Wiet en hoeren.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef BlackNero het volgende:
Hij zou toch echt niet alleen hiervoor naar Amsterdam zijn gekomen?
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 4 april 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Moet Yasser niet vechten aan de Gazastrook?
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee hij gaat straks een stag party houden
Ditquote:
Stem ze weg.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik vinden klaver een teringdebiel
vervoer is geregeldquote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Jaaaa ik zie steeds meer VBL users jaaaaa
RIP Johan en Dennis.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Jaaaa ik zie steeds meer VBL users jaaaaa
Hear, hearquote:Op donderdag 4 april 2019 23:07 schreef Martinello het volgende:
Waarom moeten we nou weer naar die Klaver gaan luisteren terwijl die Bercow zoveel interessants heeft te vertellen. Minimaal één tafelgast teveel vanavond.
Gedraag je OSCAR..quote:
Die zijn tenminste onafhankelijkquote:
Mis je die paardenflatsen ook?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:09 schreef Oscar. het volgende:
Ik vind het zo jammer dat de hoefsmit uit het straatbeeld is verdwenen
Geen paard en wagen meer. Allemaal werkloze paardjes in de weiquote:Op donderdag 4 april 2019 23:09 schreef Oscar. het volgende:
Ik vind het zo jammer dat de hoefsmit uit het straatbeeld is verdwenen
die arme man die dat vroeger opruimde is ook zijn baan kwijtquote:
Flodderquote:Op donderdag 4 april 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
Wie mist de melkboer of de man van de SRV?
Van Putten niet missenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
Ik mis de schillenmanquote:Op donderdag 4 april 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
Ik mis soms wel de scharensliep.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |