Ja, doet 'ie sinds kort ook met Christel en Hiske. Heel overdreven. En maar denken dat 'ie leuk is.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit is 'n aandachtshoer 1e klas, ook zo eng dat hij de laatste tijd Jessie heel veel knuffeld
of om z'n nek hangt
Dat vond ik ook wel apart dat hij dat ging doen. Na wat er was voorgevallen gisteren.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef yaello het volgende:
Mylene vond het niet kunnen dat Jens met Gerrit aan het chillen was gisteren,.
GM!
Ja heeft paar topics terug iemand neer getypt die goed geluisterd had, Zeniaquote:Op woensdag 3 april 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
Weet eigenlijk iemand wat er in die brief stond die hij kreeg van zijn ex schoonmoeder ?
Zeyina heeft de tekst gepost..quote:Op woensdag 3 april 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
Weet eigenlijk iemand wat er in die brief stond die hij kreeg van zijn ex schoonmoeder ?
Vannacht had DGK-TEgengas er ook een filmpje van geplaatst.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heeft paar topics terug iemand neer getypt die goed geluisterd had, Zenia
quote:Op woensdag 3 april 2019 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heeft paar topics terug iemand neer getypt die goed geluisterd had, Zenia
Dat heb ik ook gemist.quote:
Ow dat heb ik gemist , die zal ik straks proberen te zoeken , als het mij luktquote:
Ik ga wel even zoeken.quote:
quote:
Ik dank jequote:Op woensdag 3 april 2019 08:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Een brief voor Gerrit - 2 april 2019.
x756q75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |