Niks voor jou dusquote:
Zo is het #girlpowerquote:
Bestaat dat blad nog?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb wel zin om mijn issues in de Tina te posten
Denk dat jij beter kunt beginnen bij het kleuterklimrekquote:Op woensdag 3 april 2019 18:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss wat hoog gegrepen maar shoot for the stars he
Zou ik ook graag willen alleen heb een verbod om dichter dan 250 meter bij een basisschool te komenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij beter kunt beginnen bij het kleuterklimrek
Daar staat Niels nog steedsquote:Op woensdag 3 april 2019 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij beter kunt beginnen bij het kleuterklimrek
Dat ze knap is kan, maar intelligent...quote:Op woensdag 3 april 2019 18:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is knap en intelligent, perfecte combo
Zeldzaam, I knowquote:Op woensdag 3 april 2019 18:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat ze knap is kan, maar intelligent...
Volgens mij heb jij meer issues dan de Tinaquote:Op woensdag 3 april 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal wel. Misschien omdat je denkt dat ik een meisje ben en jong, mijn issues nog post in de Tina.
Denk maar wat je wil.
Jij ook, maar daar maken wij toch ook geen punt van?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer issues dan de Tina
Jij kan niet zonder mequote:Op woensdag 3 april 2019 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij ook, maar daar maken wij toch ook geen punt van?
Gisteren was het autismedag, vandaag niet meer...quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef McGrath het volgende:
waarom komen hier steeds meer vreemde users?
autist ben je niet voor evenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren was het autismedag, vandaag niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |