Gezond vroeg ze. En lekker.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hummus!
Verse ananas!
Kiwi gold!
Kersen!
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JaOf als je er rauwe worteltjes in dipt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
jaaa, het is ook niet écht zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hummus!
Verse ananas!
Kiwi gold!
Kersen!
Wat is gezond en lekker?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was grammaticaal incorrect geweest.
Als de Telegraaf het schrijft? Dan gaan we moon!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
MaGNeT ik zie net op Telegraaf dat de bitcoin nog verre van dood is.Hoera. En LTC kennelijk ook niet (daar heb ik er 1 van geloof ik
)
Nu nog even de moed verzamelen de komende tijd om alles weer een beetje bij elkaar te rapen.
Kersen zijn net snoep.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
De ui van minerva daalt neer op dit topic
Ik pop liever een andere cherry.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Kersen zijn net snoep.
Maar dan gezond.
De hemel zij dank. Een berehap zonder pindasaus is als een ESF zonder Cornald.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zat toen nog in de beker
Anders kon Dave de bruining der uien niet keuren.
Je moet kiezen, of Sherlock, of Elementary...quote:Op woensdag 3 april 2019 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga een avondje Elementary doen.
Sherlock.
Maar ik heb ze door Elementary allebei!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet kiezen, of Sherlock, of Elementary...
Gave serie hè!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb ze door Elementary allebei!
Mijn voorkeur gaat uiteindelijk toch naar Sherlock hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb ze door Elementary allebei!
Eensch.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uiteindelijk toch naar Sherlock hoor
Ja, als het gat van Sherlock er ineens is, dan is het een heerlijke opvulling, ik volg het ook trouw (al ben ik nu in seriestop voor een tijdje)quote:Op woensdag 3 april 2019 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik vond Benedict briljant als Sherlock. Had verwacht dat Elementary-Sherlock er niet aan zou kunnen tippen en Lucy Liu al helemaaaaal niet als Watson. Maar Elementary-Sherlock doet het toch ook wel voor me. Hij doet me wat meer denken aan House MD, z'n manier van doen. Heerlijk.
Het werkelijke aantal Fokkers is helemaal niet zo hoog, je komt overal dezelfde tegenquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het werkelijke aantal Fokkers is helemaal niet zo hoog, je komt overal dezelfde tegen
Dat valt dan ook wel weer meequote:Op woensdag 3 april 2019 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het werkelijke aantal Fokkers is helemaal niet zo hoog, je komt overal dezelfde tegen
Ja, ik kom eigenlijk ook altijd alleen maar hier. Soms lees ik wel mee op andere subfora, maar dan post ik niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer meeZijn echt wel hoekjes
Maar je hebt wel in R49 gepostquote:Op woensdag 3 april 2019 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik kom eigenlijk ook altijd alleen maar hier. Soms lees ik wel mee op andere subfora, maar dan post ik niet.
Er zijn SCs die veeeeeel sneller gaanquote:Op woensdag 3 april 2019 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat weer hard hier, bijna niet tegenop te lezen.
De meesten lezen hier gewoon alles terug, schattig hehquote:Op woensdag 3 april 2019 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn SCs die veeeeeel sneller gaan
Eens..quote:Op woensdag 3 april 2019 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
jaaa, het is ook niet écht zo.
Ik hou overigens niet van kiwi en niet van kersen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De meesten lezen hier gewoon alles terug, schattig heh
Schattigquote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kersen zijn juist lekker.quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]tenzij ik een onderwerp erg interessant vind lees ik max 10 posts terug
Ja dankzij jou werd ik toch even uit de diepe krochten van ESF weggetrokkenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel in R49 gepostDus de stap kan gezet worden
Ik had 'm én gequote én getagd én gekust he?quote:
Ja, maar dat komt ook omdat hier soms persoonlijke dingen worden verteld en we graag daarvan op de hoogte blijven (de hond van Greys, Cyan's kaak, etc.) en dan kan ik wel continu vragen hoe het gaat, terwijl het antwoord gewoon een paar pagina's terug staat.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, je had @Koen getagd, niet @Koen66quote:Op woensdag 3 april 2019 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had 'm én gequote én getagd én gekust he?
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had 'm én gequote én getagd én gekust he?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 april 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, je had @:koen getagd, niet @:koen66
En ik zit mobiel dus dat valt niet zo opquote:Op woensdag 3 april 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, je had @:koen getagd, niet @:koen66
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |