Zou ook raar zijn om daar grappen over te makenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou zelfs een hele slechte 1 april grap kunnen zijn maar wel wat laat.
3 april zou 3x grappiger moeten zijn dan 1 april natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn om daar grappen over te maken
Beetje he.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn om daar grappen over te maken
Meestal vind ik 1 april niet zo grappig dus dan is alles al sneller grappigerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
3 april zou 3x grappiger moeten zijn dan 1 april natuurlijk
rt rtquote:Op woensdag 3 april 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje he.
Ik ben en blijf een echte Hagenees.
quote:Op woensdag 3 april 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal vind ik 1 april niet zo grappig dus dan is alles al sneller grappiger
Gelukkig heb ik op 1 april alleen een A++ foto met je gedeeld ipv een grapquote:Op woensdag 3 april 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal vind ik 1 april niet zo grappig dus dan is alles al sneller grappiger
Binnenkort zal ik er wel een stuk minder vaak komen. Vriendin gaat verhuizen. Dan zijn mijn zomerse dagen op Scheveningen ook voorbijquote:Op woensdag 3 april 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje he.
Ik ben en blijf een echte Hagenees.
Jammerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik er wel een stuk minder vaak komen. Vriendin gaat verhuizen. Dan zijn mijn zomerse dagen op Scheveningen ook voorbij
Terechte A++ classificatiequote:Op woensdag 3 april 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op 1 april alleen een A++ foto met je gedeeld ipv een grap
Potverdikkeme. Als ik jou verlies wat voor reden heb ik nog om hier te komen danquote:Op woensdag 3 april 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik er wel een stuk minder vaak komen. Vriendin gaat verhuizen. Dan zijn mijn zomerse dagen op Scheveningen ook voorbij
Maakt niet uit. Ook al stuur je een foto van jezelf in een vuilniszakquote:Op woensdag 3 april 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte A++ classificatieMag je vaker doen.
Alleen kan ik niet iedere keer een foto terugsturen op een A++ locatie
Erg jammer inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer
Weer een kans minder om jou te ontmoeten.
stel je even aanquote:Op woensdag 3 april 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet er echt alles aan om mij te ontlopen
quote:
Joh zo'n vaart zal het niet lopen dus maak je niet drukquote:Op woensdag 3 april 2019 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Potverdikkeme. Als ik jou verlies wat voor reden heb ik nog om hier te komen dan
quote:Op woensdag 3 april 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ook al stuur je een foto van jezelf in een vuilniszak
Zal wel niet aan jou liggenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je doet er echt alles aan om mij te ontlopen
En dat was een zeer goed wedstrijd van AZ!!quote:Op woensdag 3 april 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging er zelfs speciaal voor naar een wedstrijd van AZ.
Ja echt alsof ik Champions League zat te kijken.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat was een zeer goed wedstrijd van AZ!!
Hahaha lulquote:Op woensdag 3 april 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja echt alsof ik Champions League zat te kijken.
och wat moet jij van haar houdenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging er zelfs speciaal voor naar een wedstrijd van AZ.
Waarom kwam ze niet?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speciaal hotel geboekt daar.
Gedraag je eens als een heer!quote:Op woensdag 3 april 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haags is niet goed genoeg in bed denk ik
quote:Op woensdag 3 april 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haags is niet goed genoeg in bed denk ik
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
Hoe vaak ik wel niet mis prik en regelrecht de anus in duik is niet meer bij te houden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 3 april 2019 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Joh zo'n vaart zal het niet lopen dus maak je niet druk
[..]is goed
Ehm nee.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe niet alsof jou dit niet ook regelmatig overkomt
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
Hoe vaak ik wel niet mis prik en regelrecht de anus in duik is niet meer bij te houden
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schei uit man. God heeft niet voor niets die ingang zo ver naar achteren gedaan
Hey naatjequote:Op woensdag 3 april 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
Fliippperdeflipsebipshopelijknietinhetgips
Heb je ooit de film My best friend's wedding gezien?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je staat in het gipsdan is er wel iets heul verkeerds gegaan
Best wel aardig, korte nachtrust, beetje moe, maar er staat vandaag niet echt iets op de planning. Heb even een reset nodig om weer discipline/motivatie voor deze periode te krijgen. Vandaar wel een wekker maar niets op de agenda.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je ooit de film My best friend's wedding gezien?
Ik denk dat ik Julia Roberts ben als jij met je vriendin gaat trouwen
[..]malle jongeman.
Dan is er zeker wat verkeerd gegaan
Hoe gaat het met jou?
My best friends weddingquote:Op woensdag 3 april 2019 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]malle jongeman.
Hoe gaat het met jou?
Nee, helaas niet. Maar je mag de film spoilen van mij zodat ik snap wat je bedoelt :pquote:Op woensdag 3 april 2019 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]malle jongeman.
Hoe gaat het met jou?
Mijn hart breekt altijd als ik die zie.quote:
Je weet voor jezelf wat het beste.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel aardig, korte nachtrust, beetje moe, maar er staat vandaag niet echt iets op de planning. Heb even een reset nodig om weer discipline/motivatie voor deze periode te krijgen. Vandaar wel een wekker maar niets op de agenda.
In de film komt Julia er achter dat haar beste vriend gaat trouwen vlak voordat zij hun afspraak zouden waar maken dat zij samen zouden trouwen op hun 27e (of welke leeftijd dan ook) (@Cinderelladreamer correct me if I'm wrong). Julia realiseert zich dat ze altijd van hem heeft gehouden. Op het eind van de film danst ze met haar best gay friend.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Maar je mag de film spoilen van mij zodat ik snap wat je bedoelt :p
Ja.......quote:Op woensdag 3 april 2019 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn hart breekt altijd als ik die zie.
[..]
Je weet voor jezelf wat het beste.Hoe gaat het met je studiebegeleiding? Helpt dat een beetje?
[..]
In de film komt Julia er achter dat haar beste vriend gaat trouwen vlak voordat zij hun afspraak zouden waar maken dat zij samen zouden trouwen op hun 27e (of welke leeftijd dan ook) (@:Cinderelladreamer correct me if I'm wrong). Julia realiseert zich dat ze altijd van hem heeft gehouden. Op het eind van de film danst ze met haar best gay friend.
Ik heb een lunchafspraak vandaag met een collega uit de VSquote:
Maakt ook niet uitquote:Op woensdag 3 april 2019 11:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.......
Weet de leeftijd ook even niet meer.....
Maar tis een heerlijke film.........quote:Op woensdag 3 april 2019 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een lunchafspraak vandaag met een collega uit de VS
[..]
Maakt ook niet uit
Heftigquote:Op woensdag 3 april 2019 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Je weet voor jezelf wat het beste.Hoe gaat het met je studiebegeleiding? Helpt dat een beetje?
[..]
In de film komt Julia er achter dat haar beste vriend gaat trouwen vlak voordat zij hun afspraak zouden waar maken dat zij samen zouden trouwen op hun 27e (of welke leeftijd dan ook) (@:Cinderelladreamer correct me if I'm wrong). Julia realiseert zich dat ze altijd van hem heeft gehouden. Op het eind van de film danst ze met haar best gay friend.
Spanning en sensatie en dan nog een homo erbij betrekken, zal mij niet verbazen als die homo nog rood haar heeft ook nog oid.quote:
Echt he en kale benenquote:Op woensdag 3 april 2019 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Spanning en sensatie en dan nog een homo erbij betrekken, zal mij niet verbazen als die homo nog rood haar heeft ook nog oid.
Studiebegeleiding is top, maar ik ben nu op een punt dat ik in de knoop zit met m'n scriptie. Ik vind een gedeelte van wat ik bedacht heb om te gaan doen, niet meer leuk om te doen. Aanstaande maandag gesprekje met scriptiebegeleider, dus dan kijken we wel wat er uitkomt. Tevens heb ik nu een vak waar ik écht niet mijn aandacht bij kan houden, dus ik ga wel nog naar colleges, maar daar kan niet het zwaartepunt liggenquote:Op woensdag 3 april 2019 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Als we op jouw 30e verjaardag beiden tegelijk single zijn dan gaan we gewoon trouwen, oke?quote:Op woensdag 3 april 2019 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat romantisch.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als we op jouw 30e verjaardag beiden tegelijk single zijn dan gaan we gewoon trouwen, oke?
Begrijpelijk, dan juich ik ook altijd even.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij weer een note uitgedeeld
romantische komedie tochquote:
oeii 5e keer wordt toch wel eens tijdquote:Op woensdag 3 april 2019 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studiebegeleiding is top, maar ik ben nu op een punt dat ik in de knoop zit met m'n scriptie. Ik vind een gedeelte van wat ik bedacht heb om te gaan doen, niet meer leuk om te doen. Aanstaande maandag gesprekje met scriptiebegeleider, dus dan kijken we wel wat er uitkomt. Tevens heb ik nu een vak waar ik écht niet mijn aandacht bij kan houden, dus ik ga wel nog naar colleges, maar daar kan niet het zwaartepunt liggenen het is dus de 5e keer dat ik dit vak volg
hahaha deal.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als we op jouw 30e verjaardag beiden tegelijk single zijn dan gaan we gewoon trouwen, oke?
al een week niet gejuichtquote:Op woensdag 3 april 2019 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dan juich ik ook altijd even.
moet ook wel als ik dit jaar wil afstuderenquote:Op woensdag 3 april 2019 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
romantische komedie toch
wel weer eens wat anders dan goed einde
[..]
oeii 5e keer wordt toch wel eens tijd
niemand zou meer met me omgaan na 2 dagen als ik niet zou douchen denk ikquote:Op woensdag 3 april 2019 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Jij hoeft niet voor dag en dauw op te staan
doe niet zo lulligquote:Op woensdag 3 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die weet de weg natuurlijk prima terug te vinden...
ik moest lachenquote:Op woensdag 3 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die weet de weg natuurlijk prima terug te vinden...
Geen moeite meequote:Op woensdag 3 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niemand zou meer met me omgaan na 2 dagen als ik niet zou douchen denk ik
Ben je op dequote:Op woensdag 3 april 2019 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze is toch terug nu, nu mag het hopelijk zonder dat het pijn doet
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je op de
VU U U U U U U U U ????
quote:Op woensdag 3 april 2019 11:07 schreef naatje_1 het volgende:
Anyway, niet om 12 uur op de VU, wel voor 12 uur fresh zijn, dus ff douchen
Ik moet even resetten. Als ik vandaag weer naar de VU ga, zit ik waarschijnlijk 's avonds weer in een café of iets non-alcoholische Radler of bier weg te tikkenquote:
Gadverdamme man.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet even resetten. Als ik vandaag weer naar de VU ga, zit ik waarschijnlijk 's avonds weer in een café of iets non-alcoholische Radler of bier weg te tikken
Beidequote:Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
radler, non-alcoholisch bier, of beide?
non-alcoholische radler hnng neem dan limonadequote:Op woensdag 3 april 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet even resetten. Als ik vandaag weer naar de VU ga, zit ik waarschijnlijk 's avonds weer in een café of iets non-alcoholische Radler of bier weg te tikken
Met Radler kan ik lekker een flesje vasthouden zoals ik dat met een biertje doequote:Op woensdag 3 april 2019 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
non-alcoholische radler hnng neem dan limonade
hehe afkicken dusquote:Op woensdag 3 april 2019 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met Radler kan ik lekker een flesje vasthouden zoals ik dat met een biertje doe
Hey scrup, je doet erg lief de laatste wekenquote:
Staat je goedquote:Op woensdag 3 april 2019 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehe afkicken dus
[..]
Hey scrup, je doet erg lief de laatste weken
Zwak om de kortste maand te kiezen vind je nietquote:Op woensdag 3 april 2019 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik meedeed aan dry februari was ik nu klaar geweest, 28 dagen zonder alcohol
Ja, ik doe dan ook niet mee met dry februariquote:Op woensdag 3 april 2019 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zwak om de kortste maand te kiezen vind je niet
Ik niet hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe eens gek, iedereen doet dat tegenwoordig
is dit een quote van luizenmoeder?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent dan ook niet iedereen, jij bent gewoon heel bijzonder
euhquote:Op woensdag 3 april 2019 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent dan ook niet iedereen, jij bent gewoon heel bijzonder
het was een verwijzing naar de luizenmoeder ja, zometeen maar eens de laatste afleveringen kijken, schijnen erg goed te zijnquote:
Ik zit in het stadion, straks eerst de entrada thoquote:Op woensdag 3 april 2019 12:34 schreef HPLC het volgende:
vanavond ons aller Ajax tegen Emmen, gaat Ama ook kijken?
Hey fylaxquote:Op woensdag 3 april 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoor ipv break up with your girlfriend, wake up with your girlfriend, bij Ariana Grande
Heeft hij al een leuk meisje om mee te trouwenquote:Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die zoekt meer discord dan fok op tegenwoordig
het is net een paar weken uit, hij is weer op de marktquote:Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft hij al een leuk meisje om mee te trouwen
Picsquote:Op woensdag 3 april 2019 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is net een paar weken uit, hij is weer op de markt
@:flippiee
echt niet ik ben liefquote:
hoezo tag je mijquote:Op woensdag 3 april 2019 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is net een paar weken uit, hij is weer op de markt
@:flippiee
Fylax is op de marktquote:Op woensdag 3 april 2019 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
echt niet ik ben lief
[..]
hoezo tag je mij
Als ik ze van Hans krijg kunnen we samen boystalk over die foto zettenquote:Op woensdag 3 april 2019 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je mag ook gewoon aan mij om foto's vragen hoor. ik bijt niet
Ik hoop dat hij groente en fruit gaat kopenquote:
quote:
oh dat is wel leukerquote:Op woensdag 3 april 2019 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik ze van Hans krijg kunnen we samen boystalk over die foto zetten
ghehaa jezusquote:Op woensdag 3 april 2019 12:48 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoop dat hij groente en fruit gaat kopen
Denk dat hij eerder op zoek is naar bloemetjes en bijtjesquote:Op woensdag 3 april 2019 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij groente en fruit gaat kopen
Kun jij me vertellen wat liefde isquote:Op woensdag 3 april 2019 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
GELUKKIG HANGT ER LIEFDEEEE IN DE LUCHT
wat een matig kutnummer
moest watquote:
bloemetjes vind je ook wel daarquote:Op woensdag 3 april 2019 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder op zoek is naar bloemetjes en bijtjes
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
liefde gaat door de maag, dus alles wat je kan slikken lijkt me
Man man manquote:Op woensdag 3 april 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
liefde gaat door de maag, dus alles wat je kan slikken lijkt me
Heb niet zoveel met fascistenquote:Op woensdag 3 april 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees het symposium van Plato, goed startpunt.
Hij neemt je in het ootjequote:Op woensdag 3 april 2019 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ben je niet in de war met Heidegger @:mortaxx
Jij telt natuurlijk dubbelquote:Op woensdag 3 april 2019 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van mij mag je........oh wacht ik ben geen boy.....
Baantjescarrouselquote:Op woensdag 3 april 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt je kans al gehad vriend. Laat anderen ook eens
Precies. Moet maar eens afgelopen zijn met dat mod zijn, kappen en dan ineens weer terug willen komen.quote:
Ramadamadoendanquote:Op woensdag 3 april 2019 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
Nu laatste aflevering luizen moeder #teamank
Afwijzen van democratie en individuele vrijheden. Een regerende elite die door de staat wordt opgeleid en op basis van afkomst wordt geselecteerdquote:
Roland zocht je.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Afwijzen van democratie en individuele vrijheden. Een regerende elite die door de staat wordt opgeleid en op basis van afkomst wordt geselecteerd
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze act is wel een van de slechtste van FOK!
Wat is daar fascisme aan volgens jou? (was hij niet voorstander van aristocratie trouwens)quote:Op woensdag 3 april 2019 13:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Afwijzen van democratie en individuele vrijheden. Een regerende elite die door de staat wordt opgeleid en op basis van afkomst wordt geselecteerd
modschap van ONZ is niets meer waard nu jij er niet meer zitquote:Op woensdag 3 april 2019 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist dat jullie op mijn baan uit waren
slijmbalquote:Op woensdag 3 april 2019 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
modschap van ONZ is niets meer waard nu jij er niet meer zit
echt hequote:Op woensdag 3 april 2019 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was liever mod met jou dan zonder jouquote:Op woensdag 3 april 2019 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je had ook blauw kunnen blijven en minder doenquote:
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
In mijn eerste bestuursjaartje bij m'n studievereniging heb ik in de Maagdenhuisperiode tijdens een vergadering gezegd dat ik het niet meer naar mezelf toe kon verantwoorden om nog aan te blijven als bestuurder, dus dat ik op wilde stappen. Ik kreeg terug dat ik écht niet weg kon gaan (een van de andere bestuursleden was ook al minder aanwezig) en dat ik beter kon blijven zitten.
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Lekker kort.
Ik mis jequote:Op woensdag 3 april 2019 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gelukkig is het vrijwilligquote:
quote:
ahwquote:Op woensdag 3 april 2019 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik was liever mod met jou dan zonder jou
Klopt, verantwoordelijkheidsgevoel is een bitchquote:Op woensdag 3 april 2019 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je had ook blauw kunnen blijven en minder doenMaar volgens mij ben je een beetje zelfde als ik, verantwoordelijkheidsgevoel alles
maandje oke?quote:
Daarin ben je minstens 1x ongesteld geweest.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gelukkig is het vrijwillig
[..]werkt iedere keer
[..]
ahw
[..]
Klopt, verantwoordelijkheidsgevoel is een bitch
[..]
maandje oke?
Naatje plsquote:Op woensdag 3 april 2019 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is daar fascisme aan volgens jou? (was hij niet voorstander van aristocratie trouwens)
Het gaat niet slecht met fok. Wat een leugen.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom het slecht gaat met FOK!
Denk niet dat jij je aan mij kan metenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te proberen, ik sta op plek 1.
Dat is waarom jij werk hebt, en ik niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
50% van die zin snap ik niet eens de betekenis van de woorden
Stop deze actquote:Op woensdag 3 april 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet slecht met fok. Wat een leugen.
Ik kan je daarmee wel helpen hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is waarom jij werk hebt, en ik niet.
Waarom staat het dan in de policyquote:Op woensdag 3 april 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet slecht met fok. Wat een leugen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw e-penis is idd te groot.
koekoekquote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoef geen werk te doen in een omgeving die 50% van mijn woorden niet snapt.
Nee 100.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je bij mij komt te werkenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar heb jij dan werk voor mij?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je bij mij komt te werken
Ik snap alles vriend.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe reageer je op mijn post als je er niets van snapt hee
Ik heb het onderbouwd en dan roep jij dat hij voor aristocratie is wat niet zo isquote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij doet een claim, mag je die ook onderbouwen. Aristocratie =! fascisme.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat doe je dan nog op FOK!, daar kan je geld mee verdienen
"These five regimes progressively degenerate starting with Aristocracy at the top and Tyranny at the bottom."quote:Op woensdag 3 april 2019 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb het onderbouwd en dan roep jij dat hij voor aristocratie is wat niet zo is
Een aristocratie gaat niet samen met de macht die Plato bij de staat legt. Aristocratie is regeren op basis van familiebanden. Dan kan er een retard op de troon komen. Plato wilde deze van de stadsmuur gooienquote:Op woensdag 3 april 2019 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"These five regimes progressively degenerate starting with Aristocracy at the top and Tyranny at the bottom."
wiki
interesting, ga in de zomer maar eens de republiek lezen danquote:Op woensdag 3 april 2019 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een aristocratie gaat niet samen met de macht die Plato bij de staat legt. Aristocratie is regeren op basis van familiebanden. Dan kan er een retard op de troon komen. Plato wilde deze van de stadsmuur gooien
In een aristocratie worden geselecteerde kinderen niet van jongs af aan door de staat klaargestoomd om te regeren. Worden mensen met de juiste eigenschappen niet gekruist om nog betere kinderen te krijgen.
Daarnaast gaat dit denk ik over zijn analyse van de bestaande regeringsvormen. Dan kan het best dat hij aristocratie het minst slechte vind maar het is niet zijn ideale staatsvormquote:Op woensdag 3 april 2019 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"These five regimes progressively degenerate starting with Aristocracy at the top and Tyranny at the bottom."
wiki
Sterktequote:Op woensdag 3 april 2019 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
interesting, ga in de zomer maar eens de republiek lezen dan
Kijk zo kan het dus ookquote:Hi All, Have a Nice Day!. - John
Oh dat was ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg op mijn werkmail spam binnen en het is gewoon een aardig mailtje:
[..]
Kijk zo kan het dus ook
Door het accent klinken ze zo jong en daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 3 april 2019 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weinig ervaring mee, maar ik geloof je op je woord
niets is onmogelijkquote:Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg op mijn werkmail spam binnen en het is gewoon een aardig mailtje:
[..]
Kijk zo kan het dus ook
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door het accent klinken ze zo jong en daar hou ik wel van
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
dan niet joh
[ afbeelding ]
Je mag best verdrietig zijn hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
dan niet joh
[ afbeelding ]
Maar jouw lijfspreuk is 'alles went behalve een vent' en nu kom je met 'niets is onmogelijk'. Dus daarom ben ik van slagquote:Op woensdag 3 april 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
dan niet joh
[ afbeelding ]
Zo doen vrouwen dat.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jouw lijfspreuk is 'alles went behalve een vent' en nu kom je met 'niets is onmogelijk'. Dus daarom ben ik van slag
Zo zijn vrouwen nou eenmaal. Dat zal ook jij vroeg of laat lerenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jouw lijfspreuk is 'alles went behalve een vent' en nu kom je met 'niets is onmogelijk'. Dus daarom ben ik van slag
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nou eenmaal. Dat zal ook jij vroeg of laat leren
Ik ontdek liever nog een molecuulquote:Op woensdag 3 april 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Och als alle vrouwen als flippiee waren was ik al getrouwd.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg.....niet alle vrouwen zijn zo hoor....
De kans is aanwezig dat ik met flip ga trouwenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Och als alle vrouwen als flippiee waren was ik al getrouwd.
Kleine kans dan, ze lijkt mij wel een slimme vrouwquote:Op woensdag 3 april 2019 16:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat ik met flip ga trouwen
Ja, maar nu dus niet meer:quote:Op woensdag 3 april 2019 16:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat ik met flip ga trouwen
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt rt
Veel spannender en leuker ook dan een vrouw
Maar dat is niet wat @Kiid zeiquote:Op woensdag 3 april 2019 16:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar haar lichaam bestaat uit vele moleculen die je kan bewonderen op allerlei manieren
Ik heb gisteren "alles went behalve een vent" alweer afgeschreven.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik mag van allesquote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag best verdrietig zijn hoor.
quote:
doe gvd ffe normaal johquote:Op woensdag 3 april 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Problemen oplossen met alcohol heeft geen zinquote:Op woensdag 3 april 2019 16:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gisteren "alles went behalve een vent" alweer afgeschreven.
Maar "niets is onmogelijk" werkt dus ook niet.
Moet nu toch wel hard nadenken welke lijfspreuk wel werkt op FOK!
Misschien wel "Het is altijd ergens wel 4 uur (tijd voor alcohol)
Pas ik mooi tussen de alcoholisten
Nee? JE gebruikt nooit alcohol op je werk?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Problemen oplossen met alcohol heeft geen zin
Ik wist dat jij hier mee zou komenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee? JE gebruikt nooit alcohol op je werk?
Goed gezegd hansquote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
op basisschool had ik een vriend die zei 'alles kan, behalve een scheetje op een plankje timmeren'quote:Op woensdag 3 april 2019 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve jij natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2019 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ik mag van alles
[..]
[..]
doe gvd ffe normaal joh
Doe gvd zelf normaalquote:Op woensdag 3 april 2019 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ik mag van alles
[..]
[..]
doe gvd ffe normaal joh
oh maar een wijntje op zijn tijd wel lekker tochquote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt best een leuk meisje op een plankje nagelen hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op basisschool had ik een vriend die zei 'alles kan, behalve een scheetje op een plankje timmeren'
daarom, niets mis meequote:Op woensdag 3 april 2019 16:31 schreef HPLC het volgende:
Overigens lijkt 4 uur tijd voor alcohol wel heel erg op half 5 ik ga
Dat is wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 3 april 2019 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op basisschool had ik een vriend die zei 'alles kan, behalve een scheetje op een plankje timmeren'
jaaaajaaaaaaquote:
okequote:
Perfect voor een act dusquote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daarom, niets mis mee
[..]
Dat is wel een beetje vreemd
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daarom, niets mis mee
[..]
Dat is wel een beetje vreemd
[..]
jaaaajaaaaaa
[..]
oke
Wel de enige manierquote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |