FvD roept leerlingen op linkse docenten te verlinkentwitter:tommy_derksen twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 13:18:00Ik sta voor goed onderwijs. Ik laat me niet intimideren of bang maken. Geen student hoeft mij ooit te verlinken bij welk meldpunt dan ook of die druk te voelen. https://t.co/a9o7Wyyeyz reageer retweet
Als hij met dergelijk taalgebruik je in de hoek van extreem rechts en fascisten wordt gedrukt, en je gaat er meer door met als enige reden 'lekker een beetje pesten', dan is dat wel erg kinderachtig, bedenkelijk en - voor z'n aanhang die dat blijkbaar niet erg vindt allemaal - ook bijzonder contra-productief.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:12 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Baudet provoceert graag. Vooral als andere hem vertellen dat ie dat woord vooral niet mag gebruiken.
Ach, gewoon een man die veel weet over filosofie.... Vraag me af of hij weleens nadenkt over meer praktische zaken.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef Bluesdude het volgende:
Ik doe melding van een indoctrinerende leraar
[ afbeelding ]
Hoogleraar Encyclopedie van de Rechtswetenschap.
Hij strooit al jaren in de leslokalen met zijn rechtse praatjes.
Hij is zelfs in staat geweest een student zo te indoctrineren dat deze nu zelf met zijn rechtse jongeren indoctrineert.
Wel jouw OP, staat toch jouw UI naast jonge!quote:
Kan me herinneren dat er jaren geleden iemand was die hele epistels schreef over Cliteur en de Leidse Rechtenfaculteit, kan alleen niet meer op de naam komen.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef Bluesdude het volgende:
Ik doe melding van een indoctrinerende leraar
[ afbeelding ]
Hoogleraar Encyclopedie van de Rechtswetenschap.
Hij strooit al jaren in de leslokalen met zijn rechtse praatjes.
Hij is zelfs in staat geweest een student zo te indoctrineren dat deze nu zelf rechtse jongeren verder indoctrineert in de rechtse leer en de jihad tegen migranten. links, cultuurmarxisten, gematigd rechts aanvoert.
Vorige topic werd er behoorlijk in geknipt zag ik net. Dus heb nu de originele OP er weer in gezet. Die ook niet van mij wasquote:Op woensdag 3 april 2019 14:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wel jouw OP, staat toch jouw UI naast jonge!
Laat maar, ik heb het al. Maria Trepp heet ze.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:00 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er jaren geleden iemand was die hele epistels schreef over Cliteur en de Leidse Rechtenfaculteit, kan alleen niet meer op de naam komen.
Het was een vrouw dacht ik, iemand die weet wie ik bedoel toevallig?
Ja.quote:
Nee.quote:
Dat ze allemaal links zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee.
Ik zie dit op geen enkele manier als een bevestiging van iets dat Baudet gezegd heeft. Op welke dingen die hij gezegd zou hebben doel je nu, en waarom zou de grote steun onder academici voor deze open brief die dingen bevestigen?
Ah, duidelijk.quote:
Ik vind dat ze zichzelf diskwalificeren. Ik heb genoeg meegemaakt op de middelbare school.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Dan blijft het antwoord: nee. Immers, ongeacht je persoonlijke voorkeur voor partijen in een bepaalde plek van het politieke spectrum zou je je afkeur moeten uitspreken over zo'n onzalig plan waarmee je een sfeer van samenzweringen en complotten creëert en docenten en wetenschap(pers) diskwalificeert.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zichzelf diskwalificeren.
Leuk, (niet concrete maar suggestieve) anekdotische bewijsvoeringquote:Ik heb genoeg meegemaakt op de middelbare school.
Dat valt reuze mee. Wat klimaat betreft zijn er genoeg wetenschappers die Thierry's verhaal ondersteunen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:34 schreef Gehenna het volgende:
De voornamelijke reden dat docenten wel eens uithalen richting de FvD of PVV is - mijn inziens - dat die beide partijen nogal eens wetenschap ontkennende standpunten en stellingen hebben.
Daarmee zijn die leraren niet ineens (extreem) links, of rechts of wat dan ook. Ze verdedigden het fundament van het onderwijs, namelijk: wetenschap. Geheel terecht ook, als je onzin uitkraamt moet je niet de Calimero uithangen als mensen je daarop wijzen, of je niet serieus nemen.
Goed verhaalquote:Op woensdag 3 april 2019 15:53 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb het al. Maria Trepp heet ze.
Voor wie het interesseert, hier is het allemaal begonnen. http://www.tegenwicht.org/43_nl_neocons/43_trepp_kort.htm
neequote:Op woensdag 3 april 2019 20:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Wat klimaat betreft zijn er genoeg wetenschappers die Thierry's verhaal ondersteunen.
Je reinste onzin.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Wat klimaat betreft zijn er genoeg wetenschappers die Thierry's verhaal ondersteunen.
precies, zie ook: Nee, Thierry Baudet heeft geen gelijk over het klimaatquote:Op woensdag 3 april 2019 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reinste onzin.
Dat er af en toe een wetenschapper is die buiten z'n vakgebied treedt en iets geks roept over het klimaat dat loodrecht staat op de consensus die heerst onder de wetenschappers die zich er daadwerkelijk mee bezighouden betekent niet dat Baudet met z'n praatjes ineens de visie van een aanzienlijk deel van de (klimaat)wetenschappelijke gemeenschap verwoordt.
Ze willlen links afschaffen .quote:Op woensdag 3 april 2019 21:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat wil het FvD eigenlijk veranderen aan de linkse achtergrond van het onderwijzend personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |