Aha vandaar. Op het werk is er een vetklep die gisteren bij een conferentie een halve schaal (waar in totaal 40 broodjes op lagen) opat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou ik vol willen zitten tot de lunch? Ik eet vaak wat later op de ochtend nog een banaan oid.
Voor de lunch overigs een broodje pastrami en een plankje met 4 dips en brood gedeeld bij de Fenix Food Factory.
Avondeten wijzigt wegens visite die niet van pittig houdt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Brunch was tonkotsu noedelsoep.
Vanavond Japanse curry, rijst en sambalboontjes.
Cola en augurken. Zwanger?quote:
Owww, dat wil ikquote:Op zaterdag 13 april 2019 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Bruine bonen met vetspekjes, rauwe ui en piccalilly had ik.
Nu thee met chocolade met colaparels.
soms prop ik een stuk pure chocola met een stuk kokoskoek in m'n mondquote:Op zaterdag 13 april 2019 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Bruine bonen met vetspekjes, rauwe ui en piccalilly had ik.
Nu thee met chocolade met colaparels.
als ik chili maak, bak ik eerst wat varkenspekreepjes krokant, dan blijft er een hoop vet over, waar ik dan rundergehakt in rulquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Pizza met garnalen, reuze garnalen, knoflook, citroen en verse tomaten
[..]
Owww, dat wil ik
Bruine bonen, uitgebakken vetspek, ui, mosterd, augurk, zilverui, speklap MET zwoerd en een potje appelmoes
ooh wat ziet dat er goed uitquote:
Dit wil ik vanavond *noteerquote:Op zondag 14 april 2019 21:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Souvlaki-spies van varkenshaas, tzaziki en tomatensalade was het vanavond
[ afbeelding ]
Lekker hutspot met klapstukquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een chocolade ei. Wit en melk
Straks hutspot met klapstuk en stukje rookworst
Dat ziet er prachtig uit! En lekker! zalmquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef realAIVD het volgende:
Rijst met wat quinoa plus er door, sperziebonen met chogochujang, gerookte zalmmoot (met vaatreductie) en oi kimchi.
[ afbeelding ]
Is dat die van de AH?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:10 schreef realAIVD het volgende:
Ja, die zalm is echt een aanradertje! heerlijk
yep, deze:quote:
Ja die vind ik ook het lekkerstquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:13 schreef realAIVD het volgende:
[..]
yep, deze:
https://www.ah.nl/product(...)kte-zalmmoot-naturel
bij mij deze week in de persoonlijke bonus
Ik vind 'm trouwens koud het lekkerst, vandaar dat ik niet de moeite heb genomen hem op een bordje te leggen. (nou ja, dat was dus vooral omdat ik geen zin had in extra vaat ;-))
Ja, zo'n kans kan je dan niet laten lopen!quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:17 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook het lekkerstVorige week nog gegeten want toen was ie bij mij in de PB
Die zalm ziet er goed uit (rest ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:46 schreef realAIVD het volgende:
Rijst met wat quinoa plus er door, sperziebonen met chogochujang, gerookte zalmmoot (met vaatreductie) en oi kimchi.
[ afbeelding ]
Bitterballenquote:
Ook altijd een goed ideequote:Op woensdag 17 april 2019 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
BitterballenAltijd een goed idee
Hier vanavond hapjes enzo. Beginnen zo met een cocktail met hollandsche garnalen
Ik wilde het net komen vragenquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:21 schreef christmastsunami het volgende:
nasi rames gehaald bij een van de betere toko's
meegesleept in de trein
ik heb gekozen voor,
nasi putih(witte rijst)
een telor pedis
rendang
ajam pedis
en tempeh goreng pedis
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:56 schreef McBrokkie het volgende:
Patat speciaal + frikandel speciaal.
Forum Opties | |
---|---|