Allerlei praktijkvoorbeelden van linkse indoctrinatie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat zou ik daar moeten zien? Behalve gejammer van snowflakes.
En waarom bestaat het niet? Ik moet het wel echt uit je trekken he. Zo zie je maar weer, links is niet geïnteresseerd in het nastreven van de waarheid.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik geloof er niet in omdat het niet bestaat.
Wegens opsporingsmogelijkheden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom is benoemen van ras nodig?
Weinig overtuigende voorbeelden tot nu toe....quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Allerlei praktijkvoorbeelden van linkse indoctrinatie.
Dan ben je strafbaar waarschijnlijk. Je bent geen politieke partij. Overigens ben ik het met je eens dat het meer een symbool-actie is en goed voor het archief.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:15 schreef Jigzoz het volgende:
Ik geloof dat er onderaan de streep niks verandert door dat FvD-meldpunt. Als ik van het weekend tijd en zin heb, zet ik wel even een meldpunt op waar mensen FvD-sympathisanten aan kunnen geven.
Ja, kom op. Waarom bestaat god niet, waarom bestaat bigfoot niet, waarom bestaat het monster van Loch Ness niet en ga zo maar door. Nogmaals: zo werkt dat niet. Dat is gewoon logica les 1.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
En waarom bestaat het niet? Ik moet het wel echt uit je trekken he. Zo zie je maar weer, links is niet geïnteresseerd in het nastreven van de waarheid.
Waarin op een screen staat dat baudet nazi gedachtengoed heeft.. en nog wel meer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weinig overtuigende voorbeelden tot nu toe....
Een overzichtje waarbij bijvoorbeeld klimaatopwarming en vegetarische suggesties in de aula (waarschijnlijk?) worden weggezet als 'linkse indoctrinatie'...
Vergelijk je nu massa-immigratie met Bigfoot en God? Je antwoorden worden steeds mooier:Dquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, kom op. Waarom bestaat god niet, waarom bestaat bigfoot niet, waarom bestaat het monster van Loch Ness niet en ga zo maar door. Nogmaals: zo werkt dat niet. Dat is gewoon logica les 1.
Nee, dat snap ik niet. Waarom kan je niet demoniseren als individu?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Individuen met hetzelfde gedachtegoed, namelijk het linkse. En dan massaal. snap je ? En dan stel jij dat ik in mijn eentje demoniseer XD snap je de discrepantie?
Ja. Het zijn namelijk allemaal voorbeelden van zaken waarin sommige mensen nu eenmaal geloven en andere niet. De bewijslast ligt altijd bij hen die er wél in geloven.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vergelijk je nu massa-immigratie met Bigfoot en God? Je antwoorden worden steeds mooier:D
Oh en Loch Ness monster:P
Ja, als een stelling in een les maatschappijleer, waarover gediscussieerd moet worden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarin op een screen staat dat baudet nazi gedachtengoed heeft.. en nog wel meer.
Dat kan wel, maar daar ging het niet over. En dat dacht jij wel. En daar zei ik wat over. En etc.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet. Waarom kan je niet demoniseren als individu?
Jij maakt van een feitelijke discussie een soort religie wat niet aantoonbaar zou zijn. Dit gaat echt ver ouwe.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Het zijn namelijk allemaal voorbeelden van zaken waarin sommige mensen nu eenmaal geloven en andere niet. De bewijslast ligt altijd bij hen die er wél in geloven.
Ik denk niet dat je erg veel van bovenstaande begrepen hebt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij maakt van een feitelijke discussie een soort religie wat niet aantoonbaar zou zijn. Dit gaat echt ver ouwe.
Ja. Al 20 jaar.quote:Sta jij voor de klas?
Haha nou i rest my case. Ongelofelijk. Het tekort aan leraren moet wel echt schrijnend zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je erg veel van bovenstaande begrepen hebt.
[..]
Ja. Al 20 jaar.
Maar nog lang niet zo groot als het tekort aan FOK!'ers.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:23 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Haha nou i rest my case. Ongelofelijk. Het tekort aan leraren moet wel echt schrijnend zijn.
Omdat de indoctrinatie echt van de laatste 20-30 jaar is. Er zijn enorm veel oude stemmers door de vergrijzing, dus het is vrij logisch. De aankomende jeugd is ontzettend links.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:25 schreef Puddington het volgende:
Ik snap niet waarom als er zo'n linkse indoctrinatie is op scholen je dat niet in het stemgedrag terug ziet. Het doel van indoctrinatie lijkt me toch dat je de mening van een ander naar de jouwe zet, maar toch stemt Nederland grotendeels VVD. Hoe valt dat met elkaar te rijmen?
Je lult uit je nek, de FvD heeft geen enkel wettelijk recht wat ik niet heb als persoon. Als de FvD een meldpunt mag inrichten voor leraren dan mag ik dat ook.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dan ben je strafbaar waarschijnlijk. Je bent geen politieke partij. Overigens ben ik het met je eens dat het meer een symbool-actie is en goed voor het archief.
Dat heb ik ook al een aantal malen in de diverse topics hierover gevraagd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:25 schreef Puddington het volgende:
Ik snap niet waarom als er zo'n linkse indoctrinatie is op scholen je dat niet in het stemgedrag terug ziet. Het doel van indoctrinatie lijkt me toch dat je de mening van een ander naar de jouwe zet, maar toch stemt Nederland grotendeels VVD. Hoe valt dat met elkaar te rijmen?
Een politiek figuur mag aanzienlijk meer dan een normale burger. Dat is gewoon een feit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je lult uit je nek, de FvD heeft geen enkel wettelijk recht wat ik niet heb als persoon. Als de FvD een meldpunt mag inrichten voor leraren dan mag ik dat ook.
Je liegt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Een politiek figuur mag aanzienlijk meer dan een normale burger. Dat is gewoon een feit.
Nou nee. Veel gezochte dingen en gejank over losse grapjes of discussieonderwerpen die de sneeuwvlokjes niet zint. Je zal wel niet mogen praten over of Baudet een racist is. Je mag ook echt niks zeggen van die rechtse censuurhuilies. Met hun Instagram over (nauwelijks) microaggressies en gehuil om een safe space.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Allerlei praktijkvoorbeelden van linkse indoctrinatie.
Hoeveel leraren noemen Klaver een racist?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou nee. Veel gezochte dingen en gejank over losse grapjes of discussieonderwerpen die de sneeuwvlokjes niet zint. Je zal wel niet mogen praten over of Baudet een racist is. Je mag ook echt niks zeggen van die rechtse censuurhuilies. Met hun Instagram over (nauwelijks) microaggressies en gehuil om een safe space.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |