abonnement Unibet Coolblue
pi_185988636


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
Lambo of Rekt
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 13:21:59 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185988643
FIPO
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 13:22:04 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185988645
SEPO
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 13:22:08 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185988647
Zo.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:23:18 #5
485017 Klaassvaak
< Crypto is een leugen >
pi_185988670
Wat een eer :o

Maar moet iets bekennen... Sorry ben een clone :P 2 april!
&lt; Crypto is een leugen &gt;
pi_185988679
En Bansheeboi?
pi_185988738
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360026171531

Nano basepair? Leuk voor de traders onder ons, handelen zonder fees
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:33:13 #8
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_185988841
whoeiiii klaas terug ;)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_185988883
Waar is Typisch?
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 13:39:25 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185988944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:35 schreef KapBak het volgende:
Waar is Typisch?
Wie?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 13:42:03 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185988977
Wie was het ook alweer die zei dat BTC geen invloed heeft op de alts _O-

BTC was de koning, is de koning en zal het voorlopig ook echt wel blijven. Zijn maar weer een paar major alts (LTC bijvoorbeeld) die het goed blijven doen zonder naar BTC te kijken, maar 99% is nog afhankelijk van wat BTC doet. Vooral nu totale market cap niet heel hoog meer is.
pi_185989038
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:42 schreef Kyran het volgende:
Wie was het ook alweer die zei dat BTC geen invloed heeft op de alts _O-

BTC was de koning, is de koning en zal het voorlopig ook echt wel blijven. Zijn maar weer een paar major alts (LTC bijvoorbeeld) die het goed blijven doen zonder naar BTC te kijken, maar 99% is nog afhankelijk van wat BTC doet. Vooral nu totale market cap niet heel hoog meer is.
Haha, nee gewoon toevallig dat alle alts dalen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 13:47:38 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185989084
Ben benieuwd wat BTC nu gaat doen. Als die door 4.8k kan dan kan die echt opeens doorschieten naar 5.8k. als dat gebeurt krijg je FOMO en zal het wel weer keihard kelderen.

Echte alt season moet ook nog komen, want BTC dominance is nog niet onder 50% geweest (voor langere periode).
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:58:45 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185989249
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:58 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe hebben jullie die Delta app ingesteld staan? Ik zie nu pas dat je bij een coin de prijsbepaling op "Global average" kan zetten, hij stond nog op specifieke exchanges bij mij dus dat scheelt nogal
Gewoon op de exchange waar je handelt, of ga je op elke exchange een beetje verkopen zodat je je global average haalt 8)7
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185989834
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Gewoon op de exchange waar je handelt, of ga je op elke exchange een beetje verkopen zodat je je global average haalt 8)7
Nee, ik handel niet ik wil gewoon een juiste prijs zien in mijn porfolio app. Dus mij maakt het niet uit van welke exchange het is als de prijs maar wel klopt. Ik had blijkbaar ooit coins gekocht en in de app gezet om een overzichtje te maken en daarbij gekozen voor bepaalde exchanges waar ik ze destijds heb gekocht. Nu zitten er blijkbaar een paar exchanges tussen die niet eens meer bestaan :) dus de prijs was vrij laag.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 14:34:02 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185989862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 14:31 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nee, ik handel niet ik wil gewoon een juiste prijs zien in mijn porfolio app. Dus mij maakt het niet uit van welke exchange het is als de prijs maar wel klopt. Ik had blijkbaar ooit coins gekocht en in de app gezet om een overzichtje te maken en daarbij gekozen voor bepaalde exchanges waar ik ze destijds heb gekocht. Nu zitten er blijkbaar een paar exchanges tussen die niet eens meer bestaan :) dus de prijs was vrij laag.
Alles waar ik mee trade heb ik gewoon op exchange prijs staan en alles in wallet op global average.
pi_185990243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Kyran het volgende:
Ben benieuwd wat BTC nu gaat doen. Als die door 4.8k kan dan kan die echt opeens doorschieten naar 5.8k. als dat gebeurt krijg je FOMO en zal het wel weer keihard kelderen.

Echte alt season moet ook nog komen, want BTC dominance is nog niet onder 50% geweest (voor langere periode).
Denk dat het wel weer gaat afkoelen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 15:01:49 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185990255
BTC valt 4.8k nog maar een keer aan.

5.8k of 4.2-4.4k wat gaat het worden :D
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:07:45 #19
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_185990323
De exchanges zijn een beetje aan het wankelen volgens mij...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:19:55 #20
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185990479
Bitcoin heeft zijn moment of fame gehad, nu volgt langzaam de rest ^O^!
Hmz...
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:21:10 #21
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185990495
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:49 schreef fathank het volgende:
Kijk cardano eens gaan gewoon -1.3%
BAM. Cardano wederom de coin die de kar moet trekken.

Lekker verdienen dit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 15:36:42 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185990739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

BAM. Cardano wederom de coin die de kar moet trekken.

Lekker verdienen dit.
Je begint vervelend te worden.
pi_185990827
Ik denk dat iemand zijn ponden aan het omzetten is naar bitcoins. Binnenkort die lamborghini halen.
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:47:24 #24
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_185990934
Is BTC in 1 uur tijd van 4.2 naar 5 geknald?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_185990953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:01 schreef Kyran het volgende:
BTC valt 4.8k nog maar een keer aan.

5.8k of 4.2-4.4k wat gaat het worden :D
Overtuigend door de 5.2 en het kan wel ns in 1 keer doorgaan boven de 6.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 15:52:53 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185991023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Overtuigend door de 5.2 en het kan wel ns in 1 keer doorgaan boven de 6.
6k zie ik niet gebeuren voorlopig, die was best lastig omlaag dus andersom zal het ook wel een flinke resistance worden.

Denk sowieso dat wij nog een flinke leg omlaag krijgen (niet perse nu, maar voordat we boven 6k gaan).
pi_185991136
Volgens mij zijn er vannacht voor 500 miljoen dollar aan Bitcoin shorts geliquideerd op Bitmex? Dan gaat het snel ja.
pi_185991318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

6k zie ik niet gebeuren voorlopig, die was best lastig omlaag dus andersom zal het ook wel een flinke resistance worden.

Denk sowieso dat wij nog een flinke leg omlaag krijgen (niet perse nu, maar voordat we boven 6k gaan).
Dan zal die ook niet overtuigend door de 52 heen gaan :P
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 april 2019 @ 16:11:38 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_185991364
Klein dumpje gaande nu, benieuwd hoe ver die gaat
pi_185991499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:11 schreef Blik het volgende:
Klein dumpje gaande nu, benieuwd hoe ver die gaat
inverhouding groot voor mij, ik zie per minuut tientallen euro's verspringen in mn portfolio. :D
pi_185991561
Ik moet wel zeggen dat na die enorme spike van vannacht er verder geen bijzonder nieuws is toch, dus de kans dat ie gewoon weer terug gaat naar 4200 is vrij groot wat mij betreft
pi_185991774
Ik herhaal. Dit is een tweetrapsraket. Een kleine ascending triangle, en dan door naar de $5500
pi_185992013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:30 schreef Roellie80 het volgende:
Ik herhaal. Dit is een tweetrapsraket. Een kleine ascending triangle, en dan door naar de $5500
Ik hoop het :)
pi_185992214
En vinden we crypto weer leuk jongens??
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:10:42 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185992592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:52 schreef Dimachaerus het volgende:
En vinden we crypto weer leuk jongens??
Dikke pret. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185992844
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:57 schreef KapBak het volgende:

[..]

Quote die post van je nog eens, dat het naar 80 miljard totale market cap zou gaan :P

:P
Haha ja
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:29:02 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185992983
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

BAM. Cardano wederom de coin die de kar moet trekken.

Lekker verdienen dit.
+0.48%

Meer dan de spaarrente _O_

Banken de moeder gedisrupt _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door fathank op 02-04-2019 17:41:42 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185993177
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dikke pret. :D
When seal.
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:47:39 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185993401
Las via GS dat dit getriggered is door 1 ‘grote’ koper die voor 20M BTC heeft gekocht binnen een korte tijd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_185993418
Veel mensen komen vandaag NA de koers explosie pas crypto. Eigenlijk veel te laat dus.
pi_185993485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:48 schreef ZetaOS het volgende:
Veel mensen komen vandaag NA de koers explosie pas crypto. Eigenlijk veel te laat dus.
Jep, want jij kreeg gisteravond een alarm dat vandaag btc 20% ging stijgen?
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 april 2019 @ 17:51:22 #42
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185993488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

When seal.
Minimaal 2 jaar. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185993632
Denken we nog dat de bodem sub 3k komt te liggen?
Ben toch wel blij tussen 3250 en 3750 ingestapt te zijn.

En die gekke Solar zo'n 100% up sinds februari.
Ik vind het wel weer wat worden zo.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 2 april 2019 @ 18:24:33 #44
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185994044
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:29 schreef fathank het volgende:

[..]

+0.48%

Meer dan de spaarrente _O_

Banken de moeder gedisrupt _O_
Jij snapt het _O_
pi_185994282
ZIJN WE WEER DE MOEDER GEDISRUPTED? WANNEER GAAT VET IEDEREEN DE MOEIER DISRUPTEN?
Lambo of Rekt
pi_185994716
Heeft iedereen inmiddels zijn Maan pak aan? Want de Trein gaat zo vertrekken.

pi_185994735
Wowow i earn 200dollay on An Everyday basis wowowoooow
Vakman pur sang
pi_185994777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef KapBak het volgende:

[..]

http://www.coppolacomment(...)critical-review.html vat aardig wat kritiekpunten wel goed samen.

Boeken van Andreas zijn beter wat mij betreft.
[..]

Het gaat om de bitcoin hoofdstukken volgens mij weet LXIV verder genoeg over de rest van de onderwerpen.

Niet echt heel het artikel gelezen, maar er staan wel een aantal punten in waar ze zeker gelijk heeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef LXIV het volgende:
Las via GS dat dit getriggered is door 1 ‘grote’ koper die voor 20M BTC heeft gekocht binnen een korte tijd.
Om de prijs van bitcoin op dit moment 1% te laten stijgen moet je minstens (heb alleen naar de paar grootste exchanges gekeken) 5.5k bitcoin in openstaande verkooporders wegkopen.

Vannacht was er alleen op Bitmex al voor zo'n 500 miljoen dollar aan posities geliquideerd.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2019 19:06:40 ]
pi_185994804
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wowow i earn 200dollay on An Everyday basis wowowoooow
Oja heb je ook telegram geïnstalleerd!? Ik krijg alleen maar dat soort berichten van afrikanen.
pi_185995246
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 12:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/f/deflatie-in-aantocht/9200000079749896/

Ik kan je deze aanraden als je plain simpel de economie wilt begrijpen :)
O, o referral link gespot! :P
pi_185995416
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Oja heb je ook telegram geïnstalleerd!? Ik krijg alleen maar dat soort berichten van afrikanen.
Niet snappen wie ik quote :')
Vakman pur sang
pi_185995556
denk dat ik straks maar weer wat ga verkopen want ik verwacht binnen 2 dagen wel weer een kleine crash en daarna gaat ie weer omhoog.
Mjah dikke vinger werk je weet toch ;d
  dinsdag 2 april 2019 @ 19:43:34 #53
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185995807
Gvd dit topic _O-
pi_185996844
Krijg weer 2017 dejavu visioenen. :7
٩๏̯͡๏)۶
pi_185996923
Bart pattern incoming...
  dinsdag 2 april 2019 @ 20:27:04 #56
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185997056
Hij gaat volgens de meesten van jullie over een jaar op 100k dus massaal inkopen, lurkers!
pi_185997069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:27 schreef RickoKun het volgende:
Hij gaat volgens de meesten van jullie over een jaar op 100k dus massaal inkopen, lurkers!
Mensen die niet al hun huis verkocht hebben en t geld in BTC gepropt :')
Forcefield City Bewoner
pi_185997091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:28 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Mensen die niet al hun huis verkocht hebben en t geld in BTC gepropt :')
Ik heb BTC verkocht en het geld in een huis gestopt...
pi_185997143
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb BTC verkocht en het geld in een huis gestopt...
En is Silent Notary
pi_185997167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:31 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En is Silent Notary
¤900 ofzo, niet om wakker van te liggen.
pi_185997186
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb BTC verkocht en het geld in een huis gestopt...
Zo'n 2016/2017-actie :{w
Forcefield City Bewoner
pi_185997584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:28 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Mensen die niet al hun huis verkocht hebben en t geld in BTC gepropt :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 20:54:01 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185997684
Ben eigenlijk wel heel benieuwd wie er hier echt aan TA doet.

@EggsTC volgens mij alleen?
  dinsdag 2 april 2019 @ 20:59:14 #64
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185997813
Ik weet nog iemand :7
pi_185998211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:33 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Zo'n 2016/2017-actie :{w
2017/2018 actie bedoel je
pi_185998286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:54 schreef Kyran het volgende:
Ben eigenlijk wel heel benieuwd wie er hier echt aan TA doet.

@:EggsTc volgens mij alleen?
Ik ook hoor, of je het echt TA kan noemen weet ik niet maar het nieuws enzo volg ik echt totaal niet. Het is maar wat aankloten, maar vaak wel winstgevend.
pi_185998448
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

2017/2018 actie bedoel je
Heb jij overigens een probleem met SilentNotary? Dat idee krijg ik wel eens. Maar misschien vang ik de verkeerde signalen op.
pi_185998638
mijn gekochte nano's van 3 maand terug ofzo staat nu op 40 cent winst de stuk jaja!!!

Nog 10 cent erbij en dan doe ik ze weg, koop ze eind van de week wel weer terug als ze weer op 1 dollar staan
pi_185998764
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb jij overigens een probleem met SilentNotary? Dat idee krijg ik wel eens. Maar misschien vang ik de verkeerde signalen op.
Nee joh, net nog gekocht bij Bitonic

Check trouwens Bitonic.nl even.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2019 22:03:53 ]
pi_185998838
BnB blijft ook maar gaan.

Naar mijn mening enigszins overgewaardeerd.

Ik zie het verdien model er nog niet helemaal van in, zeker niet op de lange termijn. Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen.
pi_185998872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
BnB blijft ook maar gaan.

Naar mijn mening enigszins overgewaardeerd.

Ik zie het verdien model er nog niet helemaal van in, zeker niet op de lange termijn. Maar misschien kan iemand hier wat meer over vertellen.
BNB krijgt zijn eigen blockchain is de bedoeling, dat is wel goed
pi_185999393
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
  dinsdag 2 april 2019 @ 22:24:38 #73
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185999527
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Cardano en dan voor lange tijd vasthouden en niet gaan traden. Roadmap is erg goed.
pi_185999680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Heineken, Ahold, unilever, nourion en Phillips.
Vakman pur sang
pi_185999710
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Pak de top 5?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185999747
Bitcoin, vechain, Klein beetje xrp en lisk?

En natuurlijk universaaaaaaa

Ik verwacht dat die gaat hodlen, anders had die er zelf wel actief onderzoek naar gedaan. Zou zelf niet een mega groot risico nemen dan. Grootste deel in Bitcoin stoppen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 22:44:40 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185999899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
BTC LTC VET andere twee geen idee :D Dat zijn op dit moment mijn enige drie "hodl" bags.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 22:45:34 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185999920
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ook hoor, of je het echt TA kan noemen weet ik niet maar het nieuws enzo volg ik echt totaal niet. Het is maar wat aankloten, maar vaak wel winstgevend.
Ik ben mij er nu een beetje in aan het verdiepen. Ik vond het allemaal maar hocus pocus, dus vooral uit interesse begonnen. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden en of ik het ooit ga gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 22:47:53 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186000008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Is dit een andere manier om je bags te shillen?

Ik stem voor ICON, IOTA, Nano, Stellar.... en, omdat jij het bent Waves
pi_186000080
quote:
:D :7
pi_186000087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:49 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Is dit een andere manier om je bags te shillen?

Ik stem voor ICON, IOTA, Nano, Stellar.... en, omdat jij het bent Waves
Nee, serieuze vraag.
Kunnen projecten bij zitten waar ik niet bij stil heb gestaan.
pi_186000114
ik zou alles in BTC doen

toch het veiligst
  dinsdag 2 april 2019 @ 22:56:41 #84
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_186000161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou alles in BTC doen

toch het veiligst
Mwa. Ik denk dat andere coins de techniek achter bitcoin in gaan halen. De bitcoin is toch een beetje een log energieverslindend iets.
pi_186000404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Nexus, Komodo, Bittube, Waves, Pirate. Geen dank!
pi_186000549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Vet, Icon, Nano voor korte termijn ( half jaar tot jaar ) en btc uiteraard.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 23:13:43 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186000572
VET zou wel goed moeten doen komende twee weken met die summit die eraan komt.
pi_186000638
hoe staat het eigenlijk met de crypto van facebook, hoorde dat die ook bezig was.

Ik heb vet echt voor de mega lange termijn. Net als btc en icx/icon
  woensdag 3 april 2019 @ 00:09:25 #89
62913 Blik
The one and Only!
pi_186001652
Btc, vet, waves, universajajaja en toch maar een beetje xrp erbij
pi_186001734
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef noobcrypto het volgende:
hoe staat het eigenlijk met de crypto van facebook, hoorde dat die ook bezig was.

Ik heb vet echt voor de mega lange termijn. Net als btc en icx/icon
Pas in 2045 verkopen zeker
pi_186001766
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:13 schreef Kyran het volgende:
VET zou wel goed moeten doen komende twee weken met die summit die eraan komt.
Mja, maar elke keer met events waarbij "VET het goed zou moeten doen", was het meestal 1 grote flatline.
Lambo of Rekt
pi_186001783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:14 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Pas in 2045 verkopen zeker
hij wordt als goed is gekoppeld aan de dollar dus niet een munt om mee te handelen
pi_186002014
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:19 schreef noobcrypto het volgende:

hij wordt als goed is gekoppel
Ik doelde op VET :)
pi_186002048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Ik zou op zijn minst iets van 50% BTC doen en dan de rest verdelen ofzo. Uiteraard kan Wavesssss dan niet ontbreken.

Hangt ook een beetje van de kennis af, anders gewoon de Universa baggs etc kiezen _O-
pi_186002073
Vandaag 20 miljard volume voor Bitcoin, bijna evenaring van hoogste ooit voor wat het waard is
٩๏̯͡๏)۶
pi_186002390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

BTC LTC VET andere twee geen idee :D Dat zijn op dit moment mijn enige drie "hodl" bags.
holy shit... ik dacht de enige LTC'er te zijn :D
pi_186002436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef Syphixx het volgende:

[..]

holy shit... ik dacht de enige LTC'er te zijn :D
Nee joh, ik heb ook LTC
  woensdag 3 april 2019 @ 01:37:58 #98
370431 drakin
vurig typje
pi_186002491
Wat is ltc?

Ben nog een beginner, ken niet alle afkortingen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 3 april 2019 @ 04:42:04 #99
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_186003081
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 01:37 schreef drakin het volgende:
Wat is ltc?

Ben nog een beginner, ken niet alle afkortingen.
Litecoin!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 3 april 2019 @ 05:28:57 #100
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_186003159
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_186003302
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, maar elke keer met events waarbij "VET het goed zou moeten doen", was het meestal 1 grote flatline.
Heb jij de afgelopen week onder een Steen gelegen? VET is nu meest gebruikte blockchain man, en dit is nog maar het begin.
pi_186003783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 06:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Heb jij de afgelopen week onder een Steen gelegen? VET is nu meest gebruikte blockchain man, en dit is nog maar het begin.
:')
Vakman pur sang
pi_186003879
Veel mensen verwachten een dikke dump. Het sentiment lijkt niet heel positief. Zelf zie ik BTC wel doorstijgen. Als je de tijd hebt waarom nu het risico lopen de boot te missen?
pi_186004131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:11 schreef Roellie80 het volgende:
Veel mensen verwachten een dikke dump. Het sentiment lijkt niet heel positief. Zelf zie ik BTC wel doorstijgen. Als je de tijd hebt waarom nu het risico lopen de boot te missen?
"Veel mensen"..."het sentiment"..."dikke dump" :') We maken elkaar ook steeds maar iets random wijs he, op basis van helemaal niets :D :D :D
[P]otverdorie
pi_186004257
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

:')
china hustle idd. sunny is er met al het geld vandoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186004259
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:37 schreef NatteBever het volgende:

[..]

"Veel mensen"..."het sentiment"..."dikke dump" :') We maken elkaar ook steeds maar iets random wijs he, op basis van helemaal niets :D :D :D
Europa wordt nu wakker, wacht maar af.
pi_186004274
Zelfs met SNTR sta ik op winst, bull market confirmed :P
pi_186004308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Europa wordt nu wakker, wacht maar af.
Hahaha ja dit soort onzin idd :') :') Het ergste is nog dat ik dit deze oneliners redelijk serieus nam toen ik net met crypto begon in 2015. En we maken het elkaar nog steeds wijs...love it O+ O+ *O*
[P]otverdorie
pi_186004375
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Hahaha ja dit soort onzin idd :') :') Het ergste is nog dat ik dit deze oneliners redelijk serieus nam toen ik net met crypto begon in 2015. En we maken het elkaar nog steeds wijs...love it O+ O+ *O*
En alle TA chart guru's komen straks ook weer te voorschijn op twitter
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 3 april 2019 @ 09:06:18 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186004405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 06:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Heb jij de afgelopen week onder een Steen gelegen? VET is nu meest gebruikte blockchain man, en dit is nog maar het begin.
Niet meest gebruikt, maar wel veel gebruikt. Belangrijker dat het door echte bedrijven is en niet spelletjes of spambots zoals een tron, eos of andere ellende
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186004434
"Zuid Korea wordt wakker" was toch wel een tijd lang een drijvende kracht achter de markt ;)
pi_186004459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 09:09 schreef MaGNeT het volgende:
"Zuid Korea wordt wakker" was toch wel een tijd lang een drijvende kracht achter de markt ;)
"Ja en Microsoft is ook ingestapt. Ik hoorde al geruchten dat het nu wachten is op BMW. Daarna gaan we echt keihard omhoog"

#mooietijden
[P]otverdorie
pi_186004539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Hahaha ja dit soort onzin idd :') :') Het ergste is nog dat ik dit deze oneliners redelijk serieus nam toen ik net met crypto begon in 2015. En we maken het elkaar nog steeds wijs...love it O+ O+ *O*
waarom onzin? volume neemt dan toe en potentiele moon ook. Moon!!
  woensdag 3 april 2019 @ 09:20:36 #114
370431 drakin
vurig typje
pi_186004600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 04:42 schreef revpolen het volgende:

[..]

Litecoin!
o die zakte net weer een klein beetje.

Ik heb Ether, litecoin en sinds gister opnieuw bitcoin.

Zit bij bitmymoney waar alleen deze 3 aan te kopen en te verkopen zijn.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 3 april 2019 @ 09:27:14 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186004681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 09:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

En alle TA chart guru's komen straks ook weer te voorschijn op twitter
Die steken nu alweer de kop op helaas. Nog een weekje en dan komen alle ETH giveaway spambots ook weer op twitter
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186004954
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
Een kennis van me wil ¤10.000 in crypto investeren en het spreiden over 5 investeringen.

Welke coins zouden jullie op dit moment kiezen?
Opmerkelijk dat niemand Ether niemand noemt, ik ben dus een echte contrarian hiero :D
pi_186004962
TA charlatans, bcash +40%, en de hele meuk met andere signalen.

The bull is back!

Vlad gooit er ook weer een flinke onzin tweet uit:

martik twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 13:17:22 @APompliano @JWilliamsFstmed When I've predicted that Russia's rush to avoid sanctions will bring about $2,000,000 per Bitcoin at the end of current year, many were stalled. But Moscow has already bought 1,8 million BTC to secure oil&gas deals when US dollars will be banned by OFAC for Russian companies. reageer retweet
pi_186005889
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:37 schreef NatteBever het volgende:

[..]

"Veel mensen"..."het sentiment"..."dikke dump" :') We maken elkaar ook steeds maar iets random wijs he, op basis van helemaal niets :D :D :D
Hoe wil je dat ik het anders omschijf? Het valt mij gewoon op, in de diverse socialmedia groepen waar ik in zit word een hoop lawaai gemaakt dat er een dump aan zit te komen
pi_186005989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Vandaag 20 miljard volume voor Bitcoin, bijna evenaring van hoogste ooit voor wat het waard is
Zijn er zoveel coins bijgekomen dan sinds het hoogtepunt? Btc is geen fluit meer waard. Hoe kan het volume in totaal bijna hetzelfde zijn dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186006048
quote:
5s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Zijn er zoveel coins bijgekomen dan sinds het hoogtepunt? Btc is geen fluit meer waard. Hoe kan het volume in totaal bijna hetzelfde zijn dan?
Volume is geen waarde hè
pi_186006075
:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186006107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:10 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Volume is geen waarde hè
Als je het in USD uitdrukt wel toch?
  woensdag 3 april 2019 @ 11:14:15 #123
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186006112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:01 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hoe wil je dat ik het anders omschijf? Het valt mij gewoon op, in de diverse socialmedia groepen waar ik in zit word een hoop lawaai gemaakt dat er een dump aan zit te komen
In dezelfde groepen waar heel 2018 werd geroepen dat BTC zou gaan moonen zeker?
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 april 2019 @ 11:14:50 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186006122
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:13 schreef KapBak het volgende:

[..]

Als je het in USD uitdrukt wel toch?
Hoeveel dollar per m3 is bitcoin waard dan?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186006149
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoeveel dollar per m3 is bitcoin waard dan?
Hij zegt dat er 20 miljard volume aan Bitcoin is, dat is in USD.

Die waarde krijg je door Bitcoin die "verplaatst" zijn x USD waarde. Dus de waarde is wel degelijk relevant. Er moeten nu 4x zoveel handel in Bitcoin plaatsvinden om volume van 20 miljard te halen in vergelijking met 20k USD prijs.
pi_186006156
Of mis ik echt iets? Want dat sluit ik niet helemaal uit :P
pi_186006325
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:11 schreef vosss het volgende:
:@
Volume staat voor hoeveel er aan waarde verhandeld word. Zegmaar de activiteit
pi_186006476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 06:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Heb jij de afgelopen week onder een Steen gelegen? VET is nu meest gebruikte blockchain man, en dit is nog maar het begin.
Jep, en nog is het amper gestegen ^O^ zoals elke keer , dat is precies wat ik bedoel
Lambo of Rekt
pi_186006492
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, en nog is het amper gestegen ^O^ zoals elke keer , dat is precies wat ik bedoel
Gewoon negeren die VET.
  woensdag 3 april 2019 @ 11:45:06 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186006580
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 09:47 schreef KapBak het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat niemand Ether niemand noemt, ik ben dus een echte contrarian hiero :D
Ethereum is een leuk speeltuintje maar niet meer dan dat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186006598
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ethereum is een leuk speeltuintje maar niet meer dan dat.
Dat geldt letterlijk voor heel crypto :P
pi_186006638
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, en nog is het amper gestegen ^O^ zoals elke keer , dat is precies wat ik bedoel
_O- _O-

Log maar gewoon uit.
pi_186006678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:48 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

_O- _O-

Log maar gewoon uit.
Nou, van 0,0005 naar 0,0007, poeh heey, hieraan zie je echt dat het de meest gebruikte blockchain ever is _O_

Pumps van 50% zijn random gaande over de gehele linie al weken.
Lambo of Rekt
pi_186006680
cardano bijna op #8 *O*
  woensdag 3 april 2019 @ 11:51:36 #135
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_186006708
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
cardano bijna op #8 *O*
Gaat als een malle he?! Binnenkort ook nog de grote update.
pi_186006743
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:51 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Gaat als een malle he?! Binnenkort ook nog de grote update.
Shelley deze maand toch?
pi_186006762
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou, van 0,0005 naar 0,0007, poeh heey, hieraan zie je echt dat het de meest gebruikte blockchain ever is _O_

Pumps van 50% zijn random gaande over de gehele linie al weken.
Wat een debiele post.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186006796
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat een debiele post.
Ah weer een linkse blockchain rakkert met een roze bril voor 1 asset :D

Mijn main stack is ook VET, maar kritisch blijven is geboden, ten alle tijden, het gaat nog NERGENS OVER. _O_
Lambo of Rekt
pi_186006821
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah weer een linkse blockchain rakkert met een roze bril voor 1 asset :D

Mijn main stack is ook VET, maar kritisch blijven is geboden, ten alle tijden, het gaat nog NERGENS OVER. _O_
Wat heeft links daar nou weer mee te maken? :')
pi_186006835
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:57 schreef poebz het volgende:

[..]

Wat heeft links daar nou weer mee te maken? :')
Als je geen argumenten meer hebt kun je altijd de politiek erbij slepen. Dat weet je toch wel?? EggTC, rechtste Dogecoinerd!!!
[P]otverdorie
pi_186006851
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah weer een linkse blockchain rakkert met een roze bril voor 1 asset :D

Mijn main stack is ook VET, maar kritisch blijven is geboden, ten alle tijden, het gaat nog NERGENS OVER. _O_
De prijs zegt toch nog niks over of iets de meestgebruikte blockchain is joh ontzettende sneuneus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186006857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:57 schreef poebz het volgende:

[..]

Wat heeft links daar nou weer mee te maken? :')
Haha, mooi he :D

Omdat links ook meestal een te roze bril van de wereld op heeft, en hier mensen een te roze bril van bepaalde blockchains, vond ik de analogie wel grappig.

quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De prijs zegt toch nog niks over of iets de meestgebruikte blockchain is joh ontzettende sneuneus.
Nee, de prijs zegt nooit wat _O_

Edit; overigens wel MAD met zn allen zotezien, hoe komt het? :D
Lambo of Rekt
pi_186006902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:58 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Als je geen argumenten meer hebt kun je altijd de politiek erbij slepen. Dat weet je toch wel?? EggTC, rechtste Dogecoinerd!!!
Ja, maar deze heb ik op dit forum nog niet voorbij zien komen. Even iets totaal anders: Zwarte Piet is stom!
pi_186006909
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, mooi he :D

Omdat links ook meestal een te roze bril van de wereld op heeft, en hier mensen een te roze bril van bepaalde blockchains, vond ik de analogie wel grappig.
[..]

Nee, de prijs zegt nooit wat _O_

Edit; overigens wel MAD met zn allen zotezien, hoe komt het? :D
Het is niet grappig, het is enorm triest.
pi_186006918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:01 schreef poebz het volgende:

[..]

Het is niet grappig, het is enorm triest.
Oei, ook mad, what happened _O_ op je zere linker teen gaan staan? :o
Lambo of Rekt
pi_186006951
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oei, ook mad, what happened _O_ op je zere linker teen gaan staan? :o
Houd jij je nou maar lekker met je TA bezig. Links/rechts gewauwel lees ik wel op de frontpage.
pi_186006988
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, en nog is het amper gestegen ^O^ zoals elke keer , dat is precies wat ik bedoel
Oh je bent Zo een moonboi
pi_186007000
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:04 schreef poebz het volgende:

[..]

Houd jij je nou maar lekker met je TA bezig. Links/rechts gewauwel lees ik wel op de frontpage.
Kijk, dit is een knaller; https://coinmarketcap.com/currencies/fantom/

Zo'n type grafiek had je wel op vechain verwacht. Maargoed, dat gaat nog komen begrijp ik uit de posts hier. Lekkermen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Oh je bent Zo een moonboi
Geen geduld he moonbooi, kom over 90 jaar maar terug :7
Lambo of Rekt
pi_186007014
Universsssaahhhhajajajuajjjajhha
  woensdag 3 april 2019 @ 12:07:06 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186007015
Het is de schuld van links en domrechts!!!!!!!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186007044
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef fathank het volgende:
Het is de schuld van links en domrechts!!!!!!!
Lambo of Rekt
pi_186007211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Universsssaahhhhajajajuajjjajhha
Ja, daar kunnen we inmiddels over 900 jaar terug komen om te porren met een stok om te kijken of er nog leven in zit _O_
Lambo of Rekt
  woensdag 3 april 2019 @ 12:21:12 #153
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_186007305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Shelley deze maand toch?
Ja.

Denken jullie dat Cardano Stellar vandaag nog gaat pakken?
pi_186007315
Hoezo is VEN eigenlijk de meest gebruikte blockchain ter wereld? :P

Welke metric gebruiken we hiervoor?
pi_186007324
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou, van 0,0005 naar 0,0007, poeh heey, hieraan zie je echt dat het de meest gebruikte blockchain ever is _O_

Pumps van 50% zijn random gaande over de gehele linie al weken.
Sommige zitten hier om een project te aanbidden, anderen zijn hier om te traden. Er zit wel degelijk een verschil tussen, maar dat lijken sommige te vergeten. Daardoor is er weinig ruimte voor kritiek of andere meningen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:22:40 #156
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:21 schreef KapBak het volgende:
Hoezo is VEN eigenlijk de meest gebruikte blockchain ter wereld? :P

Welke metric gebruiken we hiervoor?
Enige echte onderbuikgevoelens :D

Zal wel een van de beste zijn in de toekomst als ze waarmaken wat ze beloven in ieder geval. Ik betwijfel of dat nu al zo is.

Ben nog steeds van mening dat VET groot gaat worden, maar sowieso heb ik geen hele grote hodl bags meer.
pi_186007338
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ja.

Denken jullie dat Cardano Stellar vandaag nog gaat pakken?
anders morgen. BNB volgende week. BTC volgend jaar o|O
pi_186007414
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Sommige zitten hier om een project te aanbidden, anderen zijn hier om te traden. Er zit wel degelijk een verschil tussen, maar dat lijken sommige te vergeten. Daardoor is er weinig ruimte voor kritiek of andere meningen.
Ik heb ook een behoorlijke bag, maar ik doe niet aan wishful thinking, ik bekijk wat er daadwerkelijk gebeurt, en voorlopig mogen we nog x300 voordat we richting ath gaan geloof ik :+
Lambo of Rekt
pi_186007424
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ook een behoorlijke bag, maar ik doe niet aan wishful thinking, ik bekijk wat er daadwerkelijk gebeurt, en voorlopig mogen we nog x300 voordat we richting ath gaan geloof ik :+
Ik heb zelf ook wat Vechain, maar dat is niet waarmee ik de afgelopen maanden het meest mee verdiend heb. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_186007446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:21 schreef KapBak het volgende:
Hoezo is VEN eigenlijk de meest gebruikte blockchain ter wereld? :P

Welke metric gebruiken we hiervoor?
#valuable txs

Mainnet q1 jonguh
pi_186007450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Enige echte onderbuikgevoelens :D

Zal wel een van de beste zijn in de toekomst als ze waarmaken wat ze beloven in ieder geval. Ik betwijfel of dat nu al zo is.

Ben nog steeds van mening dat VET groot gaat worden, maar sowieso heb ik geen hele grote hodl bags meer.
Niks onderbuik

Keiharde cijfers
pi_186007463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
#valuable txs
Dus als ik met twee accounts constant VEN heen en weer aan het pompen ben is het de meest gebruikte blockchain ter wereld?

Heeft VEN eigenlijk tx fees?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:31:46 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007469
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Niks onderbuik

Keiharde cijfers
Als jij wil beweren dat jij alle andere projecten en de bijbehorende transacties op hun mainnet kent dan is het misschien een feit ja. Ik kan dat niet beweren in ieder geval.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:32:24 #164
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dus als ik met twee accounts constant VEN heen en weer aan het pompen ben is het de meest gebruikte blockchain ter wereld?

Heeft VEN eigenlijk tx fees?
Nee, hij zegt juist valuable transacties, dus niet dom heen en weer schuiven zoals bij TRON.
pi_186007498
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dus als ik met twee accounts constant VEN heen en weer aan het pompen ben is het de meest gebruikte blockchain ter wereld?

Heeft VEN eigenlijk tx fees?
Dat is Tron en EOS wat je nu beschrijft.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186007500
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, hij zegt juist valuable transacties, dus niet dom heen en weer schuiven zoals bij TRON.
Hoe stel je dat dan vast?

Daarom de vraag van de tx fees, dat geeft aan hoe waardevol een tx voor een user is.
pi_186007542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe stel je dat dan vast?

Daarom de vraag van de tx fees, dat geeft aan hoe waardevol een tx voor een user is.
Jep, dit , je kunt het niet weten tenzij je geheel in kaart hebt welke transacties waarvoor dienen.

Maargoed, desalniettemin moet er VTHO geburned worden voor die transacties, en dat is al een gunstig iets. Dus we gaan zeker vooruit op VET.
Lambo of Rekt
pi_186007559
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, dit , je kunt het niet weten tenzij je geheel in kaart hebt welke transacties waarvoor dienen.

Maargoed, desalniettemin moet er VTHO geburned worden voor die transacties, en dat is al een gunstig iets. Dus we gaan zeker vooruit op VET.
Bij wie komt die VTHO die geburned wordt terecht? Bij een validator (ze runnen PoA toch?) of zijn ze voor altijd verdwenen?
pi_186007563
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ook een behoorlijke bag, maar ik doe niet aan wishful thinking, ik bekijk wat er daadwerkelijk gebeurt, en voorlopig mogen we nog x300 voordat we richting ath gaan geloof ik :+
x300? wat is zijn ath volgens jou dan?
Die van Vet he niet die van VEN
pi_186007582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

x300? wat is zijn ath volgens jou dan?
Die van Vet he niet die van VEN
Ik chargeer toch, :7
Lambo of Rekt
pi_186007583
"Valuable transactions" lijkt ook gewoon een marketing term, zit al 5 minuten op google te zoeken en kan nergens vinden hoe het gedefinieerd wordt of hoe ze het meten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:37:41 #172
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe stel je dat dan vast?

Daarom de vraag van de tx fees, dat geeft aan hoe waardevol een tx voor een user is.
Door te kijken waar die transacties vandaan komen? Meeste zijn afkomstig van MyStory van DNVGL wat wordt gebruikt om producten te tracken (volgens mij nu nog vooral wijn uit Italië), maar moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen maanden niet super super veel gelezen heb over VET (alleen wat oppervlakkig).

Tx fee weer afhankelijk van aantal clauses toch? Maar er wordt wel VTHOR verbruikt in ieder geval als dat je vraag is.
pi_186007607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bij wie komt die VTHO die geburned wordt terecht? Bij een validator (ze runnen PoA toch?) of zijn ze voor altijd verdwenen?
Weet ik niet. Dat mechanisme heb ik niet bekeken, straks moet ik nog hele whitepapers gaan lezen en alles, wat denk je :{w
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:38:58 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bij wie komt die VTHO die geburned wordt terecht? Bij een validator (ze runnen PoA toch?) of zijn ze voor altijd verdwenen?
Even niet 100% zeker, maar volgens mij verdwijnt 2/3 en 1/3 gaat naar node holder (of zoiets). Iemand die er dieper in zit mag mij corrigeren :P
pi_186007626
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dat mechanisme heb ik niet bekeken, straks moet ik nog hele whitepapers gaan lezen en alles, wat denk je :{w
pi_186007630
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ook een behoorlijke bag, maar ik doe niet aan wishful thinking, ik bekijk wat er daadwerkelijk gebeurt, en voorlopig mogen we nog x300 voordat we richting ath gaan geloof ik :+
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 3 april 2019 @ 12:39:45 #177
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186007639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bij wie komt die VTHO die geburned wordt terecht? Bij een validator (ze runnen PoA toch?) of zijn ze voor altijd verdwenen?
Ze verdwijnen dacht ik. De Authority nodes krijgen apart betaald uit een foundation pool (Dat is een enorme bulk VET die VTHO staat te genereren). Er zijn geen verkapte mining of staking fees voor het bevestigen van transacties
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:41:07 #178
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007667
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze verdwijnen. De Authority nodes krijgen apart betaald uit een foundation pool (Dat is een enorme bulk VET die VTHO staat te genereren). Er zijn geen verkapte mining of staking fees voor het bevestigen van transacties
Ahm thanks! Dus nodes krijgen betaald uit de aparte pool waar een shitload aan VET vast staat en tx fee verdwijnt echt helemaal. Top. :)
pi_186007671
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef Rossdale het volgende:
(Dat is een enorme bulk VET die VTHO staat te genereren)
Dus de VeChain foundation ofzo heeft een enorme bulk VET die VTHO staat te genereren?
  woensdag 3 april 2019 @ 12:42:26 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186007694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ahm thanks! Dus nodes krijgen betaald uit de aparte pool waar een shitload aan VET vast staat en tx fee verdwijnt echt helemaal. Top. :)
Volgens mij wel volledig ja, al moet ik zeggen dat ik afgelopen zomer de whitepaper heb gelezen dus kan er naast zitten. :X Zoals altijd garantie tot de voordeur
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 april 2019 @ 12:42:43 #181
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186007701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Even niet 100% zeker, maar volgens mij verdwijnt 2/3 en 1/3 gaat naar node holder (of zoiets). Iemand die er dieper in zit mag mij corrigeren :P
30% wordt geburned, 70% gaat naar de authority node die het block valideert. Of andersom dat zou ook nog kunnen :s)

Edit: andersom dus. 70% wordt geburned, 30% voor de AN.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186007705
Er is in ieder geval wel veel maar activiteit dan toen ik de laatste keer in de explorer keek :P
  woensdag 3 april 2019 @ 12:43:33 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186007718
nvm
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:44:53 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007755
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:41 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dus de VeChain foundation ofzo heeft een enorme bulk VET die VTHO staat te genereren?
Ja, maar staat vast voor X jaar en wordt niet als circulating supply gezien, omdat het dus vast staat :P
  woensdag 3 april 2019 @ 12:45:40 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186007767
Sorry ik ben mis, dat was voor de X-nodes :') Faal van mijn kant.

Autority nodes krijgen 30% van de transaction fees en 70% wordt geburned.

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186007779
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, maar staat vast voor X jaar en wordt niet als circulating supply gezien, omdat het dus vast staat :P
Maar dan hebben ze dus VTHO in overvloed :P

Kunnen ze best wat missen om wat partners wat VTHO te geven die dan weer "valuable tx" gaan faken.
pi_186007780
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:')
Ah lekker zuur pik :7 mooi man
Lambo of Rekt
pi_186007829
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah lekker zuur pik :7 mooi man
x300 zou betekenen dat Vechain een MC zou hebben van 1200 miljard. Meer dan heel crypto nu bij elkaar. Maar blijf vooral uit je nek lullen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186007839
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

x300 zou betekenen dat Vechain een MC zou hebben van 1200 miljard. Meer dan heel crypto nu bij elkaar. Maar blijf vooral uit je nek lullen.
Dat heet een hyperbool joh zuurpruim.
pi_186007842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze dus VTHO in overvloed :P

Kunnen ze best wat missen om wat partners wat VTHO te geven die dan weer "valuable tx" gaan faken.
Ja VTHO is in overvloed, maargoed, er zouden miljoenen zoniet miljarden transacties per dag moeten gaan komen op de veforge, dus er zit nog rek in. En dat kost biljoenen vtho :P
Lambo of Rekt
pi_186007857
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

x300 zou betekenen dat Vechain een MC zou hebben van 1200 miljard. Meer dan heel crypto nu bij elkaar. Maar blijf vooral uit je nek lullen.
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik chargeer toch, :7
Jij lijkt in 1 jaar tijd, 60 jaar ouder geworden, misschien is crypto niet zo goed voor je :7
Lambo of Rekt
pi_186007864
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat heet een hyperbool joh zuurpruim.
Ik noem het uit je nek kletsen als de debiel die je bent.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 12:50:10 #193
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186007869
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:45 schreef Rossdale het volgende:
Sorry ik ben mis, dat was voor de X-nodes :') Faal van mijn kant.

Autority nodes krijgen 30% van de transaction fees en 70% wordt geburned.

[ afbeelding ]
Had ik toch redelijk gelijk :D
pi_186007894
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Jij lijkt in 1 jaar tijd, 60 jaar ouder geworden, misschien is crypto niet zo goed voor je :7
Ik ben ook ouder geworden door dat TA avontuur van jou chef.
  woensdag 3 april 2019 @ 12:51:14 #195
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186007899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze dus VTHO in overvloed :P

Kunnen ze best wat missen om wat partners wat VTHO te geven die dan weer "valuable tx" gaan faken.
Op dit moment komt het merendeel van de dataclauses van MyStory.

Dat zouden inderdaad grotendeels bullshit clauses kunnen zijn. Alleen acht ik het niet waarschijnlijk gezien de reputatie van de toko die achter MyStory zit :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186007912
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Jij lijkt in 1 jaar tijd, 60 jaar ouder geworden, misschien is crypto niet zo goed voor je :7
ja zo kan jezelf er ook onderuit lullen :')
pi_186007913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ben ook ouder geworden door dat TA avontuur van jou chef.
Anders ik wel _O_

Lekkermen, lekker scalpen, beetje graaien en sprokkelen hier en daar toch.
Lambo of Rekt
pi_186007917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:51 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

ja zo kan jezelf er ook onderuit lullen :')
Ik heb nou al 2 keer gezegd dat ik chargeerde, incl in die post + zelfs kapbak herkende het :P
Lambo of Rekt
pi_186007923
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Op dit moment komt het merendeel van de dataclauses van MyStory.

Dat zouden inderdaad grotendeels bullshit clauses kunnen zijn. Alleen acht ik het niet waarschijnlijk gezien de reputatie van de toko die achter MyStory zit :s)
Ja ik ben ook overdreven sceptisch hoor.
pi_186007941
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:51 schreef EggsTC het volgende:
Lekkermen, lekker scalpen, beetje graaien en sprokkelen hier en daar toch.
Hosselen op de straat. Ik weet hoe het voelt, opgegroeid in Diemen Zuid.
pi_186007944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:52 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja ik ben ook overdreven sceptisch hoor.
^O^ dat is een goed iets
Lambo of Rekt
  woensdag 3 april 2019 @ 12:53:19 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186007947
#INATBA
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186007984
Een ding kan ik wel vaststellen, op Bitcoin is by far het meest betaald om transacties te laten plaatsvinden dus dat is de meest "valuable tx" blockchain.
pi_186008120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:54 schreef KapBak het volgende:
Een ding kan ik wel vaststellen, op Bitcoin is by far het meest betaald om transacties te laten plaatsvinden dus dat is de meest "valuable tx" blockchain.
btc is shit die moet nog wel x500 om zijn ath te halen. Kut project :')
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 13:01:55 #206
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186008121
Hoe is het met Universa jongens?

Dat is toch wel een MEGA PROJECT????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 13:02:18 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186008129
En hoe gaat het met vechain? Dat verovert de wereld wel, toch?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_186008149
is het al waves maand jongens?
  woensdag 3 april 2019 @ 13:04:19 #209
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_186008157
Hey hey heeeeey!
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 13:04:49 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186008166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Hey hey heeeeey!
Is it you C-c-carlos???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_186008167
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dus als ik met twee accounts constant VEN heen en weer aan het pompen ben is het de meest gebruikte blockchain ter wereld?

Heeft VEN eigenlijk tx fees?
LOL

Edit: Doe even normaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door Evenstar op 03-04-2019 13:07:27 ]
pi_186008188
het is nog altijd even gezellig als een jaartje terug :D
pi_186008194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:05 schreef noobcrypto het volgende:
het is nog altijd even gezellig als een jaartje terug :D
Heb je dit keer wel belasting betaald over je crypto :D
Lambo of Rekt
pi_186008202
Nou nou nou nou nou nou.

[ Bericht 90% gewijzigd door Evenstar op 03-04-2019 13:07:51 ]
pi_186008206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze dus VTHO in overvloed :P

Kunnen ze best wat missen om wat partners wat VTHO te geven die dan weer "valuable tx" gaan faken.
Mooie onderbuik gevoelens man
pi_186008216
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je dit keer wel belasting betaald over je crypto :D
Dat was die andere gast toch _O-

Beetje schuiven met een schenking naar de kids, en ik heb een goede baan met wat vastgoed, BVtje hier BVtje daar jwz.

SEAL GAAT HET WORDEN HOOR.
pi_186008228
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je dit keer wel belasting betaald over je crypto :D
hahaha gisteren toevallig de aangifte verstuurd en nee daar zat niks van crypto bij.

:$
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:08:20 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008231
Doe even normaal mensen. Ik hoef hier nauwelijks te modden, laten wij het aub. zo houden.
pi_186008236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:03 schreef noobcrypto het volgende:
is het al waves maand jongens?
Het is "het maakt niet uit in welke kutcoin want alles moon" maand :P
pi_186008245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:08 schreef Kyran het volgende:
Doe even normaal mensen. Ik hoef hier nauwelijks te modden, laten wij het aub. zo houden.
Hoe meer de prijs stijgt, hoe meer jij zult moeten gaan modden denk/vrees ik.
pi_186008247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:07 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat was die andere gast toch _O-

Beetje schuiven met een schenking naar de kids, en ik heb een goede baan met wat vastgoed, BVtje hier BVtje daar jwz.

SEAL GAAT HET WORDEN HOOR.
dat denk ik wel ja, ik heb geen bv en of kids helaas
pi_186008258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:08 schreef Kyran het volgende:
Doe even normaal mensen. Ik hoef hier nauwelijks te modden, laten wij het aub. zo houden.
:@

  woensdag 3 april 2019 @ 13:10:31 #223
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186008266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:08 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hahaha gisteren toevallig de aangifte verstuurd en nee daar zat niks van crypto bij.

:$
Hopelijk gebruik je VPN er zitten hier genoeg nsb'ers die je zo zouden verlinken bij de fiscus vermoed ik
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186008267
Wat een apart volk zit hier toch

Met Hun domme fud

Eerst was het lege blocks

Toen was wachten op q1 meme

Nu pompt dnvgl 100k transacties met Hun dApp door het mainnet

Kijk Anders op blocktivity noobs
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:11:15 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:09 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe meer de prijs stijgt, hoe meer jij zult moeten gaan modden denk/vrees ik.
Nou, dan maar bear forevah.

Even in het algemeen. Reageer gewoon normaal mensen. Schelden is een beetje kleuterklasniveau en een teken van zwakte. Ik vind het prima om hard tegen hard te discusseren, maar hou het een beetje civiel.

Anders gaan er klappen vallen als het straks weer drukker wordt.
pi_186008283
bitcoin cash stijgt ook altijd hard. bij de volgende crash ga ik daar wat van halen om deze na een weekje weer te verkopen.

Like my nano project
pi_186008289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een apart volk zit hier toch

Met Hun domme fud

Eerst was het lege blocks

Toen was wachten op q1 meme

Nu pompt dnvgl 100k transacties met Hun dApp door het mainnet

Kijk Anders op blocktivity noobs
Dan ga ik even op blocktivity kijken en staan (in volgorde) WAX, EOS, TLOS, BTS, TRX, STEEM, BTC, ETH en KIN boven VET.
pi_186008291
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een apart volk zit hier toch

Met Hun domme fud

Eerst was het lege blocks

Toen was wachten op q1 meme

Nu pompt dnvgl 100k transacties met Hun dApp door het mainnet

Kijk Anders op blocktivity noobs
Ja MaAr DaT zIjN GeEn EcHtE Tx'eS

Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186008292
Al die shitcoins als waves en kmd inmiddels voorbij gestreefd gelukkig

In veel kortere bestaan ook
pi_186008301
Ik hoef helemaal niet naar de koers te kijken, ik kijk gewoon of Kyran hier veel moet modden of te zien of we MOOONNNnnn gaan _O-
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_186008302
Wat is dat blocktivity uberhaupt voor site joh :')

WAX staat bovenaan met bijna x10 de activiteit van BTC? Wat de neuk is WAX?
  woensdag 3 april 2019 @ 13:12:49 #232
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_186008306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Is it you C-c-carlos???
Wassu wassu wassu wassuuuuup?
pi_186008314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:12 schreef KapBak het volgende:
Wat is dat blocktivity uberhaupt voor site joh :')

WAX staat bovenaan met bijna x10 de activiteit van BTC? Wat de neuk is WAX?
:')
pi_186008329
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
Lees ik het verkeerd dan? Kan je het even uitleggen.

Deze site hebben we het over toch -> https://blocktivity.info/
pi_186008330
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Hopelijk gebruik je VPN er zitten hier genoeg nsb'ers die je zo zouden verlinken bij de fiscus vermoed ik
Al die nsb-ers die hier zo even mijn ip vandaan halen, jup denk ik ook.

Bovendien heeft de belastingdienst helemaal geen tijd voor mij. We hebben het over een paar duizend euro..

Volgens mij is het zelfs belastingvrij tot 30k? Dus boeie.

Laat ze maar bewijzen dat ik nog crypto heb, ik ben mijn "keys " kwijt geraakt en heb dus niks meer :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:13:43 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008335
Het is toch gewoon een legitieme vraag man. Er zijn zoveel coins die boven VeChain staan qua aantal transacties, maar sowieso twee van die coins hebben vooral lege transacties (hallo EOS en TRX!).

Als iemand dan vraagt of VeChain wel echte transacties heeft kan je daar gewoon op reageren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:14:22 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008353
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:12 schreef m.k het volgende:
Ik hoef helemaal niet naar de koers te kijken, ik kijk gewoon of Kyran hier veel moet modden of te zien of we MOOONNNnnn gaan _O-
True story waarschijnlijk -O-
pi_186008357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een apart volk zit hier toch

Met Hun domme fud

Eerst was het lege blocks

Toen was wachten op q1 meme

Nu pompt dnvgl 100k transacties met Hun dApp door het mainnet

Kijk Anders op blocktivity noobs
Ik heb nog geen fud gezien hier, when fud?
Lambo of Rekt
pi_186008359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:13 schreef noobcrypto het volgende:
ik ben mijn "keys " kwijt geraakt
Verloren toen je met de boot ging varen zeker Riccardo Spagni?
pi_186008363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:11 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan ga ik even op blocktivity kijken en staan (in volgorde) WAX, EOS, TLOS, BTS, TRX, STEEM, BTC, ETH en KIN boven VET.
zoals net al gezegd werd, je kan dat ook faken door nep transacties te versturen van a naar b en weer terug alla trx.
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 13:15:18 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186008373
U-u-u-universa, iemand???? ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_186008378
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:14 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

zoals net al gezegd werd, je kan dat ook faken door nep transacties te versturen van a naar b en weer terug alla trx.
Maar dat kan moeilijker met Bitcoin of Ethereum want dan kost het je een vermogen om dat dag in dag uit vol te houden :P
pi_186008379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:13 schreef Kyran het volgende:
Het is toch gewoon een legitieme vraag man. Er zijn zoveel coins die boven VeChain staan qua aantal transacties, maar sowieso twee van die coins hebben vooral lege transacties (hallo EOS en TRX!).

Als iemand dan vraagt of VeChain wel echte transacties heeft kan je daar gewoon op reageren.
Ja

Maar als je de integriteit van dnvgl in twijfel trekt.. tja moeilijk series te nemen Zo iemand

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2019 13:16:28 ]
pi_186008391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Verloren toen je met de boot ging varen zeker Riccardo Spagni?
Deze snap ik niet, maar snap wel meer niet van jouw reacties ..
pi_186008393
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

True story waarschijnlijk -O-
Kan best motiverend werken toch? :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_186008411
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Deze snap ik niet, maar snap wel meer niet van jouw reacties ..
Lead developer van Monero beweerde ook dat hij zijn keys was kwijtgeraakt (van de boot gevallen zei hij) en daarom zijn holdings niet hoefde op te geven :P

fluffypony twitterde op maandag 14-08-2017 om 07:06:44 @Aegist @lopp Sadly I lost all my crypto in a series of horrible boating accidents. Don't bring your private keys on a booze cruise! reageer retweet
pi_186008417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:15 schreef KapBak het volgende:

[..]

Maar dat kan moeilijker met Bitcoin of Ethereum want dan kost het je een vermogen om dat dag in dag uit vol te houden :P
ja en zo heb je altijd wel weer een weerwoord.

Sommige mensen zijn hier nog altijd even vermoeiend ;d
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:17:16 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja

Maar als je de integriteit van dnvgl in twijfel trekt.. tja
Dat is wat anders, maar geen idee of Kap wist/weet dat de meeste transacties van MyStory komen en dat weer van DNVGL is. Niet iedereen zit vuistdiep in VeChain en zelfs ik als VeChain shiller weet niet alles, dus in plaats van meteen in standje verdedigen te schieten kan je ook eens proberen iets uit te leggen.

Gewoon een idee.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:18:22 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Lead developer van Monero beweerde ook dat hij zijn keys was kwijtgeraakt (van de boot gevallen zei hij) en daarom zijn holdings niet hoefde op te geven :P

fluffypony twitterde op maandag 14-08-2017 om 07:06:44 @:Aegist @:lopp Sadly I lost all my crypto in a series of horrible boating accidents. Don't bring your private keys on a booze cruise! reageer retweet
Ik ga op een drinktochtje op een boot en neem mijn keys mee? Klinkt logisch ....
pi_186008476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Lead developer van Monero beweerde ook dat hij zijn keys was kwijtgeraakt (van de boot gevallen zei hij) en daarom zijn holdings niet hoefde op te geven :P
aha oke ik snap hem.

Achja ten eerste ben ik een onbekend persoon voor iedereen hier.
Ten tweede weet niemand of ik wel daadwerkelijk coins heb of niet.
Ten 3e, ik kan zo mijn laptop onbruikbaar maken en beweren dat ik alles uit mijn grote duim zuig wat ik op internet plaats, ik kan een troll zijn :D
ten 4e, je bent in dit land onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
pi_186008511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is wat anders, maar geen idee of Kap wist/weet dat de meeste transacties van MyStory komen en dat weer van DNVGL is. Niet iedereen zit vuistdiep in VeChain en zelfs ik als VeChain shiller weet niet alles, dus in plaats van meteen in standje verdedigen te schieten kan je ook eens proberen iets uit te leggen.

Gewoon een idee.
Je kan het ook omdraaien, als je zelf niet helemaal op de hoogte bent moet men wellicht ook niet zomaar oordelen..
Dat Kap het niet wist is zijn probleem, dan krijg je dit terug. Iets met een bal kaatsen enzo
pi_186008535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:21 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien, als je zelf niet helemaal op de hoogte bent moet men wellicht ook niet zomaar oordelen..
Dat Kap het niet wist is zijn probleem, dan krijg je dit terug. Iets met een bal kaatsen enzo
Ik vroeg om uitleg in deze 3 posts en daar werd ook gewoon inhoudelijk op gereageerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:22:56 #253
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:21 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien, als je zelf niet helemaal op de hoogte bent moet men wellicht ook niet zomaar oordelen..
Dat Kap het niet wist is zijn probleem, dan krijg je dit terug. Iets met een bal kaatsen enzo
Maar hij stelde toch alleen maar een vraag? Als we op alle vragen zo gaan reageren dan kunnen wij het hier wel sluiten, want dan ga ik niet modden.

Ik was diegene die aan het grappen was over onderbuikgevoelens trouwens, niet Kap.
pi_186008556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:21 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien, als je zelf niet helemaal op de hoogte bent moet men wellicht ook niet zomaar oordelen..
Dat Kap het niet wist is zijn probleem, dan krijg je dit terug. Iets met een bal kaatsen enzo
Precies
pi_186008559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is wat anders, maar geen idee of Kap wist/weet dat de meeste transacties van MyStory komen en dat weer van DNVGL is. Niet iedereen zit vuistdiep in VeChain en zelfs ik als VeChain shiller weet niet alles, dus in plaats van meteen in standje verdedigen te schieten kan je ook eens proberen iets uit te leggen.

Gewoon een idee.
Ja doei, als mensen dom praten omdat ze niet ingelezen zijn is het niet aan ons om diegene te onderwijzen. Die krijgen gewoon terecht tegengas he, we zijn hier geen filantropische onderwijsinstelling.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:24:11 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008569
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja doei, als mensen dom praten omdat ze niet ingelezen zijn is het niet aan ons om diegene te onderwijzen. Die krijgen gewoon terecht tegengas he, we zijn hier geen filantropische onderwijsinstelling.
Dus iedere vraag moeten wij met haat beantwoorden?

Niveautje hoor.
pi_186008589
Om vervolgens weer te janken dat vechain zoveel geshilled word

Smh
pi_186008608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Om vervolgens weer te janken dat vechain zoveel geshilled word

Smh
Kom dan met cijfers waar we ook iets mee kunnen.

Hoeveel wordt er bijvoorbeeld door blockchain users voor TX betaald per dag? Of nou ja users, blijkbaar alleen DNVGL.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2019 13:27:10 ]
pi_186008611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Om vervolgens weer te janken dat vechain zoveel geshilled word

Smh
Ik denk dat als je meer users wil betrekken bij een project je bereid moet zijn (al dan niet domme) vragen te beantwoorden van lui zoals mij :P

Mja you do you enzo :D
pi_186008620
_O-

Ik kom weer ns een keer hier kijken, zijn we eindelijk een keer in groene cijfers, is de zuurtegraad nog steeds even erg _O_

Wat een goden hier :D
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:28:17 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008632
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:27 schreef EggsTC het volgende:
_O-

Ik kom weer ns een keer hier kijken, zijn we eindelijk een keer in groene cijfers, is de zuurtegraad nog steeds even erg _O_

Wat een goden hier :D
Zuurtegraad stijgt meestal met volatiliteit van BTC of het nou omhoog of omlaag is.
pi_186008656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:27 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik denk dat als je meer users wil betrekken bij een project je bereid moet zijn (al dan niet domme) vragen te beantwoorden van lui zoals mij :P

Mja you do you enzo :D
Wat boeit mij nou of wat mensen van de fok vechain coins kopen
pi_186008663
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dus iedere vraag moeten wij met haat beantwoorden?

Niveautje hoor.
Ik zag geen vraag in dat oeverloze gewauwel vriend. Het was gewoon debiel geouwehoer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186008678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat boeit mij nou of wat mensen van de fok vechain coins kopen
Tja goed punt :P

Ik probeer in ieder geval als iemand aan mij vraagt wat Bitcoin ofzo is het wel uit te leggen en niet te roepen "lees de whitepaper maar lul".
pi_186008681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:37 schreef KapBak het volgende:

[..]

Gewoon negeren die VET.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:21 schreef KapBak het volgende:
Hoezo is VEN eigenlijk de meest gebruikte blockchain ter wereld? :P

Welke metric gebruiken we hiervoor?
Ja hoor, dit was echt een oprechte vraag hoor Kyran, ok doeiiiiii
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:32:16 #266
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008691
quote:
Hoezo is VEN eigenlijk de meest gebruikte blockchain ter wereld? :P

Welke metric gebruiken we hiervoor?
Prima vraag wat mij betreft, maar goed agree to disagree dan maar. Hou het gewoon civiel, klaar.
pi_186008706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

Ja hoor, dit was echt een oprechte vraag hoor Kyran, ok doeiiiiii
Ik was wel echt geïnteresseerd en heb ook geleerd wat er naar een authority node gaat aan VTHO (en wat dat uberhaupt is) etc :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:33:39 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

Ja hoor, dit was echt een oprechte vraag hoor Kyran, ok doeiiiiii
Voegt in ieder geval meer toe dan de posts van jou en Dima opgeteld ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 april 2019 @ 13:34:15 #269
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186008722
Goede nieuws is, bijna GoT tijd!
pi_186008785
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:34 schreef Kyran het volgende:
Goede nieuws is, bijna GoT tijd!
Gathering of Tweakers? :P
pi_186008795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gathering of Tweakers? :P
Ik dacht dat ook, maar ik gok Game of Thrones :P
Lambo of Rekt
pi_186008800
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gathering of Tweakers? :P
pi_186008810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een GOT
Lambo of Rekt
pi_186008829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Voegt in ieder geval meer toe dan de posts van jou en Dima opgeteld ;)
je vergeet alleen dat er in het verleden door bepaalde personen flink getrashtalked is op vechain

Als diegene Dan opeens mlkomen 'oprechte' vragen Komen Kan je ze moeilijk series nemen
pi_186008883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Voegt in ieder geval meer toe dan de posts van jou en Dima opgeteld ;)
Ja hoor, dat je nogal makkelijk in dit soort domme shit trapt wisten we al wel. Maar blijf vooral roepen dat we al die vragen moeten beantwoorden, maakt dit topic zo-veel leuker.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186008895
pHwaarde - 1
Lambo of Rekt
pi_186008956
Dat negatieve geneuzel over elkaars investeringen.

The proof is in the $$$ 8-)

Heb inmiddels ook al 5x gelezen dat SNTR een scam is, dat er niets meer op GitHub gebeurt (Coinmarketcap heeft verouderde link), bla bla.

Maar uiteindelijk boeit het geen fuck als ik straks die user in m'n nieuwe Volvo EV voorbij raas 8-)
pi_186008961
Jep, dat OCE, ook zoiets;

Lambo of Rekt
pi_186009007
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:47 schreef MaGNeT het volgende:
Dat negatieve geneuzel over elkaars investeringen.

The proof is in the $$$ 8-)

Heb inmiddels ook al 5x gelezen dat SNTR een scam is, dat er niets meer op GitHub gebeurt (Coinmarketcap heeft verouderde link), bla bla.

Maar uiteindelijk boeit het geen fuck als ik straks die user in m'n nieuwe Volvo EV voorbij raas 8-)
SNTR _O_
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 13:54:34 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186009089
Wanneer gaat Lisk echt m00n?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_186009138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:47 schreef MaGNeT het volgende:
Dat negatieve geneuzel over elkaars investeringen.

The proof is in the $$$ 8-)

Heb inmiddels ook al 5x gelezen dat SNTR een scam is, dat er niets meer op GitHub gebeurt (Coinmarketcap heeft verouderde link), bla bla.

Maar uiteindelijk boeit het geen fuck als ik straks die user in m'n nieuwe Volvo EV voorbij raas 8-)
Wat is SNTR uberhaupt? :P

En is Volve EV de nieuwe Lambo?
pi_186009182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:57 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat is SNTR uberhaupt? :P

En is Volvo EV de nieuwe Lambo?
:D

Al zou ik het geld hebben voor 100 Lambo's dan kocht ik nog geen Lambo :P
Ze slurpen benzine...

Dan liever een Tesla ofzo, of een andere EV :P
pi_186009216
Je hebt panelen toch? Dan is elektrisch rijden wel goeie handel.
pi_186009226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:02 schreef KapBak het volgende:
Je hebt panelen toch? Dan is elektrisch rijden wel goeie handel.
>:)

Overschot van zo'n 10.000kWh dus daar kan ik wel ff op tuffen.

Zelfs de kWh's van het minen heb ik eind van het jaar al ruim gecompenseerd :+
pi_186009241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:D

Al zou ik het geld hebben voor 100 Lambo's dan kocht ik nog geen Lambo :P
Ze slurpen benzine...

Dan liever een Tesla ofzo, of een andere EV :P
Ik had ook wat SNTR gefomood een paar mnd terug, die timmeren best wel aan de weg. Wel een gok, maargoed.
Lambo of Rekt
pi_186009263
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had ook wat SNTR gefomood een paar mnd terug, die timmeren best wel aan de weg. Wel een gok, maargoed.
Heel crypto is een gok joh :P

BCH op +44% trouwens :')
pi_186009276
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had ook wat SNTR gefomood een paar mnd terug, die timmeren best wel aan de weg. Wel een gok, maargoed.
Ja, zeker een gok. Maar ook een hele goedkope gok. Als je een keer een klapper wil maken, moet je in dit soort "prille projectjes" stappen die op het eerste gezicht stil lijken te staan maar waar stiekem wel lekker doorgewerkt wordt.

En als het dan toch misgaat... ik heb er 74 miljoen voor minder dan ¤1000 gekocht :')
Dat was op dat moment minder dan 0,75% van m'n crypto holdings.

In een project stappen met een marketcap van $400 miljoen kan natuurlijk ook, maar de kans dat dat nog x50 gaat is niet zo groot ;)

Lisk en Waves kwamen ook van rond de 6 en 10 cent naar $15 en $25 eind 2017.
pi_186009449
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, zeker een gok. Maar ook een hele goedkope gok. Als je een keer een klapper wil maken, moet je in dit soort "prille projectjes" stappen die op het eerste gezicht stil lijken te staan maar waar stiekem wel lekker doorgewerkt wordt.

En als het dan toch misgaat... ik heb er 74 miljoen voor minder dan ¤1000 gekocht :')
Dat was op dat moment minder dan 0,75% van m'n crypto holdings.

In een project stappen met een marketcap van $400 miljoen kan natuurlijk ook, maar de kans dat dat nog x50 gaat is niet zo groot ;)

Lisk en Waves kwamen ook van rond de 6 en 10 cent naar $15 en $25 eind 2017.
Ik heb het vooral gedaan vanwege de lage total supply :Y) :P

Lisk en waves ben ik al even uit, lisk heeft de potentie gehad om ETH over te nemen, nu is dat totaal weg, anderhalf jaar voorsprong weggegeven, als een cadeautje. Te onervaren management, jammer wel, het had echt een goede potentie. En nu wellicht ook nog wel, maarja er zijn talloze andere coins die hetzelfde en/of meer kunnen op dit moment. De sidechains zijn er nog niet eens.
Lambo of Rekt
  woensdag 3 april 2019 @ 14:29:13 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186009723
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:26 schreef Piva het volgende:

[..]

Kom dan met cijfers waar we ook iets mee kunnen.

Hoeveel wordt er bijvoorbeeld door blockchain users voor TX betaald per dag? Of nou ja users, blijkbaar alleen DNVGL.
Gemiddeld 4 tot 5 miljoen VTHO per dag, VTHO prijs is $0.001045, dus zo'n 4-5k dollar per dag en dat voor 100k transacties per dag. (https://explore.veforge.com/)

BTC heeft nu zo'n 400k transacties per dag en die kosten $1,325 per stuk. (volgens deze site: https://bitinfocharts.com/comparison/bitcoin-transactionfees.html), dus zo'n 530k dollar per dag.

VET verwerkt nu dus 25% van de transacties van BTC tegen 1% van de kostprijs.

Lijkt me best netjes :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 april 2019 @ 14:31:07 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186009760
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:47 schreef EggsTC het volgende:
Jep, dat OCE, ook zoiets;

[ afbeelding ]
Token is nog niet eens 48 uur te verhandelen :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186009779
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gemiddeld 4 tot 5 miljoen VTHO per dag, VTHO prijs is $0.001045, dus zo'n 4-5k dollar per dag en dat voor 100k transacties per dag. (https://explore.veforge.com/)

BTC heeft nu zo'n 400k transacties per dag en die kosten $1,325 per stuk. (volgens deze site: https://bitinfocharts.com/comparison/bitcoin-transactionfees.html), dus zo'n 530k dollar per dag.

VET verwerkt nu dus 25% van de transacties van BTC tegen 1% van de kostprijs.

Lijkt me best netjes :)
Als je een blockchain hebt die met PoW werkt, zal je altijd een hoge kostprijs voor een transactie hebben. Dat is het idee er ook een beetje achter.

Ik zie overigens geen grote toekomst voor PoW blockchains.
pi_186009827
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Token is nog niet eens 48 uur te verhandelen :')
:D En nu al 4x ico, lekkermen.
Lambo of Rekt
pi_186009872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je een blockchain hebt die met PoW werkt, zal je altijd een hoge kostprijs voor een transactie hebben. Dat is het idee er ook een beetje achter.

Ik zie overigens geen grote toekomst voor PoW blockchains.
PoW2 is nodig he. De GULDEN :')
Lambo of Rekt
  woensdag 3 april 2019 @ 14:37:45 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186009885
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

PoW2 is nodig he. De GULDEN :')
Shit, je was me voor _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 april 2019 @ 14:39:02 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186009911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:D En nu al 4x ico, lekkermen.
:Y Blij dat ik flink pakket OCE had tijdens de ICO. 4x is trouwens de prijs in VET, x2 in btc/dollar
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186010139
er word aardig wat VET Besteld op het moment
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 3 april 2019 @ 14:50:53 #297
206731 Mortaxx
Doomer
pi_186010158
quote:
99s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:50 schreef m.k het volgende:
er word aardig wat VET Besteld op het moment
Heb er ook maar even 300k bijgekocht. Gratis geld uiteindelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 14:57:34 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186010324
Bitcoin cash > BTC
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 14:57:38 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186010326
Toch?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 14:57:46 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186010332
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 14:57:49 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186010335
dicht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')