Dat merken ze toch wel na 2 vragen als je heel kortaf bentquote:Op woensdag 3 april 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Moet naar de kapper en heb opzich ook wel zin maar niet in dat gesprek met die kapster. Hoezo vragen ze niet van te voren of je wil praten, niks hoeven zeggen en iemand die aan je hoofd zit.. Chilll
oh nice, even gecheckt maar is ook dubbel zo duur dan mn eigen kapperquote:Op woensdag 3 april 2019 16:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bij Cosmo kun je dat aangeven als je online boekt.
Jawel maar ik doe niet kortaf want wil niet asociaal zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat merken ze toch wel na 2 vragen als je heel kortaf bent
Misschien doe je ze juist een plezier door niet te praten.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel maar ik doe niet kortaf want wil niet asociaal zijn
dan moeten ze me niet aansprekenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien doe je ze juist een plezier door niet te praten.
Dan kom ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Myrr het volgende:
Zin om te zeggen dat ik uitga tegen vrind en dan gewoon in mijn eentje een hotel pakken en alleen maar slapen zonder gestoord te worden door mijn gezin en die kutkatten die de hele dag achter me aan lopen.
Ja klinkt goed.
ahwquote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Myrr het volgende:
Zin om te zeggen dat ik uitga tegen vrind en dan gewoon in mijn eentje een hotel pakken en alleen maar slapen zonder gestoord te worden door mijn gezin en die kutkatten die de hele dag achter me aan lopen.
Ja klinkt goed.
dan ben je gewoon dom, want de kapster is daar niet om te praten maar om te knippen, maak jij ook altijd praatje met kassière enzo?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel maar ik doe niet kortaf want wil niet asociaal zijn
dm nummer van je hotelkamer maarquote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Myrr het volgende:
Ja klinkt goed.
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ben je gewoon dom, want de kapster is daar niet om te praten maar om te knippen, maak jij ook altijd praatje met kassière enzo?
Ja op zich wel maar de hotelkamers waar ik minimaal in wil vertoeven zijn best duur en dan denk ik weer van meh. Laat maar.quote:
Waarom dat vriend? Je bent toch geen cockblockerquote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wilde dit al tegen @:kiid zeggen...
dan gewoon een uur douchenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar de hotelkamers waar ik minimaal in wil vertoeven zijn best duur en dan denk ik weer van meh. Laat maar.
Ik heb je brein in het oog, je opmerkzaamheid maken van ondoordachte uitspraken zie ik wel als een taak van mequote:Op woensdag 3 april 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom dat vriend? Je bent toch geen cockblocker
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb je brein in het oog, je opmerkzaamheid maken van ondoordachte uitspraken zie ik wel als een taak van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |