En nu?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ik zoek hebben ze niet meer in Assen, dat zaakje is ook al failliet
Nee want iedereen heeft een hekel aan je waardeloze actsquote:
Spreek voor jezelf aubquote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee want iedereen heeft een hekel aan je waardeloze acts
Of naar Eelde rijden of gewoon wachten en vanavond mijn vader bellen en vragen of hij een klosje voor mij heeft.quote:
Wat bedoel jequote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee want iedereen heeft een hekel aan je waardeloze acts
En anders ben je de klos?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Of naar Eelde rijden of gewoon wachten en vanavond mijn vader bellen en vragen of hij een klosje voor mij heeft.
Ik ga echt niet naar Eelde hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Of naar Eelde rijden of gewoon wachten en vanavond mijn vader bellen en vragen of hij een klosje voor mij heeft.
Ik heb ook weer een motor!quote:Op woensdag 3 april 2019 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is wel een mooi ritje met de motor
Wat fijn voor je vriend. Ik hoop dat het je vanavond prima zal smaken en je een mooie avond zult beleven.quote:
Heerlijk vriend. Laat het ons smaken.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:42 schreef HPLC het volgende: Ik heb voor jou nu ook een stapel @:TARDIS. [ afbeelding ]
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een motor!
Tenminste, hij is van mijn pa
Shadows hebben een fraai geluid, die herken je direct.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Honda Shadow 700cc, omgebouwd tot bobber
Zeker, maar is wel wennen, want ik had hiervoor een naked bike.. dus je zit al heel anders op de motor, en dat ik al 2 jaar niet gereden had hielp ook niet meequote:Op woensdag 3 april 2019 10:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Shadows hebben een fraai geluid, die herken je direct.
Okee, ik heb nu een Yamaha Dragstar 650quote:Op woensdag 3 april 2019 10:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Honda Shadow 700cc, omgebouwd tot bobber
Ai pittig idd. Ging 't wel goed uiteindelijk?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker, maar is wel wennen, want ik had hiervoor een naked bike.. dus je zit al heel anders op de motor, en dat ik al 2 jaar niet gereden had hielp ook niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |