Mooi hèquote:Op woensdag 3 april 2019 22:26 schreef ato het volgende:
Zo net After life gezien, prachtige serie en ook gelachen.
Ricky Gervais is echt goed.
Achter het glas.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat iemand de afwasborstel zou spotten.
De echte kenners weten wat ik bedoel.
Via de stoelen is best nog een prestatie idd.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, thanks. Ja, dat vinden zij ook... toen ik de stoelen kocht dacht ik "mooi, die zittingen zijn te hoog voor een fret"...
En dat klopte op zich prima voor m'n oude fret... maar deze 2... dat is een evolutie verder... komen uit een 10 kilometer ei denk ik.
Bij de afwasmiddelquote:Op woensdag 3 april 2019 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Huh?
Nee, m'n prachtige groene Ikea afwasborstel met plopachterkant
vergeet de radijsgooiers nietquote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Faux. het volgende:
Ik heb een keertje gemeet met andere FOK!kers. Is me erg slecht bevallen. Allemaal stomme mensen en vieze spare-ribs.
En je kon ook al niet sjoelen. Wat een klotedagquote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Faux. het volgende:
Ik heb een keertje gemeet met andere FOK!kers. Is me erg slecht bevallen. Allemaal stomme mensen en vieze spare-ribs.
Vast wel, en anders neem je toch even contact op met paradiso als lid van de Salvadorables dat 'ie toch echt hierheen moet komenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:42 schreef Greys het volgende:
Kaarten voor Salvador Sobral in Londen
https://www.ticketmaster.co.uk/event/350056839E222870?did=tmpre
Ik wacht toch maar tot ie in Nederland komt. Want dat zal ie dan ook wel komen toch?
Ik wil meet and greet VIP kaartenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik wacht toch maar tot ie in Nederland komt. Want dat zal ie dan ook wel komen toch?
Preciesquote:Op woensdag 3 april 2019 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je kon ook al niet sjoelen. Wat een klotedag
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:42 schreef Greys het volgende:
Waarom staat ie niet op de plop dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Huh?
Nee, m'n prachtige groene Ikea afwasborstel met plopachterkant
Staat genoteerd. Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Precies
Nodig mij vooral NIET uit de volgende keer
Hebben we eindelijk een kans om te winnenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Opgeruimd staat netjes.
Ik heb z'n management al eens gemaild en die zeiden toen dat de plannen er zeker zijn om naar NL te komen. Was alleen nog niet concreet toen. Maar als ik zie dat ie een Duitsland tour heeft binnenkort en een Polen tour en in China en Zweden en Litouwen en Londen speelt zal ie toch ook wel in NL komen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vast wel, en anders neem je toch even contact op met paradiso als lid van de Salvadorables dat 'ie toch echt hierheen moet komen
Wel dan nog even de andere bak saboteren. En dat Greys niet onze valsspeel-ideeën met de tegenpartij gaat delen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk een kans om te winnen
Doet me denken aan die aflevering van Zaai met die "meet en greet" en dan met zo'n mooi accentquote:
M-m-maar ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 3 april 2019 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Faux. het volgende:
Per ongeluk.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel dan nog even de andere bak saboteren. En dat Greys niet onze valsspeel-ideeën met de tegenpartij gaat delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |