Tenzij hij ineens een Baantjerlijk op de grond weet te projecteren maar dat zal wel meevallen want Ilse vermoordt degene die dat in zijn hoofd haalt...quote:Op donderdag 4 april 2019 09:30 schreef Em31 het volgende:
Ik heb dat verhaal alleen bij DWDD gehoord?
Overal staat trouwens steeds dit: “Love can be a crazy thing. We run into it, we dance, we fall… blindly. And when it’s gone, all we do is hope for it to ever come back. Until we realize, mostly when it’s too late, that like a small town boy in a big arcade, we’ve been addicted to a losing game.”
Veel algemener. Gok dat zoiets ook bij de commentatoren aangeleverd wordtEn al wordt dat andere gezegd, dat gaat echt geen stemmen kosten. Alsof dat zo’n raad verhaal is
![]()
Doe ff kalm, ik 'bepaal' helemaal niks wat hij 'mag zeggen'.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
wie zijn jullie dan om te bepalen dat hij dat niet mag zeggen?
Ik zie het ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:23 schreef Greys het volgende:
Maarrr ik vind de gebruikte uitleg over de verloren liefde van de dode naaste (het wordt ook elke keer vaag verteld) niet passen bij "I don't need your games, game over" enzo.
Ja vertel dat, houd het maar zo vaag mogelijk enzo.quote:Het lijkt soms alsof ze dachten 'we missen nog het emo-boxje om af te kunnen vinken voor het ESF, dus vertel dat'.
Ja dat zit ik ook met krommen tenen te lezen soms, de Nederlandse youtube commentaren die het dan gaan uitleggen, vooral omdat ze het allemaal weer anders vertellen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:40 schreef Za het volgende:
Bij elke video beoordeling staan Nederlanders in de rij om dit verhaal in de comments te plaatsen, wat een verschrikking.
Waarom geloof je er geen snars van? Helaas gaan jonge mensen ook vroeg dood. Of het nou zijn oma is of een klasgenootje is van de basisschool, wat maakt dat uit? Snap niet waarom je een zo groot probleem maakt ervan. Enige waar ik het wel mee eens ben is dat hij het er niet zo hard bovenop moet leggen, maar dat doet hij zelf ook niet. Wat Henk en Ingrid op youtube plaatsen heeft hij niks mee te maken.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet.
Het verhaal is opzettelijk vaag, iemand die hij lang geleden verloor, hij is 25, ik denk dan een oma of tante, maar daar blijft het niet bij.
Zij was ziek en had de liefde van haar leven gevonden die opeens verdween, zij hoopte hem terug te zien maar dat is nooit meer gebeurd.
Er vallen hier heel wat zaken samen, een naaste, lang geleden, overleden, ziekte, liefde van haar leven verdween. I don't need your games, inspiratie.
Het is misschien heel erg, maar ik geloof er geen snars van.
Bij elke video beoordeling staan Nederlanders in de rij om dit verhaal in de comments te plaatsen, wat een verschrikking.
[..]
Ja vertel dat, houd het maar zo vaag mogelijk enzo.
Hij mag zeggen wat hij wil, maar het is ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Als die overleden naaste die altijd bleef wachten op zijn/haar geliefde de inspiratie was voor dit nummer, wie zijn jullie dan om te bepalen dat hij dat niet mag zeggen?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Waarom geloof je er geen snars van? Helaas gaan jonge mensen ook vroeg dood. Of het nou zijn oma is of een klasgenootje is van de basisschool, wat maakt dat uit? Snap niet waarom je een zo groot probleem maakt ervan. Enige waar ik het wel mee eens ben is dat hij het er niet zo hard bovenop moet leggen, maar dat doet hij zelf ook niet. Wat Henk en Ingrid op youtube plaatsen heeft hij niks mee te maken.
Wat het uit maakt, imo is het effectbejach.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:46 schreef Momo... het volgende:
Waarom geloof je er geen snars van? Helaas gaan jonge mensen ook vroeg dood. Of het nou zijn oma is of een klasgenootje is van de basisschool, wat maakt dat uit? Snap niet waarom je een zo groot probleem maakt ervan. Enige waar ik het wel mee eens ben is dat hij het er niet zo hard bovenop moet leggen, maar dat doet hij zelf ook niet. Wat Henk en Ingrid op youtube plaatsen heeft hij niks mee te maken.
Dat is een beetje zielig inderdaad, vooral die J.D. die werkelijk elke kritiek op het nummer beantwoordt, maar daar hoef jij noch Duncan zich druk om te maken.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:40 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Ik voel het juist andersom nu, dat m'n opmerking te groot gemaakt wordt.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:45 schreef Em31 het volgende:
Dit hele verhaal speelt toch helemaal geen grote rol tot nu toe? Of wordt het in elk radio interview ook verteld? Je maakt het veel groter dan het is volgens mij![]()
Gelukkig is dat JOUW mening.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:49 schreef Za het volgende:
[..]
Wat het uit maakt, imo is het effectbejach.
Nee, alles is goed doordacht, ook dat blote billen shot. Superslim, zgn om kwetsbaarheid uit te stralen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:53 schreef Greys het volgende:
Nogmaals, hij zal er geen punt minder door krijgen.
Natuurlijk. Diep cynisch zijn er meer. Gelukkig is Duncan niet de enige deelnemer, er doet zelfs een nummer mee getiteld "De haat zal zegevieren", dus je kunt je geluk opquote:Op donderdag 4 april 2019 10:04 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Maar er zijn meer mensen als ik.
Ik snap echt niet wat jouw probleem nu is. Is het niet mogelijk om tot je dood op een geliefde te wachten? En dat dit iemand is die in je vriendenkring zit is volgens jou onmogelijk? Ik zou zeggen kijk eens goed om je heen en zie wat er in het echte leven gebeurd. Duncan is een singer songwriter dus hij schrijft over bepaalde dingen in zijn leven en mag hij dan uitleggen waarom hij dit heeft geschreven? Nogmaals als hij er iedere keer weer over begint dan zou het storend zijn maar dat doet hij niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:04 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Maar er zijn meer mensen als ik.
Pardon?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:07 schreef blackswangreen het volgende:
Natuurlijk. Diep cynisch zijn er meer. Gelukkig is Duncan niet de enige deelnemer, er doet zelfs een nummer mee getiteld "De haat zal zegevieren", dus je kunt je geluk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |