quote:Op woensdag 3 april 2019 09:42 schreef HPLC het volgende:
Ik heb voor jou nu ook een stapel @:TARDIS.
[ afbeelding ]
Bepaal jij maar.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tt ditdat.
Er moet iets mis zijn met jou.
Of is het een act?
waar heb ik dit nou weer aan verdiendquote:Op woensdag 3 april 2019 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen enkele reden om onaardig te doen, of te sneren naar HPLC. Gewoon een aardige jongen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij gehandicapt is. Ik vind niet dat we daar grappen over moeten maken,.
In Utrecht zag ik hem in een rolstoel, ik vroeg nog hoe gaat het? En hij zei alles loopt op rolletjes. Wat een humor die Hans.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen enkele reden om onaardig te doen, of te sneren naar HPLC. Gewoon een aardige jongen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij gehandicapt is. Ik vind niet dat we daar grappen over moeten maken,.
Rtquote:Op woensdag 3 april 2019 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen met geschoren benen en een zonnebril op spreek ik aan met Hans om de reactie te zien. Vroeg of laat moet ik dan de echte tegenkomenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Utrecht zag ik hem in een rolstoel, ik vroeg nog hoe gaat het? En hij zei alles loopt op rolletjes. Wat een humor die Hans.
Dat heeft 'ie vast geleerd van Koosquote:Op woensdag 3 april 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Utrecht zag ik hem in een rolstoel, ik vroeg nog hoe gaat het? En hij zei alles loopt op rolletjes. Wat een humor die Hans.
echt hequote:Op woensdag 3 april 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Behalve die typiesche vmbo negativiteit hier dan.
Lolquote:Op woensdag 3 april 2019 09:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie vast geleerd van Koos
Die zijn toch een beetje anders.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen met geschoren benen en een zonnebril op spreek ik aan met Hans om de reactie te zien. Vroeg of laat moet ik dan de echte tegenkomen
Je hebt meer aan mensen die het doen dan mensen die erover gaan praten hoe je het moet doenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Behalve die typiesche vmbo negativiteit hier dan.
Lezen jullie ditquote:Op woensdag 3 april 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noel mijn aller aller allerbeste vriend van HEEL FOK!
Kans van slagen is het grootst rondom de panden van het GGZ inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn toch een beetje anders.
Je hebt het over werken?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt meer aan mensen die het doen dan mensen die erover gaan praten hoe je het moet doen
En nu?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ik zoek hebben ze niet meer in Assen, dat zaakje is ook al failliet
Nee want iedereen heeft een hekel aan je waardeloze actsquote:
Spreek voor jezelf aubquote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee want iedereen heeft een hekel aan je waardeloze acts
Of naar Eelde rijden of gewoon wachten en vanavond mijn vader bellen en vragen of hij een klosje voor mij heeft.quote:
Wat bedoel jequote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee want iedereen heeft een hekel aan je waardeloze acts
En anders ben je de klos?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Of naar Eelde rijden of gewoon wachten en vanavond mijn vader bellen en vragen of hij een klosje voor mij heeft.
Ik ga echt niet naar Eelde hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Of naar Eelde rijden of gewoon wachten en vanavond mijn vader bellen en vragen of hij een klosje voor mij heeft.
Ik heb ook weer een motor!quote:Op woensdag 3 april 2019 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is wel een mooi ritje met de motor
Wat fijn voor je vriend. Ik hoop dat het je vanavond prima zal smaken en je een mooie avond zult beleven.quote:
Heerlijk vriend. Laat het ons smaken.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:42 schreef HPLC het volgende: Ik heb voor jou nu ook een stapel @:TARDIS. [ afbeelding ]
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een motor!
Tenminste, hij is van mijn pa
Shadows hebben een fraai geluid, die herken je direct.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Honda Shadow 700cc, omgebouwd tot bobber
Zeker, maar is wel wennen, want ik had hiervoor een naked bike.. dus je zit al heel anders op de motor, en dat ik al 2 jaar niet gereden had hielp ook niet meequote:Op woensdag 3 april 2019 10:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Shadows hebben een fraai geluid, die herken je direct.
Okee, ik heb nu een Yamaha Dragstar 650quote:Op woensdag 3 april 2019 10:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Honda Shadow 700cc, omgebouwd tot bobber
Ai pittig idd. Ging 't wel goed uiteindelijk?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker, maar is wel wennen, want ik had hiervoor een naked bike.. dus je zit al heel anders op de motor, en dat ik al 2 jaar niet gereden had hielp ook niet mee
Op zich ging het goed, maar je kon wel merken dat ik het niet meer gewend was.. reed zo de straat uit zonder helm, zonder handschoenenquote:Op woensdag 3 april 2019 10:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ai pittig idd. Ging 't wel goed uiteindelijk?
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op zich ging het goed, maar je kon wel merken dat ik het niet meer gewend was.. reed zo de straat uit zonder helm, zonder handschoenen![]()
En omdat ik nu met mijn benen naar voren moet zitten was dit ook wennen, want ik was gewend om de bal van mijn voet op de pedalen te zetten, maar dat moet nu de hiel zijn dus..
Ook ging mijn motorjas niet meer dichtGelijk nog een reden om goed te gaan sporten weer.
Zo inderdaad..quote:Op woensdag 3 april 2019 10:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Er zit inderdaad niet veel rek in motorkleding
Nadeel is ook, motorkleding is behoorlijk aan de prijs, het is niet even dat je denkt, och ik haal even een extra broek of jas erbij.quote:
gewoon in korte broek toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nadeel is ook, motorkleding is behoorlijk aan de prijs, het is niet even dat je denkt, och ik haal even een extra broek of jas erbij.
Heb 2 jaar geleden motorkleding voor mijn dochter gekocht, maat te groot en door middel van ritsjes kun je het nog iets groter maken, anders ben je elke 2 jaar gewoon het haasje
Ja nou inderdaad, daarom wil ik weer afvallen o.a. anders kan ik die jas weggooien.. ding was 300 euro ofzoquote:Op woensdag 3 april 2019 10:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nadeel is ook, motorkleding is behoorlijk aan de prijs, het is niet even dat je denkt, och ik haal even een extra broek of jas erbij.
Heb 2 jaar geleden motorkleding voor mijn dochter gekocht, maat te groot en door middel van ritsjes kun je het nog iets groter maken, anders ben je elke 2 jaar gewoon het haasje
Kostte me een vermogen aan hamburgers dus ik moest bezuinigen op de boter, sla, tomaat, sauzen enzo, maar dat vergeef je me welquote:Op woensdag 3 april 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heerlijk vriend. Laat het ons smaken.
Hahaha liever nietquote:Op woensdag 3 april 2019 10:54 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
gewoon in korte broek toch?
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad, daarom wil ik weer afvallen o.a. anders kan ik die jas weggooien.. ding was 300 euro ofzo
Goed topicquote:Op woensdag 3 april 2019 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
KLB / Meisje lijkt 12 in gym maar ik krijg stijfje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |