quote:Op woensdag 3 april 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
wekker om 8 uur, ik ben dit niet gewend
gelukkig ben ik zowaar moe, dus ik taai afquote:Op woensdag 3 april 2019 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik ook met zoiets... moet om 8 uur in een sporthal zijn met m'n camera's en dat duurt tot 17u
Vroegggg....
Het moest er ook een keer van komen dat jij een keer moe zou wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik zowaar moe, dus ik taai af
Voor middernacht naar bed gaan?quote:Op woensdag 3 april 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik zowaar moe, dus ik taai af
In bed liggen en slapen zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 3 april 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor middernacht naar bed gaan?
Dat dit kan in Nederland.
Klopt, maar als vrijgezel blijft het voorlopig bij slapenquote:Op woensdag 3 april 2019 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In bed liggen en slapen zijn twee verschillende dingen
Ik lig echt heel veel gewoon in bed te FOK!ken hoor. Laptop ligt ook naast m'n bedquote:Op woensdag 3 april 2019 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, maar als vrijgezel blijft het voorlopig bij slapen
Dat weet ik. Daarom zei ik ook niet 'slapen', maar 'naar bed gaan'.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In bed liggen en slapen zijn twee verschillende dingen
Het is dat ik buiten bed at, maar anders had ik vandaag niet mijn bed verlaten...quote:Op donderdag 4 april 2019 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom zei ik ook niet 'slapen', maar 'naar bed gaan'.
Neem een fret als huisdier, die kruipt onder je dekbed op zoek naar je tenenquote:Op donderdag 4 april 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is dat ik buiten bed at, maar anders had ik vandaag niet mijn bed verlaten...
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders dachten op een gegeven moment, nadat ik meerdere keren had aangegeven achtbanen niet leuk te vinden, dat het wel een leuk idee was mij te overtuigen om in Drievliet in de zogeheten kinderachtbaan te gaan (was inmiddels al wel gewoon op de middelbare hoor, volgens mij). In principe gaat zo'n ding 2 keer gewoon rond, ze hebben speciaal voor mij na 1 ronde het ding laten stappen zodat ik eruit kon omdat ik het zo niet te pruimen vond...
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Emotional Roller Coasters![]()
Echte Roller Coasters[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
Achtbanen en andere attracties waarbij je snel of hoog gaat? Nope.
Bungee jumpen? Nope nope
Risicoloos leven
Ondertussen maak ik plannen om achtbaan 300 dit jaar af te kunnen strepenquote:Op woensdag 3 april 2019 13:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben bij achtbanen, zeker als ze over de kop gaan, altijd bang dat die beveiligingsbeugel losschiet en ik eruit val![]()
Nog niet helemaal! Ik denk het niet, maar kijk wel vast af en toe op Ticketswap of iemand wanhopig van een kaartje af wil komenquote:Op woensdag 3 april 2019 13:13 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Danku! Ben jij er ondertussen al uit of je zaterdag mee komt feesten?
Welke totaaldebiel noemt zoiets een spoetnik?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een berenhap (ook wel berenpoot, berenklauw, gehaktbal speciaal of spoetnik genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen. Soms wordt er naast ui ook gebruikgemaakt van ananas of paprika. Deze worden gefrituurd en in noordelijke delen van Nederland geserveerd met pindasaus. In Vlaanderen en zuidelijke delen van Nederland gebruikt men verscheidene soorten saus op de berenhap.
Berehap (zonder tussen-n) is een merknaam en mag dus alleen door deze fabrikant als "berehap" of "berenhap" verkocht worden. Andere fabrikanten en eetgelegenheden noemen daarom de snack ook wel berenklauw (Noord-Nederland), gehaktbal speciaal (Noord-Brabant), spoetnik (Limburg) of berenpoot (Vlaanderen).
Hoewel berehap een merknaam is, wordt de naam door de Nederlandse Taalunie inmiddels als soortnaam beschouwd en is berenhap opgenomen in de Woordenlijst Nederlandse Taal (het "Groene Boekje").
Las ik in een ander topic vandaag.
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het nou berenhap of berenklauw is; ik had sowieso al nooit van die dingen gehoord tot nu
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb verder ook nog nooit van berehap gehoord of het gezien
Een kennerquote:Op woensdag 3 april 2019 18:21 schreef Peter het volgende:
[..]
De oudste compleet stalen achtbaan uit 1930 staat in Nederland
Verrückt in Schlitterbahn Kansas (natuurlijk) is een tijdje terug een jongen op overledenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:23 schreef ato het volgende:
Er was toch ook iets laatst over een ongeluk bij een groot zwemglijbaan van de wereld?
30 Volt?quote:
Ah! Kreator dus! Als je het meent neem ik die eerdere totaaldebiel terugquote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goeie spoetnik. Jammer van geen saus.
Nou zeg, twee volledige delen moeten doorwerkenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat weer hard hier, bijna niet tegenop te lezen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De meesten lezen hier gewoon alles terug, schattig heh
Enkele zaken die niet in een gewone consumentenvriezer te douwen zijn:quote:Op woensdag 3 april 2019 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb vandaag krokante kipschnitzels gekocht (bonusgenot), eentje daarvan heb ik nu de vriezer in gegooid, maar nu vraag ik me dus af of ik die eruit moet halen en zoja, waarom
Je kan toch praktisch alles in de vriezer douwen zou ik zeggen
...quote:
Voor een Furret kan je gewoon een Sentret evolueren. Heb je echt geen 10 km-ei voor nodigquote:Op woensdag 3 april 2019 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ja, dat vinden zij ook... toen ik de stoelen kocht dacht ik "mooi, die zittingen zijn te hoog voor een fret"...
En dat klopte op zich prima voor m'n oude fret... maar deze 2... dat is een evolutie verder... komen uit een 10 kilometer ei denk ik.
Prima te doenquote:Op woensdag 3 april 2019 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jullie wonen ver weg
Nah, de afstand zegt me niet zoveel, ik ben in 2:15 in Rotjeknor.
Dat valt toch best mee? Jatochniedan? Gezellig naar de koopgoot en Zuidplein
quote:Op donderdag 4 april 2019 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Okay jongens, zet je schrap, want hier komt een multiquote van jewelste!
[..]
[..]
[..]
[..]
Ondertussen maak ik plannen om achtbaan 300 dit jaar af te kunnen strepen
[..]
Nog niet helemaal! Ik denk het niet, maar kijk wel vast af en toe op Ticketswap of iemand wanhopig van een kaartje af wil komen
[..]
Welke totaaldebiel noemt zoiets een spoetnik?
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Een kenner
[..]
Verrückt in Schlitterbahn Kansas (natuurlijk) is een tijdje terug een jongen op overleden
[..]
30 Volt?
[..]
Ah! Kreator dus! Als je het meent neem ik die eerdere totaaldebiel terug
[..]
Nou zeg, twee volledige delen moeten doorwerken![]()
[..]
[..]
Enkele zaken die niet in een gewone consumentenvriezer te douwen zijn:
-Ford Sierra
-Olietanker
-Goederenlift
-André the Giant
-Een olifant, tenzij je de olie eruit laat lopen en de fant keurig opvouwt.
[..]
...![]()
[..]
Voor een Furret kan je gewoon een Sentret evolueren. Heb je echt geen 10 km-ei voor nodig
[..]
Prima te doen
Dit leek me wel zo efficiëntquote:Op donderdag 4 april 2019 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
In 1 post half ESF naar de SC geroepen zonder een lok-quote te zijn.
Ik zou het eigenlijk jammer vinden als al de dialecten zouden verdwijnen.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:21 schreef ato het volgende:
Ik kwam op vakantie een man tegen uit de Achterhoek, hij praatte bijna net als Ilse.
Hij was wel -oh wat leuk- hij praatte haar in ieder geval na.
Met Limburgs ofzo zou ik het niet zo jammer vinden, voor de regio Veluwe en Achterhoek enzo welquote:Op donderdag 4 april 2019 08:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk jammer vinden als al de dialecten zouden verdwijnen.
Maar ik heb m'n kinderen gewoon Nederlands geleerd en ik probeer m'n accent altijd weg te moffelen
Ik vind het juist wel bijzonder (voor dit kleine kikkerlandje, @blackswangreen kom er maar inquote:Op donderdag 4 april 2019 08:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Limburgs ofzo zou ik het niet zo jammer vinden, voor de regio Veluwe en Achterhoek enzo wel
Daarom slaap ik dus gewoon niet, dan mis je nietsquote:Op donderdag 4 april 2019 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog niet helemaal! Ik denk het niet, maar kijk wel vast af en toe op Ticketswap of iemand wanhopig van een kaartje af wil komen
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Een kenner
[..]
Verrückt in Schlitterbahn Kansas (natuurlijk) is een tijdje terug een jongen op overleden
[..]
30 Volt?
[..]
[..]
![]()
quote:[..]
[..]
-Ford Sierra
-Olietanker
-Goederenlift
-André the Giant
quote:Op donderdag 4 april 2019 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Een kenner
[..]
[..]
30 Volt?
[..]
[..]
[..]
[..]
-Ford Sierra
-Olietanker
-Goederenlift
-André the Giant
[..]
...![]()
[..]
Voor een Furret kan je gewoon een Sentret evolueren. Heb je echt geen 10 km-ei voor nodig
[..]
Prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |