ik ben haske blauw voor alle autiesquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, er zou vandaag iemand blauw worden.. maarja.. fok doet niet aan otismedag
Volgens mijn bron, een collega van haar, is ze momenteel single.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Niet doen, dan moet ze haar lesbische vriendin accuut dumpen. Da's niet leuk
Teringquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwillig... Een vriendin wilde heeeeel graag een keer heen en niemand anders wilde mee, dus zo goeiig als ik ben ging ik mee. En ze wilde heeeeel graag op 't podium (hij nodigt in eerste instantie iedereen uit die wil) maar durfde niet alleen. Ik dus mee en dacht "dat wordt toch niks". Uiteindelijk zat zij binnen 2 minuten weer in d'r stoel en stond ik een uur op dat podium
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ik nu met mijn vingers knip ...
Nooooooooooooooooooquote:
Oh dat scheelt veel narigheidquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mijn bron, een collega van haar, is ze momenteel single.
Ja!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zegt ook geen hond handdoek. Handoek is het.
Was ze het waard?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwillig... Een vriendin wilde heeeeel graag een keer heen en niemand anders wilde mee, dus zo goeiig als ik ben ging ik mee. En ze wilde heeeeel graag op 't podium (hij nodigt in eerste instantie iedereen uit die wil) maar durfde niet alleen. Ik dus mee en dacht "dat wordt toch niks". Uiteindelijk zat zij binnen 2 minuten weer in d'r stoel en stond ik een uur op dat podium
Dat is absoluut geen idioot, maar een broodnodige scepticus. Kwakzalverij is heel kwalijk omdat vooral kwetsbare mensen daardoor nog meer in de ellende komen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat was zelf net zo'n grote idioot, die net als eerdergenoemde ook zijn zakken ermee vulde
Dat is nog erger eigenlijk, je kan niet eens zeggen dat je verblind was door verliefdheid.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op zich geen hele gekke dingen gedaan gelukkig. Ik stond er geloof ik voor 't grootste gedeelte bij als een moron.quote:
Sai Baba heeft-ie toen ook ontmaskerd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen idioot, maar een broodnodige scepticus. Kwakzalverij is heel kwalijk omdat vooral kwetsbare mensen daardoor nog meer in de ellende komen.
Kroepoek.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sai Baba heeft-ie toen ook ontmaskerd.
Er was een FOK!ker die Sai Baba als UI had en als naam Swamitwelveinchsalami
Ik ben gewoon te lief voor deze wereld.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is nog erger eigenlijk, je kan niet eens zeggen dat je verblind was door verliefdheid.
Ik zei het toch vorige weekquote:Op woensdag 3 april 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief voor deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |