Ja dat telt dus niet hequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De kut zelf moet wel gewoon kaal zijn, maar gewoon een driehoekje erboven vind ik wel geil.
Wat nouquote:
Hij vindt een vachtje blijkbaar lekkerquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij vindt een vachtje blijkbaar lekker
puur natuur tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was geen onderdeel van het gesprekquote:
Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Likken gaat wat ver maar ik vind het wel geil bij vrouwen met wat donkerdere huid zoals Italiaanse.
Ja het moet wel gewoon netjes zijn geen slonzigheid.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké, maar een grote bos vind je wel onaantrekkelijk?
is toch juist dedicated als ze echt helemaal kaal isquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Compleet kaal is vaak simpelweg luiheid bij de meisjes, niets meer, niks minder.
Trim of scheer jij je schaamhaar?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het moet wel gewoon netjes zijn geen slonzigheid.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij was geen onderdeel van het gesprek
Op verzoek van wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |