Beide, seizoen van het veldrijden is afgelopen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:19 schreef JanCees het volgende:
vd poel is toch veldrijder
snap er geen snars van
ken jij profzaalvoetballers die ook profvoetballer zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beide, seizoen van het veldrijden is afgelopen.
Nee, dat is dan ook veel moeilijker te combineren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken jij profzaalvoetballers die ook profvoetballer zijn
lol
John De Bever.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken jij profzaalvoetballers die ook profvoetballer zijn
lol
1e ooit nederlands kampioen mountainbike, veldrijden en weg in zelfde jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:19 schreef JanCees het volgende:
vd poel is toch veldrijder
snap er geen snars van
Zo'n braziliaanse gast die al die filmpjes op youtube heeftquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat is dan ook veel moeilijker te combineren.
Teringquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e ooit nederlands kampioen mountainbike, veldrijden en weg in zelfde jaar.
prof?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel, die flikker speelde nog gewoon in een 'vriendenteam' in België.
Falcão?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n braziliaanse gast die al die filmpjes op youtube heeft
Je weet dat hij zoon is van en al vanaf zn 5e overal alles op een hoopje rijdt? Zijn ook beelden van enzo. Ik geloof niet dat adrie zn 6 jarig zoontje gaat inspuitenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering
Hoe goede doping moet je dan wel niet hebben
Wie is adrie nou weer, zn dokter??quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet dat hij zoon is van en al vanaf zn 5e overal alles op een hoopje rijdt? Zijn ook beelden van enzo. Ik geloof niet dat adrie zn 6 jarig zoontje gaat inspuiten
de bever boys?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beter betaald dan menig prof in NL. Er zit veel zwart geld in België.
Tering wat dom.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doet hij het niet.
Ben je achterlijk ofzo
Dat is meer omdat ze niet snappen hoe ze het wit moeten krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beter betaald dan menig prof in NL. Er zit veel zwart geld in België.
Je praat over een land met 6 regeringen. Niemand snapt hier iets.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meer omdat ze niet snappen hoe ze het wit moeten krijgen
adrie koster??quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bemoei je lekker met je eigen ding als ik dit moet uitleggen man. Sjongejonge
Tiesquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is echt geen 1 goede Nederlandse streamer he
Skate the great en die Turk van PSVquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is echt geen 1 goede Nederlandse streamer he
Moet je dan niet eerst de lagere school hebben afgerond?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft @:onlogisch eigenlijk een angerfist UI, zit hij weer op de middelbare school ofzo?
Dat is ook de plek waar onlo chickies scout kan handig tegelijk bij ophalen van zn zoontjequote:Op dinsdag 2 april 2019 19:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst de lagere school hebben afgerond?
ze mogen mij zo in de maas pleurenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
Mijn houten jas trek ik hier dus niet aan
[ afbeelding ]
Aldus iemand met een boekenkast UI van Anne Frank.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft @:onlogisch eigenlijk een angerfist UI, zit hij weer op de middelbare school ofzo?
Vlieland dan maar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ziedend.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand met een boekenkast UI van Anne Frank.
Papendrecht is letterlijk een plek waar je niet dood gevonden wil worden dus.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso begravenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het vooral grappig dat iemand met een Duitse usernaam die referentie niet snapte.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand met een boekenkast UI van Anne Frank.
Hij heeft (of had) wel een bloedmooie vriendin.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe lelijk ben je als je met zoiets op je harses naar buiten moet...
Golddiggerquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft (of had) wel een bloedmooie vriendin.
de begraafplaats (RK) in volendam is volgens mij zo goed als vol en mag je maar heel kort liggenquote:
In Volendam fikken ze je toch het Hemeltje in?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
de begraafplaats (RK) in volendam is volgens mij zo goed als vol en mag je maar heel kort liggen
jammer he
VERTEL.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:43 schreef napoleonfour het volgende: [..] Ik heb wel eens gedroomd over @:jojoortje
Er is zo weinig ruimte en dan moet je perse als lijk nog 20 jaar ergens liggen voor niets.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
de begraafplaats (RK) in volendam is volgens mij zo goed als vol en mag je maar heel kort liggen
jammer he
hou op aubquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Volendam fikken ze je toch het Hemeltje in?
http://www.schiltmeijer.n(...)aats%20Volendam.htmlquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammer he
Wie?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft (of had) wel een bloedmooie vriendin.
goede droom.quote:
genotquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.schiltmeijer.n(...)aats%20Volendam.html
lol
Moest toen een tutorial volgen voor gifjes makenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
Sowieso toon je weinig respect voor het meesterwerk van @:doublepain
Jammer
Kutjoodquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest toen een tutorial volgen voor gifjes maken
Bloed, zweet en tranen maat
Hier vrijwel de hele dag droog. Vanmiddag gelopen zonder jas.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een kloteweer zeg volgens mij hagelen mn radijsjes kapot.
het gaat om vanavondquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier vrijwel de hele dag droog. Vanmiddag gelopen zonder jas.
Dit lijkt me van die proletenmuziek waar @Caland van houdt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
DJ Korsakoff, echte naam Lindsay van der Eng
Uh, juist ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
vrijwel de hele dag
als het nou kutweer is is het nou kutweer
wat is daar moeilijk aan dombo
kasquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou ik kliko als soort ark kunnen gebruiken om dit te overleven
apropoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
apropo
KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gifje maken is echt niet makkelijk, respect.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest toen een tutorial volgen voor gifjes maken
Bloed, zweet en tranen maat
Jij leeft op het randje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier vrijwel de hele dag droog. Vanmiddag gelopen zonder jas.
Hopelijk heeft het gesmaakt!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij leeft op het randje.
Ik heb buiten op een terras geluncht.
Als je nog geen pak melk ontvangen hebt moet je even mailen naar info@knut.infoquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
Ik wacht op de volgende livestream op Twitch van @:KnutDeIJsbeer
begint een knotsgek seizoen te worden voor jequote:
De persoon die Isak binnen heeft gehaald mag wel een standbeeld krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
begint een knotsgek seizoen te worden voor je
Mag niet klagenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
begint een knotsgek seizoen te worden voor je
MathijsenGod. De man die ook onze Griekse buitenspelers in de winterstop heeft gehaald.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De persoon die Isak binnen heeft gehaald mag wel een standbeeld krijgen
Zou genot zijn dat jullie Feyenoord verslaan in de EL playoffsquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
MathijsenGod. De man die ook onze Griekse buitenspelers in de winterstop heeft gehaald.
Zou echt klote zijn als hij naar Feyenoord gaat.
Zeer goed. Hoop zo snel mogelijk weer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jojo
Hoe is het? Wanneer weer staken?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en vies veel connecties. Is belangrijk Roland.
die plusjes bij vaardigheden is toch alleen voor de sierquote:
Nee maat, daar zoeken de recruiters opquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
die plusjes bij vaardigheden is toch alleen voor de sier
Ik erger me wel aan die mensen die doen alsof het facebook is, kan mij het schelen wat je vandaag hebt gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en vies veel connecties. Is belangrijk Roland.
Doe ik niet aan. Ik doe het alleen om mijn zakelijke connecties te onderhouden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
die plusjes bij vaardigheden is toch alleen voor de sier
Dat soort mensen van je LinkedIn gooien dan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maat, daar zoeken de recruiters op
[..]
Ik erger me wel aan die mensen die doen alsof het facebook is, kan mij het schelen wat je vandaag hebt gedaan
Ik gebruik het om een beetje te peilen of ik nog interessant ben bij recruiters, en dat ben ik nog gelukkigquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Ik doe het alleen om mijn zakelijke connecties te onderhouden.
Oh dat interesseert me geen zak. Recruitersquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik het om een beetje te peilen of ik nog interessant ben bij recruiters, en dat ben ik nog gelukkig
Heb nu wel een dikke afstudeerstage erdoor gekregen, maarja ik ben jong(goedkoop) en beïnvloedbaar hequote:Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh dat interesseert me geen zak. Recruiters
Ja, je zit in een andere fase van je carrière. Dan is het prima.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb nu wel een dikke afstudeerstage erdoor gekregen, maarja ik ben jong(goedkoop) en beïnvloedbaar he
Je hoeft me niet te volgen hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:39 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag was het mijn laatste werkdag bij bedrijf x, ik kan niet wachten om een nieuwe stap in mijn leven te zetten bla bla bla aids
Dat wordt een lege timeline danquote:Op woensdag 3 april 2019 06:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te volgen hoor.
Zal voortaan alleen gymsessies vermelden
Als je werkt heeft het vaak wel meerwaarde hoor.quote:
Ik zag laatst een orderpicker met linkedinquote:Op woensdag 3 april 2019 08:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je werkt heeft het vaak wel meerwaarde hoor.
Ja, dat worden 0 punten.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt Harrie. Belangrijke wedstrijd voor jullie vandaag.
Wie wordt er kampioen haags_?quote:
iemand die ik kende is al 5 jaar dood en ik krijg nog steeds zo'n feliciteer hem met zoveelste work anniversary berichtjequote:
Fortuna kan er niks van johquote:
de CL mag wel toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ajax aan het eind gewoon zonder prijzen?
Hallo Tyron.quote:
Goed, daar?quote:
ja ook wel goedquote:
Hoi Tyron,quote:Op woensdag 3 april 2019 09:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo onlogisch!!
hoe gaat het nou met je
ja ook wel goedquote:
Als er één ding zeker is dan is het wel dat ze de beker pakken.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima. CL en kampioenschap mogen ze hebben.
Net zoals dat jullie in de kuip geen schijn van kans tegen ons hadden?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er één ding zeker is dan is het wel dat ze de beker pakken.
Jullie hebben geen schijn van kans.
Alleen de beker. Sorry maat.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ajax is geen Feyenoord.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net zoals dat jullie in de kuip geen schijn van kans tegen ons hadden?
Met die gekke spits voorin kan alles.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er één ding zeker is dan is het wel dat ze de beker pakken.
Jullie hebben geen schijn van kans.
Zit wel wat in. Kans is natuurlijk het grootst op een afstraffing. Helemaal met die matige verdediging van ons. 13 tegen in de laatste 5 potjesquote:
je weet het niet mocht Ajax een wonder verrichten en de halve finale CL halen dan zal er wat minder focus op die bekerfinale zittenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Kans is natuurlijk het grootst op een afstraffing. Helemaal met die matige verdediging van ons. 13 tegen in de laatste 5 potjes
De finale is voor ons ook al mooi. Lange tijd degradatieclub geweest he
quote:Op woensdag 3 april 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Houd je smerige klauwen bij joh, gek!
leuk excuus welquote:Op woensdag 3 april 2019 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had net niet helemaal goed opgeschreven hoe laat ik met werk moest beginnen vandaag, oeps. Kan gebeuren.
pfffquote:Op woensdag 3 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
10:21
PvdA-Kamerlid Attje Kuiken krijgt het woord. ,,Dit debat valt mij zwaar'', begint ze. Als er niet zoveel fouten waren gemaakt, was Anne Faber er waarschijnlijk nog geweest, concludeert ze direct.
Kuiken oogt emotioneel. Ze wordt duizelig, en vraagt om een korte schorsing. Die krijgt ze.
Ongeschikt.
