SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Titel is niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Emilia - I'm a big big girl in a big big submarine
Damnit! Weer die onderzeeërquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is niet helemaal goed.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken het wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In ieder geval iets wat 11 had kunnen draaien.
Is DDM er niet? Die weet dit wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het ook, maar weet de titel noch de artiest.
Maar het refrein zing je dan ook zo mee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Het refrein klinkt nog wel lekker, maar de coupletten zijn echt niet goed, hoor
Niet als ze beiden liggen te rijpen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk best wel raar om liefde met wijn te vergelijken.
Als ze slecht zijn, krijg je van beide koppijn. Ik zie de link wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk best wel raar om liefde met wijn te vergelijken.
Mm, wijn rijpt meestal beter.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet als ze beiden liggen te rijpen.
Ik vind het vergezocht hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ze slecht zijn, krijg je van beide koppijn. Ik zie de link wel.
Tegeltjeswijsheid #31: Met wat wijntjes op, is het makkelijk songtitels verzinnen.quote:
0 punten voor jouquote:
Janse Bagge Band ft. Tracey Ullmanquote:
Die proberen ook al jaren uit te breken.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Janse Bagge Band ft. Tracey Ullman
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Mogelijke songtitels
Fly away
Keep on rolling
Zulke songtitels ben ik niet van BZN gewend..quote:
Die ik van hem ken, zijn best leuk idd.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
Stiekem vind ik de liedjes van Mika heel vaak leuk.
Oeps.... je hebt gelijk.... gaat er gelijk uit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit trouwens ook al een Golden Oldie?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:05 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje heet Mika, dus heb er ook wel een zwak voor. Al vonden me zus en zwager het toentertijd minder leuk dat hij doorbrak. Denk je een originele naam te hebben en dan dit. (was toen echt mega hit)
quote:
Hoi just me.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:06 schreef brother52 het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on to a dream
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:06 schreef brother52 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on to a submarine
The Beatles- yellow sub a dreamquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
[..]
The Beatles- yellow sub a dream
Nee, ik was zelf in Gouda en ik ben net door Junior thuis gebrachtquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi just me.
Kabouter weer richting huis?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, ik was zelf in Gouda en ik ben net door Junior thuis gebracht
Waren daar vandaag toevallig die kaasjongens?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, ik was zelf in Gouda en ik ben net door Junior thuis gebracht
Hij moest zaalvoetballen in Leiden en kwam ongeveer langs Delftquote:
De kaasjongens beginnen zaterdag pas weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waren daar vandaag toevallig die kaasjongens?
Ik zing Papa was a rolling stone, zelfs al is het niet dat.quote:
Dat is een onbetwiste waarheidquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zing Papa was a rolling stone, zelfs al is het niet dat.
No ringing bells here.quote:
Uitbuiken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
het eten was lekker!
![]()
Kan nu even rustig verder luisteren.
Sulle we maar weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
het eten was lekker!
![]()
Kan nu even rustig verder luisteren.
Titel is niet zo lang, en de groep is niet goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Traffassi - Zullen we maar weer een potje dansen
-f? -een potje dansen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is niet zo lang, en de groep is niet goed.
quote:
Ja hoor!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sulle we maar weer
Sulle we maar weer
Sulle we maar weer 'n potje danse?
Tot zo ver het rustig luisteren.quote:
Oh, ik dacht ook dat dit Trafassi wasquote:
Titel wordt dan: Zullen we maar weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is niet zo lang, en de groep is niet goed.
Kirsty Maccoll zong mee? Nice.quote:
Nee, maar ik weet zo niet wie het wel zijn.quote:
Dat dacht ik.quote:
Terry ken ik niet.quote:
Ik denk eigenlijk van wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dacht ik.![]()
Vraag me af of Mad deze wel gekend had.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dacht ik.![]()
Vraag me af of Mad deze wel gekend had.
Toch wel dus...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet Mike Flowers in ieder geval...
Ja, die.quote:
Als het werkt bij baby's, werkt het ook bij volwassenen.quote:
Die komt nog 2 weken niet door de douane, met al dat witte poeder dat d'r neus uitkomt.quote:
Gewoon doorslikken dan...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die komt nog 2 weken niet door de douane, met al dat witte poeder dat d'r neus uitkomt.
Volgens mij komt het dan ook gewoon je neus weer uit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken dan...
[ afbeelding ]
Er zijn mensen die verslaafd zijn aan talkpoeder.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij komt het dan ook gewoon je neus weer uit.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn mensen die verslaafd zijn aan talkpoeder.
Oraal toe te dienen dan, wel te verstaan...
Dat geloof ik.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
De titel had ik nog wel kunnen raden, maar de band zeker niet.
Ik ken wel iemand die krijtjes eet. Dat zal ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn mensen die verslaafd zijn aan talkpoeder.
Oraal toe te dienen dan, wel te verstaan...
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die krijtjes eet. Dat zal ongeveer hetzelfde zijn.
Op TLC is er zo'n TV serie met allemaal van dat soort gekkies.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die krijtjes eet. Dat zal ongeveer hetzelfde zijn.
Niet in de buurt van Dover laten komen dan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op TLC is er zo'n TV serie met allemaal van dat soort gekkies.
Ook krijtjes, ja...
Ik hoor liever Robert Palmer eerlijk gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Medleys zouden verboden moeten worden in deze shows.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde net Louis Armst... typen, maar dan komt dit.
Tja, dat kan alles zijn.
Ik was al bijna op enter aan het drukken. High society al helemaal getypt; kwam green green grass of home ineens voorbij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, dat kan alles zijn.
Ik had al Satchmo - High Society getypt...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, dat kan alles zijn.
Blaas het dan helemaal af.... kunnen we ons richten op belangrijkere zaken.quote:
Mijn travel buddy is blij met dat hele circus. Ze zegt dat het haar goed doet dat niet alleen de Amerikaanse politiek een puinzooi is.quote:
Moest ik toch eerst googelen wie Ronald Goedemondt was. Dat leidt allemaal alleen maar af van het raden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
De middelste persoon op de volgende hoes, lijkt op Ronald Goedemondt.
Je bent toch weer voor de gek gehouden!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
The Who - Won't Get Fooled Again (alweer!!!!)
Ik draaide deze gisteren ook wegens 'Fools Day'...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent toch weer voor de gek gehouden!
[ afbeelding ]
Ik niet...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor liever Robert Palmer eerlijk gezegd.
Er staan 4 mensen op. Wie is volgens jou de middelste daarvan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
De middelste persoon op de volgende hoes, lijkt op Ronald Goedemondt.
Eensquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Blaas het dan helemaal af.... kunnen we ons richten op belangrijkere zaken.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet...Ik was vroeger groot fan van Tina Turner
De man in de driehoek.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staan 4 mensen op. Wie is volgens jou de middelste daarvan?
Dat had ik nou nooit verwacht met je playbackkunsten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet...Ik was vroeger groot fan van Tina Turner
Keith Moonquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staan 4 mensen op. Wie is volgens jou de middelste daarvan?
Mocht Ronald Goededinges willen dat ie Keith Moon wasquote:
Ik heb een foto gevonden, ga ik zo laten zien.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit verwacht met je playbackkunsten.
Verrassend.quote:
(wiki)quote:Ze kwam muzikaal pas echt naar voren tijdens het Nationaal Songfestival 1983. Ze zong twee liedjes: Soms en Sing me a song. Na de stemming bleek dat Sing me song had gewonnen, ze versloeg daarmee Vulcano's Een beetje van dit met één punt.
Pa Tapa Tapa Teeje...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
(wiki)
Schande! Een beetje vanne dit een beetje van het ESF afhouden!
Met peaceman als Ikequote:
Nee, dat was Tina Turner, verkleed als Diaan.quote:
Ik herken je niet.quote:
Ik had toen lange haren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herken je niet.
Je had toen nog lange haren, of was dat een pruik?
Je durfde wel met dat korte geval aanquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
had ik haar benen maar. Die zijn veel mooier.
Maar wel veel ouderquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ach, als je had gezegd dat je Samantha Fox hier playbackte, had ik het ook geloofd...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ja klopt!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als je had gezegd dat je Samantha Fox hier playbackte, had ik het ook geloofd...
Je playbackgenoot was al klaar, maar jij ging nog even door?quote:
Nee, dan had het wel op pagina 3 gestaan..quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als je had gezegd dat je Samantha Fox hier playbackte, had ik het ook geloofd...
Diaan was het avondvullende programma. Die ander was het voorprogramma.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je playbackgenoot was al klaar, maar jij ging nog even door?
ehm.. nee, dat zie ik hier ineens...quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan kom je gaandeweg wel eens wat foto's van je echtgenote tegen...
Trots op jequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik heb weer fanatiek meegeraden, hoewel jullie dat wellicht niet zo mee hebben gekregen.
Je hebt wel een paar keer 0 punten gekregen, hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik heb weer fanatiek meegeraden, hoewel jullie dat wellicht niet zo mee hebben gekregen.
Nee een nummer van Danny de Munck over Amsterdam. Ik deed het dansje erbij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marvelous Marionettes van Doris D.?
Poep op de stoep dansje...quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee een nummer van Danny de Munck over Amsterdam. Ik deed het dansje erbij.
Want Amsterdam, is poep op de stoep...quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedankt voor de muziekjes Melting!quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef Melting het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.
Dan ga ik nu even douchen en plat. Lange zware dag gehad vandaag.
En morgen weer vroeg op.
Welterusten voor straks.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Diaan is nu alle acts thuis weer aan het opvoeren...
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Want Amsterdam, is poep op de stoep...
Haha nee, ik deed altijd wel mee. Soms met twee acts.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al mocht ze alleen maar de gordijnen als decor ophangen, Diaan was er bij...
Je had er plezier in, prima tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha nee, ik deed altijd wel mee. Soms met twee acts.
Goedemorgen Koen, wat ben je vroeg?quote:
Goedemorgen just me.quote:
Ik was vroeg wakker en ben rustig aan de slag gegaanquote:Op woensdag 3 april 2019 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Jij bent er juist weer vroeg bij.
Fijn vooruitzicht.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was vroeg wakker en ben rustig aan de slag gegaan![]()
En dan eind van de ochtend richting de kabouters in Hilversum
Goedemiddag inderdaad.quote:
Ik heb geen idee wat spoofing mails zijn? P0rn?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemiddag inderdaad.
Tijd vliegt.
Vanmorgen was het stressen hier.
Iemand met een hoge functie en veel beslissingsbevoegdheid stuurde spoofing mails.
Even copy/paste gedaan:quote:Op woensdag 3 april 2019 15:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat spoofing mails zijn? P0rn?
Heeft iemand het emailadres van die hoge pief gespoofd? Of heeft de hoge pief het emailadres van iemand anders gespoofd?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemiddag inderdaad.
Tijd vliegt.
Vanmorgen was het stressen hier.
Iemand met een hoge functie en veel beslissingsbevoegdheid stuurde spoofing mails.
In het eerste geval doe je er niet veel aan.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft iemand het emailadres van die hoge pief gespoofd? Of heeft de hoge pief het emailadres van iemand anders gespoofd?
Ik denk het eerste, maar je zin impliceert het tweede. Beide zijn ernstig en moet je niet willen.
In het eerste geval: aangifte doen en melden bij meldpunt internetfraude/-oplichting, rules in je firewall scherper zetten zodat dat soort links er niet doorheen komen. Er zijn best wel wat dingen die je kan doen, naast wat jij zei.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:28 schreef MadMaster het volgende:
In het eerste geval doe je er niet veel aan.
Rectificatie/uitleg mail zelf sturen en klaar.
In het 2e geval: Ontslag op staande voet en geen bonus!
Aangifte doen: Mwoah...quote:Op woensdag 3 april 2019 16:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het eerste geval: aangifte doen en melden bij meldpunt internetfraude/-oplichting, rules in je firewall scherper zetten zodat dat soort links er niet doorheen komen. Er zijn best wel wat dingen die je kan doen, naast wat jij zei.
Het bedrijf kan ingaande en uitgaande emails filteren via de firewall.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangifte doen: Mwoah...
En jij denkt dat iedere geadresseerde ook daadwerkelijk z'n firewall rules accuut aan laat passen?
Ja, maar dan zal je toch eerst als ontvanger dat in moeten stellen en dan is het leed al geleden.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het bedrijf kan ingaande en uitgaande emails filteren via de firewall.
Je kan op inhoud filteren. En uiteraard is dit kwaad al geschied, maar het kan helpen bij eventuele volgende incidenten. De gefilterde emails in een aparte mailbox laten komen, een melding naar de systeembeheerder laten sturen dat er verdachte emails zijn. Hij (m/v/o) controleert de mails en als ze onterecht gefilterd zijn, kan hij ze gewoon doorsturen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan zal je toch eerst als ontvanger dat in moeten stellen en dan is het leed al geleden.
De verzender is vaak niet degene uit wiens naam de boel verzonden wordt, dus qua uitgaande mails kan je weinig doen bij spoofing.
Ik werk regelmatig samen met zo'n 15 ethical hackers, security officers e.d., dus ik ken het verhaal en ook wat je (niet) kan doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan op inhoud filteren. En uiteraard is dit kwaad al geschied, maar het kan helpen bij eventuele volgende incidenten. De gefilterde emails in een aparte mailbox laten komen, een melding naar de systeembeheerder laten sturen dat er verdachte emails zijn. Hij (m/v/o) controleert de mails en als ze onterecht gefilterd zijn, kan hij ze gewoon doorsturen.
Kwestie van goede filters maken, dan hoef je amper iets handmatig te doenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik werk regelmatig samen met zo'n 15 ethical hackers, security officers e.d., dus ik ken het verhaal en ook wat je (niet) kan doen.
Ik ken bedrijven waarvan meer dan 80% van hun mailaanbod bagger is (spam, spoofing, phishing, de hele santekraam). Die werken met robots om datgene wat jij voorstelt te doen, handmatig is daar niet aan te beginnen. Slechts en del kan je pro-actief afvangen, verder is het veel big data analyse toepassen en dat in je robotscripts pompen.
Anders verzuip je in de baggermail...
Je weet kennelijk ook hoe inventief 'men' aan de andere kant probeert te zijn, dus je bent nooit klaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kwestie van goede filters maken, dan hoef je amper iets handmatig te doen
Ik zeg ook niet dat je ooit klaar bent. Het heeft continu aandacht nodig. En bedrijven die alleen maar vertrouwen op hun ISP, tja, die krijgen vanzelf problemenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet kennelijk ook hoe inventief 'men' aan de andere kant probeert te zijn, dus je bent nooit klaar.
En veel bedrijven doen dit dus niet, die vertrouwen blind op hun ISP's...
Hoi livelink.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef livelink het volgende:
Hé Melting![]()
Ik ben net thuis, maar je draait alweer dus. Even intunen.
Je hebt hopelijk wel al gegeten?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.
Ik draai weer.
Ben zelf ook nog maar amper een uur thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |