Nee joh. Die staat weken soms maanden stil. Is alleen voor concerten enzo.quote:
Die app ligt weken/maanden stil somsquote:
Die ken ik niet; zo even luisterenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een prachtig nummer is dit jongens.
Ja, nou, ik heb ook reservaties over mijn nummer delen met FOK!kers hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik hou persoonlijk de groepsapp liever voor waar ie voor is. Het elkaar kunnen vinden bij meets. Niet iedereen die in de SC aan komt waaien hoeft m'n nummer te hebben.
Niks tegen Naatje of wie dan ook. Van harte welkom, maar dan wel als je bv mee gaat naar Eurovision in Concert ofzo.
Bedoelde ook meer dat teveel geklets in een groepsapp dodelijk kan zijn voor een SCquote:Op woensdag 3 april 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik hou persoonlijk de groepsapp liever voor waar ie voor is. Het elkaar kunnen vinden bij meets. Niet iedereen die in de SC aan komt waaien hoeft m'n nummer te hebben.
Niks tegen Naatje of wie dan ook. Van harte welkom, maar dan wel als je bv mee gaat naar Eurovision in Concert ofzo.
Wanneer de grap dichtbij de realiteit komt hehquote:Op woensdag 3 april 2019 21:42 schreef Kreator het volgende:
Ik maakte een grapje. Wist niet eens dat er een groep was.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Appen... appt... ap... app... apt... appte...
Nee, ik wordt hier niet veel wijzer van.
Miereneukerquote:
Oh, ik wel, ik stuur je wel ff een mah dm.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:45 schreef Kreator het volgende:
Maar nu heb ik aoiub_iaoh's nummer nog steeds niet.
Plan W dan maar.
Zoals duidelijk is aan die post zijn we daar in de war.quote:
Had je dan plannen ondernomen om die te achterhalen?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:45 schreef Kreator het volgende:
Plan W dan maar.
Oude bok en jong blaadje?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:45 schreef Kreator het volgende:
Plan W dan maar.
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer dat teveel geklets in een groepsapp dodelijk kan zijn voor een SC
A t/m Vquote:Op woensdag 3 april 2019 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je dan plannen ondernomen om die te achterhalen?
Zit je zomaar mijn nummer naar hem te dm'en?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, ik wel, ik stuur je wel ff een mah dm.
Ik denk, ik gok, ik vermoed dat 'ie je gaatquote:Op woensdag 3 april 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zit je zomaar mijn nummer naar hem te dm'en?Maar, wie weet wat hij daarmee gaat doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iig niet bellenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zit je zomaar mijn nummer naar hem te dm'en?Maar, wie weet wat hij daarmee gaat doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |