Cultheld datquote:
Yannis Anastasiou.quote:
quote:
hahahahahahquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Doet me denken aan Koeman die liever Peeters haalde dan Koller...
Gregoor van Dijk.quote:
Is dit echt waar ?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Doet me denken aan Koeman die liever Peeters haalde dan Koller...
Daar lachen ze in Kerkrade nu nog om.quote:
sow koekoekquote:
Helaas wel. En Koller was nog goedkoper geweest ook.quote:
Maar zat die toen al niet bij Anderlecht ? Lijkt me dat die al onbetaalbaar was voor Vitesse rond die tijd .quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas wel. En Koller was nog goedkoper geweest ook.
Maar Bob Peeters heeft wel naam en faam gemaakt bij Millwall, Genk en Lierse.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas wel. En Koller was nog goedkoper geweest ook.
Nee, ze konden hem voor 2,5 miljoen halen. Peeters kostte bijna 7 miljoen...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zat die toen al niet bij Anderlecht ? Lijkt me dat die al onbetaalbaar was voor Vitesse rond die tijd .
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2006-07 vanuit een objectief standpunt was dat wel lijkt me?
0-0, dus saai.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:25 schreef Coco. het volgende:
Jongens, hoe is eigenlijk Heracles - Willem II?
Wat is er triester ? Dat Anderlecht hem daarvoor wilde verkopen of dat Vitesse maar voor Peeters ging ?...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ze konden hem voor 2,5 miljoen halen. Peeters kostte bijna 7 miljoen...
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Enig nadeel was dat ze ook daadwerkelijk op Barry van Galen leek.
Oef, wat een lastige vragen stel je vanavond...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is er triester ? Dat Anderlecht hem daarvoor wilde verkopen of dat Vitesse maar voor Peeters ging ?...
Patrick Pothuizenquote:
Ik wilde Pothuizen toch even nomineren in het kader van baldadigheid.quote:
Alcoholisme is een serieuze 'ziekte'quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde Pothuizen toch even nomineren in het kader van baldadigheid.
Gelukkig gaat het weer een beetje beter met Gascoigne.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alcoholisme is een serieuze 'ziekte'
Die is over een jaar de pijp uitquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het weer een beetje beter met Gascoigne.
Zo gaat dat. Even lijken ze weer opgekrabbeld en dan slaat de verslaving toch weer toe.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is over een jaar de pijp uit
Blergh...Wat een eikel is dat zeg. Al was het wel grappig om hem in Nijmegen in het uitvak toe te zingen. Daar kon hij duidelijk niet tegen en hij raakte geen bal meer.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Even lijken ze weer opgekrabbeld en dan slaat de verslaving toch weer toe.
Het zit inderdaad tussen de oren het gaat er nooit meer uit inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Even lijken ze weer opgekrabbeld en dan slaat de verslaving toch weer toe.
Ik heb geen seconde gezien, maar ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
![]()
Terechte voorsprong ook. Willem II speelt hier prima.
Willem II staat prima en laat Heracles het spel maken. 62% balbezit voor Heracles. 0 schoten op doel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde gezien, maar ik geloof je direct.
Misschien nog een paar penalty's in de tweede helftquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II staat prima en laat Heracles het spel maken. 62% balbezit voor Heracles. 0 schoten op doel.
Willem II 1x lat geraakt en 1 goal dus. Niks mis mee.
De eerste schwalbe in de 16 is iig al gemaakt. Dat spelers dat nog steeds doen..quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien nog een paar penalty's in de tweede helft
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II staat prima en laat Heracles het spel maken. 62% balbezit voor Heracles. 0 schoten op doel.
Willem II 1x lat geraakt en 1 goal dus. Niks mis mee.
Kansloos inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De eerste schwalbe in de 16 is iig al gemaakt. Dat spelers dat nog steeds doen..!
Neres kreeg er zondag nog een penalty voor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De eerste schwalbe in de 16 is iig al gemaakt. Dat spelers dat nog steeds doen..!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Neres kreeg er zondag nog een penalty voor.
Ga dan weg uit dit topic. Dit is de enige wedstrijd die momenteel bezig is.quote:
Woest.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga dan weg uit dit topic. Dit is de enige wedstrijd die momenteel bezig is.
Of zit je hier alvast voor Groningen - De Graafschap? Mooie wedstrijd hoor.
Alsof er hier iemand wel de wedstrijd kijktquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga dan weg uit dit topic. Dit is de enige wedstrijd die momenteel bezig is.
Of zit je hier alvast voor Groningen - De Graafschap? Mooie wedstrijd hoor.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik lees graag wat Lenny van de wedstrijd vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er hier iemand wel de wedstrijd kijkt
Ik sla dat even over als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk feitje: Groningen heeft al 3 wedstrijden niet zelf gescoord.
We gaan kijken of dat nu wel lukt!
Bedankt, vriend.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik lees graag wat Lenny van de wedstrijd vindt.
Behoorlijk gênantquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pang Pang pang soldaatjes die op alles loeren
Het is ook wel passend voor alles eromheen . De wedstrijd , de analyse in de rust en de zender an sichquote:
Dat laatste sowieso. Nederlandse sportzendersquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is ook wel passend voor alles eromheen . De wedstrijd , de analyse in de rust en de zender an sich
Maar die gingen na een korte tijd weg . Nu slikken de mensen voor zoete koek docu's over Saymak , seniele VVV supporters en Jan-Joost.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Nederlandse sportzenders![]()
De ellende begon met Sport7 in '96.
Ik lees trouwens net dat Milan van Dongen zijn halfbroer is. Mediakartel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Even kijken of Jeroen Stekelenburg gelijk had met zijn suggestie om Zeefuik op te roepen.
De mensen waren in de jaren '90 ook nog niet zo achterlijk als nu.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die gingen na een korte tijd weg . Nu slikken de mensen voor zoete koek docu's over Saymak , seniele VVV supporters en Jan-Joost.
Milan van Dongen is de halfbroer van Zeefuik?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik lees trouwens net dat Milan van Dongen zijn halfbroer is. Mediakartel.
Toen was betaaltv ook nog niet zo geaccepteerd als nuquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De mensen waren in de jaren '90 ook nog niet zo achterlijk als nu.
Niveau Big Brother, Idols, Utopia.
Gouden Kooi-godenquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De mensen waren in de jaren '90 ook nog niet zo achterlijk als nu.
Niveau Big Brother, Idols, Utopia.
Sport7 zou twee gulden gaan kosten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was betaaltv ook nog niet zo geaccepteerd als nu
Als bijvoorbeeld RTL 4 ofzo weer met zoiets begint ,zetten ze er gewoon wat in acteurs en moet alles lekker SJW en braaf zijn voor de tere kijkertjes .quote:
In big brother neukte er tenminste nog een boer uit Friesland met een transsexueel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld RTL 4 ofzo weer met zoiets komt zetten ze er gewoon wat in acteurs en moet alles lekker SJW en braaf zijn voor de tere kijkertjes .
Dan baal je ook hard als je daar later achterkomt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In big brother neukte er tenminste nog een boer uit Friesland met een transsexueel.
Tegenwoordig kijkt men proleten programma's zoals Temptation Island.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld RTL 4 ofzo weer met zoiets begint ,zetten ze er gewoon wat in acteurs en moet alles lekker SJW en braaf zijn voor de tere kijkertjes .
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan baal je ook hard als je daar later achterkomt.
Heb je met een Fries liggen neuken.
Kortom, er is geen bal op de tv, dus zitten we de hele tijd op Fok! te praten (of niet) over matige potjes in de eredivisie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld RTL 4 ofzo weer met zoiets begint ,zetten ze er gewoon wat in acteurs en moet alles lekker SJW en braaf zijn voor de tere kijkertjes .
8/10quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is te makkelijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In big brother neukte er tenminste nog een boer uit Friesland met een transsexueel.
Soms hoop je gewoon dat er weer een WC-rol in de fik vliegt .quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kortom, er is geen bal op de tv, dus zitten we de hele tijd op Fok! te praten (of niet) over matige potjes in de eredivisie.
Wat een held die Isakquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste 4 wedstrijden in totaal 9 goals tegen. Toch 12 punten.
Willem II Goden.
10 eredivisie duels, 10 goals (met beker erbij 11 duels, maar ook 11 goalsquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat een held die Isak
Gefeli Lenny!
Nouja, heb meer het idee dat Buijs het helemaal niet als grap bedoelde maar schrok van de reacties die op zijn uitspraken volgden en daarom maar zei dat het een "grap" was.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)april-grap~af439e7a/
Wat is Nijland toch een vervelende man.
VVV is bijna zeker van handhaving, terwijl Utrecht nog een kleine kans heeft om over Feyenoord heen te gaan. Lastigequote:
Dat laatste zou wel humor zijn. Ik ben voor Utrecht.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
VVV is bijna zeker van handhaving, terwijl Utrecht nog een kleine kans heeft om over Feyenoord heen te gaan. Lastige
Wat wat wat watquote:Op woensdag 3 april 2019 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
Stevige burn naar de dikke reet van Hélene door Ronald.
Scherpen is 2x zo groot als Hélene en past net onder de lat. Waarna Ronald zei: gelukkig pak jij ze weer in de breedte.quote:
Ik vind dat je het goed hebt verteld.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scherpen is 2x zo groot als Hélene en past net onder de lat. Waarna Ronald zei: gelukkig pak jij ze weer in de breedte.
Op de één of andere manier komen die anekdotes van mij er niet helemaal uit.
Duidelijk verwoord.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scherpen is 2x zo groot als Hélene en past net onder de lat. Waarna Ronald zei: gelukkig pak jij ze weer in de breedte.
Ronald neukt Hélene, er hangt gewoon steeds zo'n vieze smerige sexuele sfeer daar.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Hélene is lesbisch.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ronald neukt Hélene, er hangt gewoon steeds zo'n vieze smerige sexuele sfeer daar.
Het is een merkwaardig bedrijf dat Fox.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bi-sexueel volgens mij. Maar dan nog, die zijn kunstlullen af en toe ook zat...
Ik dacht begin 50.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt eind 30 of zo
Ik heb gisteren ontdekt dat jij niet zo goed bent met jaartallen e.d., dus ik neem jouw mening met een korreltje zout.quote:
Ik lees vooral niet altijd even scherp.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ontdekt dat jij niet zo goed bent met jaartallen e.d., dus ik neem jouw mening met een korreltje zout.
Is ook wel lastig ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees vooral niet altijd even scherp.
Iddquote:
iddquote:Op woensdag 3 april 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal ook wel experimentjes met penissen hebben gehad.
Harriequote:Op woensdag 3 april 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo ik meld mij voor Fortuna-Ado
OK, bedankt.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eerst even schijten
#prioriteiten
Dat mag niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eerst even schijten
#prioriteiten
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:55 schreef PicoMMP het volgende:
Leuke pot, kan wel weer een doelpuntenfestijn worden zoals gisteren.
Die wedstrijd moet ik nog zien dus niets spoilerquote:Op woensdag 3 april 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook nog de opstelling van Ajax-PSV voor ons?
0-4 Hattrick van Bommel.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die wedstrijd moet ik nog zien dus niets spoiler
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook nog de opstelling van Ajax-PSV voor ons?
Dat mag ik hopen ja, Ajax speelt vanavond nog.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
De laatste goal is nog niet gevallen.
Ziyech.speelt.niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand nog opstelling van Ajax - Emmen voor me?
Lamsvlees smaakt naar dierentuin.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen fc dierentuin
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand nog opstelling van Ajax - Emmen voor me?
Als er maar veel goals vallen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey juich eens mee voor Ado
Lolquote:Op woensdag 3 april 2019 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal wel weer even duren denk ik.
Juich jij weer voor Ajax?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey juich eens mee voor Ado
Oke, dan juich ik mee voor ADO.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja sowieso, Emmen mag geen punt pakken.
Wat een pechvogel ben jij.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ben je even weg, mis je 4 goals
Fijn 👊quote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oke, dan juich ik mee voor ADO.
Dat betekent dat ADO gaat winnen, want ik juichte ook al voor Utrecht.
Wat gek, normaal volg jij alles op de minuut.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meid, het is allemaal wat.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat op een stream die al 5 minuten achter looptquote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gossie zegquote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
koekoekquote:Op woensdag 3 april 2019 20:06 schreef Caland het volgende:
Drizzt had laatst ook al bijna Twente gemist omdat hij een donderdag-gevoel op vrijdag had
Mensen die werken hebben daar doorgaans weinig last van
In het kader van #knotsgek.twitter:VI_nl twitterde op woensdag 03-04-2019 om 20:08:14Oh oh Bayern München! De thuisploeg kwam met tien man op een 4-2 voorsprong tegen 1. FC Heidenheim, maar nu staat het alweer gelijk. Robert Glatzel, ook al de man van de 1-1 en de 4-3, maakt vanaf de strafschopstip zijn hattrick compleet. Sensatie in de Allianz Arena! reageer retweet
hi ha hoquote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er zal best eens afgefloten worden.
En alweer 5-4 helaasquote:Op woensdag 3 april 2019 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van #knotsgek.twitter:VI_nl twitterde op woensdag 03-04-2019 om 20:08:14Oh oh Bayern München! De thuisploeg kwam met tien man op een 4-2 voorsprong tegen 1. FC Heidenheim, maar nu staat het alweer gelijk. Robert Glatzel, ook al de man van de 1-1 en de 4-3, maakt vanaf de strafschopstip zijn hattrick compleet. Sensatie in de Allianz Arena! reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 03-04-2019 om 20:17:106 - FC Utrecht have scored six goals in an Eredivisie away game for the first time in their history. Stroll. reageer retweet
Prima op schot de laatste wedstrijden.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 03-04-2019 om 20:17:106 - FC Utrecht have scored six goals in an Eredivisie away game for the first time in their history. Stroll. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA rood voor Fortuna
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik schakel nu over naar Fortuna-ADO, dan gebeurt daar tenminste ook wat.
Wat ontzettend dom zeg.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA rood voor Fortuna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |