Daar heb je geen telekinese voor nodig. Met telekinese laat je dingen bewegen, geen mensen tochquote:
O ja, je werd gehypnotiseerd en wilde daarna niets meer van mannen weten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Rasti
Ik heb eens op het podium gestaan bij die kerelmaar dat heb ik vast al eens gezegd.
Ja, Uri was van de lepels.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Was Uri Geller die van de lepel? Ik vond het altijd leuk om naar James Randi te kijken. Die probeerde dat soort idioten te ontmaskeren.
Mijn beweging gaat steeds beter.quote:
Ja ok officieel is het fout, maar omdat iedereen toch altijd ME zegt, dan ga je het ook typen. Maar jullie MULJEU zegt waarschijnlijk niet even ME vanijje uit de oto halen ik werd afgeleid door ME medajjesquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat bezittelihj uz, dan moet het gewoon mijn zijn.
Vandááaáag is blauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww de kleur van otismusssssssssssss!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is blauw de kleur van autisme? Ik zag wel veel insta mensen die er iets mee deden, daar kun je iig nog een verhaal vertellen.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, je werd gehypnotiseerd en wilde daarna niets meer van mannen weten.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandááaáag is blauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww de kleur van otismusssssssssssss!
Dat was zelf net zo'n grote idioot, die net als eerdergenoemde ook zijn zakken ermee vuldequote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Was Uri Geller die van de lepel? Ik vond het altijd leuk om naar James Randi te kijken. Die probeerde dat soort idioten te ontmaskeren.
Kennelijk hoort de kleur blauw bij deze dag.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is blauw de kleur van autisme? Ik zag wel veel insta mensen die er iets mee deden, daar kun je iig nog een verhaal vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was die knakker ook een keer bij mij op de middelbare school. Ik ben toen eerder weggegaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Rasti
Ik heb eens op het podium gestaan bij die kerelmaar dat heb ik vast al eens gezegd.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok officieel is het fout, maar omdat iedereen toch altijd ME zegt, dan ga je het ook typen. Maar jullie MULJEU zegt waarschijnlijk niet even ME vanijje uit de oto halen ik werd afgeleid door ME medajjes
Ja, er zou vandaag iemand blauw worden.. maarja.. fok doet niet aan otismedagquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandááaáag is blauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww de kleur van otismusssssssssssss!
Ook mensen hoor. Let maar op!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Daar heb je geen telekinese voor nodig. Met telekinese laat je dingen bewegen, geen mensen toch
#back to berenlullenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ik nu met mijn vingers knip ...
Niet doen, dan moet ze haar lesbische vriendin accuut dumpen. Da's niet leukquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ik nu met mijn vingers knip ...
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk hoort de kleur blauw bij deze dag.Ja gaat nergens over iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Nou ja, vrijwillig... Een vriendin wilde heeeeel graag een keer heen en niemand anders wilde mee, dus zo goeiig als ik ben ging ik mee. En ze wilde heeeeel graag op 't podium (hij nodigt in eerste instantie iedereen uit die wil) maar durfde niet alleen. Ik dus mee en dacht "dat wordt toch niks". Uiteindelijk zat zij binnen 2 minuten weer in d'r stoel en stond ik een uur op dat podiumquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar überhaupt in die zaal terecht? Vrijwillig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |