Dat was zelf net zo'n grote idioot, die net als eerdergenoemde ook zijn zakken ermee vuldequote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Was Uri Geller die van de lepel? Ik vond het altijd leuk om naar James Randi te kijken. Die probeerde dat soort idioten te ontmaskeren.
Kennelijk hoort de kleur blauw bij deze dag.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is blauw de kleur van autisme? Ik zag wel veel insta mensen die er iets mee deden, daar kun je iig nog een verhaal vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was die knakker ook een keer bij mij op de middelbare school. Ik ben toen eerder weggegaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Rasti
Ik heb eens op het podium gestaan bij die kerelmaar dat heb ik vast al eens gezegd.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok officieel is het fout, maar omdat iedereen toch altijd ME zegt, dan ga je het ook typen. Maar jullie MULJEU zegt waarschijnlijk niet even ME vanijje uit de oto halen ik werd afgeleid door ME medajjes
Ja, er zou vandaag iemand blauw worden.. maarja.. fok doet niet aan otismedagquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandááaáag is blauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww de kleur van otismusssssssssssss!
Ook mensen hoor. Let maar op!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Daar heb je geen telekinese voor nodig. Met telekinese laat je dingen bewegen, geen mensen toch
#back to berenlullenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ik nu met mijn vingers knip ...
Niet doen, dan moet ze haar lesbische vriendin accuut dumpen. Da's niet leukquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk hoort de kleur blauw bij deze dag.Ja gaat nergens over iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Nou ja, vrijwillig... Een vriendin wilde heeeeel graag een keer heen en niemand anders wilde mee, dus zo goeiig als ik ben ging ik mee. En ze wilde heeeeel graag op 't podium (hij nodigt in eerste instantie iedereen uit die wil) maar durfde niet alleen. Ik dus mee en dacht "dat wordt toch niks". Uiteindelijk zat zij binnen 2 minuten weer in d'r stoel en stond ik een uur op dat podiumquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar überhaupt in die zaal terecht? Vrijwillig?
ik ben haske blauw voor alle autiesquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, er zou vandaag iemand blauw worden.. maarja.. fok doet niet aan otismedag
Volgens mijn bron, een collega van haar, is ze momenteel single.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Niet doen, dan moet ze haar lesbische vriendin accuut dumpen. Da's niet leuk
Teringquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwillig... Een vriendin wilde heeeeel graag een keer heen en niemand anders wilde mee, dus zo goeiig als ik ben ging ik mee. En ze wilde heeeeel graag op 't podium (hij nodigt in eerste instantie iedereen uit die wil) maar durfde niet alleen. Ik dus mee en dacht "dat wordt toch niks". Uiteindelijk zat zij binnen 2 minuten weer in d'r stoel en stond ik een uur op dat podium
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooquote:
Oh dat scheelt veel narigheidquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mijn bron, een collega van haar, is ze momenteel single.
Ja!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zegt ook geen hond handdoek. Handoek is het.
Was ze het waard?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwillig... Een vriendin wilde heeeeel graag een keer heen en niemand anders wilde mee, dus zo goeiig als ik ben ging ik mee. En ze wilde heeeeel graag op 't podium (hij nodigt in eerste instantie iedereen uit die wil) maar durfde niet alleen. Ik dus mee en dacht "dat wordt toch niks". Uiteindelijk zat zij binnen 2 minuten weer in d'r stoel en stond ik een uur op dat podium
Dat is absoluut geen idioot, maar een broodnodige scepticus. Kwakzalverij is heel kwalijk omdat vooral kwetsbare mensen daardoor nog meer in de ellende komen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat was zelf net zo'n grote idioot, die net als eerdergenoemde ook zijn zakken ermee vulde
Dat is nog erger eigenlijk, je kan niet eens zeggen dat je verblind was door verliefdheid.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op zich geen hele gekke dingen gedaan gelukkig. Ik stond er geloof ik voor 't grootste gedeelte bij als een moron.quote:
Sai Baba heeft-ie toen ook ontmaskerd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen idioot, maar een broodnodige scepticus. Kwakzalverij is heel kwalijk omdat vooral kwetsbare mensen daardoor nog meer in de ellende komen.
Kroepoek.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sai Baba heeft-ie toen ook ontmaskerd.
Er was een FOK!ker die Sai Baba als UI had en als naam Swamitwelveinchsalami
Ik ben gewoon te lief voor deze wereld.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is nog erger eigenlijk, je kan niet eens zeggen dat je verblind was door verliefdheid.
Ik zei het toch vorige weekquote:Op woensdag 3 april 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief voor deze wereld.
Eenuurlangquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op zich geen hele gekke dingen gedaan gelukkig. Ik stond er geloof ik voor 't grootste gedeelte bij als een moron.
Ik heb meer met Edgar Allan Poe. Mijn moeder zei toen ik klein was, dat ik op 'm leek qua fantasie.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:00 schreef TillyB het volgende:
ik voel me echt verbonden met de Winnie de Poe meme nu
Nee.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lief voor deze wereld.
Ja nou ja, wel wát dingetjes gedaan. Die stomme citroen die dan écht naar perzik smaakt. Armen die vanzelf de lucht in gaan, dat soort ongein. Maar niet getoktquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Rasti
Ik heb eens op het podium gestaan bij die kerelmaar dat heb ik vast al eens gezegd.
Ken ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb meer met Edgar Allan Poe. Mijn moeder zei toen ik klein was, dat ik op 'm leek qua fantasie.
Mooi compliment.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb meer met Edgar Allan Poe. Mijn moeder zei toen ik klein was, dat ik op 'm leek qua fantasie.
Kreeg hij je niet onder hypnose?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op zich geen hele gekke dingen gedaan gelukkig. Ik stond er geloof ik voor 't grootste gedeelte bij als een moron.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik weet niet of dat classy is hoor
ohvhet werkte? Lolquote:Op woensdag 3 april 2019 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja nou ja, wel wát dingetjes gedaan. Die stomme citroen die dan écht naar perzik smaakt. Armen die vanzelf de lucht in gaan, dat soort ongein. Maar niet getokt
Mja, het was heel gek. Half geloof ik. Ik heb namelijk wel alles bewust meegemaakt en dat is in principe niet de bedoeling. Maar dingen gebeurden wel zonder dat ik dat zelf stuurde, zeg maar. En die citroen smaakte echt naar perzik. Dus wel wazig.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kreeg hij je niet onder hypnose?
Ja daar is de kerk niet dol opquote:Op woensdag 3 april 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, die had wel een behoorlijk zwarte geest hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |