dat Nederland het songfestival wint?' Gewoon omdat het me zo gaaf lijkt om dat eens mee te maken. Ik ben best bang dat de 'magie' er een beetje vanaf gaat als ik dat eenmaal een keer meegemaakt heb...
Denk juist van niet. Zelf liggen m’n roots in Israël. En sinds Israël vorig jaar favoriet was, begon ik me meer te verdiepen in het ESF met als gevolg dat ik hier ben beland. En nu dat het in Israël gaat plaatsvinden zal het voor mij nog leuker worden om naar het ESF te kijken. Met alle postcard locaties enzo.

Hetzelfde zal bij jou zijn (denk ik). Het feit dat je land het ESF host is toch super leuk? En de jaren erna zal de magie er denk ik niet van af gaan. Integendeel! Oke de kans om nog eens te winnen is klein, maar het feit dat jouw land recent nog won geeft al genoeg magie aan het ESF toch? :P
pi_186040301
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:57 schreef Em31 het volgende:
Ik plaats deze hier ook even, omdat het zo’n mooie reactie is _O_ aanrader om helemaal te kijken.
_O_ wat een prachtige review zeg
~The present is all there is~
  donderdag 4 april 2019 @ 23:00:51 #58
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_186040439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:59 schreef blackswangreen het volgende:
Hij schijnt die Benjamin Ingrosso een beetje te kennen. You know what I mean?
Nu ik dit lees krijg ik nare dromen over de staging. -O- Hoe zat dat ook al weer met die led lampen uit Nashville? Misschien krijgen we een tunnel onder water. ;)
Hey ho. Let's go!
  donderdag 4 april 2019 @ 23:01:11 #59
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_186040450
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Denk juist van niet. Zelf liggen m’n roots in Israël. En sinds Israël vorig jaar favoriet was, begon ik me meer te verdiepen in het ESF met als gevolg dat ik hier ben beland. En nu dat het in Israël gaat plaatsvinden zal het voor mij nog leuker worden om naar het ESF te kijken. Met alle postcard locaties enzo.

Hetzelfde zal bij jou zijn (denk ik). Het feit dat je land het ESF host is toch super leuk? En de jaren erna zal de magie er denk ik niet van af gaan. Integendeel! Oke de kans om nog eens te winnen is klein, maar het feit dat jouw land recent nog won geeft al genoeg magie aan het ESF toch? :P
Niet lullig bedoeld naar jou of naar Israël, maar ik zou me echt kapot schamen als we met zo'n lied zouden winnen. Bij Sieneke hoopte ik ook echt niet op winst voor Nederland.

Chauvinisme is leuk, maar ik ben ook nog muziekliefhebber.
pi_186040774
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:01 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld naar jou of naar Israël, maar ik zou me echt kapot schamen als we met zo'n lied zouden winnen. Bij Sieneke hoopte ik ook echt niet op winst voor Nederland.

Chauvinisme is leuk, maar ik ben ook nog muziekliefhebber.
Wat is er mis met Toy dan? Is toch een prima popliedje? Goed geproduceerd, enorm catchy. De act vond ik ook niet vreemd.
~The present is all there is~
  donderdag 4 april 2019 @ 23:15:57 #61
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_186040809
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:14 schreef grazz het volgende:

[..]

Wat is er mis met Toy dan? Is toch een prima popliedje? Goed geproduceerd, enorm catchy. De act vond ik ook niet vreemd.
Ik krijg er nog steeds kromme tenen van. Een van de afschuwelijkste platen uit de muziekgeschiedenis.
pi_186040830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:01 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld naar jou of naar Israël, maar ik zou me echt kapot schamen als we met zo'n lied zouden winnen. Bij Sieneke hoopte ik ook echt niet op winst voor Nederland.

Chauvinisme is leuk, maar ik ben ook nog muziekliefhebber.
Chauvinisme zou geen chauvinisme zijn als je “je land” niet support wanneer het het favoriet is. En daarbij, Toy vond ik een van de betere liedjes vorig jaar.
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 23:24:07 #63
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186041029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik krijg er nog steeds kromme tenen van. Een van de afschuwelijkste platen uit de muziekgeschiedenis.
You hate it or love IT, ander kan een nummer het songfestival niet winnnen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186041244
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:14 schreef grazz het volgende:

[..]

Wat is er mis met Toy dan? Is toch een prima popliedje? Goed geproduceerd, enorm catchy. De act vond ik ook niet vreemd.
Helemaal mee eens. Catchy, goed gezongen, goede boodschap. Dat het vaak denigrerend het kippenlied wordt genoemd, vind ik zeer onterecht. Daar schuilt toch wat jaloezie in, denk ik dan.
pi_186041287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik krijg er nog steeds kromme tenen van. Een van de afschuwelijkste platen uit de muziekgeschiedenis.
Serieus? :o Maar wat maakte het voor jou zo afschuwelijk dan?
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2019 @ 23:36:40 #66
163650 Greys
pi_186041305
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:34 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Catchy, goed gezongen, goede boodschap. Dat het vaak denigrerend het kippenlied wordt genoemd, vind ik zeer onterecht. Daar schuilt toch wat jaloezie in, denk ik dan.
Ja ach niet eens iedereen die dat zegt bedoelt het rot denk ik. Als je dat met het kippengeluid zegt weten mensen meteen welk lied je bedoelt. ;)
Het was niet m'n persoonlijke favoriete winnaar/lied maar ik snap zeker dat het won. :Y Was heel catchy en modern.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186041332
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:24 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

You hate it or love IT, ander kan een nummer het songfestival niet winnnen.
Lekker dan, we gaan dus niet winnen..... het wordt dan toch IJsland. :{
Ken geen ander lied dit jaar dat of liefde of haat krijgt. Ja misschien San Marino of Montenegro.
~The present is all there is~
pi_186041350
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik krijg er nog steeds kromme tenen van. Een van de afschuwelijkste platen uit de muziekgeschiedenis.
Het is niet ieders cup of tea. Mijn winnaar was het ook niet geweest, hoewel ik het wel altijd een goed nummer vond; persoonlijk waren andere nummers meer naar mijn smaak. Ik snap wel waarom het gewonnen heeft en vind het op zich een prima winnaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186043891
Duncan nu bij Goedemorgen NL (item)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186043917
Ze zijn heel positief in de studio.
Mona Keizer ziet grote economische voordelen als we winnen.
Tot zover uw verslaggeefster ter plekke.
PS ik kon ‘winnen’ bijna niet typen.
I got issues :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186044168
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 23:24 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

You hate it or love IT, ander kan een nummer het songfestival niet winnnen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 08:44:51 #72
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186044238
Het was vannacht de beurt aan mij om een nachtmerrie te hebben over Duncan en het songfestival. Het was dit jaar geen interne selectie maar een Nationaal Songfestival waar Duncan ook mee deed met Arcade. We stonden door zijn deelname al wel eerste bij de bookies er van uitgaande dat hij zou gaan. Het arrangement en zijn zang waren echter een stuk minder goed live dan op de band. Uiteindelijk toch gekozen door het Nederlands publiek, maar we zakte meteen naar een vijfde plek. Zwitserland stond vanaf toen op #1 bij de bookies.

8)7 Wat doet het songfestival toch met ons jongens?
pi_186046246
Er is geen Q music video van de live uitvoering toch? Die was ook niet zo heel sterk, wellicht hebben ze besloten die niet op YT te zetten..
Ik ben heel benieuwd naar de uitvoering morgen bij EIC! Veel plezier voor iedereen die gaat 😄
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 10:52:37 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186046340
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 10:55:27 #75
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186046390
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')