Zeker. Laten we hopenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
ADO is wel een heel eind als ze hier winnen Haags.
bommelongemakkelijk.gifquote:Op woensdag 3 april 2019 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
Er zijn ploegen die verliezen tegen tien man![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik dreig ook in slaap te vallenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:29 schreef PicoMMP het volgende:
Sorry @:haags_kwartiertje
Ik vind er weinig aan, dus ik schakel zo over naar Ajax.
Het wordt past leuk als ADO op 0-1 komt. Nu is het gewoon een gele muur van 10 man waar ADO doorheen moet.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik dreig ook in slaap te vallen
Anco Jansen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
Tijd voor de voetbalshow van ons aller Ajax.
Welke speler maakt de eerste goal?
Zeg het maar jongens.
Een eigen doelpunt van een Emmen-verdediger.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
Zeg het maar jongens.
Banninkquote:Op woensdag 3 april 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
Zeg het maar jongens.
Neres, Tadic, Huntelaar, Van de Beek, Schöne of De Ligt.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
Zeg het maar jongens.
Die konden ook niet van Emmen winnen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:37 schreef TLC het volgende:
Als Ajax niet van Emmen kan winnen dan geef PSV maar die schaal
Hippe ouders.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kjell is eigenlijk een hele rare naam.
Aldus JR-Style-93 op het Fok Forumquote:Op woensdag 3 april 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zijn niet hip, maar compleet debielquote:Op woensdag 3 april 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als de ouders van Jizz Hornkamp.
Kjell je kamer is eenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij heeft wel een leuke zus.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die zijn niet hip, maar compleet debiel
Dat telt pas na een volledige speelronde.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Na 1000+ dagen eindelijk weer boven aan straks boys.
Dat moet goed voelen.
Zoek maar op.quote:
Jij kan het weten na 18 jaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet goed voelen.
Nee man, ze gaan gelijk spelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet goed voelen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man, ze gaan gelijk spelen.
Pics?!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Scherpen kakkerlak spandoek in het uitvak.
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet goed voelen.
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Dat moet goed voelen.
Die komt echt niet naar Ajax. Overigens geen gemis voor ons want ik vind hem teveel blunders maken.quote:
chantagequote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
Als Ajax in de eerste helft scoort, is er haxball in de rust.
Matig.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
Zou bijna voor Ajax gaan juichenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
Ja, duidelijk. Ook dit nachtje (bij winst) komt niet in de boeken. Want op basis van een halve speelronde telt het niet mee.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)-seizoen-al-bovenaan
Maakt niet uit verder hoor.
Oh..quote:Op woensdag 3 april 2019 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
JAAAA HAXBALL IN RUST
Dan doe ik voor verandering een keer mee
Staat ook lekker een paar meter voor zijn doel gepositioneerd zodat die geen enkele kans heeft om te duiken die lamlulquote:
Frass is een oude bekende.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:56 schreef Coco. het volgende:
GGMM heeft het niet zo op nieuwelingen bij hax. (tenzij ze niet bij hem in het team zitten)
Ik scoorde bij m'n debuut.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:56 schreef Coco. het volgende:
GGMM heeft het niet zo op nieuwelingen bij hax. (tenzij ze niet bij hem in het team zitten)
Ik heb echt geen idee meer.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coco keepte toen neem ik aan?
Lijkt me sterk, ik ben een gemiddelde keeper.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coco keepte toen neem ik aan?
Eigenlijk vind ik je niet zo'n hele goede keeper, maar dat zeg ik niet want dan keep je straks misschien niet als ik bij je in het team zit.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik ben een gemiddelde keeper.
Doelpuntenmaker goed voorspeldquote:Op woensdag 3 april 2019 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neres, Tadic, Huntelaar, Van de Beek, Schöne of De Ligt.
Ik ben ook geen goede keeper, maar dat zei ik net al.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik je niet zo'n hele goede keeper, maar dat zeg ik niet want dan keep je straks misschien niet als ik bij je in het team zit.
2 jaar geleden, get over itquote:
Dat wel. Geile homoquote:
Dat zeker.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wel. Geile homo![]()
Ik zou hem doen.
Hij heeft mij serieus afgewezenquote:
Bijna rust.quote:
Lucky bastard.quote:
omdat ze geen fuck doen met de man meer situatie.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:06 schreef PicoMMP het volgende:
@:haags_kwartiertje
Waarom scoort ADO niet?
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
omdat ze geen fuck doen met de man meer situatie.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
omdat ze geen fuck doen met de man meer situatie.
Dat snap ik best. Ik had graag een paar drempeltjes met hem overschreden.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb er wel goed over na moeten denken hoor
gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 3 april 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heeft Ajax die jongen gekocht ?
Spelers mogen er niet meer naast staan of zoquote:Op woensdag 3 april 2019 21:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat zei die nou over die muur? Volgend jaar kan dat niet meer?
Jaquote:Op woensdag 3 april 2019 21:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Naast watquote:Op woensdag 3 april 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers mogen er niet meer naast staan of zo
dat Mexico er voor gaat betalenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Ah zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers van Emmen mogen dan niet meer naast muur van Ajax staan.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah zo.
Bijzonder om een regel specifiek voor 2 clubs in te voeren.
Grappigquote:Op woensdag 3 april 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah zo.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah zo.
Op advies van Zimlingquote:Op woensdag 3 april 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heeft Ajax die jongen gekocht ?
Gisteren had ik ook al zo'n leuke opmerking.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
GGMM kan soms gevat uit de hoek komen.
leuke spandoekquote:Op woensdag 3 april 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een leuke spandoek van Emmen
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook al zo'n leuke opmerking.
Ik ben in vorm deze week!
Daar heb je enkel jezelf mee.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:14 schreef PicoMMP het volgende:
Ondanks dat ik dit een zeer goede grap vond van GGMM, weiger ik in het openbaar te lachen, rancuneus dat ik ben.
Gezellig!! Welkom!quote:
Serieus, heb je daar een gifje van gemaakt?quote:
madquote:Op woensdag 3 april 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, heb je daar een gifje van gemaakt?
Dat gebeurt ons wel vaker, ik dacht dat wij inmiddels wel zo'n niveau hadden bereikt dat we deze bevestiging niet meer zochten.
Teleurgesteld in je. Dat meen ik oprecht.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gebeurt ons wel vaker, ik dacht dat wij inmiddels wel zo'n niveau hadden bereikt dat we deze bevestiging niet meer zochten.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-1 is goed genoeg, lekker op 10% uit voetballenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit een erg saaie wedstrijd
Ik welquote:Op woensdag 3 april 2019 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tijd voor de meer dan terechte 1-1.
Zit je ook al klaar voor haxball?
Neequote:Op woensdag 3 april 2019 21:27 schreef fetX het volgende:
Prima goal. Ajax na vanavond weer eens bovenaan.
oeiquote:Op woensdag 3 april 2019 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ik voel me ineens niet lekker![]()
Even liggen.
Hennie neemt er nog eentje na doelpunt van Blindquote:
Ohquote:Op woensdag 3 april 2019 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Even liggen.
Beterschap!quote:Op woensdag 3 april 2019 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Even liggen.
Hennie gaat zo een stripper zien op de toekomstquote:Op woensdag 3 april 2019 21:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hennie neemt er nog eentje na doelpunt van Blind
Ik lees wel dat dat zwaar terecht is.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schakel naar NAC en die maken in de 93e minuut even de winnende goal.
Ontzettende kutclub inderdaad. Heb ik helemaal niets mee.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi,
als excelsior nog even zo doorgaat zijn die ook eruit
twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 03-04-2019 om 21:40:25Er is weer licht... #Ajax https://t.co/H2AeO6KnHU reageer retweet
Ze moeten nog tegen elkaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ado en excelsior krijgen nog problemen.
Aankomend weekend maakt ADO sowieso geen kans inderdaad..quote:Op woensdag 3 april 2019 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
schandalige vertoning van Ado.Een van de laatste kansen op 3 punten
Hopelijk gaan ze er allebei nog uitquote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
ADO heeft ook wel een stel gehandicapten buiten El Khayati.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Daarna AZ uit, Psv uit ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aankomend weekend maakt ADO sowieso geen kans inderdaad..
Ik zag net Beugelsdijk wegwerpgebaren maken naar teamgenoten.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ADO heeft ook wel een stel gehandicapten buiten El Khayati.
Het AD had vandaag een stuk waarin ze elke gele kaart van Tommy gezamenlijk met Beugelsdijk gingen analyseren. Dat was echt slecht.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ADO heeft ook wel een stel gehandicapten buiten El Khayati.
Weinig kans inderdaad..quote:Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarna AZ uit, Psv uit ook niet.
Ik heb dat ook met verbazing zitten lezen.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het AD had vandaag een stuk waarin ze elke gele kaart gezamenlijk met Beugelsdijk gingen analyseren. Dat was echt slecht.
Gelukkig gaat Freek Jansen daar de redactie versterken.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het AD had vandaag een stuk waarin ze elke gele kaart van Tommy gezamenlijk met Beugelsdijk gingen analyseren. Dat was echt slecht.
Eens. Voeren al jaren prima beleid.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
Unpopular opinion; Excelsior mag er van mij inblijven.
Prima journalist.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Freek Jansen daar de redactie versterken.
Ik vind het afgeven op dat soort clubjes wel aandoenlijk. Ondertussen de 'traditieclubs' verheerlijken die beleid voeren met elke dag een borreltje of drie. Hou maar op.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Voeren al jaren prima beleid.
Eens met dit.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben per definitie anti kunstgrasclubs.
als ze degraderen, is het geen goed beleid geweestquote:Op woensdag 3 april 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Voeren al jaren prima beleid.
dat zijn er helaas te veelquote:Op woensdag 3 april 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Eensquote:Op woensdag 3 april 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Dat vind ik wat een raar statement, zouden ze dit jaar 16e eindigen dan hebben ze het de afgelopen jaren gewoon prima gedaan met een klein budget. In de nacompetitie kan elke eredivisieclub er uit donderen dit jaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
als ze degraderen, is het geen goed beleid geweest
Hier heb je gelijk in. Al zijn er al clubs zoals Zwolle die vrijwillig veranderen naar echt gras.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
De enige clubs die je wat kunt verwijten omtrent kunstgras is... alleen Heracles Almelo. Emmen onthield zich van stemmingen terwijl de rest best weer naar natuurgras wilde.
Tot zover mijn nuance; ik ga in de zetel zitten.
Als ze in de nacompetitie moeten, dan komen ze tegen een Sparta, Go Ahead of Den Bosch. Dan zie ik liever een van die laatste drie erin komen.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wat een raar statement, zouden ze dit jaar 16e eindigen dan hebben ze het de afgelopen jaren gewoon prima gedaan met een klein budget. In de nacompetitie kan elke eredivisieclub er uit donderen dit jaar.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Belangrijkste sponsor van Heracles is een kunstgras producent.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
De enige clubs die je wat kunt verwijten omtrent kunstgras is... alleen Heracles Almelo. Emmen onthield zich van stemmingen terwijl de rest best weer naar natuurgras wilde.
Tot zover mijn nuance; ik ga in de zetel zitten.
Den Bosch niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze in de nacompetitie moeten, dan komen ze tegen een Sparta, Go Ahead of Den Bosch. Dan zie ik liever een van die laatste drie erin komen.
Klopt, Emmen heeft het makkelijkste programma. Excelsior gaat ook nog lastig krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
De Graafschap gaat er nog uit ook. Die krijgen nog Ajax PSV AZ en Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |