Geen idee, maar als de Telegraaf het stellig brengt, weet ik dat ik vertrouwen moet hebben in de Telegraaf.quote:
Goedenavond, ik ben nog benieuwd wat jij naast rijst gegeten hebt.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, maar als de Telegraaf het stellig brengt, weet ik dat ik vertrouwen moet hebben in de Telegraaf.
Dat staat er toch.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedenavond, ik ben nog benieuwd wat jij naast rijst gegeten hebt.
Je kunt er toch 24 uur per dag heen?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustdag maat.
Ik bedenk me net dat ik zondag pas weer kan.
Let op, nu komt er een kutsmoes.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt er toch 24 uur per dag heen?
Zwak persoonquote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustdag maat.
Dus je pindakaas weeg je tot op het grammetje af, maar een fatsoenlijke planning maken zit er niet in.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustdag maat.
GA KEIHARD CUTTEN WAT IS JE BF% bla blaquote:Op woensdag 3 april 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus je pindakaas weeg je tot op het grammetje af, maar een fatsoenlijke planning maken zit er niet in.
Straks je moeder cutten.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GA KEIHARD CUTTEN WAT IS JE BF% bla bla
Ook raar om pindakaas op de gram nauwkeurig te wegen en dan paaseitjes per kilo.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus je pindakaas weeg je tot op het grammetje af, maar een fatsoenlijke planning maken zit er niet in.
glijmddelquote:Op woensdag 3 april 2019 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onlo spreidt zijn billen
Ze gaan er keihard zonder glijmddel in
Goed bezig Caland, ik dacht dat ik de enige hier was(en lenny/buitendam soms)quote:Op woensdag 3 april 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik ben volledig gesloopt en ga zo gewoon sporten
In tegenstelling tot, bijvoorbeeld, onlogisch.
Lol waarom doe je dat dan ookquote:Op woensdag 3 april 2019 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben echt een kanjeridioot
Eergisteren CR7 verkocht, nu 200K meer waard
Gvd man
Ronaldo verkopenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben echt een kanjeridioot
Eergisteren CR7 verkocht, nu 200K meer waard
Gvd man
Ja wilde die icon doen, had 200K nodigquote:Op woensdag 3 april 2019 19:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lol waarom doe je dat dan ook![]()
Heb je eindelijk je rapist, laat je hem gaan.
Haha, dat is pech.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wilde die icon doen, had 200K nodig
Krijg ik Gattuso
Gvd
Ben ook niet heel fanatiekquote:Op woensdag 3 april 2019 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig Caland, ik dacht dat ik de enige hier was(en lenny/buitendam soms)
Hij is echt god zieke skillmove en composurequote:Op woensdag 3 april 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maat kreeg zovee haatberichten toen ik met hem zat te assrapen
Ja nu meer dan 200k hequote:Op woensdag 3 april 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Haha, dat is pech.
Maar 200k heb je zo weer bij elkaar toch, terugkopen die handel.
Morgen WL rewards of niet gedaan?
Ik altijd meteen na werk, snelle jelle erin gooien en gaanquote:Op woensdag 3 april 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ook niet heel fanatiek
2 keer in de week fitness, 1 avond boksen en zaterdag voetbalwedstrijd.
Wel meer dan, ik gok, onlogisch bijvoorbeeld.
Dus dit weekend weer? Dan snel nog cr7 bij elkaar schrapen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja nu meer dan 200k he
Nee al meer dan 1,5 maand niet gedaan, nu eindelijk wel 2k punten dankzij de GOAT
Ja dat probeer ik er ook een beetje in te krijgen maar ik vergeet te vaak te etenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik altijd meteen na werk, snelle jelle erin gooien en gaan
Koop Pre-Workout, krijg je ook geen last van honger en meer energiequote:Op woensdag 3 april 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik er ook een beetje in te krijgen maar ik vergeet te vaak te eten
Ja weet niet, mis volgende week dan ga ik weer packs livestreamenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus dit weekend weer? Dan snel nog cr7 bij elkaar schrapen.
Nee, aan die troep ga ik niet beginnen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koop Pre-Workout, krijg je ook geen last van honger en meer energie
Nice, als je dat gaat doen, even laten weten.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja weet niet, mis volgende week dan ga ik weer packs livestreamen
Tegenwoordig niks anders dan extra cafeïne en wat creatinequote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, aan die troep ga ik niet beginnen.
Oude stempelgodquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, aan die troep ga ik niet beginnen.
Doe jij ook mee luiequote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nice, als je dat gaat doen, even laten weten.
Precies, ik bewaar oppeppers exclusief voor het weekend.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef Doublepain het volgende:
@:Caland die PW troep vindt maar vrijdagavond gewoon weer lijntje pakt
Baasquote:Op woensdag 3 april 2019 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, ik bewaar oppeppers exclusief voor het weekend.
Gewoon dmaa klappenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koop Pre-Workout, krijg je ook geen last van honger en meer energie
ouderdom of gewoon vervelingquote:Op woensdag 3 april 2019 19:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik kan er geen zin meer in krijgen in dat hele FIFA helaas.
Ging je weer een kapsalon wegwerken?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
Tering. Even weg en ik word VOLLEDIG gefileerd.
Nee maat. VP dropt als een malle. Mokergoed bezigquote:Op woensdag 3 april 2019 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ging je weer een kapsalon wegwerken?
quote:
Ja ik ben een man van mij woordquote:Op woensdag 3 april 2019 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man met de UI van madame_paon.
Ik heb eigenlijk geen idee tot wanneer, ik zei een jaar maar welke dag geen ideequote:
Oh alweer??quote:Op woensdag 3 april 2019 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat vind je ervan dat @:JanCees weer op Discord ziet @:Doublepain?
Dat kloptquote:Op woensdag 3 april 2019 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoorde dat @:Anneloos aka Annedoos daar nu ook zit
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat vind je ervan dat @:JanCees weer op Discord ziet @:Doublepain?
Ik vind het een beetje teveel, je hebt FOK!, dan spreek je elkaar weer op Discord en dan weer op de APPquote:
Kan je 't allemaal niet aan?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje teveel, je hebt FOK!, dan spreek je elkaar weer op Discord en dan weer op de APP
Beetje teveel
app > fok > discordquote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje teveel, je hebt FOK!, dan spreek je elkaar weer op Discord en dan weer op de APP
Beetje teveel
linkje?quote:
Hoi Knut, alles goed?quote:
Wie?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
@:scrummie2.0 caland is er weer!
Waarom zijn ze zo mad op hem?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn daar wel bijzonder mad om iemand die toch nooit eerste keeper gaat worden zeg
Omdat hij toen hij 11 was ooit op twitter boos is geweest over ajaxquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij toen hij 11 was ooit op twitter boos is geweest over ajax
Tsja, zelfs in Emmen waar ze na 15 jaar eindelijk weer eens een keer bovenaan kunnen staan zijn ze met ons bezig. Bijzonder treurig niveau Lenny.quote:
Ik denk dat het ze een jaar geleden niets zou kunnen schelen, nu ze weer wat meedoen komt die grote bek ook weer terug.quote:
die psv'er is voor ontslagenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij toen hij 11 was ooit op twitter boos is geweest over ajax
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zelfs in Emmen waar ze na 15 jaar eindelijk weer eens een keer bovenaan kunnen staan zijn ze met ons bezig. Bijzonder treurig niveau Lenny.
Kan ik al inzetten op dat W2 hoger dan Feyenoord gaat eindigen dit seizoen?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zelfs in Emmen waar ze na 15 jaar eindelijk weer eens een keer bovenaan kunnen staan zijn ze met ons bezig. Bijzonder treurig niveau Lenny.
Ik geef 10 euro aan jou als dat uitkomtquote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik al inzetten op dat W2 hoger dan Feyenoord gaat eindigen dit seizoen?
Die gaat mooi in het StayHealthyRensAjaciedFoundationquote:Op woensdag 3 april 2019 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geef 10 euro aan jou als dat uitkomt
netjes maatquote:Op woensdag 3 april 2019 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag mijlpaatje gehaald
2x solo 100kg gebenched, niks mis mee
Pas 40-45 keer.quote:Op donderdag 4 april 2019 01:14 schreef O_o_ het volgende:
Theo Hiddema heeft qua uiterlijk, gelaatstrekken en mimiek iets weg van Hitler.
Of is dit al ergens anders eerder geconstateerd?
Qua uitlatingen ookquote:Op donderdag 4 april 2019 01:14 schreef O_o_ het volgende:
Theo Hiddema heeft qua uiterlijk, gelaatstrekken en mimiek iets weg van Hitler.
Of is dit al ergens anders eerder geconstateerd?
Hoe gaat het eigenlijk met jouw dieren? Als PvdD stemmer.quote:
Ben verhuisd hèquote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw dieren? Als PvdD stemmer.
Heb je de beesten nog steeds voor je raam zitten?
Nou dan niet johquote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Breaking] Adrie Poldervaart vertrekt bij Excelsior
Ik ontvang graag een reactie op dit schokkende nieuws van @:onlogisch @:elan @:Picommp @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Scrummie2.0 @:haags_kwartiertje @:skysherrif en @:johannes_vermeer
Valide puntquote:Op donderdag 4 april 2019 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet dat dit soort dingen jou niet boeien.
Oh dat, dat was op m'n werkquote:Op donderdag 4 april 2019 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, waren die duiven bij je oude huis?
Wist ik niet
Moet jij 's raden of ik geklikt hebquote:
Gedaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ontvang graag een reactie op dit schokkende nieuws van @:onlogisch @:elan @:Picommp @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Scrummie2.0 @:haags_kwartiertje @:skysherrif en @:johannes_vermeer
Jij natuurlijk, jij bent verliefd op deze muziek. Weer hard aan het werk?quote:
Studerenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij natuurlijk, jij bent verliefd op deze muziek. Weer hard aan het werk?
Vreselijke deadlines. Ik ga de mijne van maandag niet halen gok ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Studeren
Zondag midterm deadline, loop door het werk ernaast wat achter op studeren dus denk niet slapen tot zondag
Mooi kutquote:Op donderdag 4 april 2019 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vreselijke deadlines. Ik ga de mijne van maandag niet halen gok ik.
In zekere zin wel, maar die moet dus maandag af zijn in conceptvorm en dat ga ik never nooit halen.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mooi kut
Schiet je scriptie beetje op?
Hallo Roland.quote:
Nog even volhouden Scrummie.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb geen zin meer in werken vandaag en morgen. Jammer.
Ik werk vandaag maar thuis, motivatie is bij mij ook niet meer hoog deze weekquote:Op donderdag 4 april 2019 11:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb geen zin meer in werken vandaag en morgen. Jammer.
Voor cijfer of feedback?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In zekere zin wel, maar die moet dus maandag af zijn in conceptvorm en dat ga ik never nooit halen.
feedback gelukkig, en mag in principe deze deadline missen maar dan krijg ik geen feedback. En geen feedback op concept eindversie wil je denk ik niet.quote:
Nee da's niet handigquote:Op donderdag 4 april 2019 11:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
feedback gelukkig, en mag in principe deze deadline missen maar dan krijg ik geen feedback. En geen feedback op concept eindversie wil je denk ik niet.
Moet nog 500 miljoen arrest doorlezen op hoe de rechter zijn vonnis moet motiveren opdat de wet uiteraard stil is over dat punt.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:23 schreef Saind het volgende:
Ik heb alle kutdingen uitgesteld tot nuMoet alleen nog statistische analyse doen voor het weekend eigenlijk. Power analysis enzo, kutleven
Rightquote:Op donderdag 4 april 2019 11:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet nog 500 miljoen arrest doorlezen op hoe de rechter zijn vonnis moet motiveren opdat de wet uiteraard stil is over dat punt.
Komt goed.quote:
Thuiswerken is wel lekker. Maar zonder motivatie alleen maar lastiger eigenlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik werk vandaag maar thuis, motivatie is bij mij ook niet meer hoog deze week
en dan van die leuke dingen he;quote:
en dan dit keer 50 ofzoquote:Nog daargelaten of niet ook die stelling in eerste aanleg slechts in verband met de uitleg van de kwaliteitseis is betrokken, kan het beroep op de devolutieve werking van het appel Essent c.s. niet baten. Devolutieve werking zoals Essent c.s. bedoelen, komt slechts aan de orde wanneer door de geïntimeerde partij opgeworpen stellingen of weren in eerste aanleg zijn verworpen of onbeslist zijn gebleven, mits zij betrekking hebben op een onderdeel van het processuele debat dat door een slagende grief van de wederpartij opnieuw aan de orde wordt gesteld en tenzij de betrokken stellingen of weren in hoger beroep zijn prijsgegeven(6). Essent c.s. waren in hoger beroep niet geïntimeerden, maar appellanten. In de benadering van Essent c.s. gaat het om een door hen in eerste aanleg gevoerd verweer, dat de voorzieningenrechter heeft besproken en heeft verworpen (zie schriftelijke repliek, p. 4 in fine). Een appellerende partij kan slechts door het formuleren van daarop gerichte grieven bewerkstelligen dat een door haar gevoerd maar in eerste aanleg verworpen verweer in hoger beroep opnieuw aan de orde komt. Voor (het zich in de benadering van Essent c.s. hier niet voordoende geval van) in eerste aanleg opgeworpen maar onbeslist gebleven stellingen of weren van de appellerende partij geldt hetzelfde, zij het dat stellingen of weren ter bestrijding van "gedevolueerde" stellingen of weren van de geïntimeerde partij door de devolutieve werking naar de beroepsinstantie worden "meegetrokken"(7).
Weet je nog dat mailtje van een huisbaas dat ik laatst doorstuurde? Zo leest ditquote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan van die leuke dingen he;
[..]
en dan dit keer 50 ofzo.
Dat kan toch veel korterquote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
en dan dit keer 50 ofzo.
Dit leest voor mij ook niet echt heel prettig, deze rechter gebruikt echt best vaak IK (wat normaal is bij een kort geding procedure, maar alsnog).quote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je nog dat mailtje van een huisbaas dat ik laatst doorstuurde? Zo leest dit
Dit leest wel extreem lekker wegquote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
en dan dit keer 50 ofzo.
Extreem pijnlijk wel dat de rechter de wet gaat uitleggen aan een goed betaalde advocaat.quote:
Sterkte er mee pik.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Extreem pijnlijk wel dat de rechter de wet gaat uitleggen aan een goed betaalde advocaat.
Krijg je met al dat vage poly-interpretabele geneuzelquote:Op donderdag 4 april 2019 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Extreem pijnlijk wel dat de rechter de wet gaat uitleggen aan een goed betaalde advocaat.
nog iemand zin in een begrafenis?twitter:Politie_Adam twitterde op donderdag 04-04-2019 om 12:04:33Vanmiddag vindt de begrafenis van de romp plaats. Wij willen nogmaals benadrukken dat iedereen die afscheid wil nemen welkom is, maar dat op de begraafplaats Sint Barbara voor en tijdens de uitvaartdienst en de begrafenis geen foto- of filmopnamen mogen worden gemaakt. https://t.co/sFiNyWnTNX reageer retweet
Wie maakt de gedichten daar tegenwoordig nu F. Starik zelf dood is?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
nog iemand zin in een begrafenis?twitter:Politie_Adam twitterde op donderdag 04-04-2019 om 12:04:33Vanmiddag vindt de begrafenis van de romp plaats. Wij willen nogmaals benadrukken dat iedereen die afscheid wil nemen welkom is, maar dat op de begraafplaats Sint Barbara voor en tijdens de uitvaartdienst en de begrafenis geen foto- of filmopnamen mogen worden gemaakt. https://t.co/sFiNyWnTNX reageer retweet
Weet wat?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:01 schreef Saind het volgende:
Hier da's toch genieten
[ afbeelding ]
je wilt iets weten, je vult wat in in gpower en je weet het
Brouwenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:40 schreef Doublepain het volgende:
@:Saind ga je ook eens een echt vak leren?? Houthakken of metselen ofzo
leuk wel als je er ook een boterham van kan eten, toch hebben de meesten in NL wel de neiging om commercieel te wordenquote:
kan hier even niets mee, ben er stil vanquote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
knap hoe ze het daar volhouden maar zal ze niet missen als ze eruit gaanquote:Op donderdag 4 april 2019 13:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kan hier even niets mee, ben er stil van
Die valt meestal binnen met; boysquote:Op donderdag 4 april 2019 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga weg. Dit is de act van DrizztGod
Wel verleidelijk ja, net als x2.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:25 schreef Elan het volgende:
Je krijgt 10 keer je inzet als je vanavond Heerenveen laat winnen
Jouw probleem.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel, zie geen UI
Zeker.quote:
Die docu van hem was wel goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Ze hebben een crowdfunding opgezet omdat hij op zichzelf moet wonen en de Arena uitverkocht.
Ik gok 's zomers een koekje, 's winters een cakeje...?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die docu van hem was wel goed.
Afhankelijk van het weer buiten of er een koekje of cakeje bij de koffie geserveerd moet worden, op de graad nauwkeurig
Heerenveen is wel extreem wisselvallig.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen V Persie, ik geef ze nog wel een goede kans ook.
Wel grappig ja maar zal me niks verbazen dat het deels een Cartman-act is allemaal en dat die boosheid gespeeld is.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die docu van hem was wel goed.
Afhankelijk van het weer buiten of er een koekje of cakeje bij de koffie geserveerd moet worden, op de graad nauwkeurig
Wel potverdoriequote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Weet het niet precies meer, maar hij was wel nerveus of het nou 18 of 19 graden was.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik gok 's zomers een koekje, 's winters een cakeje...?
Misschien heeft hij een account op FOK!quote:Op donderdag 4 april 2019 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel grappig ja maar zal me niks verbazen dat het deels een Cartman-act is allemaal en dat die boosheid gespeeld is.
Gewoon extreem slecht elftal. Alleen Vlap en Lammers zijn beast.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen is wel extreem wisselvallig.
Waarom mention jij mij niet? Nepvriend!quote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Doke Schmidt is een parodie op een profvoetballer.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon extreem slecht elftal. Alleen Vlap en Lammers zijn beast.
Oeps, vergeten. Ik ben uiteraard wel erg benieuwd naar je mening over de kwestie!quote:Op donderdag 4 april 2019 13:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom mention jij mij niet? Nepvriend!
Feyenoord is gelukkig lekker stabiel.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen is wel extreem wisselvallig.
Die Van Bergen deed het ook wel een periode aardig toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon extreem slecht elftal. Alleen Vlap en Lammers zijn beast.
gratis geld.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:25 schreef Elan het volgende:
Je krijgt 10 keer je inzet als je vanavond Heerenveen laat winnen op Unibet.
Dat is volgens jou een topclub dus dat kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verloren toch laatst van Willem II?
Wat is deze narratief nou weerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is volgens jou een topclub dus dat kan gebeuren.
Doke Schmidt speelt er alleen omdat het zo'n sympathieke Fries is anders kan ik totaal geen reden bedenken inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doke Schmidt is een parodie op een profvoetballer.
[..]
Oeps, vergeten. Ik ben uiteraard wel erg benieuwd naar je mening over de kwestie!
Languit op de bank, keihard het FOK!forum modereren. Als een echte successupporter blijf ik thuis vanavondquote:
Jawel. Maar allemaal geen materiaal voor een subtopper van weleer.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Van Bergen deed het ook wel een periode aardig toch?
Geen goede scouting meerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel. Maar allemaal geen materiaal voor een subtopper van weleer.
Grapje, JR.quote:
Funfact: hij heeft nog bij een maat van mij in het team gespeeld. En ik zal je niet weer vergeten.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doke Schmidt speelt er alleen omdat het zo'n sympathieke Fries is anders kan ik totaal geen reden bedenken inderdaad.
Ik zal even reageren in je topic. Vergeet mij niet nog een keer!
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Languit op de bank, keihard het FOK!forum modereren. Als een echte successupporter blijf ik thuis vanavond
Zijn pa geeft les op het CIOS volgens mijquote:Op donderdag 4 april 2019 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grapje, JR.
[..]
Funfact: hij heeft nog bij een maat van mij in het team gespeeld. En ik zal je niet weer vergeten.
[..]
Gelijk heb je.
Graag zie ik wel dat je je gedraagt. Anders ben ik genoodzaakt notes aan je uit te delenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grapje, JR.
[..]
Funfact: hij heeft nog bij een maat van mij in het team gespeeld. En ik zal je niet weer vergeten.
[..]
Gelijk heb je.
Deel jij wel eens positieve notes uit?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag zie ik wel dat je je gedraagt. Anders ben ik genoodzaakt notes aan je uit te delen
Riemer zijn netwerk was echt genot. Vrijwel alleen maar toptalenten van nietszeggende clubjes die uitgroeiden tot toppers.quote:
Kwam die Alfonso Alves van zijn hand?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Riemer zijn netwerk was echt genot. Vrijwel alleen maar toptalenten van nietszeggende clubjes die uitgroeiden tot toppers.
Ik denk dat je een rustige avond voor de boeg hebt. Tenzij PEC stunt.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag zie ik wel dat je je gedraagt. Anders ben ik genoodzaakt notes aan je uit te delen
Kwam van Malmö dus zal vast wel van zijn connecties komen.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kwam die Alfonso Alves van zijn hand?
Micky Hoogendijk was de eerste in Nederland die van de hand kwam.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kwam die Alfonso Alves van zijn hand?
7x scoren in een wedstrijdgod.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwam van Malmö dus zal vast wel van zijn connecties komen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Onlogisch gaat modden vanavond.Ben benieuwd hoe het hem bevalt.
En al het geld waar ze voor verkocht werden is allemaal verbrastquote:Op donderdag 4 april 2019 13:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Riemer zijn netwerk was echt genot. Vrijwel alleen maar toptalenten van nietszeggende clubjes die uitgroeiden tot toppers.
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Onlogisch gaat modden vanavond.Ben benieuwd hoe het hem bevalt.
Leuke gif Elan.quote:
Moest lachen. Leuk gifje.quote:
Jammer, jouw rants zijn altijd bijzonder vermakelijk en inhoudelijk zeer sterk.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mensen in NWS zijn wel stuitend dom he.
Ik heb helaas geen zin om een rant van pagina's lang op te schrijven.
Eén van de meest legendarische wedstrijden die ik in het stadion heb gezien. Hij kwam toen net terug van zijn periode dat hij wegbleef ivm transfergezeik. Hij werd massaal uitgefloten bij het warmlopen en dan scoor je 7 goalsquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
7x scoren in een wedstrijdgod.
Misschien wil @El-Stinho de honneurs waar nemen.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest lachen. Leuk gifje.
[..]
Jammer, jouw rants zijn altijd bijzonder vermakelijk en inhoudelijk zeer sterk.
Hopelijk denk je er nog even over na.
Zelden. (Zet dit tijdstip over exact één week in je agenda)quote:Op donderdag 4 april 2019 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deel jij wel eens positieve notes uit?
Ik had bijna een jaar geen notes gekregen, helaas waren daar de verkiezingen.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelden. (Zet dit tijdstip over exact één week in je agenda)
Rt.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest lachen. Leuk gifje.
[..]
Jammer, jouw rants zijn altijd bijzonder vermakelijk en inhoudelijk zeer sterk.
Hopelijk denk je er nog even over na.
Ik val nog liever twee keer van een trap dan dat ik in een topic vol eencelligen ga posten.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wil @:El-Stinho de honneurs waar nemen.
Ik maakte ook een dergelijke grap! Leuk dat ik er op deze manier achterkom dat wij dezelfde soort humor hebben!quote:Op donderdag 4 april 2019 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
Ojah en die 'aanslag' in Utrecht. Waarbij de opstelling van oranje dus blijkbaar niet op het briefje stond. Zuurkutten daar in NWS.
Die edit doet het hemquote:Op donderdag 4 april 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een aidsuser is dat zeg. En ook nog mod.
Hij weet van geen ophouden.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een aidsuser is dat zeg. En ook nog mod.
Ze maken zelfs extreemrechtse mensen moderator. Gelukkig kom ik er normaal nooit.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Extreemrechts krijgt ook alle ruimte in nws. Dat vind ik nogal vreemd.
Joh, al een kwartier voor jou post. Alsof jij het anders had gezien.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
Oh jee hij heeft hem ook gezien. Nu ga je toch weer af als een gieter maxi-mus.
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh, al een kwartier voor jou post. Alsof jij het anders had gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw sukkelquote:Op donderdag 4 april 2019 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we iets gemeenquote:Op donderdag 4 april 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte ook een dergelijke grap! Leuk dat ik er op deze manier achterkom dat wij dezelfde soort humor hebben!
Waardeloze gozert.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft je al uitgelachen in het topic
Log uit.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Godverquote:Op donderdag 4 april 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch zijn UI is het nieuwe masterminded
Met als verschil dat ik me niet laat leiden een nobuddie als @Saindquote:Op donderdag 4 april 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch zijn UI is het nieuwe masterminded
wat.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik me niet laat leiden een nobuddie als @:Saind
Ik ben juist blij dat @Saind de corrigerende tikjes heeft gegeven. Je moet je nooit te groot voelen om je aan te passen aan je omgeving.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat @:Saind de corrigerende tikjes heeft gegeven. Je moet je nooit te groot voelen om je aan te passen aan je omgeving.
Je had gewoon nooit afscheid moeten nemen van @Ajacied422quote:Op donderdag 4 april 2019 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat @:Saind de corrigerende tikjes heeft gegeven. Je moet je nooit te groot voelen om je aan te passen aan je omgeving.
Jij ziet het negeren van kritiek uit je directe omgeving als een sterke eigenschap?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand met een ajax-uiquote:Op donderdag 4 april 2019 14:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij bent ook een veel volwassener man dan Onlogisch
met z'n kinderlijke UI
Ik heb voor mezelf besloten dat getallen in je username ook heel kinderlijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had gewoon nooit afscheid moeten nemen van @:Ajacied422
Onlo is zo iemand die ook heel trots vertelt hoe eigenwijs hij isquote:Op donderdag 4 april 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ziet het negeren van kritiek uit je directe omgeving als een sterke eigenschap?
Waarom denk je dat ik moderator ben gewordenquote:Op donderdag 4 april 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ziet het negeren van kritiek uit je directe omgeving als een sterke eigenschap?
Omdat je een hypocriete matennaaier zonder ruggengraat bent?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik moderator ben geworden
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat getallen in je username ook heel kinderlijk kunnen zijn.
Sowquote:Op donderdag 4 april 2019 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat je een hypocriete matennaaier zonder ruggengraat bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |