quote:
Ik dank jequote:Op woensdag 3 april 2019 08:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Een brief voor Gerrit - 2 april 2019.
x756q75
YWquote:
Topper.quote:
Daar ben ik dan voor broeder.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:40 schreef Amphorapotje het volgende:
De integrale tekst kon ik niet zo snel vinden, van Zeyina, dacht ik, dat is 1 of 2 topics terug.
TY, Snelle Jellequote:
Merci!!quote:
allemaal hetzelfde geen verbetering dit voor het programma.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:36 schreef QuarterBack het volgende:
Sjeezz, wat en keuze, Dre de poederloederkopie van Merel, Sjellie, Fren, Keel, en Mileen, allemaal platte apekoppen zonder make-up
[ afbeelding ]
Dat is een zure, oude vrijster geworden, sinds ze achter dat raampje zit te koekeloeren.quote:
Afwachten wat haar opdracht is, voorlopig lijkt het weer op hetzelfde, aan een kereltje gaan kleven voor makkelijk, Gerrit is vast het doel ivm Sjel&Mileen, het achterlijke zelfingenomen skreewe en acteren van Ger wijst er al op dat ie zich weer top dog voelt tussen de wijffiesquote:Op woensdag 3 april 2019 08:46 schreef goldback het volgende:
[..]
allemaal hetzelfde geen verbetering dit voor het programma.
Zeg dat wel: senieler met de dag en steeds vunzigerquote:Op woensdag 3 april 2019 08:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is een zure, oude vrijster geworden, sinds ze achter dat raampje zit te koekeloeren.
Google 2.0quote:Op woensdag 3 april 2019 08:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie hoef je geen tips te geven, die weet alles al.
Ohjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |