Of gewoon gematigd drinkenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een kortere kuur of medicijnen waarbij je alcohol mag drinken, NU
nee wel doodziek. Dacht ook dat ze aan het overdrijven waren maar mensen zeggen dat het kloptquote:Op woensdag 3 april 2019 16:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon 1 wijntje, ga je toch niet dood van.
Genoeg mensen die alsnog gewoon alcohol drinken terwijl ze medicijnen nemen waarbij dat eigenlijk niet hoort. Wordt het afgeraden, of heel erg sterk afgeraden?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een kortere kuur of medicijnen waarbij je alcohol mag drinken, NU
Op feesboek zekerquote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee wel doodziek. Dacht ook dat ze aan het overdrijven waren maar mensen zeggen dat het klopt![]()
het kan echt nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die alsnog gewoon alcohol drinken terwijl ze medicijnen nemen waarbij dat eigenlijk niet hoort. Wordt het afgeraden, of heel erg sterk afgeraden?
Merk je niets vanquote:Op woensdag 3 april 2019 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het kan echt niet
jezus mensen ik lees me echt wel in als iets me zo tegenstaat hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watertje of verzetten.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het kan echt niet
jezus mensen ik lees me echt wel in als iets me zo tegenstaat hoor
lekker pillen poppenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Watertje of verzetten.
LUISTEREN NU.
Je kunt hetquote:Op woensdag 3 april 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker pillen poppen
feestje ga ik wel overleven maar etentje vind ik wel echt kutmaar meer omdat ik dat nu nog meot gaan zeggen grr
Hans is gek op zijn eigen balletjes.quote:
Bij Cosmo kun je dat aangeven als je online boekt.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Moet naar de kapper en heb opzich ook wel zin maar niet in dat gesprek met die kapster. Hoezo vragen ze niet van te voren of je wil praten, niks hoeven zeggen en iemand die aan je hoofd zit.. Chilll
Je kan het natuurlijk ook gwn zeggenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bij Cosmo kun je dat aangeven als je online boekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |