Geen idee, maar als de Telegraaf het stellig brengt, weet ik dat ik vertrouwen moet hebben in de Telegraaf.quote:
Goedenavond, ik ben nog benieuwd wat jij naast rijst gegeten hebt.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, maar als de Telegraaf het stellig brengt, weet ik dat ik vertrouwen moet hebben in de Telegraaf.
Dat staat er toch.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedenavond, ik ben nog benieuwd wat jij naast rijst gegeten hebt.
Je kunt er toch 24 uur per dag heen?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustdag maat.
Ik bedenk me net dat ik zondag pas weer kan.
Let op, nu komt er een kutsmoes.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt er toch 24 uur per dag heen?
Zwak persoonquote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustdag maat.
Dus je pindakaas weeg je tot op het grammetje af, maar een fatsoenlijke planning maken zit er niet in.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustdag maat.
GA KEIHARD CUTTEN WAT IS JE BF% bla blaquote:Op woensdag 3 april 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus je pindakaas weeg je tot op het grammetje af, maar een fatsoenlijke planning maken zit er niet in.
Straks je moeder cutten.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GA KEIHARD CUTTEN WAT IS JE BF% bla bla
Ook raar om pindakaas op de gram nauwkeurig te wegen en dan paaseitjes per kilo.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus je pindakaas weeg je tot op het grammetje af, maar een fatsoenlijke planning maken zit er niet in.
glijmddelquote:Op woensdag 3 april 2019 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onlo spreidt zijn billen
Ze gaan er keihard zonder glijmddel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |