abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2019 @ 14:48:27 #1
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186010092
Het Forum van Democratie heeft zich de woede van docenten en de politiek op zijn hals gehaald. Sinds vorige week roept het wetenschappelijk bureau op om om linkse indoctrinatie te melden via het indoctrinatie meldpunt van de partij. Wat ze echter met de meldingen willen gaan doen is nog niet duidelijk volgens Rob Rooken: "Wat en wanneer we er iets mee gaan doen, weten we nog niet. We gaan de gegevens niet openbaar maken."
De oproep zorgt voor een verhitte disussie. Uit de politieke hoek vandaan regent het kritiek. Ingrid van Engelshoven (Onderwijs): "Deze oproep stuit mij zeer tegen de borst. Ik werp dit verre van mij. Dit is ook niet goed voor de veiligheid van docenten." Haar kritiek krijgt veel bijval van andere partijen. Hoe onvoorstelbaar ook, het idee wordt wel gesteund door de PVV. Harm Beertema: "Ik vind het een heel goed idee, het is namelijk mijn eigen idee."
Eén docent reageert vrij ludiek op de actie van de FvD. Hij heeft namelijk zichzelf aangeven bij de partij, zodat zijn studenten hem niet aan hoeven te geven.

tommy_derksen twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 13:18:00 Ik sta voor goed onderwijs. Ik laat me niet intimideren of bang maken. Geen student hoeft mij ooit te verlinken bij welk meldpunt dan ook of die druk te voelen. https://t.co/a9o7Wyyeyz reageer retweet
FvD roept leerlingen op linkse docenten te verlinken

Hier weer verder, en niet mijn OP

[ Bericht 59% gewijzigd door Gehenna op 03-04-2019 15:33:42 ]
Robert Moog died for our synths
pi_186010228
Beetje matige OP wel Gehenna.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186010230
Ik doe melding van een indoctrinerende leraar

Hoogleraar Encyclopedie van de Rechtswetenschap.

Hij strooit al jaren in de leslokalen met zijn rechtse praatjes.
Hij is zelfs in staat geweest een student zo te indoctrineren dat deze nu zelf rechtse jongeren verder indoctrineert in de rechtse leer en de jihad tegen migranten. links, cultuurmarxisten, gematigd rechts aanvoert.
  woensdag 3 april 2019 @ 14:55:00 #4
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186010256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:12 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Baudet provoceert graag. Vooral als andere hem vertellen dat ie dat woord vooral niet mag gebruiken.
Als hij met dergelijk taalgebruik je in de hoek van extreem rechts en fascisten wordt gedrukt, en je gaat er meer door met als enige reden 'lekker een beetje pesten', dan is dat wel erg kinderachtig, bedenkelijk en - voor z'n aanhang die dat blijkbaar niet erg vindt allemaal - ook bijzonder contra-productief.
pi_186010261
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef Bluesdude het volgende:

[ afbeelding ]

Hij is zelfs in staat geweest een student zo te indoctrineren dat deze nu zelf met zijn rechtse jongeren indoctrineert.
Ach, gewoon een man die veel weet over filosofie.... Vraag me af of hij weleens nadenkt over meer praktische zaken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 april 2019 @ 14:56:04 #6
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186010282
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef ludovico het volgende:
Beetje matige OP wel Gehenna.
quote:
13s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef Gehenna het volgende:
niet mijn OP
pi_186010293
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:56 schreef Gehenna het volgende:

[..]

[..]

Wel jouw OP, staat toch jouw UI naast jonge! :(
  woensdag 3 april 2019 @ 15:00:45 #8
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186010430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef Bluesdude het volgende:

[ afbeelding ]

Hij is zelfs in staat geweest een student zo te indoctrineren dat deze nu zelf rechtse jongeren verder indoctrineert in de rechtse leer en de jihad tegen migranten. links, cultuurmarxisten, gematigd rechts aanvoert.
Kan me herinneren dat er jaren geleden iemand was die hele epistels schreef over Cliteur en de Leidse Rechtenfaculteit, kan alleen niet meer op de naam komen.

Het was een vrouw dacht ik, iemand die weet wie ik bedoel toevallig?
  woensdag 3 april 2019 @ 15:35:33 #9
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186011229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel jouw OP, staat toch jouw UI naast jonge! :(
Vorige topic werd er behoorlijk in geknipt zag ik net. Dus heb nu de originele OP er weer in gezet. Die ook niet van mij was :P
  woensdag 3 april 2019 @ 15:53:45 #10
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186011628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat er jaren geleden iemand was die hele epistels schreef over Cliteur en de Leidse Rechtenfaculteit, kan alleen niet meer op de naam komen.

Het was een vrouw dacht ik, iemand die weet wie ik bedoel toevallig?
Laat maar, ik heb het al. Maria Trepp heet ze.

Voor wie het interesseert, hier is het allemaal begonnen. http://www.tegenwicht.org/43_nl_neocons/43_trepp_kort.htm
  woensdag 3 april 2019 @ 19:52:29 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186017216
Ben ik nou dom of bevestigt dit nou juist wat Thierry zegt?

https://www.rd.nl/al-1000(...)gen-baudet-1.1558679
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 3 april 2019 @ 19:59:13 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_186017415
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 19:52 schreef Nikonlover het volgende:
Ben ik nou dom
Ja.
quote:
of bevestigt dit nou juist wat Thierry zegt?

https://www.rd.nl/al-1000(...)gen-baudet-1.1558679
Nee.

Ik zie dit op geen enkele manier als een bevestiging van iets dat Baudet gezegd heeft. Op welke dingen die hij gezegd zou hebben doel je nu, en waarom zou de grote steun onder academici voor deze open brief die dingen bevestigen?
Huilen dan.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:01:30 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186017474
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2019 19:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Nee.

Ik zie dit op geen enkele manier als een bevestiging van iets dat Baudet gezegd heeft. Op welke dingen die hij gezegd zou hebben doel je nu, en waarom zou de grote steun onder academici voor deze open brief die dingen bevestigen?
Dat ze allemaal links zijn
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 3 april 2019 @ 20:09:42 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_186017652
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat ze allemaal links zijn
Ah, duidelijk.

Dan blijft het antwoord: nee. Immers, ongeacht je persoonlijke voorkeur voor partijen in een bepaalde plek van het politieke spectrum zou je je afkeur moeten uitspreken over zo'n onzalig plan waarmee je een sfeer van samenzweringen en complotten creëert en docenten en wetenschap(pers) diskwalificeert.
Huilen dan.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:17:49 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186017849
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah, duidelijk.

Dan blijft het antwoord: nee. Immers, ongeacht je persoonlijke voorkeur voor partijen in een bepaalde plek van het politieke spectrum zou je je afkeur moeten uitspreken over zo'n onzalig plan waarmee je een sfeer van samenzweringen en complotten creëert en docenten en wetenschap(pers) diskwalificeert.
Ik vind dat ze zichzelf diskwalificeren. Ik heb genoeg meegemaakt op de middelbare school.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:30:41 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_186018180
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind dat ze zichzelf diskwalificeren.
Hoe dat zo?
quote:
Ik heb genoeg meegemaakt op de middelbare school.
Leuk, (niet concrete maar suggestieve) anekdotische bewijsvoering *O* . Vertel, wat heb je meegemaakt? En (hoe) houdt dat verband met dat diskwalificeren?
Huilen dan.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:34:30 #17
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186018266
De voornamelijke reden dat docenten wel eens uithalen richting de FvD of PVV is - mijn inziens - dat die beide partijen nogal eens wetenschap ontkennende standpunten en stellingen hebben.

Daarmee zijn die leraren niet ineens (extreem) links, of rechts of wat dan ook. Ze verdedigden het fundament van het onderwijs, namelijk: wetenschap. Geheel terecht ook, als je onzin uitkraamt moet je niet de Calimero uithangen als mensen je daarop wijzen, of je niet serieus nemen.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:36:30 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186018315
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:34 schreef Gehenna het volgende:
De voornamelijke reden dat docenten wel eens uithalen richting de FvD of PVV is - mijn inziens - dat die beide partijen nogal eens wetenschap ontkennende standpunten en stellingen hebben.

Daarmee zijn die leraren niet ineens (extreem) links, of rechts of wat dan ook. Ze verdedigden het fundament van het onderwijs, namelijk: wetenschap. Geheel terecht ook, als je onzin uitkraamt moet je niet de Calimero uithangen als mensen je daarop wijzen, of je niet serieus nemen.
Dat valt reuze mee. Wat klimaat betreft zijn er genoeg wetenschappers die Thierry's verhaal ondersteunen.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:55:48 #19
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_186018803
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:53 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Laat maar, ik heb het al. Maria Trepp heet ze.

Voor wie het interesseert, hier is het allemaal begonnen. http://www.tegenwicht.org/43_nl_neocons/43_trepp_kort.htm
Goed verhaal
The view from nowhere.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:56:16 #20
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186018816
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. Wat klimaat betreft zijn er genoeg wetenschappers die Thierry's verhaal ondersteunen.
nee :')

Er is een handjevol die zo denken, en de meeste ervan zijn niet eens wetenschapper in die sector, of überhaupt wetenschapper, zie: https://en.wikipedia.org/(...)us_on_global_warming

Van de duizenden en duizenden onderzoeken sinds 1990, is 97,2% (!) van de wetenschapper op dit gebied het er mee eens dat klimaatopwarming bestaat en door de mens wordt veroorzaakt. bron

Daarnaast is ook weer zo typisch dat zelfs een daadwerkelijke meteoroloog als Gerrit Hiemstra ontslagen moet worden volgens Baudet, omdat die tegen z'n onzintweets in ging. :') (andere meningen moesten toch juist gehoord worden, of alleen als ze in Baudet's straatje passen)
  woensdag 3 april 2019 @ 20:59:47 #21
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186019063
Wat wil het FvD eigenlijk veranderen aan de linkse achtergrond van het onderwijzend personeel.
Er zijn wel meer opvallende meerderheden van bepaalde groepen in bepaalde beroepen.
Veel mode-ontwerpers zijn homo. Veel biologen zijn baarddragers. Ik denk dat het percentage FvD-stemmers onder autoverkopers hoger ligt dan het landelijk gemiddelde.
In de zorg werken meer vrouwen dan mannen. Onder fiscalisten weer meer mannen.

Etc, etc. De vraag is of je er een probleem van moet maken....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 3 april 2019 @ 21:20:35 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_186019493
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je reinste onzin.

Dat er af en toe een wetenschapper is die buiten z'n vakgebied treedt en iets geks roept over het klimaat dat loodrecht staat op de consensus die heerst onder de wetenschappers die zich er daadwerkelijk mee bezighouden betekent niet dat Baudet met z'n praatjes ineens de visie van een aanzienlijk deel van de (klimaat)wetenschappelijke gemeenschap verwoordt.
Huilen dan.
  woensdag 3 april 2019 @ 21:28:47 #24
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186019708
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2019 21:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je reinste onzin.

Dat er af en toe een wetenschapper is die buiten z'n vakgebied treedt en iets geks roept over het klimaat dat loodrecht staat op de consensus die heerst onder de wetenschappers die zich er daadwerkelijk mee bezighouden betekent niet dat Baudet met z'n praatjes ineens de visie van een aanzienlijk deel van de (klimaat)wetenschappelijke gemeenschap verwoordt.
precies, zie ook: Nee, Thierry Baudet heeft geen gelijk over het klimaat
pi_186021061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 21:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat wil het FvD eigenlijk veranderen aan de linkse achtergrond van het onderwijzend personeel.

Ze willlen links afschaffen .
En rechtse indoctrinatie moet heersend zijn in het onderwijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')