Hele verdediging is om zeep geholpen, kunnen er inderdaad niet meer veel van.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fortuna kan er niks van joh
Hebben in 2019 volgens mij alleen van Emmen gewonnen. Verder overal verloren
zaten ze niet in de vorige regering die er ook niet naar keekquote:Op woensdag 3 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
PvdA-Kamerlid Attje Kuiken krijgt het woord. ,,Dit debat valt mij zwaar'', begint ze. Als er niet zoveel fouten waren gemaakt, was Anne Faber er waarschijnlijk nog geweest, concludeert ze direct.
Kuiken oogt emotioneel. Ze wordt duizelig, en vraagt om een korte schorsing. Die krijgt ze.
Ongeschikt.
Atje voor de gezelligheidquote:Op woensdag 3 april 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ongeschikt.
Dat hoop ik ook. Leuk clubje en prima supporters.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Hele verdediging is om zeep geholpen, kunnen er inderdaad niet meer veel van.
Hopelijk blijven ze wel nog erin.
Attje is best knap trouwens.quote:
V&J is altijd een VVD bolwerk, kan je PVDA niet kwalijk nemen in deze.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zaten ze niet in de vorige regering die er ook niet naar keek
Sander Dekker ook niet lijkt mij.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
V&J is altijd een VVD bolwerk, kan je PVDA niet kwalijk nemen in deze.
In die zin niet, beetje overhaast om nu gelijk verlof in te trekken van andere gekkies. Maar Janine is ook afgetreden om dingen die buiten haar tijd waren gebeurd geloof ik. Dekker zal wel blijven, daar niet van. Dekker is meer de persoon die over 3/4 jaar wordt opgepakt wegens corruptie met zijn hele Achmea mag voortaan de rechtsbijstand doen van iedereen en de advocaten moeten niet zo zeuren.quote:
sowieso zijn de VVD bestuurders niet geweldig, als ze boven het maaiveld uitkomen gaan ze naar Shell of zoquote:Op woensdag 3 april 2019 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In die zin niet, beetje overhaast om nu gelijk verlof in te trekken van andere gekkies. Maar Janine is ook afgetreden om dingen die buiten haar tijd waren gebeurd geloof ik. Dekker zal wel blijven, daar niet van. Dekker is meer de persoon die over 3/4 jaar wordt opgepakt wegens corruptie met zijn hele Achmea mag voortaan de rechtsbijstand doen van iedereen en de advocaten moeten niet zo zeuren.
beter halfzuur dat ze nog een beetje crunchy zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
ik eet/proef nu gefermenteerde cornichons zuur/zuur, is inderdaad best wel zuur
gefuckte sfeer is ook sfeerquote:Op woensdag 3 april 2019 11:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Atje voor de sfeer voor de sfeer atjeeee voor de sfeer
voor een (aardappel) salade is dit wel lekkerquote:Op woensdag 3 april 2019 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
beter halfzuur dat ze nog een beetje crunchy zijn
Geen idee, ik heb in die zin veel te maken met dat hele Justitie gedoe dus kan alleen daar over oordelen. De rechtbijstandsbende van Dekker gaat ze veel geld kosten en ik denk zelfs een veroordeling op voor het overtreden van het EVRM.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso zijn de VVD bestuurders niet geweldig, als ze boven het maaiveld uitkomen gaan ze naar Shell of zo
Truequote:Op woensdag 3 april 2019 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor een (aardappel) salade is dit wel lekker
De brug heeft ook wel eens open gestaan en het stoplicht op rood.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, steeds hetzelfde excuus gebruiken is ongeloofwaardig.
Voquote:Op woensdag 3 april 2019 11:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Atje voor de sfeer voor de sfeer atjeeee voor de sfeer
Zelfreflectie, pro-actieve houding +1.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga toch werken aan de kwaliteit van mijn posts.
Waar hangt die trol eigenlijk uit?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smooth.
Is @:xcachet helemaal uit de gratie?
Pest mij niet zo homoseksueelquote:Op woensdag 3 april 2019 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smooth.
Is @:xcachet helemaal uit de gratie?
Beetje vermoeiend hoor dat je Knut zijn leven net zo volgt blijkbaar..quote:
Dat laatste wist ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend hoor dat je Knut zijn leven net zo volgt blijkbaar..
Lola is de vis van Inge.
Inge is de vriendin van Knut (Ja, ik ben je even voor)
Je bent zelf lekker vers en warm.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vette zeug.
Zo eentje van zo'n stroopwafelkraam zeker, die lekker vers en warm is.
Eens welquote:Op woensdag 3 april 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker vers en warm.
pfoe jaquote:Op woensdag 3 april 2019 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vette zeug.
Zo eentje van zo'n stroopwafelkraam zeker, die lekker vers en warm is.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker vers en warm.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet genoeg benadrukken uit hoe kansloos jouw UI is.
Echt een enorme misser van je.
Ik heb het geprobeerd.quote:
RTquote:Op woensdag 3 april 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet genoeg benadrukken uit hoe kansloos jouw UI is.
Echt een enorme misser van je.
Davy in de SCquote:
Dankje goede vriendquote:Op woensdag 3 april 2019 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Davy in de SC
Wat was je v/d week weer smerig goed met haxbal maat
Ah, thnx.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de joker voor 12 jarige is geschreven
Leuk, plan het maar dan zorg ik dat ik er ben.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het voor 12 jarige is, ga je dan mee?
En dan niet komen opdagen zekerquote:Op woensdag 3 april 2019 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, plan het maar dan zorg ik dat ik er ben.
Lijkt me niet echt boeiend.quote:
@johannes_vermeerquote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan niet komen opdagen zekerNet als die ene gast toen wie was dat ook alweer?
de fack is dat nou weerquote:
uit uitquote:Op woensdag 3 april 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer
Maar die kwam toen uit Groningen naar Amersfoort.
Ik kom nu uit Amersfoort uit Oss, dus ik ben hier nu degene die mij kwetsbaar opstelt.
Ga toch niet hier in Oss kijken gekkiequote:Op woensdag 3 april 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom nu uit Amersfoort naar Oss, dus ik ben hier nu degene die mij kwetsbaar opstelt.
Nu ik dit hoor is Davy voor mij ook die ene gast, wat onpersoonlijk zeg.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom nu uit Amersfoort uit Oss, dus ik ben hier nu degene die mij kwetsbaar opstelt.
Leuk, ik maak een foutjequote:
JE MIST HET PUNT WEER EENSquote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga toch niet hier in Oss kijken gekkie
Had er meer van voorgesteld als ik eerlijk ben.quote:
Anders wil ik wel, waar gaan we heen?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, ik maak een foutje
Jij blij
[..]
JE MIST HET PUNT WEER EENS
Ik begin te betwijfelen of je wel echt met mij naar de bios wil.
Ja ik wist toch niet meer wie dat was sorry hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor is Davy voor mij ook die ene gast, wat onpersoonlijk zeg.
De Joker-film!quote:Op woensdag 3 april 2019 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders wil ik wel, waar gaan we heen?
Ik zal nog eens foto's maken van een Bros reep, je legt je hart en ziel bloot op het internet en dan krijg je ditquote:Op woensdag 3 april 2019 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik wist toch niet meer wie dat was sorry hoor
Komt goed kameraadquote:Op woensdag 3 april 2019 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, ik maak een foutje
Jij blij
[..]
JE MIST HET PUNT WEER EENS
Ik begin te betwijfelen of je wel echt met mij naar de bios wil.
Misschien kan je johannes_vermeer ook uitnodigen.quote:
Ja, maar die draait dus niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo interessant, ik houd meer van een film zoals Sin City.
@die_ene_gastquote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je johannes_vermeer ook uitnodigen.(bij jou beter bekend als "die ene gast".)
wie?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
Die gast van Koetlife is gearresteerd (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |