Nee, zijn niet te groot.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:19 schreef PTLe het volgende:
Er hangen nog heel wat BH s zal ze die nog kwijt raken ? Adriaan loopt op schoenen 2 maten te groot .
[ afbeelding ]
Ow okee , ik snapte het al niet zo goedquote:Op woensdag 3 april 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zijn niet te groot.
Hij heeft twee maten groter omdat ze klein uitvielen![]()
Hij zegt tegen Jessie dat hij ze daarom groter moet bestellen, maar Jessie wil daar niet aan.
Jessie hoef je geen tips te geven, die weet alles al.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zijn niet te groot.
Hij heeft twee maten groter omdat ze klein uitvielen![]()
Hij zegt tegen Jessie dat hij ze daarom groter moet bestellen, maar Jessie wil daar niet aan.
Ja, doet 'ie sinds kort ook met Christel en Hiske. Heel overdreven. En maar denken dat 'ie leuk is.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit is 'n aandachtshoer 1e klas, ook zo eng dat hij de laatste tijd Jessie heel veel knuffeld
of om z'n nek hangt
Dat vond ik ook wel apart dat hij dat ging doen. Na wat er was voorgevallen gisteren.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef yaello het volgende:
Mylene vond het niet kunnen dat Jens met Gerrit aan het chillen was gisteren,.
GM!
Ja heeft paar topics terug iemand neer getypt die goed geluisterd had, Zeniaquote:Op woensdag 3 april 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
Weet eigenlijk iemand wat er in die brief stond die hij kreeg van zijn ex schoonmoeder ?
Zeyina heeft de tekst gepost..quote:Op woensdag 3 april 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
Weet eigenlijk iemand wat er in die brief stond die hij kreeg van zijn ex schoonmoeder ?
Vannacht had DGK-TEgengas er ook een filmpje van geplaatst.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heeft paar topics terug iemand neer getypt die goed geluisterd had, Zenia
quote:Op woensdag 3 april 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heeft paar topics terug iemand neer getypt die goed geluisterd had, Zenia
Dat heb ik ook gemist.quote:
Ow dat heb ik gemist , die zal ik straks proberen te zoeken , als het mij luktquote:
Ik ga wel even zoeken.quote:
quote:
Ik dank jequote:Op woensdag 3 april 2019 08:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Een brief voor Gerrit - 2 april 2019.
x756q75
YWquote:
Topper.quote:
Daar ben ik dan voor broeder.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:40 schreef Amphorapotje het volgende:
De integrale tekst kon ik niet zo snel vinden, van Zeyina, dacht ik, dat is 1 of 2 topics terug.
TY, Snelle Jellequote:
Merci!!quote:
allemaal hetzelfde geen verbetering dit voor het programma.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:36 schreef QuarterBack het volgende:
Sjeezz, wat en keuze, Dre de poederloederkopie van Merel, Sjellie, Fren, Keel, en Mileen, allemaal platte apekoppen zonder make-up
[ afbeelding ]
Dat is een zure, oude vrijster geworden, sinds ze achter dat raampje zit te koekeloeren.quote:
Afwachten wat haar opdracht is, voorlopig lijkt het weer op hetzelfde, aan een kereltje gaan kleven voor makkelijk, Gerrit is vast het doel ivm Sjel&Mileen, het achterlijke zelfingenomen skreewe en acteren van Ger wijst er al op dat ie zich weer top dog voelt tussen de wijffiesquote:Op woensdag 3 april 2019 08:46 schreef goldback het volgende:
[..]
allemaal hetzelfde geen verbetering dit voor het programma.
Zeg dat wel: senieler met de dag en steeds vunzigerquote:Op woensdag 3 april 2019 08:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is een zure, oude vrijster geworden, sinds ze achter dat raampje zit te koekeloeren.
Google 2.0quote:Op woensdag 3 april 2019 08:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie hoef je geen tips te geven, die weet alles al.
Ohjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |